7-2quote:
Van mij hoeft koeman niet weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:04 schreef DenniZZ het volgende:
En hopelijk het einde van Koeman!!
Ja, lief he?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Ixnay het volgende:
Hebben ze in dat speelschema nou bewust 2 keer ajax zonder hoofdletter geschreven?
Hebben ze jou gevraag om daar naar te kijken ?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Ixnay het volgende:
Hebben ze in dat speelschema nou bewust 2 keer ajax zonder hoofdletter geschreven?
Wanneer wordt die bijgewerktquote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hebben ze jou gevraag om daar naar te kijken ?
zal het vanavond ff bijwerkenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lorenzo Davids staat nog in de selectie in de OP btw.
quote:(tevens TVP)
Je moet ook nog een stand aanpassenquote:
moet?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet ook nog een stand aanpassen![]()
Volgens mij weet jij niet eens wanneer die foto is genomen of wel? Die foto is voor de wedstrijd genomen. Koeman staat gewoon serieus te kijken.quote:
quote:Jorien van den Herik houdt vast aan 12%!
Na moeizame onderhandelingen heeft Feyenoord afgelopen week overeenstemming bereikt met voormalig President-Commissaris Jorien 'deze rente is slechts fictief' van den Herik, aangaande de afhandeling van diens financiële belangen in en om ónze club.
Hamvraag: Waarom brengt Feyenoord, club van Openheid en Transparantie, dit niet gewoon naar buiten?
Waarom brengt Feyenoord niet gewoon naar buiten dat Van den Herik de club niet alleen wil laten opdraaien voor zijn torenhoge aan de FIOD-zaak gerelateerde advocaatskosten, maar ook doodleuk vasthoudt aan 12% woekerrente, aangaande de inmiddels beruchte Ghana-lening?
Waarom brengt Feyenoord de keiharde waarheid niet gewoon naar buiten?
quote:Nieuwe leiding Feyenoord staat klaar
ROTTERDAM - Feyenoord verwacht eind deze week het nieuwe stichtingsbestuur en de nieuwe Raad van Commissarissen (RvC) te presenteren.
Jos van der Vegt en Coert Beerman zijn door het oude stichtingsbestuur benoemd in de RvC, de andere beoogde leden Gerard Kerkum (president), Martin van Pernis en Dick van Well (vice-president en na dit seizoen opvolger van Kerkum), worden aangesteld door het nieuwe stichtingsbestuur.
Het oude stichtingsbestuur onder leiding van Jorien van den Herik is deels voorbij gegaan aan de voordracht die 'formateur' Hans Blankert eind vorig jaar deed. Het aftredende trio Van den Herik, Willem Scholten en Sjaak Troost ging alleen akkoord met de benoeming van Van der Vegt en Beerman
ANP
Meenemen> Waarom? Om het uit te geven aan de schade die de supporters aanrichten?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten eens geld meenemen
quote:'Adrie Koster was een betere trainer voor mij dan Erwin Koeman'
Maarten Martens is bezig aan zijn derde jaar in Nederland. Daarin speelde hij onder drie trainers. Bij RKC Waalwijk maakte hij Erwin Koeman en Adrie Koster mee, nu bij AZ werkt hij onder Louis van Gaal. 'Ik hou van hard trainen, dat heb ik nodig', bekent de Belg. 'Trainen onder van Gaal is verschrikkelijk vermoeiend, maar je raakt er snel aan gewend.
Onder Koeman was het duidelijk minder. Ik klikte niet met Koeman, maar dat lag niet alleen aan hem. Ik speelde voor het eerst onder druk, in een mindere ploeg. Ik stond meestal linksbuiten. Ik heb het nodig hard te trainen en dat deden we onder Koeman het minst, waardoor we conditioneel minder waren. Op dat moment besefte ik dat niet zo, pas toen Koster kwam merkte ik dat. Koster was een betere trainer voor mij dan Koeman. Hij wilde ook apart met de talenten trainen op rustige momenten, je beter maken. Ik had vanaf het begin al een goed gevoel bij hem.
Koeman kan wel goed de groep motiveren, hij lag ook goed bij de spelers, maar trainers moeten jonge talenten beter maken. Dat deed hij niet en dat miste ik bij hem. Het resultaat was bij Koeman het enige wat gelde. Als er in de aanloop naar het weekeinde enkele spelers geblesseerd waren, dan stopte hij soms met de training. Alles draaide om de wedstrijden, dat ging te koste van de talenten en spelers die nog moesten groeien
Jorien heeft de club veel meer schade aangebracht, maar deze man moet volgens de mensen in de directie op een voetstuk naar buiten gedragen worden..quote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Meenemen> Waarom? Om het uit te geven aan de schade die de supporters aanrichten?
Slaat dit op?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan cult worden, ben ik wel met hem eens.
Oef, nu krijg ik klappies van happel
Dat jij nogal fel reageert als iemand positief over Griek typtquote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Happel het volgende:
Jorien is een huichelaar en moet zijn kop nooit meer laten zien in de Kuip!
[..]
Slaat dit op?
En cult worden, zoals Kiprich, pfff. Wat een kankerpubliek hebben we tegenwoordig in de Kuip.
Jansen, scholten.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef Staanplaats het volgende:
Als je charistapeloes tipt als Cultheld moet je inderdaad is bij je zelf te rade gaan..
Eigenlijk verbaast het me niks, begint toch maar een jodenkliek te worden..de griek, greene, timmer, woerts etc.
Weet 't wel zeker.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als hij nooit bij Ajax had gespeeld had het wel gekund, denk ik.
?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
2 talenten gehaald.
Ik begrijp wel meer niet bij Feyenoord....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp niet waarom feyenoord nooit naar Utrecht is gestapt voor Fortune
geen geld voorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp niet waarom feyenoord nooit naar Utrecht is gestapt voor Fortune
Woerts, ja. Allemaal schijnheilige achterbakse huichelaars zijn het.quote:
Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...quote:
Dat lijkt mij heeeeeel sterk. De bestbetaalde spelers in Nederland zijn Cocu, Sneijder, Stam, Huntelaar etc. En die verdienen echt niet meer dan 1,5 miljoen hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Happel het volgende:
Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |