Wel goed kijken hoor, tis maar een klein ventjequote:Op maandag 5 februari 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:
Ben hem al aan het zoeken.
Maar helaas kan hem niet vinden.
Snap je het nou echt niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:47 schreef _-inge-_ het volgende:
Ooit in de zomer over het strand gelopen...... Wat is het probleem?? Iedere vrouw in DGK staat al in volle glorie op het internet, dus waarom zou je preuts doen... aan al die camera's ontkom je niet.
Ik zou voor luidruchtige hoop kiezen!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:46 schreef Cungy het volgende:
[..]
For The Win
Ik houd stille hoop dat de redactie hun fout gaat inzien en Huub weer terug in het huis zetten, maar dat is wishful thinking, maar hoop doet leven !!
Geeft niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wel goed kijken hoor, tis maar een klein ventje![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)nt.26px_.html?p=17,1quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef demins het volgende:
Wat zou er in dat stukje staan? Ik ga de Telegraaf er niet voor kopen...
maak je zin eens afquote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef _-inge-_ het volgende:
Ehhh, wie heeft zich ook opgegeven voor DGK, staat er in bikini in de leader, in de FHM en speelt de hoofdrol in diverse filmpjes op You Tube..... Nee hoor, Nena is zeker niet camerageil........... de pot verwijt de ketel dat..........
zij die niet genoemd mag worden, Fantasia dusquote:Op maandag 5 februari 2007 12:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
zdngmw ?
idd...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:57 schreef Pulu het volgende:
Natasia heeft geen totaal geen benul over goede doelen.....50.000 euro is veel geld begrijp me niet verkeerd...maar dat gezeur over dat de goede doelen nog nooit zo snel zoveel geld hebben kunnen inzamelen, is weer totaal onjuist!
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:52 schreef demins het volgende:
Wat zou er in dat stukje staan? Ik ga de Telegraaf er niet voor kopen...
Bronquote:Nathaneal en Huub moeten vertrekken
Opnieuw vechten in de Gouden Kooi
door Wilma Nanninga
Foto: Foto: Roy Beusker
AMSTERDAM -
In de miljonairsvilla de Gouden Kooi is gisternacht opnieuw een vechtpartij uitgebroken. Oldenzaler Huub (25) werd aangevallen door de gescheiden intellectueel Nathanael (34). De gevolgen waren weer rampzalig.
Huub had zijn medebewoner met ettelijke doodsbedreigingen uitgelokt. „Als we uit de villa zijn, ruk ik je ogen eruit, geef ik je elf messteken en dan pis ik in je schedel”, voegde Huub de projectontwikkelaar toe. Ook sprong hij rond in het huis onder het roepen van ’pak me dan, pak me dan’. Getergd greep Nathanael Huub uiteindelijk bij de nek om hem te vloeren. Huub trapte Nathaneal en kreeg daarop een schop terug. Villabewoner Bart kwam tussenbeiden en zette Huub tijdelijk buiten het huis.
De productieleiding, die eerder deze week de blonde vamp Nena uit de villa verwijderde, omdat zij haar aanbidder Brian had geschopt, besliste gisteravond dat Nathanael en Huub moesten vertrekken. Producente Debora Flens: „We hebben de beelden bestudeerd en kunnen niet om de feiten heen. Lichamelijk geweld betekent onmiddellijk vertrek.”
Nathanael maakte zich gisteren grote zorgen omdat hij bang is dat hij zijn borg van 10.000 euro kwijtraakt door deze ’domme actie’. Wie het korter dan een jaar in de villa uithoudt of door eigen schuld eerder moet vertrekken verliest zijn geld. Debora Flens had gisteren slecht nieuws voor hem en Huub „Jullie krijgen je inleg inderdaad niet terug. Zo zijn de regels."
Heel vriendelijk, maar dit was al bekend. Het lijkt een stukje verderop in de krant, met meer details (Nathanael greep Huub om de nek... etc.?).quote:Op maandag 5 februari 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)nt.26px_.html?p=17,1
Erm, Ik begrijp niks van je zinnen. De pot verwijt de ketel dat ?????? dat ???quote:Op maandag 5 februari 2007 12:54 schreef _-inge-_ het volgende:
Ehhh, wie heeft zich ook opgegeven voor DGK, staat er in bikini in de leader, in de FHM en speelt de hoofdrol in diverse filmpjes op You Tube..... Nee hoor, Nena is zeker niet camerageil........... de pot verwijt de ketel dat..........
Als jij nou eens, voor de verandering, wat leuke dingetjes gaat posten over je eigen favorieten, in plaats van alleen maar trollerig gedrag te vertonen, dan zal ik daarna een poging wagen je serieus te nemen.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef _-inge-_ het volgende:
Ahh, alweer alle streams op Ilona. De laatste weken kwam ze ook alleen maar als behang in beeld, waarom de laatste dag ook niet? Of gaan we kijken hoeveel 'spiegeltjes en kraaltjes' ze mee gaat nemen..... Ze zal blij zijn als ze weer thuis is!
dat staat gewoon in dat zelfde stukje.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef demins het volgende:
[..]
Heel vriendelijk, maar dit was al bekend. Het lijkt een stukje verderop in de krant, met meer details (Nathanael greep Huub om de nek... etc.?).
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:00 schreef Mika25 het volgende:
Liever een stream op Ilona dan een op die zwarte hoer. Sterker nog, ik kijk nog liever naar een stream van de fontijn...
Wat? zij heeft toch gelijk?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij nou eens, voor de verandering, wat leuke dingetjes gaat posten over je eigen favorieten, in plaats van alleen maar trollerig gedrag te vertonen, dan zal ik daarna een poging wagen je serieus te nemen.
Deal?
Ja ze hadden ff moeten wachten tot ie nuchter was en de beelden had teruggezien.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:03 schreef Day het volgende:
Wat een walgelijk en super-arrogant filmpje van Huub op de dgk-site.
Zit ie daar met z'n superzatte kop te vertellen dat hij geen probleem heeft met alcohol
Het alom bekende spreekwoord, tenminste daar ging ik vanuit.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Erm, Ik begrijp niks van je zinnen. De pot verwijt de ketel dat ?????? dat ???
Amandelletje wou dolgraag in de playboy, Nena niet. Ik denk dat dit wel genoeg zegt
en toch blijven we kijken.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Saaiheid ten top in die klote villa, wat een arremoede![]()
![]()
![]()
Nena was al geschokt dat Amanda in de Panorama stond! Gekleed!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Erm, Ik begrijp niks van je zinnen. De pot verwijt de ketel dat ?????? dat ???
Amandelletje wou dolgraag in de playboy, Nena niet. Ik denk dat dit wel genoeg zegt
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:04 schreef tipsch het volgende:
holy shit hee, als GDK_REDACTIE denkt dat hun werk ingewikkeld is, waar het wel op lijkt. Check dit eens:
http://www.parallel-worlds-music.com/alltogetherweb.jpg
Gaat hem niet worden héquote:Op maandag 5 februari 2007 13:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij nou eens, voor de verandering, wat leuke dingetjes gaat posten over je eigen favorieten, in plaats van alleen maar trollerig gedrag te vertonen, dan zal ik daarna een poging wagen je serieus te nemen.
Deal?
Erg he?????quote:
Volgens mij heb jij problemen met zijn alcohol! Ik heb nooit de indruk gehad dat Huub er zelf problemen mee had!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:03 schreef Day het volgende:
Wat een walgelijk en super-arrogant filmpje van Huub op de dgk-site.
Zit ie daar met z'n superzatte kop te vertellen dat hij geen probleem heeft met alcohol
Het is anders maar een fractie van wat er normaal kijkt, we zitten nog maar op 1 vol COS. Misschien dat mensen stiekum kijken en gewoon niet meer posten, dat kan natuurlijk ookquote:
Dat heet ontkenning.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij problemen met zijn alcohol! Ik heb nooit de indruk gehad dat Huub er zelf problemen mee had!
Naar Telegraaf-maatstaven ben je al snel intellectueel hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef Taurus het volgende:
Waarom wordt Nathanael een intellectueel genoemd in dat krantenbericht?Is dat sarcastisch o.i.d.?
Ja die schijnen mensen al intellectueel te vinden als ze een krant lezenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Naar Telegraaf-maatstaven ben je al snel intellectueel hoor![]()
Negatief schrijven gaat nu eenmaal veel makkelijker. Daar is dit forum toch wel het bewijs van.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:06 schreef Cungy het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden hé
Kun jij 1 leuk ding van Natasia, Brian, Amanda opnoemen?
Ben bang dat ze het echt menen, het is overduidelijk dat na Nena nu ook Huub doelbewust negatief neer wordt gezet. Ze zullen vast wel een reden hebben, de beelden van het gevecht worden immers ook achtergehouden...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef Taurus het volgende:
Waarom wordt Nathanael een intellectueel genoemd in dat krantenbericht?Is dat sarcastisch o.i.d.?
Dit trekt me nog verder over de streep. Ik denk dat ik maar beter niet meer op jou kan reageren...roept bepaalde gevoels opquote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Negatief schrijven gaat nu eenmaal veel makkelijker. Daar is dit forum toch wel het bewijs van.
Mijn favorieten zijn Brian, Bart (alhoewel de laatste weken wat minder) en misschien Amanda als ze op deze tour doorgaat. Ieder zijn voorkeur toch, anders bestonden dit soort programma's niet eens.
Ik vind dat 'n hele rare benaming voor iemand, het is toch geen beroep of iets dergelijks, bovendien is er inderdaad ook niet echt 'n reden om aan te nemen dat Nathanael tot de categorie intellectuelen behoortquote:Op maandag 5 februari 2007 13:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Naar Telegraaf-maatstaven ben je al snel intellectueel hoor![]()
Het gaat er niet om of ze gelijk heeft, want (vrij naar Hupert): 'Een trappende koe raakt altijd wel wat' maar om het feit dat ik van haar alleen maar berichtjes zie die negatief zijn over degenen die tot het helaas kortstondige HINS-groepje behoorden.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat? zij heeft toch gelijk?
Heb jij Ilona gezien de laatste 3 maanden ?
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:08 schreef demins het volgende:
Volgens mij heb jij problemen met zijn alcohol! Ik heb nooit de indruk gehad dat Huub er zelf problemen mee had!
Ok, da's een beginnetje.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Negatief schrijven gaat nu eenmaal veel makkelijker. Daar is dit forum toch wel het bewijs van.
Mijn favorieten zijn Brian, Bart (alhoewel de laatste weken wat minder) en misschien Amanda als ze op deze tour doorgaat. Ieder zijn voorkeur toch, anders bestonden dit soort programma's niet eens.
Zegt genoeg over jou dus, bij mij sta je op negeerquote:Op maandag 5 februari 2007 13:11 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Zonder gordel. ping, ping, pingquote:
Insgelijks, maar ik maak me daar niet zo druk over...... waar hebben we het nu eenmaal over? Lekker belangrijk!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef Cungy het volgende:
[..]
Dit trekt me nog verder over de streep. Ik denk dat ik maar beter niet meer op jou kan reageren...roept bepaalde gevoels op![]()
Zo leuk dat Bart plotseling mijn nieuwe favoriet isquote:Op maandag 5 februari 2007 13:15 schreef tipsch het volgende:
dit is zijn manier van "televisie maken" is het niet fantastisch! zo leuk!
Hear hear!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef Pulu het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp, is dat Nena zo werd opgehemeld...wat betreft uiterlijke schoonheid komt Amanda niet in de buurt van Nena, maar daar is ook alles mee gezegd....Nena is een jong impulsief meisje waar heel weinig uitkwam en helemaal niet wist wat ze met haar leven aan moest....ze heeft meerendeel van haar nog korte leven op haar schoonheid geteerd en is verder volledig gepamperd door haar ouders en haar ex-voetbalvriendje....er wordt hier gedaan alsof Nena een of ander wonderkind was...ja misschien vergeleken bij haar 'beste vriendin' Amanda....maar zelfs laatste zaadlozing staat hoger in de rangorde dan vriendin Amanda......
En dat Nena zogenaamd beter haar passies in de buitenwereld zal ontdekken, acht ik heel klein....ik meen dat ze zei dat ze lekker CC zou nemen en lekker rood zal gaan staan......kans is groot dat ze lekker haar oude leventje oppakt...en waarschijnlijk hopende om weer tegen fortuinlijk vriendje aan te lopen so she can enjoy the easy life
Het enige positieve dat Amanda tot nu toe over Nena verteld heeft is dat ze verbaasd was dat Nena dat zij, het was immers die vriend die aggressief was.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:17 schreef Day het volgende:
Ik had nog hoop toen ze toe gaf dat ze ondankbaar was geweest tegen haar ex-vriend en hem zelfs belde om zich daarvoor te verontschudigen. Maar haar houding veranderde weer accuut toen ze eenmaal wist dat ze het huis uitging. Die gaan weer beesten en een rijke vriendje zoeken. Niks mis meer, overigens. Als dat het leven is dat ze wil leiden, moet ze zelf weten. Maar om nou te zeggen dat ze, qua levenstijl, zoveel beter is dan Amanda?
Ik heb een korsakov-er in mijn directe omgeving. En die ontkent tot de dag van vandaag dat hij problemen heeft met alcohol. Lever, hart, nieren en hersens zijn naar de klote, maar nee hoor, er is niks aan de hand, alles onder controle!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.
Heeft ie zelf ook de minste last van.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is meestal de omgeving die problemen heeft met het alcoholgebruik van iemand.... vrijwel nooit de persoon zelf, en als het lang genoeg doorgaat dan Korsakovt iemand zich wel door het leven heen.
Heeft ie zelf ook de minste last van.
zij is veel te gemakkelijk, fokkie!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik toch wel! Was alleen maar bedoeld om Day te zieken!
Wat nou als de nieuwe bewoners komen dan mis je dat. Durf je dat aan ????quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
ik hou het voor gezien, deze middag. toedels~~~
En toch hou ik van je!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik toch wel! Was alleen maar bedoeld om Day te zieken!
Ach niets zo veranderlijk als het weer (amanda) hequote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
wil Amanda nu toch motorrijles, nadat ze gisteren stellig beweerde dat ze dat echt niet durfde, en het niet zag zitten om theorie te moeten doen.
Ineens schiet me iets te binnen; waren ze niet juist in den beginnen miljonairs proberen een beetje etiquette bij te brengen?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Iloon gaan ze de leader aanpassenen zegt......In het begin stonden wij als miljonairs met champagne en kaviaar, nu staat er een halfnaakt.![]()
![]()
Ik weet het lieverd, maar je bent weer gruwelijk off-topic!quote:
Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het enige positieve dat Amanda tot nu toe over Nena verteld heeft is dat ze verbaasd was dat Nena dat zij, het was immers die vriend die aggressief was.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet het lieverd, maar je bent weer gruwelijk off-topic!![]()
Wat zal je baas weer blij zijn met jequote:
Dat viel mij dus ook al op. Heb ook een nette reactie geplaatst maar zie die niet staan.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:13 schreef ron1970 het volgende:
Onder het artikel bij de telegraaf staan alleen maar pro Nl reacties, ik heb een nette reactie neergezet over het uitlokken van fysiek geweld door Nl, Brian en Bart maar het wordt niet geplaatstonafhankelijke berichtgeving noemen ze dat
Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!quote:
Ik wil ook best eens wat positieve puntjes over Brian horen!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, da's een beginnetje.![]()
Maar leg mij dan eens uit waarom Brian jouw favoriet is? Ikzelf kan namelijk niks positiefs meer ontdekken aan die man.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef jacqjacq het volgende:
ik heb lang moeten nadenken, maar ik weet iets positiefs over brian te bedenken:
je kunt namelijk vreselijk om hem lachen (hij is namelijk zo stom dat het op mijn lachspieren werkt)
ja ik ook. Kan niet wachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil ook best eens wat positieve puntjes over Brian horen!
Eindelijk! Ik heb een Geuzennaam: Mr. Slowchat!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!![]()
Eigenlijk wil ik hem helemaal niet posten, maar vooruit dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
12:46 - Spannende pose
Amanda staat half naakt buiten bij het zwembad. Met trillende knieën kijkt ze sensueel in de camera. Bart bekijkt het allemaal vanaf een afstandje: “Dat zal haar vriendje leuk vinden.” Wie weet…
Bron talpa![]()
Ja! Er kan er niks anders van maken!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.![]()
Heb dat filmpje ook beluisterd, maar dát maak ik er niet uit op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]
Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
Jupquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.![]()
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uitquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]
Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Volgens mij ook niet hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit![]()
Dan had die beter in de kooi kunnen blijvenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Dat ga ik even zoeken.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit![]()
Veilig in DGK, mwahquote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef Cungy het volgende:
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?
Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dan had die beter in de kooi kunnen blijven![]()
En ik vind dat alleen maar absoluut positief dat ze toch die zelfreflectie heeft, veel mensen hebben dat al uberhaupt niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.
Ach joh dat was ff om Zdngmw te stangen. Dat zag je aan zijn kop.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend.(nee hoor)
![]()
maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)![]()
Surinaamse cocaïne-maffia? Bedreigingen? in welk programma ben ik beland...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
Als zij echt wint gaat de fik in die villa, ze kan de brandverzekering toch niet betalenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef agter het volgende:
Wat betreft dat eindgesprekje tussen Huub en Natasia. Daar werd ook de naam van hun beider contactpersonen genoemd. Die naam is duidelijk te horen in het filmpje.
Kort daarna gingen de streams uit en is er er een lang gesprek geweest in de game room tussen de redactie en de bewoners. Natasia kwam er vrij stil uit.
Ik heb de indruk dat dat gesprek ging over het noemen van namen van medewerkers van Talpa. Dat 10 dat niet wilt.
Zeker niet als die mensen in 1 zin genoemd worden met de ' Endstra tapes'.
Dat is waarschijnlijk de persoon van talpa die de contacten met familie onderhoudt.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?
Ik snap er echt geen hout van...
Of deze:quote:Op maandag 5 februari 2007 13:45 schreef Carlaa het volgende:
Er is een T-Shirt in de markt met een tekst die geknipt is voor Huub
"i dont have an alcohol problem
i drink
get drunk
fall down
nooooo problem!"
thanx mootiequote:Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de persoon van talpa die de contacten met familie onderhoudt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef demins het volgende:
Valt het meer mensen op hoe terloops, maar frequent, Bart het heeft over geweld toepassen (al lang, bedoel ik, niet van vandaag of gisteren). En dan betreft het zeer grof geweld!
Misschien dat Peter R. de Vries ofzo (of anders gewoon de prive) nog wel wat met dat verhaal willen doen. Lijkt me interessant genoeg voor de roddelpers.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Die schouderpartij wordt dan weer teniet gedaan door zijn achterlijk dunne spillebeentjes. Obsessief trainen van je bovenlichaam en je onderkant vergeten, dat is het eerste wat je leert op de sportschool, doe dat niet.....quote:Op maandag 5 februari 2007 13:44 schreef jacqjacq het volgende:
over brian: even een poging om iets positiefs over hem te zeggen:
innerljk kan ik geen goeds aan hem ontdekken, uiterlijk eerlijk gezegd ook amper.
Omdat zijn hoofd domheid uitstraalt kan ik hem ook echt niet eens aantrekkelijk vinden, terwijl hij objectief gezien niet eens zo'n rotkop heeft. De zoeff-tandjes vind ik minder en zijn coiffure ook niet echt (wie kent de tovernaar catweazle nog uit vroegere tijden?, of einstein), maar vooral de blik in zijn ogen verpesten het gewoon helemaam voor mij (gluiperig en rattig).
stem is ook flut, hij praat door zijn neus, fluisterpraat net als de nerds-tweeling, zijn accent kan hij niets aan doen, maar dat er geen zin in normaal kloppend ABN uit zijn mond komt rollen vind ik eigenlijk nog het ergste. Alle spreekwoorden en gezegdes worden ook verkeerd gebruikt, komt erg dom over.
daarnaast heeft hij een veel te hoge eigendunk, voelt zich god's gift for human kind, en dat is hij nu niet echt bepaald.
hij heeft een leuk uitziende schouderpartij, dat is echt het enige positieve wat ik in alle eerlijkheid over hem kan bedenken.
Ze hebben het over ene Jelmar of Jalmar.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?
Ik snap er echt geen hout van...
Dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Ze roddelen allemaal in dat huis, er is er geen 1 die er niet aan mee doet hoor..quote:Op maandag 5 februari 2007 13:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona was het er niet mee eens toen ze een roddeltante genoemd werd...... Inderdaad hoor, je bent gewoon wat sneller in oordelen en dat hardop zeggen..... Dat laatste ging een beetje ver, ook al hoort roddelen erbij in zo'n programma! Zelfs Bart en de rij-instructeur gaan er tegenin.
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Spannend!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.quote:
ik denk dat ilona gelijk krijgt,quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
ilona denkt dat brian en amnda binnen een maand sex hebben.
bart; amanda heeft een vriend
ilona; daar geeft brian niks om
Dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer, zeker na zijn opmerking toen hij gisteren binnenkwam , dat Stijn had gezegd n.a.v. het kijken van de filmpjes dat hij mocht blijven wrs.Dat zei hij volgens mij tege Iloon als ik me niet vergis, correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Huub wist heel goed dat er een camera op het gesprek gericht was. Hij zegt duidelijk dat hij NIETS met die info gaat doen, maar hij moet het wel kwijt tegen haar. Waarom?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:58 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.
Dat noem je nieuws maken!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.
Geloof er helemaal niets van...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-pquote:Op maandag 5 februari 2007 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is hier gewoon een topic voor hoor![]()
Misschien dat Neurotica een liedje voor ons wil zingen?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-p
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-p
Huub zei (nadat NL te horen kreeg dat ie wegmoest en nadat Huub erna even naar "achter" is gegaan, dat ie niet (raak) heeft geschopt.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geloof er helemaal niets van...
Hupert voelde zich het kijkcijferkanon en heeft gedacht dat hij het zich wel even kon permitteren om aan de andere bewoners te laten weten dat hij inderdaad ook een schop had uitgedeeld...puur om de voorkeursbehandeling die hij kreeg te onderstrepen
Hij zette daarmee de redaktie voor lul die had toen geen keus meer en moest hem ook eruit gooien
Ik denk het niet want ze zullen ook nog wel een leuke vrijgezelle dame als nieuwe bewoner in het huis laten (Tamara misschien). En ik denk dat Brian toch ook wel iets meer credit verdient.... Maar we zullen het zien.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik denk dat ilona gelijk krijgt,
zei nena ook niet dat ze amanda altijd uit de shit moest halen, dat amanda altijd zichzelf in problemen bracht. gaat ook hier weer gebeuren, alleen dan is er geen nena in de buurt, maar een brian ...........
Hij verdient credit omdat....?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ze zullen ook nog wel een leuke vrijgezelle dame als nieuwe bewoner in het huis laten (Tamara misschien). En ik denk dat Brian toch ook wel iets meer credit verdient.... Maar we zullen het zien.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:04 schreef Ashley1 het volgende:
doen bij jullie de streams ook zo raar?
Nee hier alles okquote:Op maandag 5 februari 2007 14:04 schreef Ashley1 het volgende:
doen bij jullie de streams ook zo raar?
Hij had gehoord die middag dat hij waarschijnlijk mocht blijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Huub zei (nadat NL te horen kreeg dat ie wegmoest en nadat Huub erna even naar "achter" is gegaan, dat ie niet (raak) heeft geschopt.
Hij was ook fokkin blij dat ie mocht blijven en NL weg moest. Hij moest wegvan die klote redactie....waarom zullen we nooit weten...
Brian verdient zeker credit. Ik heb enorm veel bewondering en respect voor die man. Hoe hij zich heeft weten te profileren in het huisquote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ze zullen ook nog wel een leuke vrijgezelle dame als nieuwe bewoner in het huis laten (Tamara misschien). En ik denk dat Brian toch ook wel iets meer credit verdient.... Maar we zullen het zien.
En zing dan gezellig meequote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hier alles ok
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
probeer deze eens![]()
Zt er inderdaad dik in dat die gaan lopen klooien...zij liepen gisteren al met elkaar te flirtenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik denk dat ilona gelijk krijgt,
zei nena ook niet dat ze amanda altijd uit de shit moest halen, dat amanda altijd zichzelf in problemen bracht. gaat ook hier weer gebeuren, alleen dan is er geen nena in de buurt, maar een brian ...........
ik wil gewoon wel eens antwoord van haar ^_^quote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
reageerar niet op die inge....gare kut kloon ofzo al haar posts zijn debielig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal geen behoefte aan streams op dit moment.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hier alles ok
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
probeer deze eens![]()
Nou nouquote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
DGK_REDACTIE, ***lijers, Huub wordt besproken en de streams worden weggedraaid
Die gozer heeft een vies karakter ik vind hem wel bij Amanda passen, dat is ook een smerig mokkel met haar valse maniertjesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
echt waar ?!?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef tipsch het volgende:
DGK_REDACTIE, ***lijers, Huub wordt besproken en de streams worden weggedraaid
Als je ziektes wilt welquote:
Ik heb al heel lang niets van Huub gehoord... Hij zal toch niet...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:00 schreef agter het volgende:
[..]
Huub wist heel goed dat er een camera op het gesprek gericht was. Hij zegt duidelijk dat hij NIETS met die info gaat doen, maar hij moet het wel kwijt tegen haar. Waarom?
Een levensverzekering?
Als er iets met Huub zou gebeuren, staat dit gesprek wel op tape...
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van mequote:
CSI in DGK!!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niets van Huub gehoord... Hij zal toch niet...
Subtielquote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van me
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef itsme het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan streams op dit moment.
Ga ook niet meer kijken. Krijg nu toch alleen maar oude afleveringen en nu ik de afloop weet, heb ik daar geen behoefte aan.
Doe mee aan het kijkcijferonderzoek dus iig een kijker minder.![]()
![]()
ze draaien de streams kennelijk al weg als er over 'm gesproken wordt. bij de redactie is huub de nieuwe hwnngmwquote:Op maandag 5 februari 2007 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niets van Huub gehoord... Hij zal toch niet...
Mss per ongeluk gewist door hemzelf?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, waar is de posting van Gert ineens gebleven , vreemd, net stond ie er nog als reactie op K....leier.
ik vloek wanneer ik dat wil. geloof me, vloeken heeft zin.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:12 schreef Elounda het volgende:
Je hoeft alleen niet zo te vloeken om je punt helder te krijgen..
Ga voor de zekerheid om half 8 voor de raam staan met je afstandsbediening!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).
Heb het woord toch maar gewoon geëdit, wilde er niet meteen weer een 'item' van maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, waar is de posting van Gert ineens gebleven , vreemd, net stond ie er nog als reactie op K....leier.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van me
Maar niet als het uit armoede isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vloek wanneer ik dat wil. geloof me, vloeken heeft zin.
overduidelijk, op hun teentjes getrapt en er niet boven kunnen staan. professioneel.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ze draaien de streams kennelijk al weg als er over 'm gesproken wordt. bij de redactie is huub de nieuwe hwnngmw
Ik zag een aantal dingetjes waarvan ik even bang was dat ze haar bikinibroekje zou uit trekken.quote:
Lol. Ik hoop dat het helpt (al denk ik van niet)quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Ga voor de zekerheid om half 8 voor de raam staan met je afstandsbediening!![]()
Meer dan haar lichaam heeft ze toch niet..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef Llewella het volgende:
(Ik vraag me dan altijd af, wilt zo'n meid dat in volle overtuiging ook echt of is het aangeleerd gedrag omdat ze heeft geleerd dat ze er aandacht mee krijgt?)
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
En toch ben ik wel razend benieuwd wat voor types ze in de kooi gaan zetten nu Huub, NL (en als het goed is vanavond Ilona) weg zijn
Precies maar die varkenskop er op maakt dat lichaam al heel wat minder aantrekkelijk. En wanneer ze haar scheur open trekt (die van boven) dan ren je toch gelijk weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Meer dan haar lichaam heeft ze toch niet..
iig spraakmakende mensen, en het liefst die het programma vaak hebben gezien en zich niet aansluiten bij het BAN groepjequote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies maar die varkenskop er op maakt dat lichaam al heel wat minder aantrekkelijk. En wanneer ze haar scheur open trekt (die van boven) dan ren je toch gelijk weg.![]()
![]()
pcies!! Syl heeft klasse, stijl, een goed verstand, een mooie stem en dito uitstraling.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Llewella het volgende:
Silvia is stil; absoluut geen seks appeal, saai, komt niks uit etc etc volgens brian & amanda.
Ze zouden eens streams moeten volgenIk zie een lollige sylvia met humor, die erg leuk kan dansen, en ook nog een beetje stout kan doen. Maar het is waar, ze is geen del en ze is geen schreeuwlelijk; kennelijk wordt dat als saai gezien en geen uitstraling.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Jezus, hoe durft die snol zo af te geven op Syl, ze is net binnen en da zeggen dat ze saai is, niet sexy en geen uitstraling.Zou ze wel een in de spiegel kijken????? Syl heeft 1000 x meer klasse dan die stoephoer.![]()
![]()
![]()
De redaktie heeft al aangegeven dat Ilona, Sylvia en Bart overbodig geworden zijn. Niet zelf, maar verschillende bewoners hebben dat al uitgesproken dus we gaan er voor het gemak maar van uit dat dat waarheid is. De kans dat de 3 nieuwe bewoners in het "rustige" profiel passen is dus vrij onwaarschijnlijk. Reken er dus maar op dat het mensen zullen zijn die TV kunnen maken. Hoewel je natuurlijk nooit weet hoe dat uit gaat pakken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?
Is waar...maarreh bestaan er vrouwen die je wel leuk vindt of vind je het geslacht per definitie nietsquote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Gigageil het volgende:
Die Amanda is wel zo'n weggooier.......![]()
Ze ziet liever een te klein propje met afhangende oogleden en siliconen-tieten als haarzelf natuurlijk....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Llewella het volgende:
Silvia is stil; absoluut geen seks appeal, saai, komt niks uit etc etc volgens brian & amanda.
Ze zouden eens streams moeten volgenIk zie een lollige sylvia met humor, die erg leuk kan dansen, en ook nog een beetje stout kan doen. Maar het is waar, ze is geen del en ze is geen schreeuwlelijk; kennelijk wordt dat als saai gezien en geen uitstraling.
Ik zou best bereid zijn haar langdurig te tuchtigen! Tot er geen levendigheid meer in zit!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Jongens, als ze zich op een presenteerblaadje aan jullie aanbood? Fris gewassen? Doos condooms? Nee?
Edit: met een prop in dr mond
whatever....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is waar...maarreh bestaan er vrouwen die je wel leuk vindt of vind je het geslacht per definitie niets![]()
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkomquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Najah, ieder zijn mening...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkom![]()
![]()
![]()
Zijn moeder helaas ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denktquote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
Preciesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denkt![]()
ze is spontaan, open, spraakzaam, (een tikkeltje) dom, knap, aanwezig.. kortom een prima contenderquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.
Bron www.niewz.nlquote:Lichaam onbekende man gevonden in Vijver Eemnes.
maandag, 5-februari 2007
Vanochtend is in een vijver in Eemnes het levenloze lichaam van een man gevonden.
Volgens de berichten gaat het om een 25-jarige man die sinds gisteravond niet meer gesignaleerd is, zijn huisgenoten hadden alarm geslagen nadat zij hem hadden zien wegrijden in een donkere wagen die bestuurd werd door 2 verdacht uitziende individuen.
Gezien dit vreemde verhaal heeft politie gooi- en vechtstreek direct mensen op de zaak gezet.
Ook is er gebruik gemaakt van speurhonden.
In de vroegte van de ochtend pikten de honden een speur op die bleek te leiden naar een vijver van een aangelegen perceel.
Er zijn direct duikers van de plaatselijk brandweerkazerne ingezet om de vijver te onderzoeken.
Rond 11:15 hebben zij op de bodem van de vijver het levenloze lichaam van de man aangetroffen.
Een misdaad wordt niet uitgesloten, onderzoeken lopen nog en eventuele getuiges worden opgeroepen om kontakt op te nemen met de politie 0900-8844
Censuurquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef agter het volgende:
Waarom zien we eigenlijk maar 2 streams?
komen er nu chloorgassen vrij?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian verneukt de sauna met Chloorwater......![]()
Wat eng het zal toch Huub niet zijn, die is zo dol op vijversquote:
Bij voorkeur bij de bushalte of in de bus en je komt van je werk en je wilt naar huis en het regent..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Pulu het volgende:
Amanda is zo'n persoon die binnen 5 minuten heel haar levensverhaal aan je verteld....
We blijven hopenquote:
Ah, ik was niet de enige dus die dat een tikkeltje vreemd vondquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian verneukt de sauna met Chloorwater......![]()
na huub bezig te hebben gezien met die 3 hoeren geloof ik ook wel dat mannen bepaalde gevoelens heel goed kunnen uitschakelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
P.S. ze kraakt Nena lekker af
omdat bij de regie achter ook al de helft weg isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef agter het volgende:
Waarom zien we eigenlijk maar 2 streams?
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub is nu onderweg naar Eemnes, ben benieuwd.
Huh? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Daar had je dat filmpje toch niet voor nodig...dat kan ik ook je ook wel vertellenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
na huub bezig te hebben gezien met die 3 hoeren geloof ik ook wel dat mannen bepaalde gevoelens heel goed kunnen uitschakelen.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wil je er over praten.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.
Er zijn inderdaad genoeg mannen die denken zak erover en gaan met die banaan, dan deert het niet hoe het eruit ziet of wat het doet, als er maar een gat in zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
Ach mens ga naar de speeltuin, je komt hier toch alleen maar onzin uitkramen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
ze vinden nena helemaaaal niet boeiend of interessant hoorr
Sorry na een korte enquete in mijn directe omgeving, moet ik het percentage bijstellen. Om precies te zijn is het 97,63%...en ik heb het over zaadlozing cadeau doen....ik heb het verder niet over trouwen en kinderen krijgen of kinderen krijgen en trouwen...ligt eraan aan welke volgorde je voorkeur heeftquote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.
Hmm.....maar dan nog, er zit een luchtje aanquote:
aha ! hij wil de beelden dus zien .....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb net contact gehad met hem
Meer kan/wil ik ff niet zeggen, wil niet dat hij gezeik krijgt met de DGK
Hij denk iig dat hij NIET ! heeft geschopt, heb hem ff op de beelden gewezen en alles verteld, hij post verlopig niet op fok omdat hij dat nog niet mag.
Hij wil iig wel op een meeting komen!
waar heb je hem gesproken dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee ik zeg niet dat hij terug de kooi in gaat, maar hij gaat naar Eemnes denk ik om met de redactie te praten.
Hoewel ik hier wel een kans in kan zien dat hij wel terug komt, we zullen zien
Met andere woorden ze mist klassequote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Llewella het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad genoeg mannen die denken zak erover en gaan met die banaan, dan deert het niet hoe het eruit ziet of wat het doet, als er maar een gat in zit.
Ok wellicht is dit wel erg negatief in de richting van amanda en het kan best een leuke meid zijn maar ze profileert zichzelf wel erg als neukbaar object, en ze is zich daar bewust van en kennelijk nog trots op ook.
Ze is niet echt lelijk, maar ze mist gewoon de schoonheid, de galantheid.
Geneukt worden is niet zo'n opgave, geliefd zijn en aanbeden worden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |