Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
P.S. ze kraakt Nena lekker af
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub is nu onderweg naar Eemnes, ben benieuwd.
Huh? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Daar had je dat filmpje toch niet voor nodig...dat kan ik ook je ook wel vertellenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
na huub bezig te hebben gezien met die 3 hoeren geloof ik ook wel dat mannen bepaalde gevoelens heel goed kunnen uitschakelen.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wil je er over praten.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.
Er zijn inderdaad genoeg mannen die denken zak erover en gaan met die banaan, dan deert het niet hoe het eruit ziet of wat het doet, als er maar een gat in zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
P.S. ze kraakt Nena lekker af
Ach mens ga naar de speeltuin, je komt hier toch alleen maar onzin uitkramen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
ze vinden nena helemaaaal niet boeiend of interessant hoorr
Sorry na een korte enquete in mijn directe omgeving, moet ik het percentage bijstellen. Om precies te zijn is het 97,63%...en ik heb het over zaadlozing cadeau doen....ik heb het verder niet over trouwen en kinderen krijgen of kinderen krijgen en trouwen...ligt eraan aan welke volgorde je voorkeur heeftquote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.
Hmm.....maar dan nog, er zit een luchtje aanquote:
aha ! hij wil de beelden dus zien .....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb net contact gehad met hem
Meer kan/wil ik ff niet zeggen, wil niet dat hij gezeik krijgt met de DGK
Hij denk iig dat hij NIET ! heeft geschopt, heb hem ff op de beelden gewezen en alles verteld, hij post verlopig niet op fok omdat hij dat nog niet mag.
Hij wil iig wel op een meeting komen!
waar heb je hem gesproken dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee ik zeg niet dat hij terug de kooi in gaat, maar hij gaat naar Eemnes denk ik om met de redactie te praten.
Hoewel ik hier wel een kans in kan zien dat hij wel terug komt, we zullen zien
Met andere woorden ze mist klassequote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Llewella het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad genoeg mannen die denken zak erover en gaan met die banaan, dan deert het niet hoe het eruit ziet of wat het doet, als er maar een gat in zit.
Ok wellicht is dit wel erg negatief in de richting van amanda en het kan best een leuke meid zijn maar ze profileert zichzelf wel erg als neukbaar object, en ze is zich daar bewust van en kennelijk nog trots op ook.
Ze is niet echt lelijk, maar ze mist gewoon de schoonheid, de galantheid.
Geneukt worden is niet zo'n opgave, geliefd zijn en aanbeden worden wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |