Heb het woord toch maar gewoon geëdit, wilde er niet meteen weer een 'item' van maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, waar is de posting van Gert ineens gebleven , vreemd, net stond ie er nog als reactie op K....leier.
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik een hond zou hebben zou DIE er nog niet overheen mogen KOTSEN van me
Maar niet als het uit armoede isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vloek wanneer ik dat wil. geloof me, vloeken heeft zin.
overduidelijk, op hun teentjes getrapt en er niet boven kunnen staan. professioneel.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ze draaien de streams kennelijk al weg als er over 'm gesproken wordt. bij de redactie is huub de nieuwe hwnngmw
Ik zag een aantal dingetjes waarvan ik even bang was dat ze haar bikinibroekje zou uit trekken.quote:
Lol. Ik hoop dat het helpt (al denk ik van niet)quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
M`n buurvrouw is ook al gestopt, dat is al 2 kijkers met een kastje minder. Staat dat niet gelijk aan 2000 kijkers? (weet zelf niet hoe ze dat berekenen).
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Ga voor de zekerheid om half 8 voor de raam staan met je afstandsbediening!![]()
Meer dan haar lichaam heeft ze toch niet..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:18 schreef Llewella het volgende:
(Ik vraag me dan altijd af, wilt zo'n meid dat in volle overtuiging ook echt of is het aangeleerd gedrag omdat ze heeft geleerd dat ze er aandacht mee krijgt?)
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
En toch ben ik wel razend benieuwd wat voor types ze in de kooi gaan zetten nu Huub, NL (en als het goed is vanavond Ilona) weg zijn
Precies maar die varkenskop er op maakt dat lichaam al heel wat minder aantrekkelijk. En wanneer ze haar scheur open trekt (die van boven) dan ren je toch gelijk weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Meer dan haar lichaam heeft ze toch niet..
iig spraakmakende mensen, en het liefst die het programma vaak hebben gezien en zich niet aansluiten bij het BAN groepjequote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies maar die varkenskop er op maakt dat lichaam al heel wat minder aantrekkelijk. En wanneer ze haar scheur open trekt (die van boven) dan ren je toch gelijk weg.![]()
![]()
pcies!! Syl heeft klasse, stijl, een goed verstand, een mooie stem en dito uitstraling.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Llewella het volgende:
Silvia is stil; absoluut geen seks appeal, saai, komt niks uit etc etc volgens brian & amanda.
Ze zouden eens streams moeten volgenIk zie een lollige sylvia met humor, die erg leuk kan dansen, en ook nog een beetje stout kan doen. Maar het is waar, ze is geen del en ze is geen schreeuwlelijk; kennelijk wordt dat als saai gezien en geen uitstraling.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Jezus, hoe durft die snol zo af te geven op Syl, ze is net binnen en da zeggen dat ze saai is, niet sexy en geen uitstraling.Zou ze wel een in de spiegel kijken????? Syl heeft 1000 x meer klasse dan die stoephoer.![]()
![]()
![]()
De redaktie heeft al aangegeven dat Ilona, Sylvia en Bart overbodig geworden zijn. Niet zelf, maar verschillende bewoners hebben dat al uitgesproken dus we gaan er voor het gemak maar van uit dat dat waarheid is. De kans dat de 3 nieuwe bewoners in het "rustige" profiel passen is dus vrij onwaarschijnlijk. Reken er dus maar op dat het mensen zullen zijn die TV kunnen maken. Hoewel je natuurlijk nooit weet hoe dat uit gaat pakken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?
Is waar...maarreh bestaan er vrouwen die je wel leuk vindt of vind je het geslacht per definitie nietsquote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Gigageil het volgende:
Die Amanda is wel zo'n weggooier.......![]()
Ze ziet liever een te klein propje met afhangende oogleden en siliconen-tieten als haarzelf natuurlijk....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Llewella het volgende:
Silvia is stil; absoluut geen seks appeal, saai, komt niks uit etc etc volgens brian & amanda.
Ze zouden eens streams moeten volgenIk zie een lollige sylvia met humor, die erg leuk kan dansen, en ook nog een beetje stout kan doen. Maar het is waar, ze is geen del en ze is geen schreeuwlelijk; kennelijk wordt dat als saai gezien en geen uitstraling.
Ik zou best bereid zijn haar langdurig te tuchtigen! Tot er geen levendigheid meer in zit!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Jongens, als ze zich op een presenteerblaadje aan jullie aanbood? Fris gewassen? Doos condooms? Nee?
Edit: met een prop in dr mond
whatever....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is waar...maarreh bestaan er vrouwen die je wel leuk vindt of vind je het geslacht per definitie niets![]()
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkomquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Najah, ieder zijn mening...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkom![]()
![]()
![]()
Zijn moeder helaas ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denktquote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
Preciesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denkt![]()
ze is spontaan, open, spraakzaam, (een tikkeltje) dom, knap, aanwezig.. kortom een prima contenderquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.
Bron www.niewz.nlquote:Lichaam onbekende man gevonden in Vijver Eemnes.
maandag, 5-februari 2007
Vanochtend is in een vijver in Eemnes het levenloze lichaam van een man gevonden.
Volgens de berichten gaat het om een 25-jarige man die sinds gisteravond niet meer gesignaleerd is, zijn huisgenoten hadden alarm geslagen nadat zij hem hadden zien wegrijden in een donkere wagen die bestuurd werd door 2 verdacht uitziende individuen.
Gezien dit vreemde verhaal heeft politie gooi- en vechtstreek direct mensen op de zaak gezet.
Ook is er gebruik gemaakt van speurhonden.
In de vroegte van de ochtend pikten de honden een speur op die bleek te leiden naar een vijver van een aangelegen perceel.
Er zijn direct duikers van de plaatselijk brandweerkazerne ingezet om de vijver te onderzoeken.
Rond 11:15 hebben zij op de bodem van de vijver het levenloze lichaam van de man aangetroffen.
Een misdaad wordt niet uitgesloten, onderzoeken lopen nog en eventuele getuiges worden opgeroepen om kontakt op te nemen met de politie 0900-8844
Censuurquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef agter het volgende:
Waarom zien we eigenlijk maar 2 streams?
komen er nu chloorgassen vrij?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian verneukt de sauna met Chloorwater......![]()
Wat eng het zal toch Huub niet zijn, die is zo dol op vijversquote:
Bij voorkeur bij de bushalte of in de bus en je komt van je werk en je wilt naar huis en het regent..quote:Op maandag 5 februari 2007 14:37 schreef Pulu het volgende:
Amanda is zo'n persoon die binnen 5 minuten heel haar levensverhaal aan je verteld....
We blijven hopenquote:
Ah, ik was niet de enige dus die dat een tikkeltje vreemd vondquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef Gigageil het volgende:
Brian verneukt de sauna met Chloorwater......![]()
na huub bezig te hebben gezien met die 3 hoeren geloof ik ook wel dat mannen bepaalde gevoelens heel goed kunnen uitschakelen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
P.S. ze kraakt Nena lekker af
omdat bij de regie achter ook al de helft weg isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:35 schreef agter het volgende:
Waarom zien we eigenlijk maar 2 streams?
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
En voor vrouwen die denken dat mannen niks van een vrouw als Amanda moeten hebben....ik weet zeker 98% van de mannen zouden haar zeker een zaadlozing cadeau willen doen...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub is nu onderweg naar Eemnes, ben benieuwd.
Huh? Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Daar had je dat filmpje toch niet voor nodig...dat kan ik ook je ook wel vertellenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef 2live het volgende:
[..]
na huub bezig te hebben gezien met die 3 hoeren geloof ik ook wel dat mannen bepaalde gevoelens heel goed kunnen uitschakelen.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wil je er over praten.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.
Er zijn inderdaad genoeg mannen die denken zak erover en gaan met die banaan, dan deert het niet hoe het eruit ziet of wat het doet, als er maar een gat in zit.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:39 schreef Pulu het volgende:
Ach mens ga naar de speeltuin, je komt hier toch alleen maar onzin uitkramen.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
ze vinden nena helemaaaal niet boeiend of interessant hoorr
Sorry na een korte enquete in mijn directe omgeving, moet ik het percentage bijstellen. Om precies te zijn is het 97,63%...en ik heb het over zaadlozing cadeau doen....ik heb het verder niet over trouwen en kinderen krijgen of kinderen krijgen en trouwen...ligt eraan aan welke volgorde je voorkeur heeftquote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Tja, jongens zijn daar toch makkelijk in. 98% ben ik het niet mee eens, maar zeker de meerderheid van de jongens ja. Erg moeilijk om nog een jongen te vinden die kieskeurig is.
Hmm.....maar dan nog, er zit een luchtje aanquote:
aha ! hij wil de beelden dus zien .....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Heb net contact gehad met hem
Meer kan/wil ik ff niet zeggen, wil niet dat hij gezeik krijgt met de DGK
Hij denk iig dat hij NIET ! heeft geschopt, heb hem ff op de beelden gewezen en alles verteld, hij post verlopig niet op fok omdat hij dat nog niet mag.
Hij wil iig wel op een meeting komen!
waar heb je hem gesproken dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nee ik zeg niet dat hij terug de kooi in gaat, maar hij gaat naar Eemnes denk ik om met de redactie te praten.
Hoewel ik hier wel een kans in kan zien dat hij wel terug komt, we zullen zien
Met andere woorden ze mist klassequote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Llewella het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad genoeg mannen die denken zak erover en gaan met die banaan, dan deert het niet hoe het eruit ziet of wat het doet, als er maar een gat in zit.
Ok wellicht is dit wel erg negatief in de richting van amanda en het kan best een leuke meid zijn maar ze profileert zichzelf wel erg als neukbaar object, en ze is zich daar bewust van en kennelijk nog trots op ook.
Ze is niet echt lelijk, maar ze mist gewoon de schoonheid, de galantheid.
Geneukt worden is niet zo'n opgave, geliefd zijn en aanbeden worden wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |