pcies!! Syl heeft klasse, stijl, een goed verstand, een mooie stem en dito uitstraling.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Llewella het volgende:
Silvia is stil; absoluut geen seks appeal, saai, komt niks uit etc etc volgens brian & amanda.
Ze zouden eens streams moeten volgenIk zie een lollige sylvia met humor, die erg leuk kan dansen, en ook nog een beetje stout kan doen. Maar het is waar, ze is geen del en ze is geen schreeuwlelijk; kennelijk wordt dat als saai gezien en geen uitstraling.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Jezus, hoe durft die snol zo af te geven op Syl, ze is net binnen en da zeggen dat ze saai is, niet sexy en geen uitstraling.Zou ze wel een in de spiegel kijken????? Syl heeft 1000 x meer klasse dan die stoephoer.![]()
![]()
![]()
De redaktie heeft al aangegeven dat Ilona, Sylvia en Bart overbodig geworden zijn. Niet zelf, maar verschillende bewoners hebben dat al uitgesproken dus we gaan er voor het gemak maar van uit dat dat waarheid is. De kans dat de 3 nieuwe bewoners in het "rustige" profiel passen is dus vrij onwaarschijnlijk. Reken er dus maar op dat het mensen zullen zijn die TV kunnen maken. Hoewel je natuurlijk nooit weet hoe dat uit gaat pakken.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:20 schreef itsme het volgende:
Wat kan de GK nog redden? wat voor een types?
Is waar...maarreh bestaan er vrouwen die je wel leuk vindt of vind je het geslacht per definitie nietsquote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Gigageil het volgende:
Die Amanda is wel zo'n weggooier.......![]()
Ze ziet liever een te klein propje met afhangende oogleden en siliconen-tieten als haarzelf natuurlijk....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:23 schreef Llewella het volgende:
Silvia is stil; absoluut geen seks appeal, saai, komt niks uit etc etc volgens brian & amanda.
Ze zouden eens streams moeten volgenIk zie een lollige sylvia met humor, die erg leuk kan dansen, en ook nog een beetje stout kan doen. Maar het is waar, ze is geen del en ze is geen schreeuwlelijk; kennelijk wordt dat als saai gezien en geen uitstraling.
Ik zou best bereid zijn haar langdurig te tuchtigen! Tot er geen levendigheid meer in zit!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Jongens, als ze zich op een presenteerblaadje aan jullie aanbood? Fris gewassen? Doos condooms? Nee?
Edit: met een prop in dr mond
whatever....quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is waar...maarreh bestaan er vrouwen die je wel leuk vindt of vind je het geslacht per definitie niets![]()
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkomquote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Tot nu toe komt er ook weinig uit Amanda. Ok...ze roddelt 99% van de tijd dat ze in gezelschap van iemand is.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:25 schreef Suikeroom het volgende:
zelfs Huub (je weet wel die ex-bewoner) zei dat Sylvia een figurant was.. ik geef Amanda wel gelijk er komt veelste weinig uit Sylvia
Najah, ieder zijn mening...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je er weer bent, voor de duidelijkheid, dat is het tov welkom![]()
![]()
![]()
Zijn moeder helaas ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denktquote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef BONG4002 het volgende:
Brian "Ik hou van sex, heel erg veel"
Preciesquote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan zegt ie tegen Huub dat ie met zij lul denkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |