abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 13:36:52 #101
130054 demins
We weten niks
pi_46005226
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!
Eindelijk! Ik heb een Geuzennaam: Mr. Slowchat!

Vrienden mogen mij Slow noemen...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46005227
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.
pi_46005229
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]

Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
pi_46005234
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef itsme het volgende:

[..]

ja ik ook. Kan niet wachten
Ik hoop dat je een geduldig mens bent
  maandag 5 februari 2007 @ 13:37:47 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46005254
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]

12:46 - Spannende pose

Amanda staat half naakt buiten bij het zwembad. Met trillende knieën kijkt ze sensueel in de camera. Bart bekijkt het allemaal vanaf een afstandje: “Dat zal haar vriendje leuk vinden.” Wie weet…

Bron talpa
Eigenlijk wil ik hem helemaal niet posten, maar vooruit dan.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 13:38:01 #106
130054 demins
We weten niks
pi_46005261
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
Ja! Er kan er niks anders van maken!
  maandag 5 februari 2007 @ 13:38:19 #107
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005270
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]

Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
Heb dat filmpje ook beluisterd, maar dát maak ik er niet uit op.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:08 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46005290
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
Jup
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:11 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46005293
quote:

Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:42 #110
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_46005306
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?

Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
pi_46005307
quote:

ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:48 #112
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005309
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet hoor!
  maandag 5 februari 2007 @ 13:40:18 #113
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46005325
quote:

Dan had die beter in de kooi kunnen blijven
pi_46005380
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend. (nee hoor)

maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 13:43:01 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_46005416
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef Cungy het volgende:
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?

Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Veilig in DGK, mwah
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 5 februari 2007 @ 13:43:59 #116
130054 demins
We weten niks
pi_46005450
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef Darklight het volgende:

[..]

Dan had die beter in de kooi kunnen blijven
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
pi_46005474
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Day het volgende:

[..]

Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.
En ik vind dat alleen maar absoluut positief dat ze toch die zelfreflectie heeft, veel mensen hebben dat al uberhaupt niet.

Ja nena handelde niet altijd even fair of slim, zeker niet fair en slim ten opzichte van haarzelf (de haat-liefde relatie met brian onder andere). Maar ik zie toch echt wel factoren in nena die ze kan ombuigen ten positieve van haarzelf.
Ik bedoel als je jong bent, zelfs als je 30 bent, weet je nog niet alle wijsheden hoe je voor jezelf een leuk, gezond en positief leven kunt opbouwen, veel mensen weten dat nog niet op hun 80e.
Het is waar dat nena snel gelokt kan worden naar de kant van makkelijkheid en doen alsof ze dom is, maar ze heeft ook nog voldoende ruimte om zelf veel te leren over zichzelf en daar positief gevolg aan te geven, mits ze wel de goede keuzes blijft maken. Maar tussen de wat minder handige dingetjes door heeft ze voldoende zelfreflectie om er iets van te kunnen leren.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_46005481
over brian: even een poging om iets positiefs over hem te zeggen:

innerljk kan ik geen goeds aan hem ontdekken, uiterlijk eerlijk gezegd ook amper.
Omdat zijn hoofd domheid uitstraalt kan ik hem ook echt niet eens aantrekkelijk vinden, terwijl hij objectief gezien niet eens zo'n rotkop heeft. De zoeff-tandjes vind ik minder en zijn coiffure ook niet echt (wie kent de tovernaar catweazle nog uit vroegere tijden?, of einstein), maar vooral de blik in zijn ogen verpesten het gewoon helemaam voor mij (gluiperig en rattig).
stem is ook flut, hij praat door zijn neus, fluisterpraat net als de nerds-tweeling, zijn accent kan hij niets aan doen, maar dat er geen zin in normaal kloppend ABN uit zijn mond komt rollen vind ik eigenlijk nog het ergste. Alle spreekwoorden en gezegdes worden ook verkeerd gebruikt, komt erg dom over.
daarnaast heeft hij een veel te hoge eigendunk, voelt zich god's gift for human kind, en dat is hij nu niet echt bepaald.
hij heeft een leuk uitziende schouderpartij, dat is echt het enige positieve wat ik in alle eerlijkheid over hem kan bedenken.
pi_46005486
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c

gesprek tussen huub en natasia
pi_46005487
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend. (nee hoor)

maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)
Ach joh dat was ff om Zdngmw te stangen. Dat zag je aan zijn kop.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  maandag 5 februari 2007 @ 13:45:12 #121
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_46005491
positief aan Brian,.....

ik vind het knap van hem dat ie nog steeds het geblaat Nat-aso aan kan horen zonder haar te willen stompen!

en nu serieus,... helemaal in het begin vond ik het ook super van hem hoe hij haar duidelijk maakte dat ze zich niet zo moest lopen opgeilen aan hem omdat dat weleens d'r toekomstige huwelijk zou gaan kosten! wat dat betreft krijgt hij two thumbs up.

helaas voor hem begint zijn gedrag van de laatste tijd wel erg psychotisch te worden en denk ik dat het voor hem verstandig zou zijn om er zelf uit te lopen! die gast ziet overal spoken en probeert ertegen te vechten. (Don Quichotte anyone?) hij heeft alleen niet door dat ie steeds de onwaarheden bij voorbaat aanneemt als waarheid. en zich veel teveel door zijn heilige Dushi laat beinvloedden. tsja,.. en zijn gebrek aan sex is hem ook behoorlijk parten aan het spelen.

dat wordt nog gevaarlijk als die gast weer op straat is,.. heel nederland weer in rep en roer omdat er een serieverkrachter rondloopt!
pi_46005496
Hmm
pi_46005502
Er is een T-Shirt in de markt met een tekst die geknipt is voor Huub

"i dont have an alcohol problem
i drink
get drunk
fall down
nooooo problem!"
  maandag 5 februari 2007 @ 13:45:52 #124
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005512
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef demins het volgende:

[..]

Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
Surinaamse cocaïne-maffia? Bedreigingen? in welk programma ben ik beland...
pi_46005522
Wat betreft dat eindgesprekje tussen Huub en Natasia. Daar werd ook de naam van hun beider contactpersonen genoemd. Die naam is duidelijk te horen in het filmpje.
Kort daarna gingen de streams uit en is er er een lang gesprek geweest in de game room tussen de redactie en de bewoners. Natasia kwam er vrij stil uit.
Ik heb de indruk dat dat gesprek ging over het noemen van namen van medewerkers van Talpa. Dat 10 dat niet wilt.
Zeker niet als die mensen in 1 zin genoemd worden met de ' Endstra tapes'.
Make my day!
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 13:46:11 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_46005524
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef demins het volgende:

[..]

Als zij echt wint gaat de fik in die villa, ze kan de brandverzekering toch niet betalen
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46005545
Hahahahaha. Die ho' doet er alles voor. Ligt niet eens naakt in het water, dat valt me dan wel weer mee. Ik hoop dat ze morgen doodziek is. Moet ook haast wel.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:47:39 #128
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005574
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef agter het volgende:
Wat betreft dat eindgesprekje tussen Huub en Natasia. Daar werd ook de naam van hun beider contactpersonen genoemd. Die naam is duidelijk te horen in het filmpje.
Kort daarna gingen de streams uit en is er er een lang gesprek geweest in de game room tussen de redactie en de bewoners. Natasia kwam er vrij stil uit.
Ik heb de indruk dat dat gesprek ging over het noemen van namen van medewerkers van Talpa. Dat 10 dat niet wilt.
Zeker niet als die mensen in 1 zin genoemd worden met de ' Endstra tapes'.
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?
Ik snap er echt geen hout van...
pi_46005600
Sorry, maar wie is hij eigenlijk? Die nu op visite is? In die witte blouse? En voor welk blad zijn die foto's van Amanda

[ Bericht 2% gewijzigd door Therannosaurus op 05-02-2007 13:54:43 ]
pi_46005618
rene
pi_46005622
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:

[..]

Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?
Dat is waarschijnlijk de persoon van talpa die de contacten met familie onderhoudt.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:48:56 #132
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005624
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:45 schreef Carlaa het volgende:
Er is een T-Shirt in de markt met een tekst die geknipt is voor Huub

"i dont have an alcohol problem
i drink
get drunk
fall down
nooooo problem!"
Of deze:
ik heb geen drankprobleem, ik heb alleen een probleem als er geen drank is.
pi_46005626
als hij in de kooi bleef zouden joris of hedda misschien aangepakt kunnen worden ...

hij zegt niet voor niks " alles wat ik over natasia heb gezegd heb ik uit mijn gevoel gezegd en ik haat haar maar hou ook van haar" ... dat is een vaag stukje

[ Bericht 1% gewijzigd door anno-i-mus op 05-02-2007 13:56:09 ]
  maandag 5 februari 2007 @ 13:49:45 #134
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005642
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk de persoon van talpa die de contacten met familie onderhoudt.
thanx mootie
  maandag 5 februari 2007 @ 13:50:34 #135
130054 demins
We weten niks
pi_46005673
Valt het meer mensen op hoe terloops, maar frequent, Bart het heeft over geweld toepassen (al lang, bedoel ik, niet van vandaag of gisteren). En dan betreft het zeer grof geweld!
pi_46005684
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef demins het volgende:
Valt het meer mensen op hoe terloops, maar frequent, Bart het heeft over geweld toepassen (al lang, bedoel ik, niet van vandaag of gisteren). En dan betreft het zeer grof geweld!
  Admin maandag 5 februari 2007 @ 13:51:02 #137
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_46005685
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:

Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Misschien dat Peter R. de Vries ofzo (of anders gewoon de prive) nog wel wat met dat verhaal willen doen. Lijkt me interessant genoeg voor de roddelpers.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 5 februari 2007 @ 13:51:50 #138
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46005711
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:44 schreef jacqjacq het volgende:
over brian: even een poging om iets positiefs over hem te zeggen:

innerljk kan ik geen goeds aan hem ontdekken, uiterlijk eerlijk gezegd ook amper.
Omdat zijn hoofd domheid uitstraalt kan ik hem ook echt niet eens aantrekkelijk vinden, terwijl hij objectief gezien niet eens zo'n rotkop heeft. De zoeff-tandjes vind ik minder en zijn coiffure ook niet echt (wie kent de tovernaar catweazle nog uit vroegere tijden?, of einstein), maar vooral de blik in zijn ogen verpesten het gewoon helemaam voor mij (gluiperig en rattig).
stem is ook flut, hij praat door zijn neus, fluisterpraat net als de nerds-tweeling, zijn accent kan hij niets aan doen, maar dat er geen zin in normaal kloppend ABN uit zijn mond komt rollen vind ik eigenlijk nog het ergste. Alle spreekwoorden en gezegdes worden ook verkeerd gebruikt, komt erg dom over.
daarnaast heeft hij een veel te hoge eigendunk, voelt zich god's gift for human kind, en dat is hij nu niet echt bepaald.
hij heeft een leuk uitziende schouderpartij, dat is echt het enige positieve wat ik in alle eerlijkheid over hem kan bedenken.
Die schouderpartij wordt dan weer teniet gedaan door zijn achterlijk dunne spillebeentjes. Obsessief trainen van je bovenlichaam en je onderkant vergeten, dat is het eerste wat je leert op de sportschool, doe dat niet.....
pi_46005761
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ze hebben het over ene Jelmar of Jalmar.
Die persoon is hun beide contactpersoon.
Ik neem aan dat dat iemand uit de Talpa-stal is die contacten naar de buitenwereld onderhoud voor de bewoners. Ik denk hierbij aan het selecteren van post, wat mag wel naar binnen, wat niet.
Of als er iets in de familiesfeer gebeurt.

Natasia en Huub hebben dezelfde contactpersoon bij Talpa.
En die persoon vind het niet fijn dat zijn naam genoemd wordt in onderwereld-zaakjes...
Make my day!
pi_46005763
ilona denkt dat brian en amnda binnen een maand sex hebben.
bart; amanda heeft een vriend
ilona; daar geeft brian niks om
  maandag 5 februari 2007 @ 13:53:36 #141
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_46005765
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
pi_46005837
Ilona was het er niet mee eens toen ze een roddeltante genoemd werd...... Inderdaad hoor, je bent gewoon wat sneller in oordelen en dat hardop zeggen..... Dat laatste ging een beetje ver, ook al hoort roddelen erbij in zo'n programma! Zelfs Bart en de rij-instructeur gaan er tegenin.
pi_46005861
quote:

[..]

Dat vond ik dus ook.
Ik vond dat ze er anders bij stond dan normaal. Het is mij duidelijk dat ze hier erg van schrok. En dus dat er een kern van waarheid in zit.
Ook haar opmerking "Er zijn dingen, Daar praat je gewoon niet over" was een duidelijke opmerking dat zij wel degelijk in dat millieu verkeerd heeft.
Make my day!
pi_46005866
Kunnen we Nathanael ook niet ergens nog een plekje in de Endstra-tapes toewijzen?
  maandag 5 februari 2007 @ 13:57:35 #145
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005883
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona was het er niet mee eens toen ze een roddeltante genoemd werd...... Inderdaad hoor, je bent gewoon wat sneller in oordelen en dat hardop zeggen..... Dat laatste ging een beetje ver, ook al hoort roddelen erbij in zo'n programma! Zelfs Bart en de rij-instructeur gaan er tegenin.
Ze roddelen allemaal in dat huis, er is er geen 1 die er niet aan mee doet hoor..
Alleen van Syl heb ik het idee dat ze het tot een minimum beperkt maar voor de rest:
daar draait het programma zowat op.
pi_46005902
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.

Nee, tuurlijk niet Ik denk toch echt dat-'ie eruit móest van de redactie hoor.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:58:54 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46005915
quote:

[..]

ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.
Spannend!
  maandag 5 februari 2007 @ 13:59:26 #148
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46005932
HET IS ÉÉN GROTE AFGANG , Ilona......
Laf, en je laat je vriendin vallen, je bent een zeurpiet, je bent een zeikerd en rot inderdaad maar op !
Kun je rustig thuis aan je neus krabben.
pi_46005937
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

Spannend!
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.
pi_46005956
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
ilona denkt dat brian en amnda binnen een maand sex hebben.
bart; amanda heeft een vriend
ilona; daar geeft brian niks om
ik denk dat ilona gelijk krijgt,
zei nena ook niet dat ze amanda altijd uit de shit moest halen, dat amanda altijd zichzelf in problemen bracht. gaat ook hier weer gebeuren, alleen dan is er geen nena in de buurt, maar een brian ...........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')