Eindelijk! Ik heb een Geuzennaam: Mr. Slowchat!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!![]()
Eigenlijk wil ik hem helemaal niet posten, maar vooruit dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
12:46 - Spannende pose
Amanda staat half naakt buiten bij het zwembad. Met trillende knieën kijkt ze sensueel in de camera. Bart bekijkt het allemaal vanaf een afstandje: “Dat zal haar vriendje leuk vinden.” Wie weet…
Bron talpa![]()
Ja! Er kan er niks anders van maken!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.![]()
Heb dat filmpje ook beluisterd, maar dát maak ik er niet uit op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]
Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
Jupquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.![]()
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uitquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]
Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Volgens mij ook niet hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit![]()
Dan had die beter in de kooi kunnen blijvenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Dat ga ik even zoeken.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit![]()
Veilig in DGK, mwahquote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef Cungy het volgende:
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?
Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dan had die beter in de kooi kunnen blijven![]()
En ik vind dat alleen maar absoluut positief dat ze toch die zelfreflectie heeft, veel mensen hebben dat al uberhaupt niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.
Ach joh dat was ff om Zdngmw te stangen. Dat zag je aan zijn kop.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend.(nee hoor)
![]()
maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)![]()
Surinaamse cocaïne-maffia? Bedreigingen? in welk programma ben ik beland...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
Als zij echt wint gaat de fik in die villa, ze kan de brandverzekering toch niet betalenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:43 schreef demins het volgende:
[..]
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef agter het volgende:
Wat betreft dat eindgesprekje tussen Huub en Natasia. Daar werd ook de naam van hun beider contactpersonen genoemd. Die naam is duidelijk te horen in het filmpje.
Kort daarna gingen de streams uit en is er er een lang gesprek geweest in de game room tussen de redactie en de bewoners. Natasia kwam er vrij stil uit.
Ik heb de indruk dat dat gesprek ging over het noemen van namen van medewerkers van Talpa. Dat 10 dat niet wilt.
Zeker niet als die mensen in 1 zin genoemd worden met de ' Endstra tapes'.
Dat is waarschijnlijk de persoon van talpa die de contacten met familie onderhoudt.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?
Ik snap er echt geen hout van...
Of deze:quote:Op maandag 5 februari 2007 13:45 schreef Carlaa het volgende:
Er is een T-Shirt in de markt met een tekst die geknipt is voor Huub
"i dont have an alcohol problem
i drink
get drunk
fall down
nooooo problem!"
thanx mootiequote:Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de persoon van talpa die de contacten met familie onderhoudt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef demins het volgende:
Valt het meer mensen op hoe terloops, maar frequent, Bart het heeft over geweld toepassen (al lang, bedoel ik, niet van vandaag of gisteren). En dan betreft het zeer grof geweld!
Misschien dat Peter R. de Vries ofzo (of anders gewoon de prive) nog wel wat met dat verhaal willen doen. Lijkt me interessant genoeg voor de roddelpers.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Die schouderpartij wordt dan weer teniet gedaan door zijn achterlijk dunne spillebeentjes. Obsessief trainen van je bovenlichaam en je onderkant vergeten, dat is het eerste wat je leert op de sportschool, doe dat niet.....quote:Op maandag 5 februari 2007 13:44 schreef jacqjacq het volgende:
over brian: even een poging om iets positiefs over hem te zeggen:
innerljk kan ik geen goeds aan hem ontdekken, uiterlijk eerlijk gezegd ook amper.
Omdat zijn hoofd domheid uitstraalt kan ik hem ook echt niet eens aantrekkelijk vinden, terwijl hij objectief gezien niet eens zo'n rotkop heeft. De zoeff-tandjes vind ik minder en zijn coiffure ook niet echt (wie kent de tovernaar catweazle nog uit vroegere tijden?, of einstein), maar vooral de blik in zijn ogen verpesten het gewoon helemaam voor mij (gluiperig en rattig).
stem is ook flut, hij praat door zijn neus, fluisterpraat net als de nerds-tweeling, zijn accent kan hij niets aan doen, maar dat er geen zin in normaal kloppend ABN uit zijn mond komt rollen vind ik eigenlijk nog het ergste. Alle spreekwoorden en gezegdes worden ook verkeerd gebruikt, komt erg dom over.
daarnaast heeft hij een veel te hoge eigendunk, voelt zich god's gift for human kind, en dat is hij nu niet echt bepaald.
hij heeft een leuk uitziende schouderpartij, dat is echt het enige positieve wat ik in alle eerlijkheid over hem kan bedenken.
Ze hebben het over ene Jelmar of Jalmar.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde Huub dan met: "we hebben dezelfde contactpersoon". Wat is dat voor een contactpersoon dan?
Ik snap er echt geen hout van...
Dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Ze roddelen allemaal in dat huis, er is er geen 1 die er niet aan mee doet hoor..quote:Op maandag 5 februari 2007 13:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona was het er niet mee eens toen ze een roddeltante genoemd werd...... Inderdaad hoor, je bent gewoon wat sneller in oordelen en dat hardop zeggen..... Dat laatste ging een beetje ver, ook al hoort roddelen erbij in zo'n programma! Zelfs Bart en de rij-instructeur gaan er tegenin.
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Spannend!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.quote:
ik denk dat ilona gelijk krijgt,quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
ilona denkt dat brian en amnda binnen een maand sex hebben.
bart; amanda heeft een vriend
ilona; daar geeft brian niks om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |