abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 13:36:52 #101
130054 demins
We weten niks
pi_46005226
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!
Eindelijk! Ik heb een Geuzennaam: Mr. Slowchat!

Vrienden mogen mij Slow noemen...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46005227
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.
pi_46005229
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]

Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
pi_46005234
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef itsme het volgende:

[..]

ja ik ook. Kan niet wachten
Ik hoop dat je een geduldig mens bent
  maandag 5 februari 2007 @ 13:37:47 #105
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46005254
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]

12:46 - Spannende pose

Amanda staat half naakt buiten bij het zwembad. Met trillende knieën kijkt ze sensueel in de camera. Bart bekijkt het allemaal vanaf een afstandje: “Dat zal haar vriendje leuk vinden.” Wie weet…

Bron talpa
Eigenlijk wil ik hem helemaal niet posten, maar vooruit dan.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 13:38:01 #106
130054 demins
We weten niks
pi_46005261
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
Ja! Er kan er niks anders van maken!
  maandag 5 februari 2007 @ 13:38:19 #107
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005270
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]

Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
Heb dat filmpje ook beluisterd, maar dát maak ik er niet uit op.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:08 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46005290
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
Jup
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:11 #109
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46005293
quote:

Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:42 #110
166545 Cungy
HUUB FTW !
pi_46005306
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?

Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
pi_46005307
quote:

ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 5 februari 2007 @ 13:39:48 #112
137158 Elounda
the world is yours!
pi_46005309
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet hoor!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:40:18 #113
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46005325
quote:

Dan had die beter in de kooi kunnen blijven
pi_46005380
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend. (nee hoor)

maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 13:43:01 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_46005416
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef Cungy het volgende:
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?

Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Veilig in DGK, mwah
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 5 februari 2007 @ 13:43:59 #116
130054 demins
We weten niks
pi_46005450
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef Darklight het volgende:

[..]

Dan had die beter in de kooi kunnen blijven
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...
pi_46005474
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Day het volgende:

[..]

Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.
En ik vind dat alleen maar absoluut positief dat ze toch die zelfreflectie heeft, veel mensen hebben dat al uberhaupt niet.

Ja nena handelde niet altijd even fair of slim, zeker niet fair en slim ten opzichte van haarzelf (de haat-liefde relatie met brian onder andere). Maar ik zie toch echt wel factoren in nena die ze kan ombuigen ten positieve van haarzelf.
Ik bedoel als je jong bent, zelfs als je 30 bent, weet je nog niet alle wijsheden hoe je voor jezelf een leuk, gezond en positief leven kunt opbouwen, veel mensen weten dat nog niet op hun 80e.
Het is waar dat nena snel gelokt kan worden naar de kant van makkelijkheid en doen alsof ze dom is, maar ze heeft ook nog voldoende ruimte om zelf veel te leren over zichzelf en daar positief gevolg aan te geven, mits ze wel de goede keuzes blijft maken. Maar tussen de wat minder handige dingetjes door heeft ze voldoende zelfreflectie om er iets van te kunnen leren.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_46005481
over brian: even een poging om iets positiefs over hem te zeggen:

innerljk kan ik geen goeds aan hem ontdekken, uiterlijk eerlijk gezegd ook amper.
Omdat zijn hoofd domheid uitstraalt kan ik hem ook echt niet eens aantrekkelijk vinden, terwijl hij objectief gezien niet eens zo'n rotkop heeft. De zoeff-tandjes vind ik minder en zijn coiffure ook niet echt (wie kent de tovernaar catweazle nog uit vroegere tijden?, of einstein), maar vooral de blik in zijn ogen verpesten het gewoon helemaam voor mij (gluiperig en rattig).
stem is ook flut, hij praat door zijn neus, fluisterpraat net als de nerds-tweeling, zijn accent kan hij niets aan doen, maar dat er geen zin in normaal kloppend ABN uit zijn mond komt rollen vind ik eigenlijk nog het ergste. Alle spreekwoorden en gezegdes worden ook verkeerd gebruikt, komt erg dom over.
daarnaast heeft hij een veel te hoge eigendunk, voelt zich god's gift for human kind, en dat is hij nu niet echt bepaald.
hij heeft een leuk uitziende schouderpartij, dat is echt het enige positieve wat ik in alle eerlijkheid over hem kan bedenken.
pi_46005486
http://www.youtube.com/watch?v=bpHYpC2hH9c

gesprek tussen huub en natasia
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46005487
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend. (nee hoor)

maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)
Ach joh dat was ff om Zdngmw te stangen. Dat zag je aan zijn kop.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')