Eindelijk! Ik heb een Geuzennaam: Mr. Slowchat!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben geen moderator hier, mr. Slowchat!![]()
Eigenlijk wil ik hem helemaal niet posten, maar vooruit dan.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:34 schreef itsme het volgende:
[afbeelding]
12:46 - Spannende pose
Amanda staat half naakt buiten bij het zwembad. Met trillende knieën kijkt ze sensueel in de camera. Bart bekijkt het allemaal vanaf een afstandje: “Dat zal haar vriendje leuk vinden.” Wie weet…
Bron talpa![]()
Ja! Er kan er niks anders van maken!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.![]()
Heb dat filmpje ook beluisterd, maar dát maak ik er niet uit op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]
Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
Jupquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef itsme het volgende:
vraagje. Dus dit kost Huub ook 10.000 euro? Want dat maakt het nog erger.![]()
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uitquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
ik heb het afscheidfilmpje nog eens goed beluisterd en trek daaruit de conclusie dat huub eieren voor zijn geld omdat hij bedreigt werd door gevaarlijk lui buiten de kooi. [ex van natasia]
Luister maar eens goed naar het stukje wat huub tegen natasia zegt vlak voordat ie weggaat.
ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Volgens mij ook niet hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit![]()
Dan had die beter in de kooi kunnen blijvenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Dat ga ik even zoeken.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Audiofragment staat in een topic hier. Maar daarom ging Huub er echt niet uit![]()
Veilig in DGK, mwahquote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef Cungy het volgende:
Maar als die bedreigd is, je bent in de kooi toch veilig?
Dus nu kunnen die gasten iedereen bedreigen, zodat uiteindelijk KUTHOER (sorry, moest er uit) de kooi wint?
Juist buiten de kooi (en dan niet als winnaar) is hij veilig voor de bedreigingen van de Surinaamse cocainemaffia. Het blijkt maar weer dat het de bedoeling is dat Natasia gaat winnen...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:40 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dan had die beter in de kooi kunnen blijven![]()
En ik vind dat alleen maar absoluut positief dat ze toch die zelfreflectie heeft, veel mensen hebben dat al uberhaupt niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:27 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo dat Nena ook buiten de deur niet altijd de waarheid daarover heeft gezegd. Ze gaf per slot van rekening toe dat ze pas in het huis erachter kwam dat zij hem niet altijd fair behandeld heeft, geslagen heeft en hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Ze wilde altijd gelijk hebben, dus wie weet vertelde ze ook niet altijd de waarheid aan haar vrienden/familie.
Ach joh dat was ff om Zdngmw te stangen. Dat zag je aan zijn kop.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat ga ik even zoeken.
Eerlijk gezegd wil ik zijn afscheid niet zien. Ben gisteren gelijk naar bed gegaan keihard huilend.(nee hoor)
![]()
maar wil wel die rare woorden horen die Huub blijkbaar tegen natasja zei (ging dat over haar werk van vroeger?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |