Dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Ze roddelen allemaal in dat huis, er is er geen 1 die er niet aan mee doet hoor..quote:Op maandag 5 februari 2007 13:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona was het er niet mee eens toen ze een roddeltante genoemd werd...... Inderdaad hoor, je bent gewoon wat sneller in oordelen en dat hardop zeggen..... Dat laatste ging een beetje ver, ook al hoort roddelen erbij in zo'n programma! Zelfs Bart en de rij-instructeur gaan er tegenin.
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Spannend!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet dat huub daarom weg is, maar heb het net weer zitten luisteren, en het is zo'n vreemd gesprek.
Vooral de vraag van natasia; wat ga je met die informatie doen? Klonk een beetje angstig.
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.quote:
ik denk dat ilona gelijk krijgt,quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
ilona denkt dat brian en amnda binnen een maand sex hebben.
bart; amanda heeft een vriend
ilona; daar geeft brian niks om
Dat gevoel bekruipt mij ook steeds meer, zeker na zijn opmerking toen hij gisteren binnenkwam , dat Stijn had gezegd n.a.v. het kijken van de filmpjes dat hij mocht blijven wrs.Dat zei hij volgens mij tege Iloon als ik me niet vergis, correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat Huub er uit zichzelf is uit gegaan. De redactie wou hem houden, hij wou zelf er dolgraag in blijven. Er moet dus een andere reden zijn waarom Huub er uit is gegaan
Huub wist heel goed dat er een camera op het gesprek gericht was. Hij zegt duidelijk dat hij NIETS met die info gaat doen, maar hij moet het wel kwijt tegen haar. Waarom?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:58 schreef Therannosaurus het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel iets met dat Endstra-gebeuren van Nasty te maken. Daarom begon-'ie er natuurlijk ook ineens over.
Dat noem je nieuws maken!quote:Op maandag 5 februari 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja sommige mensen verzinnen er zelf een verhaal lijn bij.
Geloof er helemaal niets van...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef Cungy het volgende:
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-pquote:Op maandag 5 februari 2007 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is hier gewoon een topic voor hoor![]()
Misschien dat Neurotica een liedje voor ons wil zingen?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:03 schreef mootie het volgende:
[..]
shhhhhh er gebeurt toch niks in huis, laat ons lekker speculeren ;-p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |