Whatever. Deze auto is zo groot dat ie uiteraard meer benzine slurpt neem ik aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Monidique het volgende:
Een stationwagen is geen SUV, maar juist erg gemakkelijk als je kinderen hebt.
Milo Merlijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
ik heb jou daar helemaal niet zien reageren, Pberends
Dit kan echt niet, heb je dan geen enkel gevoel in je donderquote:edit: maatschappelijke kwesties horen niet in dit topic thuis. Dit topic is alleen om te feliciteren
[ Bericht 88% gewijzigd door E.T. op 05-02-2007 16:47 ]
Eerst scheren he! Dan een pils pakken. Daarna de rest...........quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Eerst scheren he! Dan een pils pakken. Daarna de rest...........
![]()
Dat is normaal je rode wijn dagquote:Op maandag 5 februari 2007 17:26 schreef Aoristus het volgende:
Ik kan ook wel bier gebruiken, al is het maandag. Hm.
Vandaag is mijn visdag, normaliter. En jij?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is normaal je rode wijn dag??????
Ik heb niet van die vaste dagen, lukt niet met mijn werk.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vandaag is mijn visdag, normaliter. En jij?
Meldt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Apropos het volgende:
Slap.
Ze waren zo...stil.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef MrX1982 het volgende:
De doden stonken teveel?
Indeedquote:
Enrich our minds.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:18 schreef Napalm het volgende:
Fuck, wat zijn ze rechts op nieuwe job. De directeur zei dingen die ik in persoon nooit publiekelijk uit mn mond laat rollen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |