Bij de Vulcans?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:05 schreef damian5700 het volgende:
Dat de emoties zo diep zitten is opmerkelijk.
Ik zo mogelijk nog minder denk ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:07 schreef Monidique het volgende:
Ik heb echt heel weinig met Hirsi Ali.
Waarom loop je hem weer af te kraken. Helemaal moeite moeten doen voor het plaatje.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
Hij is matig mutant.
hij is gewoon matig.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom loop je hem weer af te kraken. Helemaal moeite moeten doen voor het plaatje.
http://news.independent.co.uk/uk/politics/article2237648.ecequote:They shot Abdullah Tokhi dead at midday, in a crowded street in a bazaar. It was a very public "execution", a message to show that his killers knew they would never be brought to account for their crime.
Mr Tokhi and his family had long feared this would happen. He repeatedly pleaded while seeking asylum in Britain that his life was in danger in a sectarian and political blood feud back home . But the Home Secretary at the time decided that Afghanistan was now a safe place thanks to the intervention of Britain and the US, and Mr Tokhi was sent back to his home, and his death, after the appeal process failed.
The murder of Mr Tokhi, 35, was one of many that happen every week in this country, six years after "liberation". But this was one death that could have been prevented if the officials in London who turned down his plea for refuge had acknowledged what is really going on, instead of sticking ridgidly to the official position that the rule of law prevails in Afghanistan.
Dat benne geen halve maatregelenquote:Moeder eist DNA-test van dertien mannen
NOZEN - Een jonge moeder heeft in het zuiden van het Italiaanse deel van Tirol van dertien mogelijk vaders van haar kind geëist dat ze een DNA-test ondergaan.
De cafébediende uit Mals beviel een maand geleden van het kind, meldde de Italiaanse krant Corriere della Sera zaterdag.
Onder de mogelijke vaders zijn plaatselijke politici en ondernemers, evenals het halve elftal uit het dorp.
met één been nog in de broekspijp, denk ikquote:
Ja, laat ik lekker kinderen nemen terwijl ik met mijn SUV de aarde verander in 1 grote giftige vuilnisbuilt waar m'n kinderen nog 100 jaar op moeten levenquote:'Ik ben niet zo goed in achteruit inparkeren met onze grote Ford Mondeo Stationwagen
Whatever. Deze auto is zo groot dat ie uiteraard meer benzine slurpt neem ik aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:49 schreef Monidique het volgende:
Een stationwagen is geen SUV, maar juist erg gemakkelijk als je kinderen hebt.
Milo Merlijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
ik heb jou daar helemaal niet zien reageren, Pberends
Dit kan echt niet, heb je dan geen enkel gevoel in je donderquote:edit: maatschappelijke kwesties horen niet in dit topic thuis. Dit topic is alleen om te feliciteren
[ Bericht 88% gewijzigd door E.T. op 05-02-2007 16:47 ]
Eerst scheren he! Dan een pils pakken. Daarna de rest...........quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Eerst scheren he! Dan een pils pakken. Daarna de rest...........
![]()
Dat is normaal je rode wijn dagquote:Op maandag 5 februari 2007 17:26 schreef Aoristus het volgende:
Ik kan ook wel bier gebruiken, al is het maandag. Hm.
Vandaag is mijn visdag, normaliter. En jij?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is normaal je rode wijn dag??????
Ik heb niet van die vaste dagen, lukt niet met mijn werk.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Vandaag is mijn visdag, normaliter. En jij?
Meldt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:50 schreef Apropos het volgende:
Slap.
Ze waren zo...stil.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:45 schreef MrX1982 het volgende:
De doden stonken teveel?
Indeedquote:
Enrich our minds.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:18 schreef Napalm het volgende:
Fuck, wat zijn ze rechts op nieuwe job. De directeur zei dingen die ik in persoon nooit publiekelijk uit mn mond laat rollen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |