Stomdronken... Nee, dat combineert slecht met broodnuchter. Eerste trein, 7 uur ofzo? Daarom duurde die rit ook zo lang, die trein stuitte op resten op het spoor die door de laatste trein van de nacht ervoor ongemerkt veroorzaakt moesten zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
Dat had wel een stomdronken Monidique kunnen zijn.
Er is een macht die tijd en ruimte overstijgt, jawel! :-)quote:Op zondag 4 februari 2007 10:40 schreef Napalm het volgende:
Encore
Volgens mij ben ik hierin gestapt
[afbeelding]
daar ik de voorstellen uit de formatie lees en allerlei zaken zie uit het verleden.
Deel 1141: [POLCafé #1141] Is de wereld al niet ten onder gegaan?
Gozers in de kroeg is echt van jaren her. Ik ga niet veel naar cafe, en zelden zonder begeleiding.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik had wel eens zoiets gehoord van je, maar dan meer van n gozer in een kroeg ofzoiets?
Zeven uur en de trein naar huis? Klinkt als een perfect tijdstip om juist dronken te zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Stomdronken... Nee, dat combineert slecht met broodnuchter. Eerste trein, 7 uur ofzo? Daarom duurde die rit ook zo lang, die trein stuitte op resten op het spoor die door de laatste trein van de nacht ervoor ongemerkt veroorzaakt moesten zijn.
Dat zou ik ook denken, maar ja.. Brave gothjes, beetje moe maar nuchter.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zeven uur en de trein naar huis? Klinkt als een perfect tijdstip om juist dronken te zijn.
Waarom ben jij eigenlijk geen Goth?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef Monidique het volgende:
Gothics zijn meestal dan ook niet van die zuiplappen.
Waarom wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen Goth?
Waarom niet?quote:
Hij zuiptquote:Op zondag 4 februari 2007 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen Goth?
1970quote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef sigme het volgende:
Ik kom net onder de douche vandaan. Wat is jouw jaargang?
quote:een lolbertarier
Ik weet niet wat erger is, 's nachts dronken in de trein zitten of de dag erop met een kater in de trein zitten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Stomdronken... Nee, dat combineert slecht met broodnuchter. Eerste trein, 7 uur ofzo? Daarom duurde die rit ook zo lang, die trein stuitte op resten op het spoor die door de laatste trein van de nacht ervoor ongemerkt veroorzaakt moesten zijn.
De dag erop met een kater in de trein zitten.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, 's nachts dronken in de trein zitten of de dag erop met een kater in de trein zitten.
Hij heeft twee blanke veelverdieners geweerd, waardoor er plaats komt voor twee kansarme allochtonen. Dat is zeer lovenswaardig.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sorry..ik kan Du_ke niet bereiken.
Maar wat was ons standpunt ook al weer over van Basten?
Ik weet niet wie, maar het is wel briljant!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Sidekick het volgende:
Raad het citaat, of eigenlijk meer een term.
[..]
Ja nouquote:
Die magneetjes zijn spuuglelijk. Het onbreekbaar soepelglijdend wurgkoord hou ik, je weet maar nooit of ooit alles me teveel wordt. Je zal er dan maar om verlegen zitten en met repen lakens aan de slag moeten.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:25 schreef Reya het volgende:
En, nog veel plezier gehad met de magneetjes, sigme?
Helaas helaas. Hou vast aan je innerlijke werkloosheid, laat je niet opslokken. Als je je waardigheid bewaart en verdiensten spaart kan je er vrij vlot weer mee uitscheiden.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Reya het volgende:
Ondanks dat ik opzich niets tegen mijn werkloze status heb, ga ik vandaag toch maar op zoek naar werk. Dag reputatie.
Nee, last van gas.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:02 schreef sigme het volgende:
Mogge Muttie. Kater?
Tsja. Moet je maar een jenevertje nemen als digestief.quote:
quote:Florida zegt stemcomputer vaarwel
De Bermuda Driehoek van verkiezingen wil overstappen op stemmen op papier.
De gouverneur van Florida Charlie Grist maakte op zijn website bekend dat de staat Florida niet langer afhankelijk wil zijn van de stemcomputer. Onder meer New York Times bericht erover.
Florida kreeg wereldwijd bekendheid met de presidentsverkiezingen in 2000 toen er hertellingen moesten plaatsvinden in de strijd tussen Al Gore en George Bush. Dat ging om ponskaarten en onduidelijke stemformulieren.
Sindsdien rees niet enkel de vraag hoe de wereld er met de Verenigde Staten onder Gore nu uitgezien zou hebben, maar ook hoe de verkiezingen betrouwbaarder gemaakt konden worden.
Florida introduceerde stemcomputers met aanraakschermen. Die leken te voldoen, maar dat is schijn gebleken. Er is inmiddels zo veel verzet gerezen tegen de stemcomputer en het concept van elektronisch stemmen als geheel, dat Florida daar weer vanaf wil.
Florida wil overstappen op een systeem van stemmen op papier. Daarna worden de stemmen direct gescand zodat de resultaten toch snel geteld kunnen worden. Anders dan met de stemcomputer is er dan papieren bewijs.
De overstap kost 32,5 miljoen dollar, ongeveer 25 miljoen euro, en moet vóór de presidentsverkiezingen van 2008 voltooid zijn.
Florida is de eerste die deze stap wil zetten, want andere staten opteren voor het toevoegen van een printer aan het elektronisch stemmen teneinde bewijsmateriaal te verzamelen.
Fraai is de reden die hiervoor komt uit de mond van Warren Stewart, chef van de actiegroep VoteTrust USA: "Florida is synoniem met verkiezingsproblemen; het is de Bermuda Driehoek van verkiezingen."
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De 1e stap naar een overwinning voor de republikeinen bij de presidentsverkiezingen van 2008 is genomen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |