Ik douche morgen wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef zaadjuh het volgende:
haha ik moet al 4 uur lang douchen ik blijf kijken maar ga echt zo douchen hoor..... heb snel zuurkool gemaakt tussen door...boxen keihard aan dat ik niks hoefde te missen......nou ik hoop dat ik niks mis ga ff snel een 10 minuten douche nemen
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik douche morgen wel.Nu maar hopen dat er morgen niet weer iets spannends aan de hand is.
Ik zit ook al vanaf 16.00 uur uur met m'n sportkleding aan met de bedoeling dat ik onder de douche zou springen. Ik kan het niet opbrengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik douche morgen wel.Nu maar hopen dat er morgen niet weer iets spannends aan de hand is.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef zaadjuh het volgende:
haha ik moet al 4 uur lang douchen ik blijf kijken maar ga echt zo douchen hoor..... heb snel zuurkool gemaakt tussen door...boxen keihard aan dat ik niks hoefde te missen......nou ik hoop dat ik niks mis ga ff snel een 10 minuten douche nemen
Wat is dat voor onzin? Zijn ze daar steke blind ofzo? Hoezo 'lijkt' het zo??? Of bedoelen ze daarmee dat de andere bewoners dat zeggen? Dit is echt volkomen onzinnig. Ze kunnen zelf toch gewoon het filmpje bekijken? Van naar de keel grijpen is absoluut geen sprake.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef itsme het volgende:
[..]
Het gaat een spannende avond worden!
Huub en Nathanael hebben het vannacht echt te bont gemaakt. Huub lijkt Nathanael naar zijn keel te hebben gegrepen en Nathanael heeft de Oldenzaler als reactie geschopt. Een paar minuten later kwamen de twee elkaar weer tegen en toen greep Nathanael Huub om zijn nek en sleurde hem mee naar buiten. Dit geweld kan niet ongestraft blijven, maar wat gaat er precies gebeuren?
Ik vermoed dat ze allemaal mogen gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vermoed (maar dat is puur wat ik denk) dat beide heren het pand moeten verlaten
Ik hoop het.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem aan dat DGK REDACTIE rekening houdt met wat er oa op dit forum geschreven is... en het is duidelijk te zien in het filmpje wat er precies gebeurd is. Dan kunnen ze volgens mij niet anders dan enkel Nathanael eruit gooien. Als ze willen kúnnen ze het wel zo brengen dat Huub er ook uitmoet, maar dan maken ze hun eigen programma kapot door de favoriet eruit te gooien. Het zou dus erg dom zijn om dat te doen.
Jezus, dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Dan kan ik 'm tenminste ook in bed dragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg: draadloze headset!
Ideaal om 2 redenen:
1) ik hoef niks te missen
2) ik red er mijn relatie mee
Dat zeer zeker nietquote:Op zondag 4 februari 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze allemaal mogen gaan.
Denk het ook, ja. Wat de uitkomst ook mag zijn, NL en Huub moeten echt bij elkaar uit de buurt worden gehouden.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Vind het best wel eng wat er staat te gebeuren.
Er mag wel bewaking komen.
Bart houd Huub/NL wel tegenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef Day het volgende:
[..]
Denk het ook, ja. Wat de uitkomst ook mag zijn, NL en Huub moeten echt bij elkaar uit de buurt worden gehouden.
Ik kreeg er 1 kado tijdens BB5quote:Op zondag 4 februari 2007 18:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Jezus, dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Dan kan ik 'm tenminste ook in bed dragen.
moest bij de exit van nena ook...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef itsme het volgende:
maar is het normaal dat ze in hun mooiste kleding op de bank moeten zitten?
Dat doet me namelijk denken dat het programma misschien gaat stoppen
Neehoor, toen Nena die avond wegging moesten ze geloof ik ook in stijl gekleed zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef itsme het volgende:
O gelukkig.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neehoor, toen Nena die avond wegging moesten ze geloof ik ook in stijl gekleed zijn
Denk het niet. Iedre keer als er iets belangrijks gezegd gaat worden moeten die kleren aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef itsme het volgende:
Dat moeten ze altijd bij belangrijke gebeurtenissen. Bij Nena's vertrek moest het ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef itsme het volgende:
Moesten ze bij Nena ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef itsme het volgende:
Wishfull thinking!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
Mijn man zit stiekem even mee te kijken of er al een beslissing is.
Hij hoopt van harte dat Huub er uit moet zodat ik weer normaal wordt.
Maar hoezo red je je relatie ermee? Draag je 'm ook tijdens de seks?quote:
Same here.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
LMAO!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Ik was van plan om de stofzuiger door de huiskamer te halen. Die staat nu in het midden van de kamer onaangeroerd. de katten lopen al uren rondjes om me heen, willen eten.
Mijn huis is een zooitje![]()
Haha, ja herkenbaar (al heb ik vrijdag mn huishouden gedaan) maar moest net wat eten halen en gelijk een volledige COS bijlezenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Ik was van plan om de stofzuiger door de huiskamer te halen. Die staat nu in het midden van de kamer onaangeroerd. de katten lopen al uren rondjes om me heen, willen eten.
Hier ook al een.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
Nathanael moet er sowieso uit, dus geen probleem.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef Day het volgende:
[..]
Denk het ook, ja. Wat de uitkomst ook mag zijn, NL en Huub moeten echt bij elkaar uit de buurt worden gehouden.
Het Tokkie huis is schoner dan het mijnequote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
We zijn echt heel erg met z'n allen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja herkenbaar (al heb ik vrijdag mn huishouden gedaan) maar moest net wat eten halen en gelijk een volledige COS bijlezen
Eh nee, de stem van Natasia is niet goed voor het humeur van mijn vriend.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar hoezo red je je relatie ermee? Draag je 'm ook tijdens de seks?
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het Tokkie huis is schoner dan het mijne![]()
Ik mag van mijn man Brian niet meer aanzetten. Hij kan zijn stem niet aanhoren.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
Arme tochquote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef Ning het volgende:
Shit je zal nu je ouders maar op bezoek hebben (zoals ik dus) Af en toe ff stiekum kijken zucht
We moeten in feite een statement maken dat we NIET meer gaan kijken als ze het flikken om Huub eruit te gooien. Wat met Huub eruit, is ook Sylvia volgende maand weg. En Ilona morgen dus. Dan is de favoriete groep compleet uit het programma. Dus de beslissing die ze vanavond nemen is uitermate belangrijk voor het voorbestaan van het programma. Hopelijk begrijpen ze dat. Ik hoop dat ze ons even een beetje gerust kunnen stellen ofzo, want dit is echt bijna ondraaglijk. DGK is een prima reality programma, maar voor veel mensen kan het na half 9 vanavond eindigen. Dat zou jammer zijn.quote:
Koptelefoonquote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik mag van mijn man Brian niet meer aanzetten. Hij kan zijn stem niet aanhoren.
een favoriet is even belangrijk voor de makers als de persoon die het meest gehaat wordt.. sterker nog de meest gehate persoon is nog belangrijker voor de programma makers... en Huub had al een officiele waarschuwing te pakken dus hij kan ook gewoon loesoe gaanquote:Op zondag 4 februari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem aan dat DGK REDACTIE rekening houdt met wat er oa op dit forum geschreven is... en het is duidelijk te zien in het filmpje wat er precies gebeurd is. Dan kunnen ze volgens mij niet anders dan enkel Nathanael eruit gooien. Als ze willen kúnnen ze het wel zo brengen dat Huub er ook uitmoet, maar dan maken ze hun eigen programma kapot door de favoriet eruit te gooien. Het zou dus erg dom zijn om dat te doen.
Oooh, op zo'n manier.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef Day het volgende:
[..]
Eh nee, de stem van Natasia is niet goed voor het humeur van mijn vriend.
Zelfde gold voor gna gna Chantal en voor Mo en Sa.
Ach, ze houden altijd nog genoeg kijkers over ben ik bangquote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten in feite een statement maken dat we NIET meer gaan kijken als ze het flikken om Huub eruit te gooien. Wat met Huub eruit, is ook Sylvia volgende maand weg. En Ilona morgen dus. Dan is de favoriete groep compleet uit het programma. Dus de beslissing die ze vanavond nemen is uitermate belangrijk voor het voorbestaan van het programma. Hopelijk begrijpen ze dat. Ik hoop dat ze ons even een beetje gerust kunnen stellen ofzo, want dit is echt bijna ondraaglijk. DGK is een prima reality programma, maar voor veel mensen kan het na half 9 vanavond eindigen. Dat zou jammer zijn.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het Tokkie huis is schoner dan het mijne![]()
Misschien is dat wel de opzet Scan?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten in feite een statement maken dat we NIET meer gaan kijken als ze het flikken om Huub eruit te gooien. Wat met Huub eruit, is ook Sylvia volgende maand weg. En Ilona morgen dus. Dan is de favoriete groep compleet uit het programma. Dus de beslissing die ze vanavond nemen is uitermate belangrijk voor het voorbestaan van het programma. Hopelijk begrijpen ze dat. Ik hoop dat ze ons even een beetje gerust kunnen stellen ofzo, want dit is echt bijna ondraaglijk. DGK is een prima reality programma, maar voor veel mensen kan het na half 9 vanavond eindigen. Dat zou jammer zijn.
Daar hoef ik helemaal geen statement voor te maken. Alsof er dan iets leuks overblijft om naar te kijken. Kijk dan nog liever naar een docu over het paringsgedrag van de meikever.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar er zitten nog genoeg mensen om te haten in en niet genoeg om te adoreren.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een favoriet is even belangrijk voor de makers als de persoon die het meest gehaat wordt.. sterker nog de meest gehate persoon is nog belangrijker voor de programma makers... en Huub had al een officiele waarschuwing te pakken dus hij kan ook gewoon loesoe gaan
Je hebt in feite gelijk. Eigenlijk kunnen ze beide personen niet missen, maar dat kunnen ze nou eenmaal niet maken. Beide personen eruit gooien is echt geen optie (want Ilona morgen ook weg betekent ook Sylvia exit komende maand), dus daarom moeten ze Huub houden. En dat is vrij makkelijk te verklaren door wat er gebeurd is. Ik snap dat jij Nathanael leuker vindt dan Huub, maar je snapt vast ook dat het de doodsteek voor het programm is als ze echt beide eruit gooien.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
een favoriet is even belangrijk voor de makers als de persoon die het meest gehaat wordt.. sterker nog de meest gehate persoon is nog belangrijker voor de programma makers... en Huub had al een officiele waarschuwing te pakken dus hij kan ook gewoon loesoe gaan
quote:Beste Nathaniel,
Wat er gisteren gebeurd is kan echt niet door de beugel, vandaar dat we je bij deze moeten mededelen dat je het pand moet verlaten.
Volgens de regels zouden zowel jij als Huub er uit moeten, immers is wat Huub gedaan heeft ook een waarschuwing waard, en 2x geel is rood. Echter, omdat we ook aan de kijkcijfers moeten denken en Huub de populairste bewoner is hebben we besloten dat hij in het huis mag blijven.
Groetjes,
De redactie
Ja, er gaat in ieder geval een persoon uit, anders zou het niet eerlijk zijn tegenover nena. maar als ze ze er allebei uitgooien dan vermoorden ze elkaar buiten de poort.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
wat zou het worst case scenario zijn?
A: Huub er uit NL mag blijven (gaat niet gebeuren)
B: NL en Huub er uit
C : Ze mogen beide blijven.
Dat lukt nooit zonder ruzie dus we hebben alleen 2 opties.
Huub mag alleen blijven, of beide moeten weg
nooit gezien , linkje??????????????quote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar hoef ik helemaal geen statement voor te maken. Alsof er dan iets leuks overblijft om naar te kijken. Kijk dan nog liever naar een docu over het paringsgedrag van de meikever.
Denk aan je hart man, het is maar een tv programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Security houd die 2 wel op gepaste afstandquote:Op zondag 4 februari 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, er gaat in ieder geval een persoon uit, anders zou het niet eerlijk zijn tegenover nena. maar als ze ze er allebei uitgooien dan vermoorden ze elkaar buiten de poort.
En als je denkt aan geld... en dus kijkers ... lijkt het mij dat Huub er echt niet uit kan. Als je een programma omzeep wilt helpen, moet je idd de favoriet eruit gooien. Aangezien het niet moeilijk is om te verklaren waarom Huub er in mag blijven, neem ik echt aan dat ze die kans met beide handen aangrijpen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:52 schreef itsme het volgende:
wat zou het worst case scenario zijn?
A: Huub er uit NL mag blijven (gaat niet gebeuren)
B: NL en Huub er uit
C : Ze mogen beide blijven.
Dat lukt nooit zonder ruzie dus we hebben alleen 2 opties.
Huub mag alleen blijven, of beide moeten weg
Kon je je niet ziek melden? Heb ik ook gedaan. Hoezo erg??? schamend verder kijken, gordijnen dicht....quote:
Die van mij is uit pure wanhoop maar wat tostie's gaan klaar maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
Je hebt makkelik lullen. Jij hebt het 7 weken niet gezien. Ik leef altijd zeer mee met films en ook soms met reality programma's. Sorry about thatquote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Denk aan je hart man, het is maar een tv programma.![]()
daar ben ik ook heel erg blij om , voel ik me minder ergquote:Op zondag 4 februari 2007 18:50 schreef itsme het volgende:
[..]
ben al blij te lezen dat ik niet de enige luie smeerpoets ben.![]()
Het liefst niet tussen 6 plankjes ook al vind ik het een rotzak.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael moet er sowieso uit, dus geen probleem.
Was ik al van plan.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies en er blijven nog genoeg mensen om te haten over.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je denkt aan geld... en dus kijkers ... lijkt het mij dat Huub er echt niet uit kan. Als je een programma omzeep wilt helpen, moet je idd de favoriet eruit gooien. Aangezien het niet moeilijk is om te verklaren waarom Huub er in mag blijven, neem ik echt aan dat ze die kans met beide handen aangrijpen.
Ik kijk alweer 2 weken hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
Je hebt makkelik lullen. Jij hebt het 7 weken niet gezien. Ik leef altijd zeer mee met films en ook soms met reality programma's. Sorry about that
Plus dat dan uitkomt wat we al veel eerder vreesden: "De bad guys winnenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb je bij een aantal real-soaps meegemaakt, maar zo erg als je nu bent, heb ik je nog nooit meegemaakt!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt makkelik lullen. Jij hebt het 7 weken niet gezien. Ik leef altijd zeer mee met films en ook soms met reality programma's. Sorry about that
De mensen die in dit programma meedoen zijn ook nog nooit zo erg geweest.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb je bij een aantal real-soaps meegemaakt, maar zo erg als je nu bent, heb ik je nog nooit meegemaakt!
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar hoef ik helemaal geen statement voor te maken. Alsof er dan iets leuks overblijft om naar te kijken. Kijk dan nog liever naar een docu over het paringsgedrag van de meikever.
Om vervolgens aan Bart te vragen of hij mee wil helpen om de marathon aan te houden. Wat een arrogantie....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ilona vertelt nu tegen Bart dat ze 24uur heeft aangevraagd maar wil niet dat Bart het doorverteld aan de anderen
Och, ik zie nog wel een redding als Nicolaas er weer in komtquote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt in feite gelijk. Eigenlijk kunnen ze beide personen niet missen, maar dat kunnen ze nou eenmaal niet maken. Beide personen eruit gooien is echt geen optie (want Ilona morgen ook weg betekent ook Sylvia exit komende maand), dus daarom moeten ze Huub houden. En dat is vrij makkelijk te verklaren door wat er gebeurd is. Ik snap dat jij Nathanael leuker vindt dan Huub, maar je snapt vast ook dat het de doodsteek voor het programm is als ze echt beide eruit gooien.
Arrogantie?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Om vervolgens aan Bart te vragen of hij mee wil helpen om de marathon aan te houden. Wat een arrogantie....
helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die in dit programma meedoen zijn ook nog nooit zo erg geweest.
Niet op reageren werkt beter, ik denk dat het een clone is oidquote:Op zondag 4 februari 2007 19:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Arrogantie?
Ik heb nu wat posts van jou gelezen, maar gaat het wel helemaal lekker met je?
Daar kan geen Monique tegenop inderdaad. Ook geen Rik met schurft.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De mensen die in dit programma meedoen zijn ook nog nooit zo erg geweest.
Eindelijk iemand die er hetzelfde als mij over denktquote:Op zondag 4 februari 2007 18:59 schreef Flyduck het volgende:
Huub moet eruit!! NL bliift erin! Huub is een eikel
Deze snap ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Om vervolgens aan Bart te vragen of hij mee wil helpen om de marathon aan te houden. Wat een arrogantie....
ff tussen neus en lippen door opperen dat Bart misschien een blok moet maken met Syliva...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Heel jammer. Het is niet eens een dreigement maar een voldongen feit...zwaaien naar Huub is ook zwaaien naar het programma..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet ze het nou?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
ff tussen neus en lippen door opperen dat Bart misschien een blok moet maken met Syliva...![]()
En dan gewoon weer glashard ontkennen dat ze niks van de gestolen punten af weet.Ilona...oprotten!!
![]()
Nix arrogantie, dat heet emphatiequote:Op zondag 4 februari 2007 19:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Straks is het weer Huub en syl tegen de rest
Dat ze Natasia en haar (ook 2 tegenpolen) ook tegen elkaar probeerde op te zetten, maar dat is niet gelukt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
Wat zei Sylvia nou?
"..?... heeft het ook bij mij geprobeerd"
Hoop het niet, dan haten we iedereen in het huisquote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ze Natasia en haar (ook 2 tegenpolen) ook tegen elkaar probeerde op te zetten, maar dat is niet gelukt.
ben ik het wel met Syl eensquote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia heeft het idee dat hun de enige normale zijn (Syl en Bart dus)
Nee, Syl is er nooit echt op ingegaan. En Natasia heeft het écht geprobeerd.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Cungy het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan haten we iedereen in het huis
Huub en Ilona stonden altijd al op mijn lijst om te vertrekken dus ik vind het allemaal niet zo erg. Maar wie weet wat voor mensen je er voor terugkrijgt..... Ik denk dat ze dat bij de redactie niet eens zo heel erg vinden om wat nieuwe invloeden in huis te hebben. Maar voor de huidige bewoners vind ik het niet helemaal eerlijk! Ach, volgende week gaat waarschijnlijk alles zijn gangetje weer.....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef Leandra het volgende:
Zo.... eindelijk weer helemaal bijgelezen.
Eigenlijk mogen ze van mij Nathanael en Huub er allebei wel uitgooien, Ilona trekt het kleuterschool werk van Brian dan helemaal niet meer en vertrekt en Sylvia ligt er dan gegarandeerd aan t eind van de maand uit. Bart ziet het voor die tijd al helemaal niet meer zitten met de 3 paupers die dan overblijven en vertrekt op Valentijnsdag voor een echte kans met Lesley...
Eind februari zijn het dan dus nog Brian, Amanda en Natasia..... BAN dus.
Dat is ook precies wat ik dan met dit programma kan doen: BANnen!
Eindelijk, want deze verslaving begint me al aardig te irriteren.
ow, het is bij mij precies het zelfde..quote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Als mij, kijk dat is nou het verschil tussen domme en slimme Fokkersquote:Op zondag 4 februari 2007 19:05 schreef Galibier het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er hetzelfde als mij over denkt![]()
Tutje. Wow. Respect. Jij hebt meer doorzettings vermogen dan ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ik ben gedouched, heb de kinderen Mc. Donalds gevoerd, en iets of wat vroeg op bed gelegd, ik ben er klaar voor! (jaaaaaaaaa, ik ben mamaaaaaaaaaaa)
Helaas is de zon zonder mij weer onder gegaan. Laat er iets gebeuren!
van die punten bedoel je?quote:
Wat erg ben jij heyquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tutjehola het volgende:
Nou, ik ben gedouched, heb de kinderen Mc. Donalds gevoerd, en iets of wat vroeg op bed gelegd, ik ben er klaar voor! (jaaaaaaaaa, ik ben mamaaaaaaaaaaa)
Ja opeens met Syl de mogelijkheden zitten doornemen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef Day het volgende:
Bart ziet nieuwe kansen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ja ik denk dat ze met een deal gaan komen!
je zag sylvia opbloeien tijdens het gesprek.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef Black_king het volgende:
Mooi detail is dat Bart Sylvia al als "basis"ziet. Dat heeft ze dus al gewonnen.
Nee, hij heeft dit laatst ook gezegd (was volgens mij ook na een ruzie). En gewoon waar NL bij was.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
Syl "Als Huub en Ilona morgen weg zijn, ben ik de volgende die weg is"
Bart "Dat hoeft niet. Ik wil nog steeds terug naar de basis. Ik gun het toch het meest aan de mensen die er het eerst in zijn gekomen"
(nou zegt Bart wel vaker dingen waar hij op terugkomt, hoor)
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
ow, het is bij mij precies het zelfde..
Nog even en ik wordt aangeklaagd wegens verwaarlozing..Mijn oude kater ligt tegenwoordig bij me op de studeerkamer, die voelt zich echt heel alleen. Wederhelft heeft gelukkig zelf een aantal hobby's waar hij zich meebezig houdt. Hoef ik me daar niet schuldig over te voelen.
Ik heb gelukkig geen kinderen...Voer voor de kinderbescherming was dat geweest zeg..
Jawel maar hij heeft goed door hoe loco die zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef avonne het volgende:
[..]Bart heeft genoeg steun van Brian en Natasia
Sylvia is bang dat Huub eruit vliegt en is een beetje bezig met een wanhoopspoging erin te blijven. Zodra blijkt dat Huub mag blijven, kan Bart weer opdonderen (hoop ik)quote:
bart ziet in sylvia misschien een partner die meer te vertrouwen is dan zijn eigen clubje. syl was heel trouw aan huub. betrouwbaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef Katewalker het volgende:
Silvia gooit een lijntje uit naar Bart. Maar dat heeft toch geen zin. Bart vind Silvia helemaal niks . Dat heeft hij meerdere keren gezegd. Verspilde moeite.
precies. of misschien op een heel laag pitje voor later, mocht huub er alsnog een keer uitvliegenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia is bang dat Huub eruit vliegt en is een beetje bezig met een wanhoopspoging erin te blijven. Zodra blijkt dat Huub mag blijven, kan Bart weer opdonderen (hoop ik)
en de maand daarvoor, en de maand daarvoorquote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dit laatst ook gezegd (was volgens mij ook na een ruzie). En gewoon waar NL bij was.
dan weten we hoe hij erover denktquote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef kijhart het volgende:
zou bart het voor zich houden? Doet hij dat dan slaat mij mening over bart ineens om.
Die houdt zijn mond.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef kijhart het volgende:
zou bart het voor zich houden? Doet hij dat dan slaat mij mening over bart ineens om.
Ah ok, thx. Dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
van die punten bedoel je?
Tuurlijk weet ze dat...Huub rende toen ze met z'n 3e zaten vanuit de Gameroom naar de slaapkamer...en komt vervolgens met z'n zakken vol punten hard lachend (en met z'n volle zakken rammeld) de Gameroom weer in gelopen. Er werd volop gelachen door het drietal. Hij is ze later weg gaan leggen.
daar heb je een punt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:17 schreef tutjehola het volgende:
Ach, als die kinderen van Nataaaaaaaaaaas mogen blijven, maken die van mij ook kans om hier te blijven wonen.
Helemaal mee eensch.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef Chickaffi het volgende:
Ik zeg: BRIAN ERUIT!!!
DGK moet gewoon zeggen tegen hem als motivatie: Sorry Brian, dit is een zwarte dag voor jou maar een stralende voor alle DGK kijkers! We zijn je kop, je stem, je gezeur, je snor, je gejank, je crybaby acties en je neppe straattaal zat! Pak je koffers en verlos ons!
Mijn mening over Bart is sowieso niet zo negatief.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef kijhart het volgende:
Brian eikel, jaaaaaaaaaaaaa , maar luister ff naar Stembandaquote:
Ik was ook nooit een fan van Ilona, ben dat nu ook nog niet echt maar ze heeft wel wat punten gewonnen toen ze zo kordaat optrad tijdens de nena probeer weg stem ronde.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, thx. Dat wist ik dus niet.
Dat is ook het schijnheilige van Ilona. Lachen als NL's punten worden gejat en zelf gaan janken om d'r beautycase.
Net zoals ze Huub een tijd terug als een blok liet vallen en helemaal naar NL en Bart toetrok, om na de laatste populariteitspoll weer als een gek naar Syl en Huub te rennen.
jawel, Ilona heeft het net in haar register gevonden.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Black_king het volgende:
Waarom heeft Brian het dan eigenlijk gedaan ? Vanwege wraak op Natasia ? Ilona weet het ook niet..
gefilosofeerd over de toekomst als huub en nl eruit zijn (mogelijk). hoe de kaarten dan geschud zijn (wink wink van syl naar bart)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef Copycat het volgende:
Wat is er gezegd tussen Bart en Sylvia? (ja, ik heb ook een douche time out gehad.
Is Sylvia niet wat voorbarig?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef avonne het volgende:
Syl "Als Huub en Ilona morgen weg zijn, ben ik de volgende die weg is"
Bart "Dat hoeft niet. Ik wil nog steeds terug naar de basis. Ik gun het toch het meest aan de mensen die er het eerst in zijn gekomen"
(nou zegt Bart wel vaker dingen waar hij op terugkomt, hoor)
lachennnnnnn wij zijn al net zo gek aan het worden als die mensen daarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:12 schreef tutjehola het volgende:
Brian heeft geen respect voor andermans spullen, daar moet je afblijven en zeker als je in zo'n huis zit waar je toch al weinig van jezelf hebt. Dat ga je dan veel meer koesteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef vzzzzzbx het volgende:
ilona en haar dierbare beauty case.... give it up already!
Sylvia houdt rekening met worst case scenario (huub en ilona weg)quote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is Sylvia niet wat voorbarig?
Ze weet nog niet eens of Huub wel weg gaat.![]()
Nou, ik vind Ilona wel een ok-mens. Ze heeft alleen af en toe wel een paar sneaky trekjes.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik was ook nooit een fan van Ilona, ben dat nu ook nog niet echt maar ze heeft wel wat punten gewonnen toen ze zo kordaat optrad tijdens de nena probeer weg stem ronde.
Toch wélquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
En, heeft Natasia al voorgelezen, zoals ze net zei?
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef lady1 het volgende:
[..]
lachennnnnnn wij zijn al net zo gek aan het worden als die mensen daar
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken isquote:Op zondag 4 februari 2007 19:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is Sylvia niet wat voorbarig?
Ze weet nog niet eens of Huub wel weg gaat.![]()
Jawelquote:
was na de stemmingsronde in de private roomquote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dit laatst ook gezegd (was volgens mij ook na een ruzie). En gewoon waar NL bij was.
Gisteren trok hij zelfs in de middag nog leuk met Huub op. Hij verandert dan zienderogen. De energie komt dan weer in hem terug....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn mening over Bart is sowieso niet zo negatief.
Ja maar bart is ook niet achterlijk, zoals hij al aangaf, hij weet dat hij bij syl iedereen mee krijgt........dus die zit hem niet in de weg dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef Mooske123 het volgende:
Ik denk ook dat dat nog eens een bittere pil voor Sylvia kan gaan worden als ze er van overtuigt raakt dat Bart aan haar zijde is. Bart blijft volgens mij volharden in "het niks vinden van sylvia".
Dit is wel een cliffhanger zeg. Je zult er maar eens een week op moeten wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:22 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Sylvia houdt rekening met worst case scenario (huub en ilona weg)
Maar hij flikkert hem er wel uit zodra hij de kans krijgt en blijft hem zeer arrogant benaderen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
[..]
Gisteren trok hij zelfs in de middag nog leuk met Huub op. Hij verandert dan zienderogen. De energie komt dan weer in hem terug....
Of allebeiquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
wat gaat er gebeuren om half negen?
Gaat nl dan weg
Thanks nog was echt topquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Hoi hallo goedeavond![]()
Ik was vandaag weg, maar zijn er nog stukjes die ik terug moet zien?
en zo ja, hoe laat was dat? (heb het opgenomen namelijk)
ik dacht dat wij de enige zijn die het kunnen opbrengen om naar natasia te luisteren...alles voor fok, he.quote:
Sylvia zou dan hetzelfde moeten doen als dat wat Huub met de Nena-stemming deed....quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Iemand moet ff aan Bart laten weten dat Brian en Natasia en Nathanael hem eruit willen stemmen...hij denkt dat hun achter hem staan...ze staan idd achter hem ja maar met een mes in handen en wachten om hem in zn rug te steken...
Als Bart dit weet kan hij mooi met syl een blok vormen!
Dus wie schrijft Bart?
Nathanael sowieso (nemen we aan). De vraag is wat ze met Huub doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
wat gaat er gebeuren om half negen?
Gaat nl dan weg
Ilona heeft dr 24 uru aangevraagd maar das het terugkijken niet waard denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
ja het moment dat Huub terug kwam. was na half 5 denk een uur of 5. ?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
En Brian ookquote:Op zondag 4 februari 2007 19:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat wij de enige zijn die het kunnen opbrengen om naar natasia te luisteren...alles voor fok, he.![]()
Met je eerste statement ben ik het eens, dat arrogante is toch wel aan het weg-ebben imho.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hij flikkert hem er wel uit zodra hij de kans krijgt en blijft hem zeer arrogant benaderen.
Ja das het terugkijken zeker waardquote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
ja het moment dat Huub terug kwam. was na half 5 denk een uur of 5. ?
Zo zwart-wit is het niet. Bart loopt al zeker een maand als een zombie door het huis, heeft zelfs al aangegeven dat hij er zelf uitstapt als er volgende maand niemand uit wordt gestemd. Natasia opperde toen om hem eruit te stemmen als hij zo ongelukkig is, zodat hij zijn geld houdt. NL wilde het eerst nog even afwachten, omdat er in 3 weken nog heel veel kan gebeuren, Brian denkt er ook zo over.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Iemand moet ff aan Bart laten weten dat Brian en Natasia en Nathanael hem eruit willen stemmen...hij denkt dat hun achter hem staan...ze staan idd achter hem ja maar met een mes in handen en wachten om hem in zn rug te steken...
Dus wie schrijft Bart?
Is volkomen zinloos hoor. Brian en Natasia willen dat alleen omdat ze denken dat ze Bart daarmee een plezier doen. Zodra blijkt dat Bart wil blijven, stemmen ze hem er nooit meer uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Chickaffi het volgende:
Dus wie schrijft Bart?
ik geloof het nietquote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Ik de hele dag al nietquote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef lady1 het volgende:
nou sorry ik kan niet meer naar die twee stemmen luisteren
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
16:54 - "Nooit meer naar huis!"
Thx, ff checkequote:Op zondag 4 februari 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
[..]
16:54 - "Nooit meer naar huis!"
Ze heeft aan Huub toch meer zekerheid dan aan Bart.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken is
Ik ga dan maar die honden in de tuin zetten, ze lopen nu over mijn toetsenbord. Misschien heb ik morgen veel goed te makenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ook Ilona heeft hetr gevoel dat Huub er niet uitgaat.
shit ik ga maar even die kut katten eten geven. Dan kan ik misschien wele ven rustig (al de hele dag) naar de streams luisteren
![]()
Waarom?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef Marrije het volgende:
Huub hou je kop!
oo.. kutkatten... niet je verslaving uitvreten op je huisdieren hè?????quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
Ook Ilona heeft het gevoel dat Huub er niet uitgaat.
shit ik ga maar even die kut katten eten geven. Dan kan ik misschien wele ven rustig (al de hele dag) naar de streams luisteren
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
amanda noemt de werkster; rosa [van gtst] had huub haar wijsgemaakt...
De domme koe weet echt helemaal niets van het programma.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:30 schreef 2live het volgende:
amanda noemt de werkster; rosa [van gtst] had huub haar wijsgemaakt...
Nee hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
oo.. kutkatten... niet je verslaving uitvreten op je huisdieren hè?????![]()
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustquote:
Ik lig hier nu dubbel.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik ga dan maar die honden in de tuin zetten, ze lopen nu over mijn toetsenbord. Misschien heb ik morgen veel goed te maken![]()
Gaan we tegen mij beginnen?!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustKon iedereen maar zo makkelijk zijn ziel voor een kratje pils aan de duivel verkopen. Hulde!
![]()
Sylvia mag Huub heel graag en zal hem zeker missen als hij weg moet (niet alleen speltechnisch) maar volgens mij heeft ze gewoon moeite met de manier waarop hij het spel speelt en zich soms laat gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Fikkert het volgende:
al blijft ie, ze heeft al vaker aan huub laten weten dat ze zijn gedrag niet trekt als ie dronken is
Als een formaat labador over je toetsen gaat baggeren moet er nodig iets gebeurenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik lig hier nu dubbel.![]()
Ik zie natuurlijk een normale hond voor me. maar ik leef met je mee.![]()
Maar denkt als de programma-makers Huub erin houden dat de pleuris in de villa uitbreekt zegmaarquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef Elounda het volgende:
Syliva weet het zeker, Huub gaat er niet uit, die maakt kijkcijfers...
Sorry mevrouw, mijn commentaar ging over Natasia. Duizenden malen excuus enzo!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef Day het volgende:
[..]
Gaan we tegen mij beginnen?!![]()
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag, ja!![]()
Ik word toch wel zenuwachtigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef Ebinas het volgende:
De video " Vechten ! Ik sloop je!" op de Tien-site geeft wel een vertekend beeld.
Het begin is opgenomen met een camera waarbij je NL zijn nek niet ziet.
Terwijl ik vandaag elders toch duidelijk een film heb bekeken waarbij je ziet dat Huub hem tegen ze schouder duwt.
Jammerdat ze het zo in beeld zetten
![]()
Vlak vooral Brian en Natasia niet uit, die kunnen er ook wat vanquote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef tutjehola het volgende:
Die pleuris breekt toch wel los, en ik denk dat de stouteriken niet meer zoveel lef hebben zonder NL
Stel je niet zo aan, sukkel!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, mijn commentaar ging over Natasia. Duizenden malen excuus enzo!![]()
Ik lig in en deuk, wat een mazzel heb ik met 2 goudvissenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:36 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als een formaat labador over je toetsen gaat baggeren moet er nodig iets gebeuren![]()
kijk zo begint het al, godverdegodverquote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef Ebinas het volgende:
De video " Vechten ! Ik sloop je!" op de Tien-site geeft wel een vertekend beeld.
Het begin is opgenomen met een camera waarbij je NL zijn nek niet ziet.
Terwijl ik vandaag elders toch duidelijk een film heb bekeken waarbij je ziet dat Huub hem tegen ze schouder duwt.
Jammerdat ze het zo in beeld zetten
![]()
Heee Bommie, lang niet gezien.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft dus haar geweten voor vandaag weer gesustKon iedereen maar zo makkelijk zijn ziel voor een kratje pils aan de duivel verkopen. Hulde!
![]()
Ik wil brian en natasia wel eens een tijdje op een eiland zien. Alleen nl eruit is voldoende, Bart ziet langzaamaan wel in dat er niets te halen is bij bovenstaande twee.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef tutjehola het volgende:
Die pleuris breekt toch wel los, en ik denk dat de stouteriken niet meer zoveel lef hebben zonder NL
Die vlak ik niet uit, maar die kunnen geen enkel gesprek aan. Nl kan doen alsof hij kan communiceren, die andere twee absoluut niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vlak vooral Brian en Natasia niet uit, die kunnen er ook wat van
Dat is hun manier om hun lage actie in te dekken!! Net zoals bij Nena stemming..van blablaaaablaaa we doen het voor jou neen!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is volkomen zinloos hoor. Brian en Natasia willen dat alleen omdat ze denken dat ze Bart daarmee een plezier doen. Zodra blijkt dat Bart wil blijven, stemmen ze hem er nooit meer uit.
Koop zalf huilie!quote:
Ik denk dat ze erin is gezet om Brian weer te voeren.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
De domme koe weet echt helemaal niets van het programma.
Gemiste kans hoor. Het enige leuke is dat het een vriendin van Nena was, maar die verhaallijn is ook alweer om zeep geholpen....
Ze komen toch van een eiland?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil brian en natasia wel eens een tijdje op een eiland zien. Alleen nl eruit is voldoende, Bart ziet langzaamaan wel in dat er niets te halen is bij bovenstaande twee.
Wij niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef RTM1988 het volgende:
misschien heb ik iets gemist, maar ik mis LekkerSimpel, die had altijd heldere analyes!
heerlijk he?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef Black_king het volgende:
Volgens mij gaan ze er gewoon beveiligingsmensen neerzetten om half negen.....
Mijn hemel wat een niveau is er bereikt....
Dat is slecht een hand op je schouders, looser!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Koop zalf huilie!![]()
En hou op met wurgen!![]()
Er zijn hele volksstammen en ook zelfs geloofsovertuigingen waarin heel simpel geredeneerd wor: als je het ontkent, dan is het niet gebeurt!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Chickaffi het volgende:
[..]
Dat is hun manier om hun lage actie in te dekken!! Net zoals bij Nena stemming..van blablaaaablaaa we doen het voor jou neen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |