Gedicht in NWS.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:39 schreef sigme het volgende:
POL: Wilders: moslims moeten helft Koran verscheuren
NWS: Wilders: verscheur de Koran
Ook gemeld in NWSFB
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders"moslims moeten de helft van de koran verscheuren" #2
Oh zo, dus bij voorbaat sluiten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik voorspel weinig goeds voor een deel twee.
Zie je mij om een slotje vragen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh zo, dus bij voorbaat sluiten?
Je zegt het zelf impliciet, maar je durft het niet expliciet te vragen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie je mij om een slotje vragen?
Wat feed je back?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En het was trouwens als feedback bedoeld, niet als discussiepunt.
Ik zeg het helemaal niet, ook niet impliciet. Wil je me geen woorden in de mond proberen te leggen? En nogmaals: het was als feedback bedoeld en niet als discussiepunt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zegt het zelf impliciet, maar je durft het niet expliciet te vragen?
Wat feed je back?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zeg het helemaal niet, ook niet impliciet. Wil je me geen woorden in de mond proberen te leggen? En nogmaals: het was als feedback bedoeld en niet als discussiepunt.
Hoepel zelf op, hypocriet. Je probeert gewoon een topic aan te geven zodat een mod het kan gaan sluiiten. Jammer dat je er niet gewoon duidelijk in bent, onbetrouwbare mooipratert.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aah hoepel asjeblieft op. Je bent een stoorzender. Dit is geen discussietopic, dit is feedback (aan de mods met name). Als ik er over wilde discussieren dan deed ik dat wel in het betreffende topic. Ik ga _hier_ niet meer op je reageren.
Nee. Maar wat wilde je dan met je post bereiken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie je mij om een slotje vragen?
Joehoe?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoepel zelf op, hypocriet. Je probeert gewoon een topic aan te geven zodat een mod het kan gaan sluiiten. Jammer dat je er niet gewoon duidelijk in bent, onbetrouwbare mooipratert.
Aaah is even druk bezig.quote:
Wil je een Senseo kopen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef Stali het volgende:
He Aaah, hoe staat het er nu mee?
Ja, even de Godwin-wet door aan het nemen. Hoe pas je daar een streepjescode-taktiek in?quote:
Geen flauw idee. De vorige keer heeft die leperd mij nog een 48-uurs ban aangesmeerd, die uiteindelijk drie weken duurde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, even de Godwin-wet door aan het nemen. Hoe pas je daar een streepjescode-taktiek in?
LV-law: zoek naar een spelfout.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, even de Godwin-wet door aan het nemen. Hoe pas je daar een streepjescode-taktiek in?
Met hulp van liberale Gelly.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
Geen flauw idee. De vorige keer heeft die leperd mij nog een 48-uurs ban aangesmeerd, die uiteindelijk drie weken duurde.
Niveau begint te dalen, streepjescode zag het wel dat dat niet kon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
Kankerverwensing: Wilders"moslims moeten de helft van de koran verscheuren" #2
Toch vermoed ik dat hij dat niet bedoelde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niveau begint te dalen, streepjescode zag het wel dat dat niet kon.
Ik vrees dat je gelijk hebt, feedback leveren is gewoon aangeven en dan doet meneer zo hypcriet over het woord NSB'er. Ik trap er ook niet meer in.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Toch vermoed ik dat hij dat niet bedoelde.
Tsssk NSB'er!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aaah-tje moet blijven!
schopje naar ONZ?
Heb ik om sluiting gevraagd? Waar vraag ik dat?quote:
Ja joh, dat krijg je nu van al dat gejank!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb ik om sluiting gevraagd? Waar vraag ik dat?
EW sloot het, dus ik vroeg nog naar ONZ. Ach ja, genoeg gelachen met de cs3'tjes. Ze zijn zo gezellig he, zo knus altoos.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja joh, dat krijg je nu van al dat gejank!
LOLquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
NSB'er? Alsof ik lid ben van het nazi-regime.
Ik keek ook even op, maar EW denkt dus dat... etc. etc.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
LOLzo had ik er nog nooit over nagedacht!
Vraag dat eens aan jezelf.quote:
Ik vroeg het aan streepjescode. Misschien kun jij uitleggen wat de betekenis is van een link naar een topic zonder enig commentaar in de FB?quote:
Als je dan echt de wannabe-mod wil uithangen, probeer dan enigzinds opbouwend te posten ipv gelijk de aanval te kiezen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan streepjescode.
Ik wil geen mod zijn, maar vraag me af waarom mensen een link neerplempen in FB zonder commentaar erbij. Volgens mij is dat ook niet de bedoeling bij het openen van topics. Ik stelde de vraag op fatsoenlijke wijze, maar kreeg alleen gedraai te zien.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als je dan echt de wannabe-mod wil uithangen, probeer dan enigzinds opbouwend te posten ipv gelijk de aanval te kiezen.
Je kreeg normaal antwoord, en vervolgens leg jij hem woorden in de mond. Dat hij vervolgens niet voldoet aan jouw stereotype noem je het gedraai. Joh, als je geen mod wil worden, bemoei je er dan gewoon niet mee op zo'n domme manier.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik stelde de vraag op fatsoenlijke wijze, maar kreeg alleen gedraai te zien.
Weet je wat, modder gewoon lekker verder.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kreeg normaal antwoord, en vervolgens leg jij hem woorden in de mond. Dat hij vervolgens niet voldoet aan jouw stereotype noem je het gedraai. Joh, als je geen mod wil worden, bemoei je er dan gewoon niet mee op zo'n domme manier.
Is dit normaal?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
Kankerverwensing: Wilders"moslims moeten de helft van de koran verscheuren" #2
Nee. Ik dacht dat het al opgepakt was, blijkbaar niet, dus bij deze.quote:
Mag een opmerking over Wilders als nieuwe nazi leider wel ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat het al opgepakt was, blijkbaar niet, dus bij deze.
Als reactie op Wilders = Hitler = Mohammed? Tsja.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mag een opmerking over Wilders als nieuwe nazi leider wel ?
Merge komt eraan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Speculeer hier op de eerste kabinetscrisis
en
Gok hier welke minister het eerst gaat aftreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |