Gedicht in NWS.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:39 schreef sigme het volgende:
POL: Wilders: moslims moeten helft Koran verscheuren
NWS: Wilders: verscheur de Koran
Ook gemeld in NWSFB
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders"moslims moeten de helft van de koran verscheuren" #2
Oh zo, dus bij voorbaat sluiten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik voorspel weinig goeds voor een deel twee.
Zie je mij om een slotje vragen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh zo, dus bij voorbaat sluiten?
Je zegt het zelf impliciet, maar je durft het niet expliciet te vragen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie je mij om een slotje vragen?
Wat feed je back?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En het was trouwens als feedback bedoeld, niet als discussiepunt.
Ik zeg het helemaal niet, ook niet impliciet. Wil je me geen woorden in de mond proberen te leggen? En nogmaals: het was als feedback bedoeld en niet als discussiepunt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zegt het zelf impliciet, maar je durft het niet expliciet te vragen?
Wat feed je back?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zeg het helemaal niet, ook niet impliciet. Wil je me geen woorden in de mond proberen te leggen? En nogmaals: het was als feedback bedoeld en niet als discussiepunt.
Hoepel zelf op, hypocriet. Je probeert gewoon een topic aan te geven zodat een mod het kan gaan sluiiten. Jammer dat je er niet gewoon duidelijk in bent, onbetrouwbare mooipratert.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aah hoepel asjeblieft op. Je bent een stoorzender. Dit is geen discussietopic, dit is feedback (aan de mods met name). Als ik er over wilde discussieren dan deed ik dat wel in het betreffende topic. Ik ga _hier_ niet meer op je reageren.
Nee. Maar wat wilde je dan met je post bereiken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zie je mij om een slotje vragen?
Joehoe?!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoepel zelf op, hypocriet. Je probeert gewoon een topic aan te geven zodat een mod het kan gaan sluiiten. Jammer dat je er niet gewoon duidelijk in bent, onbetrouwbare mooipratert.
Aaah is even druk bezig.quote:
Wil je een Senseo kopen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef Stali het volgende:
He Aaah, hoe staat het er nu mee?
Ja, even de Godwin-wet door aan het nemen. Hoe pas je daar een streepjescode-taktiek in?quote:
Geen flauw idee. De vorige keer heeft die leperd mij nog een 48-uurs ban aangesmeerd, die uiteindelijk drie weken duurde.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, even de Godwin-wet door aan het nemen. Hoe pas je daar een streepjescode-taktiek in?
LV-law: zoek naar een spelfout.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, even de Godwin-wet door aan het nemen. Hoe pas je daar een streepjescode-taktiek in?
Met hulp van liberale Gelly.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef Lemmeb het volgende:
Geen flauw idee. De vorige keer heeft die leperd mij nog een 48-uurs ban aangesmeerd, die uiteindelijk drie weken duurde.
Niveau begint te dalen, streepjescode zag het wel dat dat niet kon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef PJORourke het volgende:
Kankerverwensing: Wilders"moslims moeten de helft van de koran verscheuren" #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |