Dat is eerder gewoonte dan uitzondering. Iets met checks&balances.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ministersposten CDA en staatssecretariaten PVDA en vice versa met hier en daar nog CU ertussen. Dat is toch vragen om moeilijkheden?
Begrijp ik, maar daar gaat het wel emmeren en etteren straks.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:48 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat is eerder gewoonte dan uitzondering. Iets met checks&balances.
van der Hoeven - Plasterkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ministersposten CDA en staatssecretariaten PVDA en vice versa met hier en daar nog CU ertussen. Dat is toch vragen om moeilijkheden?
Welke minister of staatssecretaris gaat als eerste ruzie krijgen met de ander?
Kandidaten:
Donner
Aboutaleb
Shoot!
Die zitten niet in elkaars vaarwater, al zal de ministersvergadering nog leuk worden.quote:
Donner wel, maar ook een autist. Zal met de wat pragmatischer Abou niet lekker gaan werken, maar ja het zal wel....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:51 schreef knnth het volgende:
Van Der Hoeven
En, daar noem je wel twee exemplaren.
Ik denk dat Donner en Aboutaleb te intellectueel en te gentleman zijn om te gaan rellen.
Op OCW verwacht ik wel wat met Plasterk en een christen onder hem ...
hij zit wel op haar ministerie met een heel ander gedachtegoed. Persoonlijk lijkt me dat het dan onderling niet echt lekker gaat lopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zitten niet in elkaars vaarwater, al zal de ministersvergadering nog leuk worden.
lezen. aboutaleb wordt een treedje lager.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:54 schreef Lemmeb het volgende:
OMFG Aboutaleb en Plasterk als minister??? Nee toch zeker??? Hebben die rooien niks beters voorhanden?
Verhoeven gaat naar economische zaken, ik denk niet dat zij zich nog druk maakt om onderwijs.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hij zit wel op haar ministerie met een heel ander gedachtegoed. Persoonlijk lijkt me dat het dan onderling niet echt lekker gaat lopen.
Als Gerda Verburg gaat trouwenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Martijn_77 het volgende:
Denk eerder dat de CU er wel een keer uitstapt om een of andere principele kwestie
Ik ben je hond niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef One_of_the_few het volgende:
lezen. aboutaleb wordt een treedje lager
Plasterk als minister van Onderwijs? Dat kun je niet menen.quote:en wat is er mis met Plasterk? Slechter dan van der hoeven kan niet op die post, dus.
Het zijn allebei religieuze fanaten, dus dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:56 schreef One_of_the_few het volgende:
hij zit wel op haar ministerie met een heel ander gedachtegoed. Persoonlijk lijkt me dat het dan onderling niet echt lekker gaat lopen.
Plasterk is niet religieus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zijn allebei religieuze fanaten, dus dat zal wel loslopen.
Opes, verkeerd gelezen. Ik dacht dat dit over Donner-Aboutalib ging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:30 schreef One_of_the_few het volgende:
Plasterk is niet religieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |