quote:Op zondag 4 februari 2007 00:25 schreef _evenstar_ het volgende:
een dikke jompel voor fendy (+vrouw) en appelsapje en sander21![]()
Renzell ik word hier zo verdrietig van...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:16 schreef renzell het volgende:
Ik ben gister dus bij haar geweest en dat was echt heel erg fijn. Heftig, emotioneel, maar heel fijn om haar even te zien en samen even te kunnen janken over de situatie. Ik heb heel veel foto''s van kleine Stijn gezien.Wat een piepklein en schattig apie is het. En wat vreselijk om al die slangen aan dat kleine lijfje te zien.
![]()
Vanochtend was even heel eng, want Stijn stopte plotseling met ademen en werd helemaal blauw. Gelukkig waren ze er heel snel bij en hebben ze hem snel weer aan de beademing gelegd. Maar dat was dus wel zo'n moment waarvan ze allebei dachten; oke, dit was het dan. Verschrikkelijk dat soort momenten. Met zijn huidje lijkt het inmiddels gelukkig iets beter te gaan. De antibiotica helpt blijkbaar. Die situatie lijkt in ieder geval wat gestabiliseerd. Kortom; er is hoop. Geen vertrouwen nog, dat het goed komt, maar wel goede hoop.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Fendye en Appelsap, voor jullie nog even een extrahoor!
Renzell
Dank je wel vergat er bij te zetten op 25-08 is ze uitgerekend.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:48 schreef Martineke het volgende:
gefeliciteerd Razor![]()
![]()
spannend hoor, vlokkentest. ik hoop dat alles goed is
en ja het komt best hard over, over dat weghalen. maar ieder zn keuze, als dat jullie keuze is mocht het zo gaan, dan zij dat zo.
Verdikkingen? Die heb ik nog niet gehad geloof ik.. Ik wou trouwens echt dat iemand me vantevoren had kunnen vertellen wat een pijn je in je tepels kan hebben op de raarste momentenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik begin steeds meer last van mijn borsten te krijgen. Links komen er allemaal verdikkingen, en rond de onderrand doen ze ook pijn als ik er op druk. Heb mijn BH met cups maar aan de kant gegooid.
Ja, zo noem ik het zelf maar - als mijn tepels hard zijn dan steken ze niet echt ver uit zeg maarquote:
Check je pm voor een beter aanbod.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:56 schreef Lishe het volgende:
Dutch, lief je aanbod. Maar zelfs dat is teveel.
Mijn tepels/areola's zijn altijd wel groot en donkerder geweest, maar nu groeien m'n tepels dus ook de hoogte in in plaats van alleen de breedtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Mijn tepels worden wel groter en bruiner, maar ploppen doen ze niet...
Mooi zeg!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Vicky het volgende:
Renzell, wat fijn dat het beter gaat met kleine dappere Stijn!
Ik ga ff crossposten hoor
Mijn vriendinnetje moest vandaag een MRI scan laten maken, ze is 21 weken zwanger en kreeg deze foto mee:
[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo mooi
ik heb toestemming om 'm hier te plaatsen
wow zoiets heb ik nog nooit gezien. Heel bijzonder zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Vicky het volgende:
Renzell, wat fijn dat het beter gaat met kleine dappere Stijn!
Ik ga ff crossposten hoor
Mijn vriendinnetje moest vandaag een MRI scan laten maken, ze is 21 weken zwanger en kreeg deze foto mee:
[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo mooi
ik heb toestemming om 'm hier te plaatsen
Ik vind dat het op zich wel zou kunnen als jij het goed zou vinden, maar ik persoonlijk zou de ik-ben-zwanger-en-je-blijft-maar-thuis-want-anders-zwaait-er-wat-kaart spelenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat vinden jullie.....kan mijn vriend 2 weken voor de uitgerekende datum nog gaan stappen in Groningen en dan bij een kameraad blijven slapen??? Ik heb hier de grootste discussies over met hem. Ik vind dat hij niet moet gaan, straks begint het wel en dan issie er niet bij!
De kans dat het gebeurt is natuurlijk klein maar toch
O ja Groningen is vanaf ons huis ongeveer een uur rijden
Een uur... sja... voordat je over het algemeen 10 cm. ontsluiting hebt dan ben je wel langer dan 1 uur bezig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat vinden jullie.....kan mijn vriend 2 weken voor de uitgerekende datum nog gaan stappen in Groningen en dan bij een kameraad blijven slapen??? Ik heb hier de grootste discussies over met hem. Ik vind dat hij niet moet gaan, straks begint het wel en dan issie er niet bij!
Gewoon lekker laten gaan. Wat zijn zijn plannen? Feestje, kroeg oid? Alcoholvrij is natuurlijk een optie, maar dat maakt een avondje kroeg al redelijk overbodig. Beetje hetzelfde als naar een restaurant gaan zonder te etenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha nee dan laat hem maar in Groningen blijven!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef oYo het volgende:
Toch geen probleem, maar zoals Kleintje zegt nuchter blijven. Je weet maar nooit. Je wil geen dronken vent aan het kraambed.
Straks kun je wisselgeld innenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
haha nee dan laat hem maar in Groningen blijven!
Het is ook wel zo, ik kan hem moeilijk de komende 4 weken vastbinden op de bank ofzo. Ik vind het gewoon irri dat het een eind weg is. En mijn familie is bekend met snelle bevallingen (weet niet of dat wat zegt overigens)
Toen ik zelf ben geboren zat er tussen de eerste wee en de bevalling anderhalf uur.
Ik vraag me alleen af wat hij er aan heeft als hij nuchter moet blijven terwijl de rest zich laat vollopen, maar goed, dat is dan zijn probleem...
Mijn ouders staan overigens wel standby mocht er iets gebeuren en hij redt het niet....
hij heeft 3 maart ook nog een feestje, daar heb ik dan weer geen problemen mee, want dat is 5 minuten van ons huis!
Kom eens naar het mod topic?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wou mijn mam een berichtje laten posten als onze baby is geboren, zodat jullie het allemaal weten, maar op mijn eigen laptop ben ik automatisch ingelogd, bij hun op de pc moet ik mijn wachtwoord invullen....en die weet ik niet (ik verander hem steeds maar op een of andere manier pakt ie hem niet)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
Aha ok. Je gaat in het ziekenhuis bevallen wist ik niet (meer)quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hihi Fendy!!
Trouwens matig met alcohol is geen optie, we moeten zowiezo doorrijden naar het zkh als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
Ja dat was geen optie in de poll.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:18 schreef bixister het volgende:
thuis aan de drank is niet ok, lijkt me. anders moet Karin alsnog zelf rijden naar 't ziekenhuis. [edit]hmmz een beetje een spuit 11 reactie zie ik nu [/edit]
Hè verdomme zeg, wat een naar nieuws voor jullie. Sterkte ermee zeg...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef simmu het volgende:
wij kunnen van de lijst af: vanochtend hebben we een echo gehad, en dat bleek niet goed. een inwendige echo wees uit dat er alleen een vruchtzakje zit, waarschijnlijk is het de eerste paar dagen al misgegaan. komende 2 weken kan ik dus een miskraam verwachten.
Ah crap, wat een rot nieuws - heel veel sterktequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef simmu het volgende:
wij kunnen van de lijst af: vanochtend hebben we een echo gehad, en dat bleek niet goed. een inwendige echo wees uit dat er alleen een vruchtzakje zit, waarschijnlijk is het de eerste paar dagen al misgegaan. komende 2 weken kan ik dus een miskraam verwachten.
Hè, wat jammer... heel veel sterkte de komende tijd!quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef simmu het volgende:
Daar je niet meer in je R&P topic reageerde, reageer ik hier even op je berichtje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef simmu het volgende:
Ik heb dat topic ook gevolgd en kan me niet anders dan bij Moonah aansluiten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar je niet meer in je R&P topic reageerde, reageer ik hier even op je berichtje.
Eerlijk gezegd ben ik opgelucht dat de natuur voor je heeft beslist. Het baarde me echt zorgen over hoe het met jou en jullie en vooral jullie kindje zou moeten gaan.... Desondanks zul je je wellicht toch verdrietig voelen... Een miskraam lijkt me hoe dan ook ingrijpend. Sterkte. Ook met je relatie en je studie.
Ik dacht echt dat ik de enige wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg maar kleine beetjes tegelijk op. Dus ik eet wel tig keer op een dag een cracker met iets, een boterham, een schaaltje yoghurt, fruit en mijn warme maaltijd eet ik ook altijd in 2 gedeeltes.
Bleh weet precies hoe je je voelt. Ik had precies hetzelfde altijd. Kan je geen tips geven. Maar het gaat over, ooitquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef Kleintje het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op.
Was vanmorgen om half 7 op. Toen heb ik een schaaltje vruchtenyoghurt gegeten.
Toen nog even 3 kwartier terug naar bed en even liggen lezen.
Weer opgestaan en 2 crackers gegeten met smeerkaas en een groot glas limonadesiroop.
Ik loop net naar beneden om de kat binnen te laten. Ik zeg vrolijk 'hallo mannetje ben je er weer' terwijl ik buk om hun waterbakkie te pakken voor vers water. Op het moment dat ik buk moet ik de woorden 'er weer' inslikken want ik kots zo in het waterbakkie.
Niet misselijk, geen honger, niet duizelig... gewoon uit het niets komt weer alles eruit.
Ik snap er niets van waarom het de laatste dagen weer zo raak is!
tis gewoon allemaal heel dubbel, zowel toen we ontdekten zwanger te zijn, als nu. ik heb sinds kerst werkweken gemaakt van minstens 50 uur per stuk, moest alles thuis regelen, want daar ging ook vanalles mis(contracten zoek, huishouden bleef liggen), en toen ik mijn lieve schat daarop aansprak werd het ook in no-time een drama. ik had totaal het gevoel er alleen voor te staan, zaken als 'bespreek dan het huishouden doen, en verdeel de taken' hebben we al tig keer gedaan. gaat dan een paar weken goed, en dan wordt het weer een zootje. dan kan je wel zeggen 'laat het afstuderen even zitten' maar dat schiet ook niet op: dat levert alleen maar hogere kosten en gedoe op. (collegegeld, opvang, etc...)quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef Kleintje het volgende:
Simmu, heb net even zitten speuren of je het eerder had gemeld, en zie net een topic van 1 feb. van je in R&P.
Sorry dat ik ernaar vraag... maar hoe voel je jezelf nu? Ik bedoel... je was niet blij met je zwangerschap en het kwam niet uit.
Ik kan me voorstellen dat het nu een achtbaan van hormonen is. Ene kant misschien verdriet omdat je het leventje in je gaat verliezen, aan de andere kant misschien opluchting omdat je toch iets zekerder naar je toekomst kan werken.
Als je er niet op wilt reageren dan snap ik dat hoor, maar vroeg het me gewoon af.
ieder krijgt wat hem/haar toekomtquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef oYo het volgende:
Kleintje, wat heb jij een vervelende zwangerschap. Kom je wel aan door al dat overgeven?
Of hij denkt; laat ik eens bij die 4% horen die op de uitgerekende dag ter wereld komt. Iemand moet toch zorgen dat dat percentage een beetje blijft kloppen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef appelsap het volgende:
Hier ook lekker rustig, hij vindt het vast te koud.
Oh, wat heeeeerlijk...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:48 schreef renzell het volgende:
Mijn vriendin smste me net dat ze elkaar een half uur aan hadden zitten kijken (nou ja, Stijn liggen dan hè) en dat ze verliefd, verslaafd en verslingerd is aan hem.
Hey bikkel! Tis wel een heeeeeel knap ventje geworden, die Milo! Hoe gaat het? Beetje bijgekomen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy en Appelsap heel veel sterkte met de allerallerallerlaatste loodjes. Het is het wachten meer dan waard hoor![]()
Volgens mij moet je minimaal 8 weken van te voren melden dat je zwanger bentquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:54 schreef Nijna het volgende:
Wat raar Beaker. Maar wel lekker dat je nu naar 2 dagen kan.
Is er trouwens een bepaalde grens qua maanden/weken dat je je werkgever moet vertellen dat je zwanger bent?
Nee hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:34 schreef appelsap het volgende:
Kleintje.
Lishe, ik hoop voor je dat ze blijven werken!
Beaker wat stom zeg! Ergens wel lekker dat ze niet zomaar van je af kunnen komen.![]()
Of ben ik nu gemeen?
beetje azijn bij het water werkt goed tegen de kalk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lishe, die zetpillen heb ik ook gehad, en bij mij werkten ze perfect
Ik hoop dat dat bij jou ook het geval zal zijn!
Renzell, mooi nieuws zeg!!
Vraag: ik ben de flessen en spenen aan het uitkoken, maar er blijft steeds een laag kalk achter in de flessen en spenen.... wat kan ik hier aan doen?
Ligt het aan de hardheid van het water? Ik heb het nu in een pannetje uitgekookt, zou het beter gaan in een magnetronsterilisator? Gaat natuurlijk hetzelfde soort water in......
pas wel op dat ze je zo niet gaan wegpesten, dat deden ze bij mij. ze hebben het mij zo moeilijk gemaakt dat ik uiteindelijk zelf ontslag heb genomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef Beaker het volgende:
[..]
Nee hoorik dacht er niet zo over
![]()
maar komt die smaak dan niet in de flessen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:12 schreef owlet het volgende:
[..]
beetje azijn bij het water werkt goed tegen de kalk.
Steriel zijn ze toch niet meer als je ze gebruikt, dan zou je ze in steriele zakjes moeten sealenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
maar komt die smaak dan niet in de flessen?
Ik las ergens anders dat ik ze dan met water moet naspoelen, maar is het dan nog wel steriel?
Mijn contract loopt van de zomer af. Sprak van de week een collega en kreeg het idee dat er een vacature aan zat te komen, dus ik hoop eigenlijk dat dat een beetje rap komt. Dan ga ik daar eerst op solliciteren en dan kan ik daarna wel vertellen hoe de vlag erbij hangtquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef Githa het volgende:
Ik meen dat je met 6 maanden zwangerschap moet melden dat je zwanger bent. Ik vindt het overigens heel normaal dat je pas na 12 weken wat op je werk verteld.
Je kunt je natuurlijk afvragen of de arbeidsverhoudingen straks nog wel 'prettig' genoeg zijn om daar te blijven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef Beaker het volgende:
Ik heb zo iets van, ik ben zwangerwe krijgen een kleine en daar ben ik heel blij om
Over 3 maanden ga ik met verlof ( mei tm september ) en daar kijk ik heel erg naar uit.
Die gedachte maken het wat makkelijker!![]()
We zien wel hoe het gaat verlopen![]()
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar de 9 maanden beurs? Ik ga donderdag de 15de! Ben benieuwd of het leuk is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |