jeetje renzell, wat een zware moeilijke ongrijpbare situatie zeg
fijn te lezen dat er hoop is.. wat moet je nog zonder hoop ?
Hier net iets heel engs achter de rug
niets ernstigs, maar toch.
Ik ging om 11uur bij een vriendin koffie drinken.. na lekker/normaal gegeten te hebben thuis daar naar toe met de auto en zitten kletsen.
Ene moment schenkt ze koffie in; waarvan ik denk: LEKKER!
Opeens voel ik me niet lekker worden, zeg dat ook nog tegen haar en het lijkt me helemaal te overspoelen. Voel me echt wegzakken, zweet als een otter en kon ook niet goed meer zien.
Leek wel of alles in een raar wit licht stond en gezichtsveld veel minder breed was.
Veel meer herinner ik me niet, maar als ik die vriendin mag geloven ben ik toen paar minuten van de wereld geweest. Ze heeft me geprobeerd aan te spreken en nog water in mijn gezicht/nek gegooid .. maar daar weet ik niets van.
Ik herinnner me weer dat ze zei "112"
en dat ik echt zoiets had van "112? Wat is dat dan???"
Ze klonk heel ver weg, wazig
Vanaf dat moment trok het weer bij gelukkig.
Ipv 112 had ze toch de verloskundige maar gebeld (zij heeft dezelfde)
en die is langsgekomen om toch even de bloeddruk te checken, gezien die vriendin vertelde dat ik toen ik even niet aanspreekbaar was wèl met mijn hoofd/schouders rare schokken maakte.
Nou, bloeddruk was gewoon nog prima laag
dus het is blijkbaar een wat heftige reaktie op een lage bloeddruk geweest. Gekke is dat ik al maanden die lage bloeddruk heb en er soms bij snel opstaan wel wat duizelig van ben, maar verder niet! Nu ZAT ik al zo'n 15min. rustig op een stoel, voelde me prima, niet te warm oid. en opeens dit!
Brrr, zal je op je werk of in de auto overkomen
![]()
Daar maar lekker gewacht tot mijn
vriend man weer terug was van een fietstocht,
zodat hij ons naar huis kon rijden.
Inmiddels lekker ben benen op de bank en laptop op schoot, gaat prima hoor!
Behalve wat bibberig voel ik me prima.
Zo
dat was mijn zondag
![]()
ik hoop maar eenmalig!