abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46037561
jeetje Fendy, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld he!
En Appelsap, hoe is het bij jou dan??

Ben ook wel heel benieuwd of Slaapmeisje vandaag met een fotootje van Milo komt! Ben wel erg benieuwd hoe "bompie" er nu in het echie uitziet!

Gisteravond de voorlichting gehad in het zkh, nou we wisten alles al wat ze vertelden. Niks nieuws. Ik had alleen het bad nog niet gezien bij de verloskamers. Toch nog iets nieuws dus.
Hoe zit het met een 24-uurs bevalling? Want daar val ik onder met mijn verhoogde bloeddruk. Moet je dan minstens 24 uur blijven ofzo?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:37:53 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46038447
Even een voorzichtige jompel. Het gaat wat beter met Stijn. Hij heeft de afgelopen 24 uur goed doorgebracht en eindelijk even rustig kunnen slapen, zonder al te veel pijn. En dat heeft ie zoooo hard nodig nu. Gewoon rust, en voeding, en verzorging, en dat ie nog even lekker mag groeien ipv dat zo'n klein humpie alleen maar moet vechten voor zijn leven.
pi_46041233
Renzell wat klinkt dat fijn. Nu is het wel te hopen dat het zo blijft gaan en beter natuurlijk.

Hier is het lekker stil. Flinke nesteldrang. (al een week en het wordt met de dag erger) Schoongemaakt en de box maar opgezet. Dat zou eigenlijk pas gebeuren als de baby er echt is maar ik kon me niet inhouden.
Frustrerend als er eigenlijk niks meer te doen is maar je wel de drang hebt. Ik loop nu telkens de kasten leeg te halen en alles weer opnieuw in te richten. Ook al ligt alles al goed.
pi_46041318
Appelsap, dat klinkt allemaal ontzettend nuttig. De spullen kunnen niet recht genoeg in de kast liggen, zeg ik altijd maar. Gewoon lekker aan toegeven, het is toch heerlijk om een beetje te lummelen enzo?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:17:21 #105
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46041424
Hoopgevende berichten, gelukkig, Renzell. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.

Appelsap, heel handig hoor, dat je de box nu al hebt opgezet. Hoef je dat straks niet meer te doen. Sterkte met afwachten!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:28:07 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46041791
Oh rens, wat fijn dat er voorzichtig een beetje hoop lijkt te zijn voor Stijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 15:28:22 #107
81992 Githa
pi_46041799
Appelsap, ik bied geheel vrijwillig mijn kast tot beschikking hoor

Dat je hummeltje maar snel buiten komt spelen.

Renzell wat fijn!
Dat is zeker goed nieuws. Stijn is een klein vechtertje zeg.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:40:08 #108
103793 kozakken
Living the life
pi_46042188
Renzell, wat fijn!!
Voor kleine lieve Stijn
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:24:35 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_46043704
renzell wat een goed nieuws!
stormy waters...
sailin'
pi_46044148
Renzell, fijn om te lezen! Hopelijk een opgaande lijn voor Stijn
Fake it till you make it...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:44:06 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46044431
Stijn, bikkeltje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:46:24 #112
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46050645
klein Stijntje wat goed hopen dat het zo goed blijft gaan
pi_46051490
Stijn wat ben je dapper

Ik ben vandaag even naar de dokter geweest omdat ik sinds een paar dagen ( weken ) ontzettende pijn in mijn knieen heb, nou heb ik dus bandenpijn in mijn knieen! Ik wist niet eens dat dat kon
En voor mijn maagzuur mag ik gewoon rennies blijven eten

Baby doet het erg goed en is lekker druk

Vandaag heb ik een snipperdag opgenomen omdat ik mijn werk gewoon even zo zat ben, weet nog steeds niet wat ze nou willen
Heerlijk zo'n niks doe dag
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46051545
Renzell, wat fijn dat het beter gaat met kleine dappere Stijn!

Ik ga ff crossposten hoor

Mijn vriendinnetje moest vandaag een MRI scan laten maken, ze is 21 weken zwanger en kreeg deze foto mee:

Ik vind 'm zoooo mooi

ik heb toestemming om 'm hier te plaatsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:09:44 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46051667
Gaaf zeg, wat apart

Nog geen appelmoesje??
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46051781
Ooh Vicky
Wat helder en duidelijk, echt ongelofelijk!
Ik vraag me alleen af wat die 2 kleine bolletjes achter het nekje zijn?

Nee Vivi nog niet..
Hoe is het met jouw mannetje?

Beaker wat vervelend dat het op je werk nog steeds zo gaat.
Kan je geen gesprek aanvragen? Het is zo voor jezelf ook niet fijn.
pi_46051878
volgens mij is dat de navelstreng
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:33:45 #118
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46052861
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Vicky het volgende:

Mijn vriendinnetje moest vandaag een MRI scan laten maken, ze is 21 weken zwanger en kreeg deze foto mee:
[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo mooi

Mooi zeg!!
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:31:50 #119
19529 Fendy
True Spirit
pi_46066081
Nog steeds niets te melden hier

Hoe is het met de anderen hier? Al signalen, gerommel, krampen of ander dingen?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:41:28 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46066281
Nog alles rustig hier?

Lishe, hoe gaat het vandaag?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46066367
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Vicky het volgende:

[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo mooi

wow zoiets heb ik nog nooit gezien. Heel bijzonder zeg.

Renzell heel fijn dat het wat beter gaat met kleine Stijn. Dikke kus voor hem
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:54:28 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46066583
Renzell, een voorzichtige voor de dappere Stijn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:56:26 #123
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46066623
Die foto is echt cool - heel bijzonder inderdaad!

Renzell, we blijven duimen

Beaker, fijn een vrije dag, maar de reden is dan weer minder
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46067465
GAAF! die foto! Mooi zeg

Hopelijk is de grootste ellende nu eindelijk een keer voorbij voor Stijn! *Knuffeltjes die kant op stuurt*

Wou mijn mam een berichtje laten posten als onze baby is geboren, zodat jullie het allemaal weten, maar op mijn eigen laptop ben ik automatisch ingelogd, bij hun op de pc moet ik mijn wachtwoord invullen....en die weet ik niet (ik verander hem steeds maar op een of andere manier pakt ie hem niet)
Is er iemand die ik kan sms-en als het zover is?

Wat vinden jullie.....kan mijn vriend 2 weken voor de uitgerekende datum nog gaan stappen in Groningen en dan bij een kameraad blijven slapen??? Ik heb hier de grootste discussies over met hem. Ik vind dat hij niet moet gaan, straks begint het wel en dan issie er niet bij!
De kans dat het gebeurt is natuurlijk klein maar toch

O ja Groningen is vanaf ons huis ongeveer een uur rijden
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:39:42 #125
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46067609
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat vinden jullie.....kan mijn vriend 2 weken voor de uitgerekende datum nog gaan stappen in Groningen en dan bij een kameraad blijven slapen??? Ik heb hier de grootste discussies over met hem. Ik vind dat hij niet moet gaan, straks begint het wel en dan issie er niet bij!

Ik vind dat het op zich wel zou kunnen als jij het goed zou vinden, maar ik persoonlijk zou de ik-ben-zwanger-en-je-blijft-maar-thuis-want-anders-zwaait-er-wat-kaart spelen
Red de zeehond!
pi_46067695
Ik zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben. De kans dát het begint is al klein en de kans dat het van het eerste krampje tot de geboorte binnen een uur gepiept is is al helemaal klein.
pi_46067727
quote:

Een uur... sja... voordat je over het algemeen 10 cm. ontsluiting hebt dan ben je wel langer dan 1 uur bezig.
Persoonlijk zou ik op zijn hart drukken geen alcohol te drinken en hem bij de eerste echte weeën waarschuwen en dwingen naar huis te komen.
Want de kleine kan ook 2 weken te laat komen. Mag ie dan 4 weken helemaal niets meer doen???
Terwijl het straks als de kleine er is ook allemaal moeilijker gaat.
Magoe... das mijn mening
pi_46067887
als je kunt afspreken dat ie dan geen alcohol drinkt zodat hij ieder moment naar huis kan rijden lijkt het me wel te doen.

vicky wat bijzonder! is 't al duidelijk waar die cyste nu precies zit? hopelijk is die operatie tijdens de zwangerschap niet nodig, lijkt me spannend.

renzell, fijn dat het iets beter gaat met stijn!

appelsap, succes met 't afwachten maar weer. hopelijk hoef je niet te wachten tot alles nog een keer gestof en herschikt hoeft te worden. en nu lekker nog even een boek lezen ofzo?!
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:49:46 #129
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46067905
Toch geen probleem, maar zoals Kleintje zegt nuchter blijven. Je weet maar nooit. Je wil geen dronken vent aan het kraambed.
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:57:40 #130
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068127
quote:

Gewoon lekker laten gaan. Wat zijn zijn plannen? Feestje, kroeg oid? Alcoholvrij is natuurlijk een optie, maar dat maakt een avondje kroeg al redelijk overbodig. Beetje hetzelfde als naar een restaurant gaan zonder te eten .

Kans is natuurlijk bijzonder klein dat juist op dat moment alles gebeurt. Of je moet willen dat hij feitelijk bij de eerste echte wee is...

Verder denk ik dat het voor jou een gevoelskwestie is. Kortom, trek je niet al te veel aan van de adviezen hier

Ikzelf ben ook nog redelijk veel de hort op geweest, niet 2 weken voor de uitgerekende datum, maar dat was meer omdat er wat verjaardagen rond die tijd zaten. (overigens had ik wel plannen voor 15 februari, maar dat gaat niet door nu kindje zich zo laat meldt)
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068138
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef oYo het volgende:
Toch geen probleem, maar zoals Kleintje zegt nuchter blijven. Je weet maar nooit. Je wil geen dronken vent aan het kraambed.
haha nee dan laat hem maar in Groningen blijven!
Het is ook wel zo, ik kan hem moeilijk de komende 4 weken vastbinden op de bank ofzo. Ik vind het gewoon irri dat het een eind weg is. En mijn familie is bekend met snelle bevallingen (weet niet of dat wat zegt overigens)
Toen ik zelf ben geboren zat er tussen de eerste wee en de bevalling anderhalf uur.

Ik vraag me alleen af wat hij er aan heeft als hij nuchter moet blijven terwijl de rest zich laat vollopen, maar goed, dat is dan zijn probleem...

Mijn ouders staan overigens wel standby mocht er iets gebeuren en hij redt het niet....

hij heeft 3 maart ook nog een feestje, daar heb ik dan weer geen problemen mee, want dat is 5 minuten van ons huis!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:01:29 #132
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068223
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

haha nee dan laat hem maar in Groningen blijven!
Het is ook wel zo, ik kan hem moeilijk de komende 4 weken vastbinden op de bank ofzo. Ik vind het gewoon irri dat het een eind weg is. En mijn familie is bekend met snelle bevallingen (weet niet of dat wat zegt overigens)
Toen ik zelf ben geboren zat er tussen de eerste wee en de bevalling anderhalf uur.

Ik vraag me alleen af wat hij er aan heeft als hij nuchter moet blijven terwijl de rest zich laat vollopen, maar goed, dat is dan zijn probleem...

Mijn ouders staan overigens wel standby mocht er iets gebeuren en hij redt het niet....

hij heeft 3 maart ook nog een feestje, daar heb ik dan weer geen problemen mee, want dat is 5 minuten van ons huis!
Straks kun je wisselgeld innen Ga jij een weekendje op pad met vriendinnen
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:02:42 #133
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46068261
Net wat Fendy zegt.. het is denk ik meer een gevoelskwestie dan echt bang zijn dat hij de bevalling gaat missen Als ik me er niet happy bij zou voelen en graag m'n man in de buurt zou willen hebben dan vind ik wel dat hij daar begrip voor moet opbrengen - net zoals dat ik er begrip voor moet hebben dat hij soms gewoon nog de hort op wil gaan. Beetje geven en nemen idee (dat werkt bij ons prima trouwens).
Red de zeehond!
pi_46068266
Karin, je kan natuurlijk ook zeggen 'matig met alcohol'. Dan heeft ie plezier en als de kleine zich toch aandient dan kan ie ook een taxi nemen naar huis. Dan hoeft ie zelf ook niet te haasten en daardoor ongelukken te kunnen veroorzaken door de emoties.
Want hoe groot is de kans dat de kleine komt

Ik snap het wel hoor, dat het een gevoelskwestie is. Maar meid... 1 uur rijden... midden in de nacht kan ie vast sneller rijden en zo kan hij zijn ding ook nog lekker kwijt. Denk er goed over na voordat je hem laat gaan of niet laat gaan. Het is jullie keuze. Maar als je hem wel laat gaan, kom er dan niet meer op terug en heb er vrede mee. Laat je hem niet gaan, ga je dan niet schuldig voelen en zorg dat jullie die avond gewoon samen een fijne avond hebben...
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:04:35 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46068324
quote:
Wou mijn mam een berichtje laten posten als onze baby is geboren, zodat jullie het allemaal weten, maar op mijn eigen laptop ben ik automatisch ingelogd, bij hun op de pc moet ik mijn wachtwoord invullen....en die weet ik niet (ik verander hem steeds maar op een of andere manier pakt ie hem niet)
Kom eens naar het mod topic?
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:04:52 #136
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068335
Ik heb de oplossing, momentje
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:08:57 #137
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068453
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:09:16 #138
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068467
Zo. Effe stemmen allemaal
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068632
hihi Fendy!!

Trouwens matig met alcohol is geen optie, we moeten zowiezo doorrijden naar het zkh als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:15:15 #140
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46068666
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
Red de zeehond!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:17:31 #141
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068709
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hihi Fendy!!

Trouwens matig met alcohol is geen optie, we moeten zowiezo doorrijden naar het zkh als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
Aha ok. Je gaat in het ziekenhuis bevallen wist ik niet (meer)

Tsja, ik als die-hard UVT-er ben natuurlijk advocaat van de duivel in deze situatie

Voor beide standpunten is wel wat te zeggen, alleen denk ik op zich dat de kans klein is dat er juist dan iets gebeurt. Maarja, kan maar net toeval zijn...
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068739
thuis aan de drank is niet ok, lijkt me. anders moet Karin alsnog zelf rijden naar 't ziekenhuis. [edit]hmmz een beetje een spuit 11 reactie zie ik nu [/edit]
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:25:11 #143
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068886
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:18 schreef bixister het volgende:
thuis aan de drank is niet ok, lijkt me. anders moet Karin alsnog zelf rijden naar 't ziekenhuis. [edit]hmmz een beetje een spuit 11 reactie zie ik nu [/edit]
Ja dat was geen optie in de poll.

Overigens was het maar een ouwehoerpoll natuurlijk he
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068946
nou ja, ik zie wel wattie beslist, hij weet dat ik het in ieder geval niet fijn vind, maar ik verbied het hem niet.
Jullie horen het nog wel wat de uitslag is!!

Maar Fendy, ik vind het wel geweldig hoor, dat je er een poll voor hebt opgezet!
Vooral doorstemmen iedereen....
pi_46068991
wij kunnen van de lijst af: vanochtend hebben we een echo gehad, en dat bleek niet goed. een inwendige echo wees uit dat er alleen een vruchtzakje zit, waarschijnlijk is het de eerste paar dagen al misgegaan. komende 2 weken kan ik dus een miskraam verwachten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:29:52 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_46069015
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef simmu het volgende:
wij kunnen van de lijst af: vanochtend hebben we een echo gehad, en dat bleek niet goed. een inwendige echo wees uit dat er alleen een vruchtzakje zit, waarschijnlijk is het de eerste paar dagen al misgegaan. komende 2 weken kan ik dus een miskraam verwachten.
Hè verdomme zeg, wat een naar nieuws voor jullie. Sterkte ermee zeg...
Je hebt gelijk Fen.
pi_46069032
Ah Simmu, nee toch
Wat erg voor jullie

Sterkte.....
pi_46069564
He Simmu wat naar zeg. Veel sterkte de komende tijd!
pi_46069892
Simmu, veel sterkte de komende tijd. Zag je niet in de lijst staan, dus heb ook even geen idee hoe ver je was.
Hang in there!
pi_46069956
ik zocht ook al. maar heel erg jammer simmu, wat een teleurstelling moet dat zijn. sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')