abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46037561
jeetje Fendy, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld he!
En Appelsap, hoe is het bij jou dan??

Ben ook wel heel benieuwd of Slaapmeisje vandaag met een fotootje van Milo komt! Ben wel erg benieuwd hoe "bompie" er nu in het echie uitziet!

Gisteravond de voorlichting gehad in het zkh, nou we wisten alles al wat ze vertelden. Niks nieuws. Ik had alleen het bad nog niet gezien bij de verloskamers. Toch nog iets nieuws dus.
Hoe zit het met een 24-uurs bevalling? Want daar val ik onder met mijn verhoogde bloeddruk. Moet je dan minstens 24 uur blijven ofzo?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:37:53 #102
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46038447
Even een voorzichtige jompel. Het gaat wat beter met Stijn. Hij heeft de afgelopen 24 uur goed doorgebracht en eindelijk even rustig kunnen slapen, zonder al te veel pijn. En dat heeft ie zoooo hard nodig nu. Gewoon rust, en voeding, en verzorging, en dat ie nog even lekker mag groeien ipv dat zo'n klein humpie alleen maar moet vechten voor zijn leven.
pi_46041233
Renzell wat klinkt dat fijn. Nu is het wel te hopen dat het zo blijft gaan en beter natuurlijk.

Hier is het lekker stil. Flinke nesteldrang. (al een week en het wordt met de dag erger) Schoongemaakt en de box maar opgezet. Dat zou eigenlijk pas gebeuren als de baby er echt is maar ik kon me niet inhouden.
Frustrerend als er eigenlijk niks meer te doen is maar je wel de drang hebt. Ik loop nu telkens de kasten leeg te halen en alles weer opnieuw in te richten. Ook al ligt alles al goed.
pi_46041318
Appelsap, dat klinkt allemaal ontzettend nuttig. De spullen kunnen niet recht genoeg in de kast liggen, zeg ik altijd maar. Gewoon lekker aan toegeven, het is toch heerlijk om een beetje te lummelen enzo?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:17:21 #105
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46041424
Hoopgevende berichten, gelukkig, Renzell. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.

Appelsap, heel handig hoor, dat je de box nu al hebt opgezet. Hoef je dat straks niet meer te doen. Sterkte met afwachten!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:28:07 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46041791
Oh rens, wat fijn dat er voorzichtig een beetje hoop lijkt te zijn voor Stijn.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 15:28:22 #107
81992 Githa
pi_46041799
Appelsap, ik bied geheel vrijwillig mijn kast tot beschikking hoor

Dat je hummeltje maar snel buiten komt spelen.

Renzell wat fijn!
Dat is zeker goed nieuws. Stijn is een klein vechtertje zeg.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:40:08 #108
103793 kozakken
Living the life
pi_46042188
Renzell, wat fijn!!
Voor kleine lieve Stijn
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:24:35 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_46043704
renzell wat een goed nieuws!
stormy waters...
sailin'
pi_46044148
Renzell, fijn om te lezen! Hopelijk een opgaande lijn voor Stijn
Fake it till you make it...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:44:06 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46044431
Stijn, bikkeltje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:46:24 #112
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46050645
klein Stijntje wat goed hopen dat het zo goed blijft gaan
pi_46051490
Stijn wat ben je dapper

Ik ben vandaag even naar de dokter geweest omdat ik sinds een paar dagen ( weken ) ontzettende pijn in mijn knieen heb, nou heb ik dus bandenpijn in mijn knieen! Ik wist niet eens dat dat kon
En voor mijn maagzuur mag ik gewoon rennies blijven eten

Baby doet het erg goed en is lekker druk

Vandaag heb ik een snipperdag opgenomen omdat ik mijn werk gewoon even zo zat ben, weet nog steeds niet wat ze nou willen
Heerlijk zo'n niks doe dag
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_46051545
Renzell, wat fijn dat het beter gaat met kleine dappere Stijn!

Ik ga ff crossposten hoor

Mijn vriendinnetje moest vandaag een MRI scan laten maken, ze is 21 weken zwanger en kreeg deze foto mee:

Ik vind 'm zoooo mooi

ik heb toestemming om 'm hier te plaatsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:09:44 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46051667
Gaaf zeg, wat apart

Nog geen appelmoesje??
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46051781
Ooh Vicky
Wat helder en duidelijk, echt ongelofelijk!
Ik vraag me alleen af wat die 2 kleine bolletjes achter het nekje zijn?

Nee Vivi nog niet..
Hoe is het met jouw mannetje?

Beaker wat vervelend dat het op je werk nog steeds zo gaat.
Kan je geen gesprek aanvragen? Het is zo voor jezelf ook niet fijn.
pi_46051878
volgens mij is dat de navelstreng
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:33:45 #118
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46052861
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Vicky het volgende:

Mijn vriendinnetje moest vandaag een MRI scan laten maken, ze is 21 weken zwanger en kreeg deze foto mee:
[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo mooi

Mooi zeg!!
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:31:50 #119
19529 Fendy
True Spirit
pi_46066081
Nog steeds niets te melden hier

Hoe is het met de anderen hier? Al signalen, gerommel, krampen of ander dingen?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:41:28 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46066281
Nog alles rustig hier?

Lishe, hoe gaat het vandaag?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46066367
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef Vicky het volgende:

[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo mooi

wow zoiets heb ik nog nooit gezien. Heel bijzonder zeg.

Renzell heel fijn dat het wat beter gaat met kleine Stijn. Dikke kus voor hem
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:54:28 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46066583
Renzell, een voorzichtige voor de dappere Stijn
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:56:26 #123
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46066623
Die foto is echt cool - heel bijzonder inderdaad!

Renzell, we blijven duimen

Beaker, fijn een vrije dag, maar de reden is dan weer minder
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46067465
GAAF! die foto! Mooi zeg

Hopelijk is de grootste ellende nu eindelijk een keer voorbij voor Stijn! *Knuffeltjes die kant op stuurt*

Wou mijn mam een berichtje laten posten als onze baby is geboren, zodat jullie het allemaal weten, maar op mijn eigen laptop ben ik automatisch ingelogd, bij hun op de pc moet ik mijn wachtwoord invullen....en die weet ik niet (ik verander hem steeds maar op een of andere manier pakt ie hem niet)
Is er iemand die ik kan sms-en als het zover is?

Wat vinden jullie.....kan mijn vriend 2 weken voor de uitgerekende datum nog gaan stappen in Groningen en dan bij een kameraad blijven slapen??? Ik heb hier de grootste discussies over met hem. Ik vind dat hij niet moet gaan, straks begint het wel en dan issie er niet bij!
De kans dat het gebeurt is natuurlijk klein maar toch

O ja Groningen is vanaf ons huis ongeveer een uur rijden
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:39:42 #125
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46067609
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat vinden jullie.....kan mijn vriend 2 weken voor de uitgerekende datum nog gaan stappen in Groningen en dan bij een kameraad blijven slapen??? Ik heb hier de grootste discussies over met hem. Ik vind dat hij niet moet gaan, straks begint het wel en dan issie er niet bij!

Ik vind dat het op zich wel zou kunnen als jij het goed zou vinden, maar ik persoonlijk zou de ik-ben-zwanger-en-je-blijft-maar-thuis-want-anders-zwaait-er-wat-kaart spelen
Red de zeehond!
pi_46067695
Ik zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben. De kans dát het begint is al klein en de kans dat het van het eerste krampje tot de geboorte binnen een uur gepiept is is al helemaal klein.
pi_46067727
quote:

Een uur... sja... voordat je over het algemeen 10 cm. ontsluiting hebt dan ben je wel langer dan 1 uur bezig.
Persoonlijk zou ik op zijn hart drukken geen alcohol te drinken en hem bij de eerste echte weeën waarschuwen en dwingen naar huis te komen.
Want de kleine kan ook 2 weken te laat komen. Mag ie dan 4 weken helemaal niets meer doen???
Terwijl het straks als de kleine er is ook allemaal moeilijker gaat.
Magoe... das mijn mening
pi_46067887
als je kunt afspreken dat ie dan geen alcohol drinkt zodat hij ieder moment naar huis kan rijden lijkt het me wel te doen.

vicky wat bijzonder! is 't al duidelijk waar die cyste nu precies zit? hopelijk is die operatie tijdens de zwangerschap niet nodig, lijkt me spannend.

renzell, fijn dat het iets beter gaat met stijn!

appelsap, succes met 't afwachten maar weer. hopelijk hoef je niet te wachten tot alles nog een keer gestof en herschikt hoeft te worden. en nu lekker nog even een boek lezen ofzo?!
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:49:46 #129
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_46067905
Toch geen probleem, maar zoals Kleintje zegt nuchter blijven. Je weet maar nooit. Je wil geen dronken vent aan het kraambed.
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:57:40 #130
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068127
quote:

Gewoon lekker laten gaan. Wat zijn zijn plannen? Feestje, kroeg oid? Alcoholvrij is natuurlijk een optie, maar dat maakt een avondje kroeg al redelijk overbodig. Beetje hetzelfde als naar een restaurant gaan zonder te eten .

Kans is natuurlijk bijzonder klein dat juist op dat moment alles gebeurt. Of je moet willen dat hij feitelijk bij de eerste echte wee is...

Verder denk ik dat het voor jou een gevoelskwestie is. Kortom, trek je niet al te veel aan van de adviezen hier

Ikzelf ben ook nog redelijk veel de hort op geweest, niet 2 weken voor de uitgerekende datum, maar dat was meer omdat er wat verjaardagen rond die tijd zaten. (overigens had ik wel plannen voor 15 februari, maar dat gaat niet door nu kindje zich zo laat meldt)
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068138
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef oYo het volgende:
Toch geen probleem, maar zoals Kleintje zegt nuchter blijven. Je weet maar nooit. Je wil geen dronken vent aan het kraambed.
haha nee dan laat hem maar in Groningen blijven!
Het is ook wel zo, ik kan hem moeilijk de komende 4 weken vastbinden op de bank ofzo. Ik vind het gewoon irri dat het een eind weg is. En mijn familie is bekend met snelle bevallingen (weet niet of dat wat zegt overigens)
Toen ik zelf ben geboren zat er tussen de eerste wee en de bevalling anderhalf uur.

Ik vraag me alleen af wat hij er aan heeft als hij nuchter moet blijven terwijl de rest zich laat vollopen, maar goed, dat is dan zijn probleem...

Mijn ouders staan overigens wel standby mocht er iets gebeuren en hij redt het niet....

hij heeft 3 maart ook nog een feestje, daar heb ik dan weer geen problemen mee, want dat is 5 minuten van ons huis!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:01:29 #132
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068223
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

haha nee dan laat hem maar in Groningen blijven!
Het is ook wel zo, ik kan hem moeilijk de komende 4 weken vastbinden op de bank ofzo. Ik vind het gewoon irri dat het een eind weg is. En mijn familie is bekend met snelle bevallingen (weet niet of dat wat zegt overigens)
Toen ik zelf ben geboren zat er tussen de eerste wee en de bevalling anderhalf uur.

Ik vraag me alleen af wat hij er aan heeft als hij nuchter moet blijven terwijl de rest zich laat vollopen, maar goed, dat is dan zijn probleem...

Mijn ouders staan overigens wel standby mocht er iets gebeuren en hij redt het niet....

hij heeft 3 maart ook nog een feestje, daar heb ik dan weer geen problemen mee, want dat is 5 minuten van ons huis!
Straks kun je wisselgeld innen Ga jij een weekendje op pad met vriendinnen
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:02:42 #133
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46068261
Net wat Fendy zegt.. het is denk ik meer een gevoelskwestie dan echt bang zijn dat hij de bevalling gaat missen Als ik me er niet happy bij zou voelen en graag m'n man in de buurt zou willen hebben dan vind ik wel dat hij daar begrip voor moet opbrengen - net zoals dat ik er begrip voor moet hebben dat hij soms gewoon nog de hort op wil gaan. Beetje geven en nemen idee (dat werkt bij ons prima trouwens).
Red de zeehond!
pi_46068266
Karin, je kan natuurlijk ook zeggen 'matig met alcohol'. Dan heeft ie plezier en als de kleine zich toch aandient dan kan ie ook een taxi nemen naar huis. Dan hoeft ie zelf ook niet te haasten en daardoor ongelukken te kunnen veroorzaken door de emoties.
Want hoe groot is de kans dat de kleine komt

Ik snap het wel hoor, dat het een gevoelskwestie is. Maar meid... 1 uur rijden... midden in de nacht kan ie vast sneller rijden en zo kan hij zijn ding ook nog lekker kwijt. Denk er goed over na voordat je hem laat gaan of niet laat gaan. Het is jullie keuze. Maar als je hem wel laat gaan, kom er dan niet meer op terug en heb er vrede mee. Laat je hem niet gaan, ga je dan niet schuldig voelen en zorg dat jullie die avond gewoon samen een fijne avond hebben...
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:04:35 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46068324
quote:
Wou mijn mam een berichtje laten posten als onze baby is geboren, zodat jullie het allemaal weten, maar op mijn eigen laptop ben ik automatisch ingelogd, bij hun op de pc moet ik mijn wachtwoord invullen....en die weet ik niet (ik verander hem steeds maar op een of andere manier pakt ie hem niet)
Kom eens naar het mod topic?
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:04:52 #136
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068335
Ik heb de oplossing, momentje
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:08:57 #137
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068453
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:09:16 #138
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068467
Zo. Effe stemmen allemaal
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068632
hihi Fendy!!

Trouwens matig met alcohol is geen optie, we moeten zowiezo doorrijden naar het zkh als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:15:15 #140
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46068666
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
Red de zeehond!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:17:31 #141
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068709
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hihi Fendy!!

Trouwens matig met alcohol is geen optie, we moeten zowiezo doorrijden naar het zkh als het zover is, en ik denk niet dat ik dan zelf graag wil rijden
Aha ok. Je gaat in het ziekenhuis bevallen wist ik niet (meer)

Tsja, ik als die-hard UVT-er ben natuurlijk advocaat van de duivel in deze situatie

Voor beide standpunten is wel wat te zeggen, alleen denk ik op zich dat de kans klein is dat er juist dan iets gebeurt. Maarja, kan maar net toeval zijn...
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068739
thuis aan de drank is niet ok, lijkt me. anders moet Karin alsnog zelf rijden naar 't ziekenhuis. [edit]hmmz een beetje een spuit 11 reactie zie ik nu [/edit]
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:25:11 #143
19529 Fendy
True Spirit
pi_46068886
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:18 schreef bixister het volgende:
thuis aan de drank is niet ok, lijkt me. anders moet Karin alsnog zelf rijden naar 't ziekenhuis. [edit]hmmz een beetje een spuit 11 reactie zie ik nu [/edit]
Ja dat was geen optie in de poll.

Overigens was het maar een ouwehoerpoll natuurlijk he
Je hebt gelijk Fen.
pi_46068946
nou ja, ik zie wel wattie beslist, hij weet dat ik het in ieder geval niet fijn vind, maar ik verbied het hem niet.
Jullie horen het nog wel wat de uitslag is!!

Maar Fendy, ik vind het wel geweldig hoor, dat je er een poll voor hebt opgezet!
Vooral doorstemmen iedereen....
pi_46068991
wij kunnen van de lijst af: vanochtend hebben we een echo gehad, en dat bleek niet goed. een inwendige echo wees uit dat er alleen een vruchtzakje zit, waarschijnlijk is het de eerste paar dagen al misgegaan. komende 2 weken kan ik dus een miskraam verwachten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:29:52 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_46069015
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 11:28 schreef simmu het volgende:
wij kunnen van de lijst af: vanochtend hebben we een echo gehad, en dat bleek niet goed. een inwendige echo wees uit dat er alleen een vruchtzakje zit, waarschijnlijk is het de eerste paar dagen al misgegaan. komende 2 weken kan ik dus een miskraam verwachten.
Hè verdomme zeg, wat een naar nieuws voor jullie. Sterkte ermee zeg...
Je hebt gelijk Fen.
pi_46069032
Ah Simmu, nee toch
Wat erg voor jullie

Sterkte.....
pi_46069564
He Simmu wat naar zeg. Veel sterkte de komende tijd!
pi_46069892
Simmu, veel sterkte de komende tijd. Zag je niet in de lijst staan, dus heb ook even geen idee hoe ver je was.
Hang in there!
pi_46069956
ik zocht ook al. maar heel erg jammer simmu, wat een teleurstelling moet dat zijn. sterkte!
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:05:15 #151
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46070008
quote:
Ah crap, wat een rot nieuws - heel veel sterkte

(Ik wil je niet bang maken, weet ook niet precies hoe lang je zwanger had moeten zijn, maar bij mij kwam er na een aantal weken nog geen miskraam en ik heb uiteindelijk voor een curettage gekozen omdat ik het zwanger voelen en weten dat er niets zat erg klote vond. Ik hoop voor je dat het wel een spontane miskraam wordt, en als je het niet 2 weken trekt en toch al liever eerder een curettage hebt dan moet je dat gewoon aangeven bij je gyn/dokter, nogmaals veel sterkte!)
Red de zeehond!
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:07:10 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46070067
Simmu, je stond nog niet op het lijstje omdat je de eerste echo af ging wachten...
Wat ontzettend verdrietig zeg...

Simmu postte op 11 januari dat ze een positieve test hadden.
pi_46070133
Simmu, heb net even zitten speuren of je het eerder had gemeld, en zie net een topic van 1 feb. van je in R&P.
Sorry dat ik ernaar vraag... maar hoe voel je jezelf nu? Ik bedoel... je was niet blij met je zwangerschap en het kwam niet uit.
Ik kan me voorstellen dat het nu een achtbaan van hormonen is. Ene kant misschien verdriet omdat je het leventje in je gaat verliezen, aan de andere kant misschien opluchting omdat je toch iets zekerder naar je toekomst kan werken.

Als je er niet op wilt reageren dan snap ik dat hoor, maar vroeg het me gewoon af.
pi_46070136
quote:
Hè, wat jammer... heel veel sterkte de komende tijd!
pi_46070859
Simmu, wat vervelvelend zeg. Sterkte

Fendy bij jullie ook nog alles rustig. Nou hier ook hoor. Gisteren bij de verloskundige geweest en alles was goed. Wel alvast besproken wat er gaat gebeuren. Volgende week vrijdag is het de bedoelig om een bezoekje bij de gyneacoloog te brengen. Waarschijnlijk wordt ik dan de 19e of de 20e ingeleid, het ligt er dan nog aan of m'n baarmoedermond wel rijp is. Dat wordt dus een weekendje naar het zkhs rijden om telkens CTG's te laten maken.

Appelsap, hoe is het bij jou?
pi_46070977
Oh ik dacht Ka-stone plaatst een berichtje..... daar zit vast beweging in! Nog niet dus
Jammer hoor

Dat duurt nog wel ff voor ze je gaan inleiden.... hopelijk komt het spontaan op gang de komende dagen!
pi_46071207
Fendy en alle anderen die hebben gereageerd op het "vriendje van XXXKarinXXX gaat stappen" topic...ik sprak hem net, en hij gaat wel!
Ik had het niet verwacht maar goed, moet me er maar bij neerleggen
Ik ga dan wel bij mijn ouders pitten, dan hoef ik me ten eerste niet bang te laten maken voor inbrekers en als er dan toch iets gebeurt dan ben ik ook niet alleen....
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:00:08 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46071558
quote:
Daar je niet meer in je R&P topic reageerde, reageer ik hier even op je berichtje.
Eerlijk gezegd ben ik opgelucht dat de natuur voor je heeft beslist. Het baarde me echt zorgen over hoe het met jou en jullie en vooral jullie kindje zou moeten gaan.... Desondanks zul je je wellicht toch verdrietig voelen... Een miskraam lijkt me hoe dan ook ingrijpend. Sterkte. Ook met je relatie en je studie.

Renzell, wat fijn om te lezen dat het relatief goed gaat met de kleine Stijn!!

Appelsap en Fendy, wachten duurt altijd zooooo lang. Helemaal als je op een bevalling wacht.

En KarinXX, ik heb 'nee' gestemd! Dat stappen kan toch ook wel een andere keer? Het lijkt me het belangrijkst dat jij je gerust voelt.

Vicky, wat een mooie foto!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46071597
xxxKarinxxx, het duurt inderdaad nog een tijdje voor ze gaan inleiden. Het beleid is dat ze dat vanaf 42 weken gaan doen, moet maar gewoon blijven wachten. En zelf beginnen.... die hoop heb ik al opgegeven. Alleen bij de oudste heb ik wat gerommeld vooraf , bij de andere twee heb ik nooit vnauit mezelf een wee gehad. Ik weet dus al wat er gaat komen
Ik begrijp trouwens wel dat je het niet fijn vindt dat je vriend nog gaat stappen, ik ben op dit moment ook niet zo graag alleen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:18:30 #160
19529 Fendy
True Spirit
pi_46072034
Vrijdag natuurlijk rond half 12 weer een update mijnerzijds....tenzij..
Je hebt gelijk Fen.
pi_46072246
Simmu, sterkte...
Fake it till you make it...
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:11:44 #162
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46073665
Simmu, wat naar en verdrietig voor jullie. Veel sterkte.

Vanochtend op mijn werk weer gespuugd. Half uur later heb ik me ziek gemeld. Voelde me weer zo ellendig.. Ben nu even achter de computer gekropen maar ga zo weer naar bed.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_46073718
He bah Lishe, ik hoop maar dat je je snel weer wat beter voelt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46073756
Lishe, ik vind het zo vervelend voor je. Ik hoop echt dat je je wat beter gaat voelen. Misschien even langs de HA, volgens mij zijn er wel middeltjes tegen die misselijkheid te verkrijgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:17:35 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46073839
Appelsapje? Joehoe, kom je eens melden?
pi_46073871
Sterkte Lishe.
Ik weet hoe je jezelf voelt. Heb er zelf de laatste dagen ook weer last van met gisteren volgens mij toch wel mijn persoonlijk record... 7 x op een dag overgeven. Dacht dat het nu toch inmiddels wel voorbij moest zijn... maar helaas!
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:18:59 #167
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46073876
Lief van jullie. Ja, morgenvroeg ga ik naar de dokter. En als die niks heeft, op aanraden van Dutch, bel ik de verloskundige.

Maar wat belangrijker is!!! Inderdaad.... Waar is Appelsapje?????
pi_46073906
Wat een mooie MRI-foto Vicky! Echt heel bijzonder vind ik.

Balen Simmu voor het slechte nieuws. Sterkte!

XXXKarinXXX wat een dilemma zeg met dat stappen. Ik zou niet weten hoe ik zou reageren. Hopelijk lost het zichzelf vanzelf op zonder wroeging van eenof andere kant. 1 voordeel, wat ik begrepen heb is dat als jij je niet gerust voelt dat de bevalling dan meestal nog even op zich laat wachten, dus mocht hij toch gaan stappen, flink zorgen maken en licht aan houden (schijnt ook te helpen)

Ik voel me echt bagger. De rugpijn is nogsteeds verschrikkelijk en wat ik ook doe (warme kruik, bad, slapen, paracetamol), niets helpt! Heb ook een zalfje gekocht bij de apotheek maar dat doet ook niets.
Gisteren natuurlijk teveel gedaan (mams ging boodschappen voor me doen, ik wilde de vriezer schoon hebben voor die vol zou liggen dus die heb ik ontdooid/schoongemaakt) en dat heb ik flink bezuurd daarna. Daarom heb ik me vandaag niet aangekleed en lig of zit op de bank.

Oh Appelsap en Fendy ik vergeet jullie bijna. Het wil niet opschieten he. Dat lijkt me zoooooo frustrerend. Veel sterkte met de laatste loodjes!
En alle andere zwangeren met vermoeiende, ziekmakende of anderszins irritante kwaaltjes ook veel sterkte!
pi_46073929
ow, de huisarts heeft vast en zeker wel wat...
Ik heb de pilletjes niet meer omdat ik dacht dat het wel beter ging. Maar als dit weer aan blijft houden dan ga ik ook opnieuw om die zetpillen vragen... dit trek ik niet lang opnieuw...
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:21:34 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46073959
Kleintje toch... Dat klinkt echt helemaal niet goed. Bah. Kan je ermee omgaan? Of staat je dag ook de hele tijd in het teken van (niet) eten? Dat drijft me echt tot waanzin. Hapje dit, potje dat, boodschappen niet koken, hapje mee-eten, overgeven.
Heel veel beterschap.... Ik wou dat het niet zo lang duurde voor je. (Oftewel, moge je zwangerschap voorbij vliegen... )
pi_46074043
Ach, het hoort waarschijnlijk gewoon bij me. Heb me er min of meer een beetje bij neergelegd. Overal waar ik kom houden ze inmiddels al rekening met me
En overal heb ik spuugzakjes klaarliggen.

Enige echte nadeel is dat je gewoon te weinig voedingsstoffen binnenhoudt en je daardoor zo slap als een vaatdoek voelt. Echt gezellig ben ik daardoor gewoon niet. Val 's avonds vroeg in slaap en heb weinig puf om leuke dingen te doen. We zouden dit weekend om 20.00 uur naar de film gaan, maar ja... ik viel om half 6 in slaap en ben gewoon doorgeslapen tot 22.00 uur. Vriendje wilde me niet wakker maken. En dan voel ik me vooral schuldig zijn kant op, terwijl hij het niet eens erg vindt...
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:27:08 #172
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46074136
Dat is ook zo. Lief dat mensen er rekening mee houden. Ben je behalve voor het spugen niet misselijk? Of ook gewoon de hele dag? Dat slapen is ook wat ja. Ik werk 2 avonden in de week, tot 22.00 en tot 24.00. Ik geloof niet dat ik het trek deze week.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:28:10 #173
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46074170
Als hij het echt vervelend vond had hij je vast wakker gemaakt. En dan ga je zondagmiddag lekker naar de film, als goedmakertje.
pi_46074195
Soms de hele dag, soms totaal niet terwijl ik wel spuug.
Het is gewoon een vaag iets.
Soms ben ik totaal niet misselijk, kom ik in de keuken en dan moet ik gewoon over mijn nek, zonder dat ik iets ruik of er aanleiding voor is.
Overal in huis staan dan ook emmers voor de noodgevallen
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:31:12 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46074273
Jeetje. Da's best bizar. Ik voel het wel op tijd aankomen. Volgens mij heb ik een hoger piep-gehalte dan jij, want 7 keer...
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:39:31 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46074524
Lishe en kleintje ik wou dat ik het wondermiddel wist voor jullie, helaasch helpt niet voor iedereen hetzelfde.
Enige advies dat ik kan geven, laat je vlos het weten, ga naar de huisarts tussentijds om je urine te laten controleren en je bloeddruk etc..
Want een opname is geen pretje .. en neem rust..
En hoe moeilijk het ook is blijf wel eten/drinken..
Hier dronk ik voornamelijk zoet omdat het dan wat minder smerig smaakte
En evrder zit er niets andersn op als allert blijven, het in de gaten laten houden en uitzitten en hopen dat het maar zo snel mogenlijk overgaat.
Dat eten is moeilijk, maar van wat je eet is dat je iig ietsjes stoffen binnen krijgt, is beter dan minimaal eten en het dan uerhaupt toch uitspugen ( als jullie me snappen wat ik bedoel)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_46074629
ho stop...
Dit was ook de eerste keer dat ik 7 keer had hoor.
Normaal was 3 tot 4 keer per dag het maximum.
Het is alleen nu de laatste dagen weer ernstig.
Ik heb in het begin ook veel gepiept hoor.

Gisteren begon ik de dag om 8 uur. Lekker schaaltje yoghurt met vruchten en daarna ging ik naar de supermarkt omdat ik vriendjelief die vrij was wilde verrassen met een engels ontbijt. In de supermarkt voelde ik me al wat naar worden. Dus iets te eten gekocht, afgerekend en toen met het broodje in mijn hand de rest van de boodschappen gedaan.
Thuis gekomen nergens meer last van, dus ik maar een heerlijk ontbijt voor hem en voor me zelf neem ik ook wat dingen, maar niet de vette dingen, wist al dat ik dat niet aan zou kunnen.
Na het ontbijt ga ik naar boven, wilde even de was ophangen en toen begon het en het is niet meer gestopt. Zonder reden, zonder dat ik opeens misselijk werd.

Dus ja... wat is het? Buikgriep? Zou kunnen.
Over het algemeen stopt het tussen de 10e en de 16e week. Ik zit nu op ruim 18 weken maar het zit er nog. Ik ga me er niet meer druk om maken, ik heb het hartje gehoord, ik voel beweging in mijn buik... het zit verder oke. Ik wilde zwanger worden, niet ziek. Tuurlijk heb ik dagen dat ik wegval in zelfmedelijden, maar gelukkig voel ik me vaker strijdlustig dan down door dit alles.
pi_46074631
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Daar je niet meer in je R&P topic reageerde, reageer ik hier even op je berichtje.
Eerlijk gezegd ben ik opgelucht dat de natuur voor je heeft beslist. Het baarde me echt zorgen over hoe het met jou en jullie en vooral jullie kindje zou moeten gaan.... Desondanks zul je je wellicht toch verdrietig voelen... Een miskraam lijkt me hoe dan ook ingrijpend. Sterkte. Ook met je relatie en je studie.
Ik heb dat topic ook gevolgd en kan me niet anders dan bij Moonah aansluiten.
Sterkte met alles! Ook met dit zware verlies want het is allemaal niet niks!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_46074645
Lishe en Kleintje, dit is echt niet betuttelend bedoeld hoor het is echt uit bezorgdheid. Houden jullie wel goed in de gaten dat je goed drinkt. Dit ivm uitdrogen?
Ik wil jullie niet bang maken hoor, mijn zus heeft bij beide zwangerschappen van begin tot eind gespuugt en daardoor een aantal keren in het ziekenhuis gelegen omdat ze was uitgedroogt. Nu was het spugen bij haar wel extreem, maar toch, ik ben er toen wel van geschrokken dat ze opgenomen moest worden.
Verder wil jullie heel veel sterkte wensen
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:47:17 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46074750
Onee, Kleintje, ik begreep wwel dat die 7 keer 1malig was. Maar ik piep al bij 1 keer.
Evenstar, voor uitdrogen ben ik eigenlijk niet bang, ik probeer genoeg te drinken en neem aan dat ik het wel aan zoe voelen als het echt misgaat. Jouw situatie was ook wel heel extreem toch? Ik neem aan dat het bij mij gewoon hele erge misselijkheid is.
pi_46074809
Ka-stone, ik zie het ook niet als betuttelend hoor.
Drinken doe ik wel, heel veel. Heb zelf al in het ziekenhuis gelegen omdat ik echt niets binnenhield en lag toen aan het infuus i.v.m. uitdrogingsverschijnselen.
Ik drink dus ook voornamelijk zoet.

En eten... dat doe ik ook. Want ik word misselijk om 2 redenen... a. gewoon omdat ik misselijk wordt
b. als ik honger begin te krijgen.
Ik krijg maar kleine beetjes tegelijk op. Dus ik eet wel tig keer op een dag een cracker met iets, een boterham, een schaaltje yoghurt, fruit en mijn warme maaltijd eet ik ook altijd in 2 gedeeltes.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:11:08 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46075444
Lishe voor mij was 7 keer idd luxe mijn record staat op 45 keer per dag
Maar aan mij was niets te zien, ik was moe, en bloeddruk was wat lager.
Maar heb meer gebeld toen uit zorgen krijgt kindje wel genoeg binnen ( en op aandringen van wat mensen hier op fok )
Dinsdags naar ziekenhuis en werd ik wegewuift dat ik jong was en er nog veel te goed uit zag , maar om mij gerust te stellen deden ze wel urine/bloed onderzoekje..
Toen belden ze de volgende ochtend erg vroeg op dat ik met spoed moest komen
pi_46075618
Simmu sterkte ermee.
Ik had je topic in R&P ook gelezen dus ook ik vraag me af hoe je je er nu onder voelt?

Karin, mijn vriend zou gaan stappen met vrienden toen ik 37 weken was.
Hij mocht van mij wel als hij niet teveel alcohol zou drinken, maar dat was omdat het rond die tijd ook al wat rommelde af en toe.
Hij woont op een half uur/3 kwartier rijden van mij en als hij uit de stad zou moeten komen zou het wel een stuk langer duren. (uiteindelijk ben ik toen zelf nog meegegaan dus toen maakte het me niks uit.)
Zondag is de uitgerekende datum en hij mag van mij nu echt niet meer gaan stappen hoor!
Ik zou gewoon vragen of hij een beetje wil opletten met alcohol, dat uurtje reizen moet je je niet druk om maken!
Als ik ga beginnen en mijn vriend is op zijn werk dan zal hij in het gunstigste geval zo'n anderhalf uur moeten reizen (dat is dan met de auto) maar als hij met de trein moet dan zal het wat langer duren.

Ben net op controle geweest.
Het gerommel van de afgelopen dagen is waarschijnlijk van het indalen geweest want hij ligt nu weer een stuk dieper, vast in de bekken maar nog niet helemaal ingedaald dus er kan nog meer gerommel komen voor het echt gaat beginnen.
Zelf denkt de verloskundige dat het komend weekend gaat gebeuren of in de dagen erna. (maargoed daar ga ik ook niet op rekenen ik wacht gewoon lekker af.)
Over wachten gesproken, ik ben nog niet eens over de uitgerekende datum dus ik mag niet klagen.
Ik heb nog wel een beetje geduld al ben ik wel razend benieuwd.

Fendy, jammer dat het bij jullie nog steeds zo rustig is!

Ka-stone ik zou het leuk voor je vinden als het deze keer wel uit zichzelf gaat komen! (anders moet je ook nog een tijdje geduld hebben )
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:17:26 #184
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46075623
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg maar kleine beetjes tegelijk op. Dus ik eet wel tig keer op een dag een cracker met iets, een boterham, een schaaltje yoghurt, fruit en mijn warme maaltijd eet ik ook altijd in 2 gedeeltes.
Ik dacht echt dat ik de enige was Bij het avondeten eet ik misschien 1/3e portie en dan ben ik echt hartstikke vol, om een uur later weer ontzettende trek te hebben

Voor alle misselijke dames
Red de zeehond!
pi_46075910
Alle dames met misselijkheid, sterkte!
Als ik dat zo allemaal hoor ben ik echt blij dat ik er geen last van heb gehad!
pi_46076226
Wat een vervelend nieuws Simmu, heel veel sterkte de komende tijd.

xxxkarinxxx, je mag mij wel sms - en hoor, of heb je al een ander gevonden. Zo niet, dan hoor ik het wel, dan wisselen we even nummers uit. En dat stappen, ja..hij is met een uurtje thuis. Tenzij je van plan bent om alles binnen het uur te fixen. Hij kan toch wel ff wat gaan drinken. Aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat je manlief op de bank wil hebben, hei is allemaal zo spannend.

Mijn vriend heeft ook een verzoek, die wil eigenlijk in juni (dan is de 2 ling er of moet nog komen) wel een lang weekend bier drinken in Barcelona. Dat gaat dus ff niet door, maar dat begrijpen jullie ook wel!

Appelsappie ? ?
pi_46076444
oh ja en Fendy ofcourse! Vind wel dat er nu bij jullie wat onrust mag komen. We hebben toch laten zien dat we heel geduldig zijn ( rondom geboorte Milo hebben wij ons als engeltjes gedragen ), maar ben er NU klaar mee. HOP AN MET DIE HAP !
pi_46077700
Waarschijnlijk hoeft het niet meer Kapiteintje met dat sms-en. Ik kan nu ws toch mijn mama op mijn account een berichtje laten typen als het is geboren. Ze wil dat zelf ook wel graag doen.... Maar ik moet nog even kijken of ik inmiddels kan inloggen op hun pc....als dat niet lukt dan hoor je het nog, dan wisselen we even nummers uit.

Pfff niks aan he, die misselijkheid. Heb er ook last van gehad, maar bij mij hielpen die zetpillen echt goed. Toen ik die kreeg was de ellende meteen voorbij.

Mijn vriend heeft ook nog een weekend weg staan met de voetbal, eind feb....maar die laat hij wel schieten gelukkig.....pffff
Zijn moeder was hier vanmi nog even op visite, die vindt het echt onverantwoordelijk van hem dat hij wil gaan stappen volgende week. Zij vindt dat hij dat maar moet doen als de baby er al een tijdje is. Ik geloof ook dat ze hem er zelfs nog op wil aanspreken.... En zijn moeders mening is heilig....
pi_46077864
Appelsap, geduld heb ik wel hoor. Ik had zelf al, toen ik net zwanger was, uitgerekend dat het pas rond de 20e zou kunnen komen. Dit gezien de vorige bevallingen.
Ik hoop voor jou dat je niet zo lang hoeft te wachten
pi_46078576
Net bij de etos de zwangerdoos opgehaald.
En... valt me NIET tegen...
Voor een gratis doos.
Een slabbertje, een speen, 2 pampers, 2 zakjes flessenvoeding (1 voor de eerste maanden en 1 voor na 6 maanden), zo'n pakje zwitsal bijdehandjes en zo'n bewaardoos voor de zwitsal bijdehandjes en een pakje cup a soup.
En dan nog het nodige leesvoer.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 18:11:59 #191
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_46081250
Jullie hebben nog wat van ons tegoed als beloning voor het lange wachten en jullie ongelovelijke lieve, enthousiaste aanmoedingen en felicitaties! Omdat ik nog niet zolang achter de laptop kan zitten (auwie), maar wel alvast wilde pronken met onze mooie Milo, hierbij wat fotootjes van ons wonderkind.

We zitten op dit moment in een achtbaan van emoties door o.a. de ongeplande keizersnee, het feit dat de geboorte van onze zoon heel anders had kunnen aflopen voor hem en voor mij, maar bovenal de allesoverheersende verwondering over en liefde voor Milo. Het is een supermooi en tevreden mannetje en we kunnen de hele dag doorbrengen met verliefd naar hem kijken. Het herstellen van de keizersnee is zwaar, maar het gaat elke dag met grote sprongen vooruit. Het bevallingsverhaal volgt nog, maar eerst weer even terug naar het grote genieten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:13:40 #192
19529 Fendy
True Spirit
pi_46081293
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:13:54 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46081300
Milo!
Veel sterkte met je herstel en de verwerking. Is ook allemaal superheftig!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_46081316
Slaapmeisje.... wat een kanjer! Wat een mooi rond koppie!
Nogmaals gefeliciteerd!
Doe rustig aan, probeer al je emoties een plekje te geven en geniet heerlijk van jullie mannetje!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:15:53 #195
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_46081354
Slaapmeisje wat is hij prachtig Wat een ogen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:17:16 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_46081380
meisje en Klaasvaker. milo is prachtig!!

neem je tijd om alles een plekje te geven
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:21:29 #197
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46081501
*rammel*
Milo, wat ben je mooi!!! Wat een mooie grote ogen zeg
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_46081632
Wat een heerlijk mannetje Slaapmeisje en man
Ben erg benieuwd naar je verhaal!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:29:01 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_46081689
Jaaaa.. daar is ie!

Milo

Slaapmeisje je klinkt vermoeid en ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Doe alsjeblieft rustig aan en neem je tijd om op te knappen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:29:55 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46081713
Aaaaaw, wat een lieffie!

Doe rustig aan, maar ik ben wel benieuwd naar je verhaal. Hoe kwam men er achter dat hij zo in de navelstreng verstrengeld zat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')