Simmu sterkte ermee.
![]()
Ik had je topic in R&P ook gelezen dus ook ik vraag me af hoe je je er nu onder voelt?
Karin, mijn vriend zou gaan stappen met vrienden toen ik 37 weken was.
Hij mocht van mij wel als hij niet teveel alcohol zou drinken, maar dat was omdat het rond die tijd ook al wat rommelde af en toe.
Hij woont op een half uur/3 kwartier rijden van mij en als hij uit de stad zou moeten komen zou het wel een stuk langer duren. (uiteindelijk ben ik toen zelf nog meegegaan dus toen maakte het me niks uit.)
Zondag is de uitgerekende datum en hij mag van mij nu echt niet meer gaan stappen hoor!
![]()
Ik zou gewoon vragen of hij een beetje wil opletten met alcohol, dat uurtje reizen moet je je niet druk om maken!
Als ik ga beginnen en mijn vriend is op zijn werk dan zal hij in het gunstigste geval zo'n anderhalf uur moeten reizen (dat is dan met de auto) maar als hij met de trein moet dan zal het wat langer duren.
Ben net op controle geweest.
Het gerommel van de afgelopen dagen is waarschijnlijk van het indalen geweest want hij ligt nu weer een stuk dieper, vast in de bekken maar nog niet helemaal ingedaald dus er kan nog meer gerommel komen voor het echt gaat beginnen.
Zelf denkt de verloskundige dat het komend weekend gaat gebeuren of in de dagen erna. (maargoed daar ga ik ook niet op rekenen ik wacht gewoon lekker af.)
Over wachten gesproken, ik ben nog niet eens over de uitgerekende datum dus ik mag niet klagen.
![]()
Ik heb nog wel een beetje geduld al ben ik wel razend benieuwd.
Fendy, jammer dat het bij jullie nog steeds zo rustig is!
Ka-stone ik zou het leuk voor je vinden als het deze keer wel uit zichzelf gaat komen! (anders moet je ook nog een tijdje geduld hebben
![]()
)