Lishe, dat is echt wel supervervelend dat je je zo beroerd voelt....tripje naar de HA???
Want die heeft er wel wat voor he!
Marit, ik ken die acties ook, niks aan! En op het moment dat er een deskundige naar kijkt is er niks meer aan de hand. Aan de ene kant mooi natuurlijk, maar je voelt je soms zo.......zeurderig
Hopelijk was het een eenmalige actie!!
Ik ben weer naar de gyn geweest vanmo, alles nog stabiel, en mijn gewicht met anderhalf kilo naar beneden! (meteen doorgereden naar de snackbar voor een patat met haha
![]()
) Ik ben in mijn zwangerschap tot nu toe maar 6 kilo aangekomen!
Kindje heeft zich om de lengte-as gedraaid, en dat mag. Zolang het koppie maar beneden blijft hangen! Het was nog niet ingedaald, maar dat zou de komende weken wel gebeuren. Ik moest er maar op rekenen dat ik mijn tijd wel ging uitzitten. Prima natuurlijk, beter voor ons kindje. Maar oh oh, ik ben zo nieuwsgierig naar wat het is! En hoe het eruit ziet!
Goh Minoes, dat jij je zo druk maakt om de bevalling, en dat terwijl je het al een paar keer hebt meegemaakt (of juist daarom.....) Het is natuurlijk wel spannend met die hartslag van jullie kindje, en hoe zich dat ontwikkelt na de bevalling. Ik zal nog even een foto in het buikentopic plaatsen, kun je vergelijken!
Wij gaan vanavond naar een voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis.... met rondleiding in de verloskamers! Ben benieuwd.....