Eerst noem je Nena GRUWELIJKquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef Dogga het volgende:
Heey dont get me wrong people
Ik doe mee met die marteling hoor
jawelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:31 schreef Frosting het volgende:
Maar die andere is nog niet vol?
Wat mij betreft heeft ze dat absoluut niet ontkracht door het de twee kindertjes samen te laten uitvechten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat haar goed recht. Ik dacht alleen even dat Sylvia Huub's vriendin was
Serieus?!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Kinga het volgende:
Huub jat al NL zijn CP's !!
Neej gekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Mika25 het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel een klein beetje dat Huub NL een klap geeft. En dan eens zien of Talpa het lef heeft om hem buiten te zetten...![]()
Blij dat ik een normale moeder hebquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
Even een oude koe: Hoe lijkt het jullie om zdngmw als moeder te hebben ? ( sorry moet ik steeds aan denken)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Kinga het volgende:
Ze was ook niet zo blij om zichzelf terug te zien in dat filmpje van Nena toen ze zo tekeer ging tegen haar. Het was ook een heel erg contrast wat ze zag he, ze werd even een spiegel voor gehouden. Alle mooie beelden van Nena en dan die lelijke kop en geschreeuw van haarzelf.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef Scarabee het volgende:
Ik vind dat er twee nu meteen mogen vetrekken uit de kooi. Natasia en NL. Deze maken de kooi ondraglijk en niet goed voor de jongere kijkertjes onder ons. Wat ik me dan ook werkelijk afvraag is waarom er ingodsnaam niks aan hun uitspraken wordt gedaan. Ik hoop echt dat de kids van Natsia dit straks ook allemaal tegen haar moeder zullen zeggen. En dan JA en dan staat sie trut met der bek vol tanden. Ik vind echt dat zij ff apart genomen moet worden zodat zij een filmpje kan zien van wat ze allemaal uitkraamt uit die paardebek van der.
whahahhahahh you go Huubquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Kinga het volgende:
Terechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:32 schreef Kinga het volgende:
hier nog een.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub gaat, kijk ik niet meer
Dat is ook wat me op de been houdt: eens komt ze er achter wat een ellendig weerzinwekkend hoerewijf ze zelf is, en stort dan van ellende in elkaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze was ook niet zo blij om zichzelf terug te zien in dat filmpje van Nena toen ze zo tekeer ging tegen haar. Het was ook een heel erg contrast wat ze zag he, ze werd even een spiegel voor gehouden. Alle mooie beelden van Nena en dan die lelijke kop en geschreeuw van haarzelf.![]()
Ze zei toch ook dat als zij er uit zou moeten ze niet zo'n filmpje hoeven te maken. Hoezo de zelfconfrontatie niet aan durven te gaan...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze was ook niet zo blij om zichzelf terug te zien in dat filmpje van Nena toen ze zo tekeer ging tegen haar. Het was ook een heel erg contrast wat ze zag he, ze werd even een spiegel voor gehouden. Alle mooie beelden van Nena en dan die lelijke kop en geschreeuw van haarzelf.![]()
Kijk en dat heb ik dus ff gemistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar is ze veel te narcistisch voorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ook wat me op de been houdt: eens komt ze er achter wat een ellendig weerzinwekkend hoerewijf ze zelf is, en stort dan van ellende in elkaar.![]()
Ook niet als er een jonge God voor in de plaats komt die Natasia binnen twee minuten als een zielig hoopje jankend op de vloer krijgt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef kleinzusje het volgende:
Als Huub gaat, kijk ik niet meer
mogen mods wel zo schelden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ook wat me op de been houdt: eens komt ze er achter wat een ellendig weerzinwekkend hoerewijf ze zelf is, en stort dan van ellende in elkaar.![]()
Maar kan dat dan wel snel?....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Schelden?quote:
Denk niet dat iets helpt om haar gek te krijgen. Misschien opsluiten en 24 uur per dag haar eigen kop met geschreeuw laten horen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze eerlijk naar zich zelf zou kijken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze gaat als winnaar met de centjes de kooi uit, heeft schijt aan iedereen en laat de streamers in verbijstering achterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er een jonge god komt en haar voor dr bek slaat en dan weer gaat, ok ! 1 dagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook niet als er een jonge God voor in de plaats komt die Natasia binnen twee minuten als een zielig hoopje jankend op de vloer krijgt?![]()
kost jou natuurlijk geen CP'squote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hij gaat écht bellen met z'n broer met de cp's van Nathanael .....
hoe oud ben jij ? ff nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Heeft Huub de contactpunten van Nathanael gepakt?? Kan hij ook acties bedenken die hoger zijn dan schoolplein niveau. Sorry hoor maar deze is oud, saai en niet nodig. Huub moet zichzelf toch echt beter gaan neerzetten de komende dagen want dit is echt cheap!
dream on doessssssssssssssquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef doesss het volgende:
[..]
Ze gaat als winnaar met de centjes de kooi uit, heeft schijt aan iedereen en laat de streamers in verbijstering achter![]()
Ladidaaaaaaaaaaaaaaaalalallalalalalaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Heeft Huub de contactpunten van Nathanael gepakt?? Kan hij ook acties bedenken die hoger zijn dan schoolplein niveau. Sorry hoor maar deze is oud, saai en niet nodig. Huub moet zichzelf toch echt beter gaan neerzetten de komende dagen want dit is echt cheap!
Toch leek ze even van slag, toen ze zichzelf zo onaangenaam terugzag op het filmpje voor Nena. Misschien dat een goede compilatie iets kan doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze eerlijk naar zich zelf zou kijken?
Ze zou lachen en zich zelf behoorlijk stoer vinden
doe jij dat eens...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub vergeet even te melden aan Joris dat hij begonnen is met sarren..... Vertel het verhaal dan helemaal!
Ga even buitenspelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Brian begon ook bij Nena, sowhat???quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub vergeet even te melden aan Joris dat hij begonnen is met sarren..... Vertel het verhaal dan helemaal!
Huub sprong pas in toen het sarren van Ilona te erg aan het worden was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Nee hoor... Het was Nathanael die begon met Ilona een oude heks te noemen. Daarmee begon de ellende.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
denk het niet inge .... Nathanael bemoeide zich weer eens in een discussie van anderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Hee, daar hebben we het amoebe-achtige nichtje van ons aller Suikeroompje ook weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Yep, zeker toen ze zo tekeer gingen tegen Ilonaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub sprong pas in toen het sarren van Ilona te erg aan het worden was.
Ik hoop 't, ik hoop 't, maar ik vrees het ergstequote:
Lief hoor, 2 broersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
Huub heeft nu de vriendin van Joris aan de lijn.
Die zegt dat er mensen in de kroeg op Joris af komen, en vragen of hij de broer van Huub is.
Huub heeft gehoord dat hij niet meer in de tuin mag pissen. Daarom is hij maar in de vijver gesprongen.
Ze sluiten het gesprek weer af met de opmerking dat ze van elkaar houden. Apart hoor.
ik heb het voorval niet gezien, maar het nivo is zo laag dat ik dus nu maar wat anders ga doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Het was Nathanael die begon met Ilona een oude heks te noemen. Daarmee begon de ellende.
Neeeeeeeeeeeee, ga niet wegggggggggggggggggggggggggg, ik mis je........................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het voorval niet gezien, maar het nivo is zo laag dat ik dus nu maar wat anders ga doen
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die kunnen veel meer maken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef CarOnline het volgende:
ik snap niet dat de redactie niet ingrijpt. ik vind het echt verschrikkelijk irritant worden, ik kijk niet meer. zit me alleen maar op te fokken!
snap niet dat natasia en nathanael zomaar overal mee weg komen. eikels! de redactie ook
Was Nena ook en waar is die ? Maar je hebt gelijk, dit was minder dan een kickboksmeisjes schopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die mogen veel meer maken.
Ik switch bijna altijd meteen van stream zodra ik Natasia of Brian hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef CarOnline het volgende:
ik snap niet dat de redactie niet ingrijpt. ik vind het echt verschrikkelijk irritant worden, ik kijk niet meer. zit me alleen maar op te fokken!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
_-inge-_ , heb jij ook siliconentieten op je 15e gekregen?
Hysterica.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, ga niet wegggggggggggggggggggggggggg, ik mis je........................
ja dat zal allemaal best, maar ik kan er niet tegen hoor, de groeten, kutprogramma.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die mogen veel meer maken.
De 'ellende' begon nadat Huub over Patricia begon en Nathanael 'als spiegel' over Hedda begon. En ja, van mij hadden Ilona EN Huub er allang uit gemogen. Ieder zijn mening en voorkeur........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Het was Nathanael die begon met Ilona een oude heks te noemen. Daarmee begon de ellende.
Klinkt heel sexy Gertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik switch bijna altijd meteen van stream zodra ik Natasia of Brian hoor.
Ze brengen dingen bij me boven die beter beneden kunnen blijven.
Its all in the game manquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
ik denk dat Huub om dat jatten er ook wel uitvliegt.
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
volgens mij is dat niet de eerste keer dat er een, door de bezitter van de punten ongewilde, verschuiving van contactpunten heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Maar je bent mn mensjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Hysterica.
Ik ga niet dood.
Ben er vanavond wel weer.
.... op voorwaarde dat het leuker is.....
Smaakmakers....dat geloof je toch zelf niet.....slechte smaak dan !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die kunnen veel meer maken.
leg eens uit.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is appels met peren aan het vergelijken.....
quote:
ja, maar tis al te ver, de grens is bereiktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik switch bijna altijd meteen van stream zodra ik Natasia of Brian hoor.
Ze brengen dingen bij me boven die beter beneden kunnen blijven.
Huub heeeft deze keer niet mensen der bij zitten halen die hij niet kentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat even bellen met de redactie denk ik. Maar hij heeft zelf ook flink lopen schelden, dus ik denk dat hij het beter kan laten rusten.
300 cp en ik kom ( langs)quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
FF serieus: Ik heb het gevoel dat Syl en Huub uit elkaar aan het groeien zijn
Ja, ik zet ze ook uit... maar de redactie denkt dat de show voor een groot deel draait op Nathanael en vooral Natasia. Dat zie je aan de tv programma's .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef deechte het volgende:
[..]
Smaakmakers....dat geloof je toch zelf niet.....slechte smaak dan !!!
Sylvia is de grootste mastermind. Die heeft het goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Huub nu zelf naar Sylvia loopt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
tóch hoeren in de jacuzzi ... goh, en dat zonder bellen
ja dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
FF serieus: Ik heb het gevoel dat Syl en Huub uit elkaar aan het groeien zijn
Zij ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh echt?![]()
ik moest meteen aan poep denken![]()
![]()
Ze vindt dat hij het niet goed heeft gedaan en daarom laat ze hem een beetje vallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sylvia is de grootste mastermind. Die heeft het goed voor elkaar.
eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt dat hij het niet goed heeft gedaan en daarom laat ze hem een beetje vallen.
Ik vind dat foute boel.
ze is echt altijd verstandig.... maar dit heeft met gevoel te maken..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vindt dat hij het niet goed heeft gedaan en daarom laat ze hem een beetje vallen.
Ik vind dat foute boel.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oh echt?![]()
ik moest meteen aan poep denken![]()
![]()
Nee juist niet. Wie zegt dat ze hem laat vallen. Zij heeft gewoon ook haar normen en waarden. Ik vind het juist goed dat ze durft zich er níet mee te bemoeien. Zó makkelijk om meteen groepje tegen groepje te vormen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind dat foute boel.
Omdat ze ................... Ach laat maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:59 schreef Scrupules het volgende:
hoe komt natasia er ineens bij dat zij ook wel in een bikini kan![]()
Dat doet de redactie wel door Nathanael er gewoon in te laten....quote:
Maar Sylvia moet ook beseffen dat niet iedereen zo kalm kan blijven als haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
Sylvia spreekt wijze woorden.
Zeg het maar gewoon schat! Gooi het eruit! Niet opkroppen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ze ................... Ach laat maar
Precies!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Sylvia moet ook beseffen dat niet iedereen zo kalm kan blijven als haar.
onzin, het is toch normaal dat je een beetje nadenkt en niet zo door het lint gaat.. 6 messen tussen z'n ribben stekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Het zou best kunnen dat Sylvia huub alleen maar gebruikt om nooit uit het spel te kunnen worden gestemd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Sylvia Huub alleen gebruikt om in het spel te blijven, ze heeft niet met Huub wat hij met haar heeft. Ze laat hem vallen en gaat niet eens naar hem toe, maar gaat een beetje rondjes lopen met dat paard.![]()
Er was een aanbieding van de Wekamp, maar 58............... 4 halen 2 betalen. Dus heeft ze die maar even besteld. Of ze denkt dat ze nu in de door haar gestolen bikini van Nena pastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon schat! Gooi het eruit! Niet opkroppen!
Moet je kijken hoe sommige hier al moordneigingen krijgen.quote:
Er moet nu iemand naast de jacuzzi gaan staan, naar N wijzen, heel hard lachen en BIKINI roepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er was een aanbieding van de Wekamp, maar 58............... 4 halen 2 betalen. Dus heeft ze die maar even besteld. Of ze denkt dat ze nu in de door haar gestolen bikini van Nena past
Of met een vergrootglas in zn zwembroekje glurenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet nu iemand naast de jacuzzi gaan staan, naar N wijzen, heel hard lachen en BIKINI roepen.![]()
Maar Huub moet er wel aan werken om ook kalm te blijven. Huub gaf zelf aan dat hij maar een halve milimeter van fysiek geweld af was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze had aan tafel Huub bij moeten staan en later tegen hem moeten zeggen wat ze er echt van vond, dat vind ik hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Het zou best kunnen dat Sylvia huub alleen maar gebruikt om nooit uit het spel te kunnen worden gestemd.
Ik ben het helemaal eens met Sylvia's opvattingen over geweld en slaan, maar ze moet er nu gewoon voor Huub zijn.. klaar.
Dat is ze ook. Huub moet ernstig worden toegesproken over zijn domme gedrag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Het zou best kunnen dat Sylvia huub alleen maar gebruikt om nooit uit het spel te kunnen worden gestemd.
Ik ben het helemaal eens met Sylvia's opvattingen over geweld en slaan, maar ze moet er nu gewoon voor Huub zijn.. klaar.
Dat was prima geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze had aan tafel Huub bij moeten staan en later tegen hem moeten zeggen wat ze er echt van vond, dat vind ik hoor.
en dr was natuurlijk ook altijd al de sieligequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
na de siegoloog hebben we nu ook de sierurg bij zdngmw![]()
Ik kijk die streams niet omdat ik dan echt buikgriep krijgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Ze zit weer te lullen over Ilona die bitchhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ik kan er niet naar luisteren nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
OMG, zijn ze in de jacuzzi over Ilona aant roddelen?
Ik krijg een rood hoofd en acute Tourette.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk die streams niet omdat ik dan echt buikgriep krijg
ik heb kotszakken zat hoor, extra ingekocht vandaagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk die streams niet omdat ik dan echt buikgriep krijg
Doe Gilles de groetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg een rood hoofd en acute Tourette.
Leuk en dat ilona dan zegt je weet wie het zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Filmpje doet het nu!
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSo
De redactie heeft in ieder geval Huub al verzocht om niet meer in de tuin te plassen. Er zit vooruitgang in dus......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Huub moet ernstig worden toegesproken over zijn domme gedrag.
gaan we samen iemand onder houden?????????????/quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik word slecht merk ik: hoop dat iemand verzuipt
Te gek!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Filmpje doet het nu!
jammer dat beeld en geluid niet synchroon lopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Filmpje doet het nu!
dan val jij nog mee, ik dacht aan zoutzuurquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik word slecht merk ik: hoop dat iemand verzuipt
Nee. Bovendien bidt ze elke avond voor dat ze gaat slapen. Niemand in de wereld met een betere christelijke instelling dan zdngmw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Even serieus: Natasia weet dus echt niet dat ze een slecht, asociaal, dom, ordinair mens is he?
Beschermd door hun pooiersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
kan je post niet echt volgen, sorryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef Brici het volgende:
Deze gebruiker is momenteel onlinemootie - zaterdag 3 februari 2007 @ 21:16
PMKlik hier om het profiel van mootie te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Even serieus: Natasia weet dus echt niet dat ze een slecht, asociaal, dom, ordinair mens is he?
nee
wbquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat kan iedereen hier preken zeg.
hij had dit moeten doen en dat moeten doen.
Kom op zeg ik lees hier vaak de ergste dingen die ze hier over de miljonairs roepen.
Terwijl wij geen flikker met die mensen te maken hebben.
Ik denk dat ik allang gek was geworden daar,er heerst alleen maar ruzie.
Je moet constant op je hoede zijn en zelfs bij boos worden moet je opletten.
Ik geef antwoord met neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
kan je post niet echt volgen, sorry![]()
Waar haal jij de zelfbeheersing vandaan om naar dat stelletje doorgedraaide lowlifes te luisteren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Oh God, Brian gaat vanuit zijn eigen duidelijkheid een verhaal schrijven over hoe Nena was.
Na dat je lief hier weg is, ok ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
gaan we samen iemand onder houden?????????????/![]()
Ik kan het ook hoor, geen probleem hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar haal jij de zelfbeheersing vandaan om naar dat stelletje doorgedraaide lowlifes te luisteren?
Respect!
welcome backquote:
Wat denk je van je eigen vuilnis ASOquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Missy_1974 het volgende:
ilona: als er vuilnis uit je mond komt ben je verrot van binnen
you go girlllllllllllllll
done dealquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Na dat je lief hier weg is, ok ?![]()
Hahaha, ik dacht hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar haal jij de zelfbeheersing vandaan om naar dat stelletje doorgedraaide lowlifes te luisteren?
Respect!
Waterbedquote:
ook gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef deechte het volgende:
[..]
Wat denk je van je eigen vuilnis ASO
pardon ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef deechte het volgende:
[..]
Wat denk je van je eigen vuilnis ASO
1 uur maar? dan lees je sneller dan ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
Zow alles bijgelezen vanaf hier [COS#290] Goedmaak sex !
Ruim een uur over gedaan maargoed er was dus een knetterende ruzie tussen Huub en NL
Waarom niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht hetzelfde!
Ik kan echt niet naar die streams in dat bubblebad kijken. [afbeelding]
Ook als je het nodig vindt om te zeggen: Zodra je eruit bent steek ik 6 messen in je...... master hoor. En dan zelf bellen naar de redactie dat Nathanael te ver is gegaan??? Huub gooit zijn eigen glazen in.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Te gek!
Die Huub, master of the game...
Snellezenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef CARLAK het volgende:
[..]
1 uur maar? dan lees je sneller dan ik.![]()
Af en toe even een paar minuten lukt me nog wel. Met pijn en moeite.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect!
Nee hoor dat vind Natasia van Moeder Therasa maar niet van zichzelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
dat lichaam heeft ze de eerste dag al vollop laten zien, de Playboy zal niet veel interesse meer hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Zo doorzichtig weer dat die Amanda nu gewoon haar lichaam aant showen is voor de Playboy.
Lijkt mij dat het feit dat hij Ilona voor ouwe heks uitmaakt, en dat als belediging ook bedoeld, voldoende is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Tweede waarschuwing voor Nathanael? Lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Als je ziet hoe snel Nena eruit moest gaan nadat Brian overstuur naar achter belde. Go Huub!!
Je bent niet echt voor huubje geloof ik he?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ook als je het nodig vindt om te zeggen: Zodra je eruit bent steek ik 6 messen in je...... master hoor. En dan zelf bellen naar de redactie dat Nathanael te ver is gegaan??? Huub gooit zijn eigen glazen in.....
Ja ga de redactie effe op ideeen brengenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Veulen het volgende:
Die opmerking van die 6 messen is echt niet slim van huub: dat kan hem net zo goed opbreken he.
Een echte vriendinquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
als nena dronken is wil ze pas sex, ja hoe wil je anders met Braaaaaaaaajen neuken, of hoe je het ook noemen wilt, en Stembanda stemt keurig in![]()
![]()
Kwas mijn pilletje vergeten...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het ook hoor, geen probleem hier
quote:
Dealquote:
als ze maar bot genoeg zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
6 messen is inderdaad wel wat weinig
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.quote:
Huub heeft tenminste nog het lef om iemand te verdedigen tegen die Satan....de rest zat erbij en keek ernaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat doet de redactie wel door Nathanael er gewoon in te laten....
De hele setting was ditmaal anders en zoals Nathanael het beschreef dat hij Huub een spiegel voorhield zie ik het ook. Verdere uitleg vind ik niet nodig, blijkbaar zie ik het nu eenmaal anders..... Maar ik ben ervan overtuigd dat Huub zelf de fout in is gegaan en dat de redactie dit ook zo zal zien. Maar dat zal blijken, toch....
En gelijk heeft zequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.
Nu is Nena dus jaloers op Amanda, volgens Amanda.
Ze is echt niet mooi genoeg voor de Playboy hoor. Ze zei het zelf al: Playboy had alleen interesse als Nena ook meedeed. Terwijl Nena in haar eentje zo een Playboy-contract binnensleept. Dat weet Amanda ook wel trouwens, en dat vreet aan haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat lichaam heeft ze de eerste dag al vollop laten zien, de Playboy zal niet veel interesse meer hebben.
Was BB5, in 6 hadden ze geen jacuzziquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
ik krijg deja-vu's van de jacuzzi.....................denkende aan BB 6![]()
Haha, nee ik vind hem gewoon irritant. Sommige grapjes van hem vind ik wel leuk maar hij is zooo bezig om TV te maken. Als je zelfs aan het begin van een gesprek zegt 'wacht even de camera's staan nog niet goed' of 'laten we even TV gaan maken'. Daar stoor ik me inderdaad aan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Je bent niet echt voor huubje geloof ik he?
Eindelijk, éindelijk zijn de rollen een keer omgedraaid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef Copycat het volgende:
Nu is Nena dus jaloers op Amanda, volgens Amanda.
BB5 zul je bedoelen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
ik krijg deja-vu's van de jacuzzi.....................denkende aan BB 6![]()
Huub lucht alleen z'n hart en vraagt om de visie van anderen. Hij staat open voor de denkbeelden van z'n maatjes. Dit heeft hij mijns inziens nodig. Volgens mij moet je dit niet al te letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Veulen het volgende:
Die opmerking van die 6 messen is echt niet slim van huub: dat kan hem net zo goed opbreken he.
Zit met de dames in bad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Waar is NL eigenlijk? Mis hem op de streams
Sterker nog, dat IS de BB5 jacuzzi. Het feit dat hij niet in BB6 voorkwam was omdat hij geinstallerd was in het DGK huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was BB5, in 6 hadden ze geen jacuzzi
sorry hottub danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was BB5, in 6 hadden ze geen jacuzzi
Ik hoor hem nu idd, regie is een beetje slecht vanavondquote:
Huub heeft voor de weetikhoeveelkeerste keer bewezen dat hij - ondanks alle geestigheid en (boeken-) wijsheid - gewoon een brallerig sukkeltje is. Ut jochie denkt "een spel" te spelen, maar noem me eens 3 dingen op waaruit duidelijk blijkt dat Huub het spel slim speelt of iets "beheerst".quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef deechte het volgende:
[..]
Huub heeft tenminste nog het lef om iemand te verdedigen tegen die Satan....de rest zat erbij en keek ernaar.
Dat is helaas de laatste jaren de teneur in Nederland.....en zijn de protesten van zinloos geweld ook zinloos geworden.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Eindelijk, éindelijk zijn de rollen een keer omgedraaid.
Denkt Amanda.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denken en Amanda, op de een of andere manier past dat niet bij elkaar.
Is dat de nieuwste slim fit jeans van Prada?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
'en dan komt ze met een eddetoet'.... zegt Amanda over Nena
ja, dat was amanda ! zeker wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda is een snol
( was zij dat met dat masker ?)
[/u] wil neukenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
brian heeft in amanda wel iemand gevonden die [u]ook niet uitgepraat raakt over nena....![]()
Om direct over te stappen op de geplande borstvergroting van Natasiaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
'ik wil ook niet dat onze vriendschap voorbij is, echt niet' zegt Ama
'en dat ze dan meteen met m'n ex loopt te lullen, nou ja'
Asjeblieft niet: maar ik vind dat ie wel een beetje woedenbeheersing mag doen (leuke cursus voor ze).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja ga de redactie effe op ideeen brengen![]()
Nathanael heeft Huub ook al meerdere keren bedreigd als hij uit de kooi komt. Dus dat kun je zat tegen elkaar wegstrepen. Het gaat erom dat ze anderen zwaar beledigen. Huub kreeg een waarschuwing omdat hij die moeder heeft beledigd... en Nathanael nu dus de ex vriendin van Huubquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga de redactie effe op ideeen brengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |