Ik kan het ook hoor, geen probleem hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar haal jij de zelfbeheersing vandaan om naar dat stelletje doorgedraaide lowlifes te luisteren?
Respect!
welcome backquote:
Wat denk je van je eigen vuilnis ASOquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef Missy_1974 het volgende:
ilona: als er vuilnis uit je mond komt ben je verrot van binnen
you go girlllllllllllllll
done dealquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Na dat je lief hier weg is, ok ?![]()
Hahaha, ik dacht hetzelfde!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar haal jij de zelfbeheersing vandaan om naar dat stelletje doorgedraaide lowlifes te luisteren?
Respect!
Waterbedquote:
ook gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef deechte het volgende:
[..]
Wat denk je van je eigen vuilnis ASO
pardon ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef deechte het volgende:
[..]
Wat denk je van je eigen vuilnis ASO
1 uur maar? dan lees je sneller dan ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
Zow alles bijgelezen vanaf hier [COS#290] Goedmaak sex !
Ruim een uur over gedaan maargoed er was dus een knetterende ruzie tussen Huub en NL
Waarom niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht hetzelfde!
Ik kan echt niet naar die streams in dat bubblebad kijken. [afbeelding]
Ook als je het nodig vindt om te zeggen: Zodra je eruit bent steek ik 6 messen in je...... master hoor. En dan zelf bellen naar de redactie dat Nathanael te ver is gegaan??? Huub gooit zijn eigen glazen in.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Te gek!
Die Huub, master of the game...
Snellezenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef CARLAK het volgende:
[..]
1 uur maar? dan lees je sneller dan ik.![]()
Af en toe even een paar minuten lukt me nog wel. Met pijn en moeite.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect!
Nee hoor dat vind Natasia van Moeder Therasa maar niet van zichzelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Even serieus: Natasia weet dus echt niet dat ze een slecht, asociaal, dom, ordinair mens is he?
dat lichaam heeft ze de eerste dag al vollop laten zien, de Playboy zal niet veel interesse meer hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Zo doorzichtig weer dat die Amanda nu gewoon haar lichaam aant showen is voor de Playboy.
Lijkt mij dat het feit dat hij Ilona voor ouwe heks uitmaakt, en dat als belediging ook bedoeld, voldoende is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Tweede waarschuwing voor Nathanael? Lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Als je ziet hoe snel Nena eruit moest gaan nadat Brian overstuur naar achter belde. Go Huub!!
Je bent niet echt voor huubje geloof ik he?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:25 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ook als je het nodig vindt om te zeggen: Zodra je eruit bent steek ik 6 messen in je...... master hoor. En dan zelf bellen naar de redactie dat Nathanael te ver is gegaan??? Huub gooit zijn eigen glazen in.....
Ja ga de redactie effe op ideeen brengenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Veulen het volgende:
Die opmerking van die 6 messen is echt niet slim van huub: dat kan hem net zo goed opbreken he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |