De redactie heeft in ieder geval Huub al verzocht om niet meer in de tuin te plassen. Er zit vooruitgang in dus......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Huub moet ernstig worden toegesproken over zijn domme gedrag.
gaan we samen iemand onder houden?????????????/quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik word slecht merk ik: hoop dat iemand verzuipt
Te gek!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Filmpje doet het nu!
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSo
jammer dat beeld en geluid niet synchroon lopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Filmpje doet het nu!
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSo
dan val jij nog mee, ik dacht aan zoutzuurquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik word slecht merk ik: hoop dat iemand verzuipt
Nee. Bovendien bidt ze elke avond voor dat ze gaat slapen. Niemand in de wereld met een betere christelijke instelling dan zdngmw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Even serieus: Natasia weet dus echt niet dat ze een slecht, asociaal, dom, ordinair mens is he?
Beschermd door hun pooiersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
tóch hoeren in de jacuzzi ... goh, en dat zonder bellen
kan je post niet echt volgen, sorryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef Brici het volgende:
Deze gebruiker is momenteel onlinemootie - zaterdag 3 februari 2007 @ 21:16
PMKlik hier om het profiel van mootie te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
Even serieus: Natasia weet dus echt niet dat ze een slecht, asociaal, dom, ordinair mens is he?
nee
wbquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Wat kan iedereen hier preken zeg.
hij had dit moeten doen en dat moeten doen.
Kom op zeg ik lees hier vaak de ergste dingen die ze hier over de miljonairs roepen.
Terwijl wij geen flikker met die mensen te maken hebben.
Ik denk dat ik allang gek was geworden daar,er heerst alleen maar ruzie.
Je moet constant op je hoede zijn en zelfs bij boos worden moet je opletten.
Ik geef antwoord met neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
kan je post niet echt volgen, sorry![]()
Waar haal jij de zelfbeheersing vandaan om naar dat stelletje doorgedraaide lowlifes te luisteren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
Oh God, Brian gaat vanuit zijn eigen duidelijkheid een verhaal schrijven over hoe Nena was.
Na dat je lief hier weg is, ok ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
gaan we samen iemand onder houden?????????????/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |