Dat doet de redactie wel door Nathanael er gewoon in te laten....quote:
Maar Sylvia moet ook beseffen dat niet iedereen zo kalm kan blijven als haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
Sylvia spreekt wijze woorden.
Zeg het maar gewoon schat! Gooi het eruit! Niet opkroppen!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Omdat ze ................... Ach laat maar
Precies!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar Sylvia moet ook beseffen dat niet iedereen zo kalm kan blijven als haar.
onzin, het is toch normaal dat je een beetje nadenkt en niet zo door het lint gaat.. 6 messen tussen z'n ribben stekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Het zou best kunnen dat Sylvia huub alleen maar gebruikt om nooit uit het spel te kunnen worden gestemd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat Sylvia Huub alleen gebruikt om in het spel te blijven, ze heeft niet met Huub wat hij met haar heeft. Ze laat hem vallen en gaat niet eens naar hem toe, maar gaat een beetje rondjes lopen met dat paard.![]()
Er was een aanbieding van de Wekamp, maar 58............... 4 halen 2 betalen. Dus heeft ze die maar even besteld. Of ze denkt dat ze nu in de door haar gestolen bikini van Nena pastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon schat! Gooi het eruit! Niet opkroppen!
Moet je kijken hoe sommige hier al moordneigingen krijgen.quote:
Er moet nu iemand naast de jacuzzi gaan staan, naar N wijzen, heel hard lachen en BIKINI roepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er was een aanbieding van de Wekamp, maar 58............... 4 halen 2 betalen. Dus heeft ze die maar even besteld. Of ze denkt dat ze nu in de door haar gestolen bikini van Nena past
Of met een vergrootglas in zn zwembroekje glurenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet nu iemand naast de jacuzzi gaan staan, naar N wijzen, heel hard lachen en BIKINI roepen.![]()
Maar Huub moet er wel aan werken om ook kalm te blijven. Huub gaf zelf aan dat hij maar een halve milimeter van fysiek geweld af was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze had aan tafel Huub bij moeten staan en later tegen hem moeten zeggen wat ze er echt van vond, dat vind ik hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Het zou best kunnen dat Sylvia huub alleen maar gebruikt om nooit uit het spel te kunnen worden gestemd.
Ik ben het helemaal eens met Sylvia's opvattingen over geweld en slaan, maar ze moet er nu gewoon voor Huub zijn.. klaar.
Dat is ze ook. Huub moet ernstig worden toegesproken over zijn domme gedrag.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vermoeden begin ik ook een beetje te krijgen. Het zou best kunnen dat Sylvia huub alleen maar gebruikt om nooit uit het spel te kunnen worden gestemd.
Ik ben het helemaal eens met Sylvia's opvattingen over geweld en slaan, maar ze moet er nu gewoon voor Huub zijn.. klaar.
Dat was prima geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze had aan tafel Huub bij moeten staan en later tegen hem moeten zeggen wat ze er echt van vond, dat vind ik hoor.
en dr was natuurlijk ook altijd al de sieligequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
na de siegoloog hebben we nu ook de sierurg bij zdngmw![]()
Ik kijk die streams niet omdat ik dan echt buikgriep krijgquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Ze zit weer te lullen over Ilona die bitchhhhhhhhhhhhhhh![]()
Ik kan er niet naar luisteren nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
OMG, zijn ze in de jacuzzi over Ilona aant roddelen?
Ik krijg een rood hoofd en acute Tourette.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk die streams niet omdat ik dan echt buikgriep krijg
ik heb kotszakken zat hoor, extra ingekocht vandaagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk die streams niet omdat ik dan echt buikgriep krijg
Doe Gilles de groetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg een rood hoofd en acute Tourette.
Leuk en dat ilona dan zegt je weet wie het zegtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Filmpje doet het nu!
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |