Een echte vriendinquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
als nena dronken is wil ze pas sex, ja hoe wil je anders met Braaaaaaaaajen neuken, of hoe je het ook noemen wilt, en Stembanda stemt keurig in![]()
![]()
Kwas mijn pilletje vergeten...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het ook hoor, geen probleem hier
quote:
Dealquote:
als ze maar bot genoeg zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
6 messen is inderdaad wel wat weinig
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.quote:
Huub heeft tenminste nog het lef om iemand te verdedigen tegen die Satan....de rest zat erbij en keek ernaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:02 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dat doet de redactie wel door Nathanael er gewoon in te laten....
De hele setting was ditmaal anders en zoals Nathanael het beschreef dat hij Huub een spiegel voorhield zie ik het ook. Verdere uitleg vind ik niet nodig, blijkbaar zie ik het nu eenmaal anders..... Maar ik ben ervan overtuigd dat Huub zelf de fout in is gegaan en dat de redactie dit ook zo zal zien. Maar dat zal blijken, toch....
En gelijk heeft zequote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.
Nu is Nena dus jaloers op Amanda, volgens Amanda.
Ze is echt niet mooi genoeg voor de Playboy hoor. Ze zei het zelf al: Playboy had alleen interesse als Nena ook meedeed. Terwijl Nena in haar eentje zo een Playboy-contract binnensleept. Dat weet Amanda ook wel trouwens, en dat vreet aan haar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Sug4r het volgende:
[..]
dat lichaam heeft ze de eerste dag al vollop laten zien, de Playboy zal niet veel interesse meer hebben.
Was BB5, in 6 hadden ze geen jacuzziquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
ik krijg deja-vu's van de jacuzzi.....................denkende aan BB 6![]()
Haha, nee ik vind hem gewoon irritant. Sommige grapjes van hem vind ik wel leuk maar hij is zooo bezig om TV te maken. Als je zelfs aan het begin van een gesprek zegt 'wacht even de camera's staan nog niet goed' of 'laten we even TV gaan maken'. Daar stoor ik me inderdaad aan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Je bent niet echt voor huubje geloof ik he?
Eindelijk, éindelijk zijn de rollen een keer omgedraaid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef Copycat het volgende:
Nu is Nena dus jaloers op Amanda, volgens Amanda.
BB5 zul je bedoelen...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
ik krijg deja-vu's van de jacuzzi.....................denkende aan BB 6![]()
Huub lucht alleen z'n hart en vraagt om de visie van anderen. Hij staat open voor de denkbeelden van z'n maatjes. Dit heeft hij mijns inziens nodig. Volgens mij moet je dit niet al te letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:24 schreef Veulen het volgende:
Die opmerking van die 6 messen is echt niet slim van huub: dat kan hem net zo goed opbreken he.
Zit met de dames in bad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef BONG4002 het volgende:
Waar is NL eigenlijk? Mis hem op de streams
Sterker nog, dat IS de BB5 jacuzzi. Het feit dat hij niet in BB6 voorkwam was omdat hij geinstallerd was in het DGK huis.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was BB5, in 6 hadden ze geen jacuzzi
sorry hottub danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was BB5, in 6 hadden ze geen jacuzzi
Ik hoor hem nu idd, regie is een beetje slecht vanavondquote:
Huub heeft voor de weetikhoeveelkeerste keer bewezen dat hij - ondanks alle geestigheid en (boeken-) wijsheid - gewoon een brallerig sukkeltje is. Ut jochie denkt "een spel" te spelen, maar noem me eens 3 dingen op waaruit duidelijk blijkt dat Huub het spel slim speelt of iets "beheerst".quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef deechte het volgende:
[..]
Huub heeft tenminste nog het lef om iemand te verdedigen tegen die Satan....de rest zat erbij en keek ernaar.
Dat is helaas de laatste jaren de teneur in Nederland.....en zijn de protesten van zinloos geweld ook zinloos geworden.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
Eindelijk, éindelijk zijn de rollen een keer omgedraaid.
Denkt Amanda.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denken en Amanda, op de een of andere manier past dat niet bij elkaar.
Is dat de nieuwste slim fit jeans van Prada?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
'en dan komt ze met een eddetoet'.... zegt Amanda over Nena
ja, dat was amanda ! zeker wetenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:33 schreef kleinzusje het volgende:
Amanda is een snol
( was zij dat met dat masker ?)
[/u] wil neukenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef 2live het volgende:
brian heeft in amanda wel iemand gevonden die [u]ook niet uitgepraat raakt over nena....![]()
Om direct over te stappen op de geplande borstvergroting van Natasiaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
'ik wil ook niet dat onze vriendschap voorbij is, echt niet' zegt Ama
'en dat ze dan meteen met m'n ex loopt te lullen, nou ja'
Asjeblieft niet: maar ik vind dat ie wel een beetje woedenbeheersing mag doen (leuke cursus voor ze).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja ga de redactie effe op ideeen brengen![]()
Nathanael heeft Huub ook al meerdere keren bedreigd als hij uit de kooi komt. Dus dat kun je zat tegen elkaar wegstrepen. Het gaat erom dat ze anderen zwaar beledigen. Huub kreeg een waarschuwing omdat hij die moeder heeft beledigd... en Nathanael nu dus de ex vriendin van Huubquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ga de redactie effe op ideeen brengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |