hoe oud ben jij ? ff nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Heeft Huub de contactpunten van Nathanael gepakt?? Kan hij ook acties bedenken die hoger zijn dan schoolplein niveau. Sorry hoor maar deze is oud, saai en niet nodig. Huub moet zichzelf toch echt beter gaan neerzetten de komende dagen want dit is echt cheap!
dream on doessssssssssssssquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:39 schreef doesss het volgende:
[..]
Ze gaat als winnaar met de centjes de kooi uit, heeft schijt aan iedereen en laat de streamers in verbijstering achter![]()
Ladidaaaaaaaaaaaaaaaalalallalalalalaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Heeft Huub de contactpunten van Nathanael gepakt?? Kan hij ook acties bedenken die hoger zijn dan schoolplein niveau. Sorry hoor maar deze is oud, saai en niet nodig. Huub moet zichzelf toch echt beter gaan neerzetten de komende dagen want dit is echt cheap!
Toch leek ze even van slag, toen ze zichzelf zo onaangenaam terugzag op het filmpje voor Nena. Misschien dat een goede compilatie iets kan doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef avonne het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze eerlijk naar zich zelf zou kijken?
Ze zou lachen en zich zelf behoorlijk stoer vinden
doe jij dat eens...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub vergeet even te melden aan Joris dat hij begonnen is met sarren..... Vertel het verhaal dan helemaal!
Ga even buitenspelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Brian begon ook bij Nena, sowhat???quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub vergeet even te melden aan Joris dat hij begonnen is met sarren..... Vertel het verhaal dan helemaal!
Huub sprong pas in toen het sarren van Ilona te erg aan het worden was.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Nee hoor... Het was Nathanael die begon met Ilona een oude heks te noemen. Daarmee begon de ellende.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
denk het niet inge .... Nathanael bemoeide zich weer eens in een discussie van anderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:41 schreef _-inge-_ het volgende:
Hee, daar hebben we het amoebe-achtige nichtje van ons aller Suikeroompje ook weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:40 schreef _-inge-_ het volgende:
Yep, zeker toen ze zo tekeer gingen tegen Ilonaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Huub sprong pas in toen het sarren van Ilona te erg aan het worden was.
Ik hoop 't, ik hoop 't, maar ik vrees het ergstequote:
Lief hoor, 2 broersquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
Huub heeft nu de vriendin van Joris aan de lijn.
Die zegt dat er mensen in de kroeg op Joris af komen, en vragen of hij de broer van Huub is.
Huub heeft gehoord dat hij niet meer in de tuin mag pissen. Daarom is hij maar in de vijver gesprongen.
Ze sluiten het gesprek weer af met de opmerking dat ze van elkaar houden. Apart hoor.
ik heb het voorval niet gezien, maar het nivo is zo laag dat ik dus nu maar wat anders ga doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Het was Nathanael die begon met Ilona een oude heks te noemen. Daarmee begon de ellende.
Neeeeeeeeeeeee, ga niet wegggggggggggggggggggggggggg, ik mis je........................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb het voorval niet gezien, maar het nivo is zo laag dat ik dus nu maar wat anders ga doen
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die kunnen veel meer maken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef CarOnline het volgende:
ik snap niet dat de redactie niet ingrijpt. ik vind het echt verschrikkelijk irritant worden, ik kijk niet meer. zit me alleen maar op te fokken!
snap niet dat natasia en nathanael zomaar overal mee weg komen. eikels! de redactie ook
Was Nena ook en waar is die ? Maar je hebt gelijk, dit was minder dan een kickboksmeisjes schopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die mogen veel meer maken.
Ik switch bijna altijd meteen van stream zodra ik Natasia of Brian hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:45 schreef CarOnline het volgende:
ik snap niet dat de redactie niet ingrijpt. ik vind het echt verschrikkelijk irritant worden, ik kijk niet meer. zit me alleen maar op te fokken!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:48 schreef Copycat het volgende:
_-inge-_ , heb jij ook siliconentieten op je 15e gekregen?
Hysterica.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, ga niet wegggggggggggggggggggggggggg, ik mis je........................
ja dat zal allemaal best, maar ik kan er niet tegen hoor, de groeten, kutprogramma.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die mogen veel meer maken.
De 'ellende' begon nadat Huub over Patricia begon en Nathanael 'als spiegel' over Hedda begon. En ja, van mij hadden Ilona EN Huub er allang uit gemogen. Ieder zijn mening en voorkeur........quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Het was Nathanael die begon met Ilona een oude heks te noemen. Daarmee begon de ellende.
Klinkt heel sexy Gertquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik switch bijna altijd meteen van stream zodra ik Natasia of Brian hoor.
Ze brengen dingen bij me boven die beter beneden kunnen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |