Als 10 de regels na leeft moet NL er dus idd uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Was er niet een regel dat je niet mag uitlokken??
Dan ligt Nathanael er nu dus uit.
Oh, een fan van Natasia &Coquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona is echt een stresskip geworden de laatste weken! Misschien had ze beter toch eruit kunnen gaan..... En Huub kan er duidelijk ook niet tegen als zijn truukjes tegen hem worden gebruikt. Eerst over Patricia beginnen en dan pist off raken als ze daarna over Hedda beginnen. Beetje triest Huubje. Maar Huub en Ilona zijn elkaar alweer sterk en goed aan het praten.....
Tuurlijk is dat haar goed recht. Ik dacht alleen even dat Sylvia Huub's vriendin wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is haar goed recht om zich niet te mengen in dat ordinaire geschreeuw.
Ik lig nu in een stuip om Ilona die Natasia nadoetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
neej ik denk dat ilona sterker is dan je denkt.
Ja wou ik net postenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lig nu in een stuip om Ilona die Natasia nadoet![]()
Heb zin om mee te doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
Hij wilt satan echt martelen
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef raggende_annie het volgende:
had trouwens iemand dat incident van net visueel en audioeel (of hoe dat ook heten mag) weten vast te leggen?
Suikeroom?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Suikeroom's kleine zusje!
Heb _inge_ alleen maar anti-huub dingen zien posten tot nu toe...
dan doe ik meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSo
Nog even pruttelen in de youtuber....
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
Als 10 de regels na leeft moet NL er dus idd uit.
Oftewel naar de snackbar/ groenteboer/ bijkeuken/ buren etc etc etc.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef agter het volgende:
wat was dat nou voor raar telefoontje...
Amanda moet naar haar taart gaan kijken?
Hoorde ik dat goed?
Vind ik dus ook, wanneer dit mag kan je dus alles tegen iemand zeggen?!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
[..]
Als 10 de regels na leeft moet NL er dus idd uit.
De vorige keer kreeg hij samen met huub een gele kaart huub voor het duwtje en NL voor uitlokken
Dus nl verdient opnieuw een gele kaart.
Dit is precies wat afgesproken is door bbnn gisteren was nena aan de beurt en nu huub
Dit is namelijk de enige manier huub eruit te krijgen
hallloooooooquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Suikeroom's kleine zusje!
Heb _inge_ alleen maar anti-huub dingen zien posten tot nu toe...
Ja hoor, meid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona is echt een stresskip geworden de laatste weken! Misschien had ze beter toch eruit kunnen gaan..... En Huub kan er duidelijk ook niet tegen als zijn truukjes tegen hem worden gebruikt. Eerst over Patricia beginnen en dan pist off raken als ze daarna over Hedda beginnen. Beetje triest Huubje. Maar Huub en Ilona zijn elkaar alweer sterk en goed aan het praten.....
Ja vind je het gek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
ik ook ik ook !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
Ow ok jij bent Suikerooms kleine zusjequote:
neem ik mijn motorzaag meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook ik ook !!!
mag ik mijn blender meenemen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ok jij bent Suikerooms kleine zusje![]()
Maar ze zeggen wel Uquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef Scarabee het volgende:
Ik vind dat er twee nu meteen mogen vetrekken uit de kooi. Natasia en NL. Deze maken de kooi ondraglijk en niet goed voor de jongere kijkertjes onder ons. Wat ik me dan ook werkelijk afvraag is waarom er ingodsnaam niks aan hun uitspraken wordt gedaan. Ik hoop echt dat de kids van Natsia dit straks ook allemaal tegen haar moeder zullen zeggen. En dan JA en dan staat sie trut met der bek vol tanden. Ik vind echt dat zij ff apart genomen moet worden zodat zij een filmpje kan zien van wat ze allemaal uitkraamt uit die paardebek van der.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona is echt een stresskip geworden de laatste weken! .......
JdM onderhandelt al over de rechten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |