Nou daar ben ik het niet mee eens hoor, ze kunnen beter als blok van 3 personen achter elkaar blijven staan. Ze staan toch sterk, wat kunnen die anderen ze nou maken? Helemaal niks toch? Ik heb zo mijn bedenkingen met die zogenaamde tactische streken van Sylvia, ze komt voor mij er zwak over, ze viel Huub ook niet eens bij, daar heeft hij veel meer aan, zoals tussenbeide komen bij NL en Huub.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat daar veel denkwerk achter zit dat sylvia blijft zitten en dat ook huub en ilona weten waarom ze blijft zitten. net zoals ze zich zogenaamd heel erg beroerd voelde na wat brian zei dat huub over haar gezegd zou hebben na de stemming van nena (snappen jullie m nog?). hoort allemaal bij t plan. die billies daar gaan zo denken dat sylvia wél om zou kunnen slaan.
Idd. Het lijkt erop dat het vrij simpel wordt om Huub eruit te krijgen. Ze moeten absoluut de nieuwe regel invoeren dat op dit soort uitlokken ook een exit staat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch ben ik bang dat Huub zich niet kan beheersen als ie flink heeft gezopen...
ach hem word ook wel de hand boven het hoofd gehouden, want zijn fysieke aanval in de slaapkamer had al aanleiding moeten geven voor exitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef gomi het volgende:
nathanael had toch een gele kaart vanwege uitlokking bij dat coss the fuckig line incident?
if so hoort hij nu zijn 2e gele kaart te kijgen en 2x geel is rood.
dus dag nathanael als ze bij de gk enige regelgeving hebben
nope !! die kan alles wat er door de anderen wordt gezegd weer lekker doorbrievenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia had nu echt met Huub buiten moeten staan. Zonder enige twijfel
nee ze moeten fysiek geweld gewoon toestaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd. Het lijkt erop dat het vrij simpel wordt om Huub eruit te krijgen. Ze moeten absoluut de nieuwe regel invoeren dat op dit soort uitlokken ook een exit staat.
Ik kan het voor het eerst niet meer uitstaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Dogga het volgende:
ik luister naar Huub en Illona..
Luisterd er nog iemand naar die Sukkels aan tafel?
Sorry, maar ik zou ook ontploffen t.o, die vreselijk kwal van een NL, haalt het bloed onder je nagels vandaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is haar goed recht om zich niet te mengen in dat ordinaire geschreeuw.
Sjonge wat liet Huub zich weer kennen zeg.
Hij had óf rustig moeten blijven, en NL kalm moeten blijven wijzen op z'n kinderachtige gedrag.
Óf hij had NL met gelijke munt moeten terugbetalen, en zeggen dat hij niet alleen over zijn moeder gaat pissen, maar die lelijke grafbek van dat fossiel ook nog onderschijten. En daarna een vriendelijke knipoog aan NL geven.
Ik ook !quote:
Ik snapte die opmerking ook al niet zo goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
zdngmw vond het knap dat ze niet geschreewd heeft, had ik oordoppen in dan??????????????????![]()
neej ik denk dat ilona sterker is dan je denkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook !
Maar ze blijft zwak en houdt dit niet vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |