Het was kiele kiele jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij NL een hijs zou verkopen, maar hij kon zich gelukkig inhouden.
JOUW SCHULD !!! ... ZIE JE NOU WAT ER GEBEURT JA?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dit had ik niet moeten tikken
Yepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia had nu echt met Huub buiten moeten staan. Zonder enige twijfel
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa m'n bloedt kookt werkelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo wat is dit erg zeg wat zdngmw zegt, wat een heks, il vlieg zowat door het beeldscherm.![]()
![]()
![]()
dat vind ik dus ook.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub met Ilona buiten. Ook goed toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
INDERDAAD!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Scrupules het volgende:
jammer dat niemand het lef heeft om even lekker over wilgo en de kinderen te beginnen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Scrupules het volgende:
jammer dat niemand het lef heeft om even lekker over wilgo en de kinderen te beginnen
Zijn er nog meer in dat huis die kunnen schoppen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAH
Amandel: hebben we een toetje
Brian: Dat ben jij
NEUKENNNNNNNNNNNN
Vind ik ook hoor!! Ik vind Sylvia heel zwak op die momenten dat haar groep het écht nodig heeft!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat zei zdngmw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAH
Amandel: hebben we een toetje
Brian: Dat ben jij
NEUKENNNNNNNNNNNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |