Het gaat net goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef Gert het volgende:
Rustig Huuuuuub.....
Ik dacht echt dat hij NL een hijs zou verkopen, maar hij kon zich gelukkig inhouden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het programma afgelopen.
Damn, dit had ik niet moeten tikkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn vandaag een beetje te lief tegen elkaar. Dat moeten we niet hebben
ongeloofelijk, wat een agressief mannetje is Huub, dan kun je wat over Brian zeggen, maar hij kan er ook wat van hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef pluisje78 het volgende:
jeetje wat zijn ze triest
Juist goed dat ze zich er niet mee bemoeit. Wat die Amanda doet, Huub vertellen dat ie rustig moet blijven. Shut up bitch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
En waar is Sylvia nu?? Waarom blijft ze zitten
zullen we jouw eens met 2 man gaan lopen bashen, kijken of je dan rustig blijftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ongeloofelijk, wat een agressief mannetje is Huub, dan kun je wat over Brian zeggen, maar hij kan er ook wat van hoor
dat is het resultaat van altijd maar dat zuigen van .NL.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ongeloofelijk, wat een agressief mannetje is Huub, dan kun je wat over Brian zeggen, maar hij kan er ook wat van hoor
Sylvia had nu echt met Huub buiten moeten staan. Zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Juist goed dat ze zich er niet mee bemoeit. Wat die Amanda doet, Huub vertellen dat ie rustig moet blijven. Shut up bitch.
Het was kiele kiele jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij NL een hijs zou verkopen, maar hij kon zich gelukkig inhouden.
JOUW SCHULD !!! ... ZIE JE NOU WAT ER GEBEURT JA?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dit had ik niet moeten tikken
Yepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia had nu echt met Huub buiten moeten staan. Zonder enige twijfel
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa m'n bloedt kookt werkelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo wat is dit erg zeg wat zdngmw zegt, wat een heks, il vlieg zowat door het beeldscherm.![]()
![]()
![]()
dat vind ik dus ook.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub met Ilona buiten. Ook goed toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
INDERDAAD!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Scrupules het volgende:
jammer dat niemand het lef heeft om even lekker over wilgo en de kinderen te beginnen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Scrupules het volgende:
jammer dat niemand het lef heeft om even lekker over wilgo en de kinderen te beginnen
Zijn er nog meer in dat huis die kunnen schoppen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAH
Amandel: hebben we een toetje
Brian: Dat ben jij
NEUKENNNNNNNNNNNN
Vind ik ook hoor!! Ik vind Sylvia heel zwak op die momenten dat haar groep het écht nodig heeft!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat zei zdngmw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAH
Amandel: hebben we een toetje
Brian: Dat ben jij
NEUKENNNNNNNNNNNN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |