Its all in the game manquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
ik denk dat Huub om dat jatten er ook wel uitvliegt.
Nee joh.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
volgens mij is dat niet de eerste keer dat er een, door de bezitter van de punten ongewilde, verschuiving van contactpunten heeft plaatsgevondenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Maar je bent mn mensjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Hysterica.
Ik ga niet dood.
Ben er vanavond wel weer.
.... op voorwaarde dat het leuker is.....
Smaakmakers....dat geloof je toch zelf niet.....slechte smaak dan !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nathanael en Natasia zijn twee 'smaakmakers' van de gouden kooi. Die gaan ze er echt niet uitgooien, dus die kunnen veel meer maken.
leg eens uit.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is appels met peren aan het vergelijken.....
quote:
ja, maar tis al te ver, de grens is bereiktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik switch bijna altijd meteen van stream zodra ik Natasia of Brian hoor.
Ze brengen dingen bij me boven die beter beneden kunnen blijven.
Huub heeeft deze keer niet mensen der bij zitten halen die hij niet kentquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub gaat even bellen met de redactie denk ik. Maar hij heeft zelf ook flink lopen schelden, dus ik denk dat hij het beter kan laten rusten.
300 cp en ik kom ( langs)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |