Dat was een goed filmpjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het filmpje het daadwerkelijk deed ook
-Edit-
Owh.. Ik heb een lapo
Hier verder dan maar Stratenmakers Ferrari's deel 7
De een spendeerd 40 uur per week aan het verzamelen van postzegels, de andere weer aan het uitpluizen van stambomen en Alexxxx verzamelt graag foto'tjes..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef Pumatje het volgende:
alexxx heb je werkelijk niets te doen dat je alle autos die je grappig vind fotografeert en classifeert?
( gewoon vraagje hoor )
Hobby inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:02 schreef Pumatje het volgende:
alexxx heb je werkelijk niets te doen dat je alle autos die je grappig vind fotografeert en classifeert?
( gewoon vraagje hoor )
er staat toch ook nergens dat ik het raar vind?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
De een spendeerd 40 uur per week aan het verzamelen van postzegels, de andere weer aan het uitpluizen van stambomen en Alexxxx verzamelt graag foto'tjes..
Iets mis mee? Valt gewoon onder de noemer 'hobby's'..
OMFG! vooral die laatstequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat was dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
OMFG! vooral die laatstehilarisch!
Lak is wel leuk opzich, maar die spoiler verpest veel .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef bluebit het volgende:
mwoah, die laatste vind ik nog niet eens zo lelijk...in ieder geval alles netjes uitgevoerd en mooi spuitwerk.
qua kleurstellng idd wel aardig.. wel teveel tupperware.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef bluebit het volgende:
mwoah, die laatste vind ik nog niet eens zo lelijk...in ieder geval alles netjes uitgevoerd en mooi spuitwerk.
het was een vorige model civic en nu is het een ruimteschipquote:
Volgens mij is dat iets wat ooit een mercedes zou moeten zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 15:45 schreef Cyaa het volgende:
[afbeelding]
was dit nou een ouwe mercedes of wat??![]()
Tis een TOFAS, ofwel een Fiat 131quote:Op zondag 4 februari 2007 16:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat iets wat ooit een mercedes zou moeten zijn![]()
Leuke datum ook best wel op de foto. Back to the future
Buiteland? Dat is Turkije man!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ook in het buitenland kunnen ze er wat van..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meen je nou wat je zegt of lul je zoals gewoonlijk weer eens een slag in de ruimtequote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tis een TOFAS, ofwel een Fiat 131![]()
Dat ie lelijk is dat wil ik nog wel geloven, maar lelijk + lange laadtijd omdat het plaatje zo groot is en je server rete traag waardoor de layout verneukt is vind ik ergerquote:
Ja, ik weet niet wat het is met die server.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat ie lelijk is dat wil ik nog wel geloven, maar lelijk + lange laadtijd omdat het plaatje zo groot is en je server rete traag waardoor de layout verneukt is vind ik erger
Voor eventjes meende ik het..quote:Op zondag 4 februari 2007 20:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
Meen je nou wat je zegt of lul je zoals gewoonlijk weer eens een slag in de ruimte
zelfs een Alfa valt fout aan te kledenquote:
Ok, mooi is anders.. maar ik vind het geen prutswerk wat er met deze Civic gedaan is.. Vooral dat laswerk bij de achterlichten..quote:
Het is een Mercedes E-klasse met koplampen van een Golf 3quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch ook, dat ik me had vergist?? ik lette niet op de achterkant. omdat hij maar 1 plaatje had gepost kwam bij mij meteen de Tofas op (omdat kk veel mense in TR een Tofas hebben/verneuken)quote:Op zondag 4 februari 2007 22:05 schreef glasbak het volgende:
Niet te geloven. Er staan 2 foto's in van dat grijze gedrocht. Ik geef toe, op die foto waar de neus te zien is, zie je het minder als op die 2e foto maar als je op de 2e geen mercedes kunt herkennen.. Dan weet ik echt niet meer of je nou wel of niet iets van auto's afweet..
Dat zijn 2 verschillende auto's man.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Een CRX Del Sol verneuken?
[afbeelding]endan zonder gevoelens ook nog dit:
[afbeelding]
te erg voor woorden
Bij de onderste is de rode lak erg verkleurd en hij mist ook nogquote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef garnage-patrick het volgende:
ja idd, bovenste staat op klinkers. onderste op alfalt.
Gaaf Kentekenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Een CRX Del Sol verneuken?
[afbeelding]endan zonder gevoelens ook nog dit:
[afbeelding]
te erg voor woorden
Een tofas in duitsland...?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Tis gewoon een 190 uit 1990quote:
Schande dit. Echt heel erg.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding] plaatje van verneukte Alfa 156
En de bovenste komt uit België, de onderste heeft een brede kentekenplaathouder, dus niet belgisch.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef garnage-patrick het volgende:
ja idd, bovenste staat op klinkers. onderste op alfalt.
nee hoor, prima auto's , technisch zeer geavanceerd.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef glasbak het volgende:
Ach.. een honda met een deuk.. Kan die alleen maar beter van worden![]()
Dat ding is alleen maar luchthappers en spoilersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:47 schreef Maranelloot het volgende:
Afgezien van de luchthappers en de spoiler vind ik hem nog best gaaf eigenlijk
ohw, sorry.. helemaal niet op geletquote:Op maandag 5 februari 2007 16:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij de onderste is de rode lak erg verkleurd en hij mist ook nog
het deels in kleur gespoten dashboard zoals de bovenste heeft.
Zoals ik al zei, 2 verschillende auto's.![]()
Dus.. Turquaz52, waarom?
Is voor z'n vriendinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef w31rd0 het volgende:
Overulous anyone? Let ook op het busje haarlak in de raamstijl.
[afbeelding]
Kijk hoe scheef alles zit man geak!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef w31rd0 het volgende:
Overulous anyone? Let ook op het busje haarlak in de raamstijl.
[afbeelding]
nee, dat hoort zo, zo bespaart ie gewichtquote:
nee das gewoon tof..quote:
Is dat niet voor meer downforce ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef KeessieK het volgende:
[..]
nee das gewoon tof..alleen niet zo middenop..
![]()
ik heb er ook 1, maar mijne ligt aan de bijrijderskant
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:13 schreef KeessieK het volgende:
whehe.. nee man..is gewoon DTM look, vandaar ook middenop.. maar das nie mooi.. en wat heb je aan downforce op je ruitenwissert?
![]()
pauper.. en pauperquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef KeessieK het volgende:
omfg...enigste leds die ik heb zitten binnen..
en straks onder de auto..
![]()
had niet anders verwacht van de fokkers hier..quote:
jezus wat een gedrochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
http://members.lycos.nl/drifter/TT.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik niet slecht gedaan, lijkt een beetje op een concept car achtig iets...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spijt me zeer, maar ik vind het er oprecht lelijk uit zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
ook leuk: nissan 200sx met corvette achterkant
[afbeelding]
jaaaaaa de nieuwe taxi filmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:46 schreef Mr_Moon het volgende:
Deze hoort hier ook wel thuis:
De Peugeot 407 uit de nieuwe Taxi 4 film (zag de 406 uit de vorige films ook al voorbij komen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de liefhebbers : http://www.taxi4-lefilm.com/
Kvind em van de ene kant wel de shit, maare aan de andere kant ook baggerquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
Het is net iets te lang, maar die achterlichten zijn echt wel mooi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
Maar die vind ik dan weer wel mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef manny het volgende:
dat mclaren Mercedesbusje dat ervoor staat.. kan wel eens letterlijk van een stratenmaker zijn.
En die zijn zelfs zo verkocht...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef manny het volgende:
dat mclaren Mercedesbusje dat ervoor staat.. kan wel eens letterlijk van een stratenmaker zijn.
Volgens mij is er van de Vito nooit een McLaren uitvoering geweest hoor..quote:
Kan het me niet voorstellen... Er rijden er zo veel van rond dat het haast niet anders kan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Volgens mij is er van de Vito nooit een McLaren uitvoering geweest hoor..
(correct me if I'm wrong)
Dat sluit toch voor geen ene meter netjes anquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
Van de Mercedes A-klasse was er wel een Hakkinen-special edition.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen... Er rijden er zo veel van rond dat het haast niet anders kan...
Maar ik ga even zoeken...
Ja, van de Actros ook...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Van de Mercedes A-klasse was er wel een Hakkinen-special edition.
Klopt als een bus(je).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Van de Mercedes A-klasse was er wel een Hakkinen-special edition.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt als een bus(je).
[afbeelding]
Mooi is imho echter anders..![]()
hey die ken ik rijdt vaak in de buurt van alkmaar rond, aparte voorkant is het zeker, maar wel wansmaak.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig stukken mooier dan een hoop andere auto's die hier gepost zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt als een bus(je).
[afbeelding]
Mooi is imho echter anders..![]()
Nou, ik vindt het eigenlijk gelijkwaardig..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iig stukken mooier dan een hoop andere auto's die hier gepost zijn.
Ik heb een auto, en doe daar ook best wel wat mee... Maar ik hou het wel stijlvol en zoveel mogelijk origineel...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef BlackRhino het volgende:
Laat me raden. De meeste van jullie mogen allemaal geen auto van pappie of mammie kopen en gaan dus maar andermans auto onderuit zitten halen? Kinderachtig hoor. Zoek een leven ofzo.
Ik heb een eigen auto én heb er dit weekend nog een voor het meisje bijgekocht. Wat was je punt nou?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef BlackRhino het volgende:
Laat me raden. De meeste van jullie mogen allemaal geen auto van pappie of mammie kopen en gaan dus maar andermans auto onderuit zitten halen? Kinderachtig hoor. Zoek een leven ofzo.
Wat voor camera gebruik jij ? Alles staat schots en scheef. lijkt wel een ingescande krantenfoto die nat geweest is.quote:
Vergezel ons dan met het bashen van andere auto's!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb een hekel aan alles wat op 4 wielen rijdt, dus ook aan normale koekblikken
LOL, ik dacht al dat ik dronken was ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef JasperV het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruik jij ? Alles staat schots en scheef. lijkt wel een ingescande krantenfoto die nat geweest is.
daT Vind jij echt een gerse, goed oPgeleukte auto?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef Blauwevla het volgende:
[..]
Vind ik niet slecht gedaan, lijkt een beetje op een concept car achtig iets...
Als het een van de McLaren A-klasses zijn die Hakkinen en Coulthard destijds gekregen hebben, dan heb je toch best een rap karretje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het eigenlijk gelijkwaardig..
Ik bedoel, die McLaren A-klasse ziet eruit alsof één
of andere "beun de haas" met een spuitbusje aan
het werk is geweest. Maar dat is mijn mening
A190 Twinquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het een van de McLaren A-klasses zijn die Hakkinen en Coulthard destijds gekregen hebben, dan heb je toch best een rap karretje.
Die waren uitgerust met 2 1.9 benzine motoren. 1 voor de voorwielen, en 1 voor de achterwielen.
Volgens mij wil dat best voorruit. Ik meende wel dat er daar maar 2 van gemaakt zijn destijds als cadeau'tje voor de heren coureurs omdat ze de titel in de wacht gesleept hadden
Lijkt mij dat dit ooit een Toyota MR2 was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
Die kleur
Die deuren
En wat was het ooit?
Dat dacht ik al. Maar hij is er niet op voorruit gegaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dit ooit een Toyota MR2 was...
nu:![]()
Dacht ik ook iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
wie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
En toch is er iemand verschrikkelijk trots op dit gedrocht
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam, MR2 "CGT lookalike"quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe wist je dat
Ik d8 van, laat ik eens kijke hoeveel mensen er gaan raden, na 10 posts zeg ik het wel..
![]()
![]()
En ja, je hebt gelijk.. het WAS een MR2, getuned/Barbie Styled by een Japanner..![]()
ik vond hem op een Porsche lijken.. toen las ik dat het een MR2 was. Ik wist niet dat er een nieuwe model van de MR2 was..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Mwah idd.. Alles ff zwart spuiten en hijs nog best oké..
En de MR2 is ook nog best herkenbaar..
[afbeelding]
die heb ik wel eens gezien, vind de voorbumper nog wel enigzins te pruimenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef DaMook het volgende:
Ik kwam op autotrader een mr2 tegen met dezelfde bodykit
*klik*
Haha.. Moet ergens lijken op een Carrera GT volgens mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef DaMook het volgende:
Ik kwam op autotrader een mr2 tegen met dezelfde bodykit
*klik*
de balans van de "nieuwe" MR2 is echt top, wat een heerlijk speelmachientjequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef Pumatje het volgende:
nieuwe MR2 is echt verschrikkelijk, de oudere zijn echt prachtig!
Ik vind de bodykit prachtig! Maakt van die duffe dameskappersbak ineens een stuk mooiere bolide!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef -Muse- het volgende:
Het lijkt mij geen goedkope tuning met die veilside kit erop, dat is nogal duur spul!
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de balans van de "nieuwe" MR2 is echt top, wat een heerlijk speelmachientje
Jammer dat er nooit het "t-sport" motortje ingehangen heeft.
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.![]()
Het schakelt ook wel leuk, geeft tussengas met terugschakelen en is weliswaar nog redelijk snel voor een flipperbak ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
Ik vind ze echt afgriijselijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat zijn brute bakken man![]()
Die van hem wel, mooie donkergroene 900S Turbo! Volledig beige leder interieur met notenhouten inleg, echt helemaal af!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.![]()
Zelfs zijn 900cabrio...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
precies, wie is er naast jou hier nog meer een tupperware tuner trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef -Muse- het volgende:
Tja je hebt autoliefhebbers en je hebt tupperware tuners![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:15 schreef -Muse- het volgende:
Zullen we dit topic maar schoon houden? Dit is toch een eindeloze discussie.
Je gaat toch niet teveel stefanP achtige trekjes krijgen he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Saaie gti sjonnie
Heb je er geen andere vette bakken uit kunnen boeken mattie?Met die 205 powurr weet je wel, jij trekt hem v0l zo dan!
![]()
Dat kon je vanaf het begin al aan zien komen. Zoals ik al zei, die gast houdt het niet lang uit hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat toch niet teveel stefanP achtige trekjes krijgen he?
Laten we het gezellig/leuk houden en hou het a.u.b. effe binnen 1 topic...
Zonder die oranje stickers vond ik hem er best wel gelikt uit zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Stratenmakers ferrari volgens Reza-impreza
kzit hier al lang genoegquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat kon je vanaf het begin al aan zien komen. Zoals ik al zei, die gast houdt het niet lang uit hier.
Lijkt me een beter woordquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef -Muse- het volgende:
Dat kan best, maar je was nooit zo nadrukkelijk aanwezig. Nu ben je gewoon aan het uitlokken forceren.
KAP NOUquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Pumatje het volgende:
het is de Vis die bijt, niet het voer...![]()
Dat zit er tenminste nog een beetje netjes afgewerkt uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Stratenmakers ferrari volgens Reza-impreza
Niet moeilijk om netjes af te werken, is gewoon een bumperbouwpakket.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat zit er tenminste nog een beetje netjes afgewerkt uit.
Behalve die achterlichten. Dat Lexus-look komt me strot uit.
die mag van mij ook weg, maar das een ander topicquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet moeilijk om netjes af te werken, is gewoon een bumperbouwpakket.
En die uitlaten, dat spoilerding...
Doe mij toch maar standaard![]()
Yup, auto mag zo officieel niet de weg op...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
[..]
die mag van mij ook weg, maar das een ander topic
Die spoiler lijkt mij fietser/voetganger onvriendelijkn
Ziet eruit als de luchtinlaat naar het luchtfilter toe.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:11 schreef MaximumRush het volgende:
Wat is die pijp die op de bestuurder staat gericht?
nee joh, dat ios zn alcohol-slot!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:16 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ziet eruit als de luchtinlaat naar het luchtfilter toe.
dies al meerdere malen gepostquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:58 schreef manny het volgende:
hoog gemonteerd, kun je door best diep water rijden. Lijkt me trouwens niet echt een aanrader, als ik dat ding zo bekijk.
en ontopic:
[afbeelding]
haha.
wistik niet. surfde er tegenaan op een verzamelsite van dit soort onzinquote:
Whahahha, grapppigquote:
Stond dichtbij de wc's zeker, je krijgt er spontaan jeuk aan je kont van zo lelijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef KeessieK het volgende:
[..]
echt niet..heb deze golf op Essen motorshow gezien vorig jaar december..
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:55 schreef DaMook het volgende:
Die koplampen staan eigenlijk best mooi op een golf.
Hebbehebbehebbe ! ! !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:28 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Dit keer geen Stratenmakers Ferrari maar een Timmermans Hummer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Gespot in Thailand...
Heb je met een aanloopperiode hè?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef junkiexp het volgende:
Zie je hier in Rotterdam ook veel,wel een stoere bumper en skirts willen,maar dan geen geld hebben om het zaakje te spuiten.
Paupers.
Gvd..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:45 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Heb je met een aanloopperiode hè?
Even een extra bijdrage.Let vooral op de sticker op de achterruit.
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2007 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gvd..hoe kom jij daaraan
Dat was een van mijn eerste fotosoeps
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wij hebben nu een Eskrot met G3
. De Primera is op transport gezet naar Afrika
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Turquaz bok eens op met dat geneuzel over die auto's van je pa, het gaat hier over stratenmakersferrari's, niet over turkenbakken.
Die wannabe Testarossa, wat een grafbak!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Meestal ben ik niet zo mondig met mijn mening over het al dan niet lelijk zijn van de in dit topic getoonde voertuigen... Maar in dit geval....
Oh..... mijn.... god.....![]()
het zal je maar overkomen als Porsche zijnde
Ik kan hier best om lachen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Meestal ben ik niet zo mondig met mijn mening over het al dan niet lelijk zijn van de in dit topic getoonde voertuigen... Maar in dit geval....
Oh..... mijn.... god.....![]()
het zal je maar overkomen als Porsche zijnde
quote:
Merk: Toyota
Model: Celica
Bouwjaar: Eind 1990
Carrosserie: Coupe 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1239 kg
in prijs verlaagd!!!!!!
Tekoop: een Toyota Celica
2.0 16V GTI-Twincam.
-18" chrome velgen (waren 2000 euro)
-18"platste banden
-voor sportbumper
-achtesportbumper
-zijskirts
-achter vleugel (aangepast i.v.m wetgeving) carbon look (op foto is ie nog zilver.. is nu zwart carbon)
-bestickering
-fan gekoelde subwoofer
-dvd scherm mooi in gebouwd in midden console van dashbord.
-cd player
-hoedeplank speakers
-speakers voor
-sport uitlaat.
-schakelaar voor koelvinnen aan binnen kant in gebouwd voor beter koeling van het blok.
heeft klein defect : temperatuur meter wilt soms wel eens naar rood gaan.. waterpomp waarschijnlijk die niet goed draait en dat me water niet circuleert daardoor.. nieuwe waterpomp kost 50 a 60 euro.. heb zelf geen tyd meer der voor om dat erin tezetten aangezien ik 6dagen per week werk .+ sensor is vuil ,moet uitgelezen worden..
Doe me auto weg omdat ik zelf vlakbij me werk woon en rij der niet vaak meer in en krijg me eigen huis binnekort, dus gun hem liever iemand anders die er wel tyd voor heeft..
Eventueel teruil voor andere auto..
Nieuwe apk tot januari 2008!!!!
Wou der 4000 euro voor hebben,maar aangezien die 2dingen moeten gedaan worden : uilezen kost 40euro+waterpomp 40 euro.. Nu of nooit!!!!
3000 euro vraag ik ervoor nu ..
quote:OPEL CORSA
1.6 GSI ( IRMSCHER TUNING 125 PK!)
BOUWJAAR NOV. 1991.
ZWART /GRIJS METALLIC
APK. 08 - 2007 !
ELEKTRISCHE RAMEN.
ELEKTRISCH SCHUIF / KANTELDAK.
GETINT GLAS.
ZWART SPORT/KUIP INTRIEUR.
SPORTSTUUR.
TOERENTELER EN DIVERSE OLIE , DRUK METERS.
RVS RACE TANKDOP.
ETC.....
1.6I GETUNED IRMSCHER KRACHTBRON, PERST ER 125 PK UIT !
RACE KOPPELING.
SPAGGETI UITLAAT EN COMPLEET VAN VOOR NAAR ACHTER RVS. !
SPORT DEMPER RVS..
LOOPT MET GEMAK + 200 KM/PU !
TREKT ALS EEN LIER MET EEN 5 VERSNELLINGSBAK.
SUPER HARD AFGEVEERD EN MAX KONI VERLAAGD.
15" OZ BLACK RACING VELGEN MET 205 BREED RONDOM ( SUPERDIK !)
DIKKE BUMPERS , GRILLE EN SIDE SKIRTS.
SPECIAL PAINT , GRIJS NAAR ZWART METALLIC.
CORSA IS BIKKELHARD EN NIET VERROT !
APART KANONNETJE MET 125 PK ! , LACHEN BIJ DE STOPLICHTEN HOOR !![]()
LEUKE AUTO ! MET RECENTE APK EN RIJD PERFEKT !
INRUIL MOGENLIJK.
INL; 062155xxxx
BIEDEN MAG .......VIA SMS. OF E-MAIL. !!
Die velgen zien er harstikke nep uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:53 schreef estranged het volgende:
Deze staat te koop op Marktplaats:
!!ShowCar Fast and the furious Toyota Celica 2.0 GTI
[afbeelding]
[..]
Leuke kart, al had ik liever dat hij wat meer geld besteed aan de uiterlijk v.d. wagen dan aan spuitbussenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef estranged het volgende:
er zijn er nog meer verstopt op marktplaats:
Corsa 1.6 GSI bj.91 IRMSCHER Tuning ! 125 pk inrl mog
[afbeelding]
[..]
quote:Wegens aanschaf andere auto bied ik te koop aan:
Nissan 100NX bouwjaar 1992 km stand 210000, bij 120000 km motor vervangen door Sunny motor 2.0 liter GTI 160PK (distributieketting)
Net grote beurt gehad APK t/m januari 2008
Onder geheel getectileerd en geen roest- net nieuw fleksibel stuk tussen gelast(uitlaat sebring eind demper)
Scheur in rechter scherm door onvoorzichtige velgcontrole
Andere achterlichten special paint en open luchtfilter worden extra bijgeleverd en caliber speakers achter en voor in. en radio cd zit er bij (in de auto)
Meer foto's op aanvraag
Niet MAILEN maar BELLEN
062861xxxx b.g.g. 062228xxxx
100nxquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef estranged het volgende:
Er staan nog meer 'Fast & the furious' auto's op.
deze keer een Nissan 100NX:
Nissan 100NX "the fast and the furious uitvoering
[afbeelding]
[..]
Dat is echt wel een goede auto hoor, en met 125PK op pakweg 900 kilo is het ook nog een bovengemiddeld vlug ding, en zeker als je er een keer met een spuitbus een klein beetje netjes en vakkundig overheen gaat zal hij er ook vast nog netjes uit komen te zien. Zo'n auto zou ik toch best willen hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
[..]
Zijn best goede auto`s met een heel betrouwbaar blok.quote:
en O ZO lelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Zijn best goede auto`s met een heel betrouwbaar blok.
Die 1.6 kun je erg lang mee rijden, alleen is het wel een beetje een wijvenbak.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die 1.6 kun je erg lang mee rijden, alleen is het wel een beetje een wijvenbak.![]()
Best leuk idd.. met dat targa-dak.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Golf Coupéquote:
Vermoed dat je er vast geen bankuitdraai bijkrijgt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
[..]
Luchtfilter +10, uitlaat +10, Spaghetti +10... enz...quote:1.6I GETUNED IRMSCHER KRACHTBRON, PERST ER 125 PK UIT !
RACE KOPPELING.
SPAGGETI UITLAAT EN COMPLEET VAN VOOR NAAR ACHTER RVS. !
SPORT DEMPER RVS..
LOOPT MET GEMAK + 200 KM/PU !
Wat doet die lap stof (dat is het toch?) op de motorkap ? Nieuw soort spoiler ?quote:
Nou, reken es uit.. wat zou hij dan moeten hebben volgens jou?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Vermoed dat je er vast geen bankuitdraai bijkrijgt...
[..]
Luchtfilter +10, uitlaat +10, Spaghetti +10... enz...
is voor twee zaken : steenslag verminderen, bij een sterke wind van achteren kun je de mast uitklappen en dit als zeil omhoog hijsenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat doet die lap stof (dat is het toch?) op de motorkap ? Nieuw soort spoiler ?
nou simpel.. -5pk zodat 'ie het zelf nog gelooft.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou, reken es uit.. wat zou hij dan moeten hebben volgens jou?![]()
er is hier ook een (grote) topic over, maare ik kon em niet vindenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
is voor twee zaken : steenslag verminderen, bij een sterke wind van achteren kun je de mast uitklappen en dit als zeil omhoog hijsen
72 KW = 97.92 PKquote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef Spamblik het volgende:
[..]
nou simpel.. -5pk zodat 'ie het zelf nog gelooft.
Waarschijnlijk gewoon 72kw![]()
Zie je veel bij amerikanen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef bluebit het volgende:
[..]
is voor twee zaken : steenslag verminderen, bij een sterke wind van achteren kun je de mast uitklappen en dit als zeil omhoog hijsen
Jep.. das precies wat die corsa 1.6 GSI met poes eruitpoeptquote:
Die heb ik gezien toen ik naar een Manta ging kijken, staat bij een handelaar in Dieren...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef estranged het volgende:
[afbeelding]
[..]
Met vermogenverhogende bolt ons is het niet een kwestie van pk's bij elkaar tellen.. het 1 werkt met het ander..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou, reken es uit.. wat zou hij dan moeten hebben volgens jou?![]()
Foto?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:08 schreef pvdplanet het volgende:
Ik heb de groene civic met SLK achterlichten gespot langs de A6 bij Lelystad (tankstation)
Reed bijna door de vangrail van de schrik
Die CRX heb ik ook al eens gespot. Staat ergens in Almere Buiten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:08 schreef pvdplanet het volgende:
Ik heb de groene civic met SLK achterlichten gespot langs de A6 bij Lelystad (tankstation)
Reed bijna door de vangrail van de schrik
ik ben totaal geen fan van golf maar ik vind die best mooi old scool gelukt!quote:
Ja, maar die dingen blijven echt belachelijk. Dat je een auto mooi wilt houden oké, laat hem dan in de garage staan en vervoer hem op een trailer. Zo niet, dan moet je het gewoon lekker beschouwen als een gebruiksvoorwerp. En dan moet je al helemaal niet wakker liggen van steenslag putjes. Op lange termijn valt de schade reuze mee, en beperkt zich tot enkele kleine pitjes op 100.000km.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik ben totaal geen fan van golf maar ik vind die best mooi old scool gelukt!
lach je om die car-bra op de motorkap? dat is ter bescherming van steenslag
En dan ook nog je auto verlagen, zodat je om de haverklap je onderkant wel ergens overheen laat schaven met al die drempels in Nederland en alle andere rotzooi op de wegquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ja, maar die dingen blijven echt belachelijk. Dat je een auto mooi wilt houden oké, laat hem dan in de garage staan en vervoer hem op een trailer. Zo niet, dan moet je het gewoon lekker beschouwen als een gebruiksvoorwerp. En dan moet je al helemaal niet wakker liggen van steenslag putjes. Op lange termijn valt de schade reuze mee, en beperkt zich tot enkele kleine pitjes op 100.000km.
Vind de oer Jetta mooier.
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook mn naam achterop plakken
En turbo, gti, tdi, 6-cilinder en weet ik veel wat nog meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
maar die escort is ons escort, voor het geval je het nog niet door hebtquote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En natuurlijk een M badge op mn citroën, dan heb je er meteen 30 pk bij
wtfquote:Op zondag 18 maart 2007 19:07 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
maar die escort is ons escort, voor het geval je het nog niet door hebtWij hebben nu 200PK erbij gekregen
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
wtfIk moet ook zo'n Escort V6 badge hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
quote:Op zondag 18 maart 2007 19:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
zie je die 16v? die heb ik afgehaald, en daar V6 van gemaakt![]()
toen ik de auto starte en ff 2 m. naar voren wou rijden vloog hij bijna tegen een boom aan met piepende achterbanden
Wat sneu, dat je zoiets op je auto plakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat sneu, dat je zoiets op je auto plakt.
!!!quote:opel calibra 2.0i 16v
Prijs: ¤ 1750
Bouwjaar: 1991
Opties en Extra's:
opel calibra 20i 16v bj 1991 grijs metalic a spoiler stuur bek cv airco airbag abs sport velgen dikke uitlaat boskijker sport auto
auto is zeker niet afgetrapt ! in orginele staat
Link
bij dat bedrijf heb ik mijn vorige auto vandaan!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Net op een veilingsite gezien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
!!!![]()
![]()
![]()
ik heb vandaag met V12 plakletters in mn handen gedaan, maar ik houd het voorlopig maar bij Duct tape stylingquote:Op zondag 18 maart 2007 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga ook mn naam achterop plakken
En turbo, gti, tdi, 6-cilinder en weet ik veel wat nog meer
Oh jaquote:Op zondag 18 maart 2007 20:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij zat er al op, ik heb alleen de volgorde veranderd
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb vandaag met V12 plakletters in mn handen gedaan, maar ik houd het voorlopig maar bij Duct tape styling
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef Acryl het volgende:
[..]
bij dat bedrijf heb ik mijn vorige auto vandaan!
bedrijf is van een turk![]()
wie noemt z'n bedrijf nou "Superauto"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Turquaz52 op 19-03-2007 20:12:47 ]Quote van Tjabbo:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
whahaha, als je wat tegen turken hebt óf wat tegen de naam van zijn bedrijf, waarom kocht je daar dan je vorige auto?
![]()
en hoe is je auto? bevalt et je noGh?![]()
Nou die hoes tegen steenslag was nog niet eens dat gene waar ik het meest om moest lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:35 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik ben totaal geen fan van golf maar ik vind die best mooi old scool gelukt!
lach je om die car-bra op de motorkap? dat is ter bescherming van steenslag
Die Plymouths die ertussen staan zijn gewoon orginele bakken hoor.quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Zo.. dat waren er een 'paar'![]()
GreetsZ Turquaz52
Hoe erg kun je een auto verneukenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
GreetsZ Turquaz52
de Plymouth Roadrunner toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die Plymouths die ertussen staan zijn gewoon orginele bakken hoor.![]()
Ja? So.. Dat neemt niet weg dat ik het lachen vindquote:Op maandag 19 maart 2007 19:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Die Plymouths die ertussen staan zijn gewoon orginele bakken hoor.![]()
Die blauwe civic ken ikquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[[Zo.. dat waren er een 'paar'![]()
GreetsZ Turquaz52
dat hebben wel meerdere ciVic's, een H22a blokje..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Die blauwe civic ken ik![]()
Civic on the outside, Prelude on the inside![]()
Ik kon het gewoon niet laten, om eventjes de rdw site te checkenquote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef Turquaz52 het volgende:
*Knip*
*Knip*
GreetsZ Turquaz52
quote:Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF CL 51 KW
Kleur(en) Groen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 0 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 764 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 0 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 09-09-1982
Datum eerste toelating 09-09-1982
Datum aanvang tenaamstelling 14-03-2003
Vervaldatum APK 31-12-2004
Wacht op keuren Nee
Deze is voor zien van een B20 uit een ouder type ludequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dat hebben wel meerdere ciVic's, een H22a blokje..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef BID112 het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet laten, om eventjes de rdw site te checken![]()
[..]
51 kw, dan heb je die vleugel en die 2 uitlaten ook echt nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:21 schreef BID112 het volgende:
Ik kon het gewoon niet laten, om eventjes de rdw site te checken
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF CL 51 KW
Kleur(en) Groen
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 0 KW
Datum eerste afgifte Nederland 09-09-1982
Datum eerste toelating 09-09-1982
Datum aanvang tenaamstelling 14-03-2003
Vervaldatum APK 31-12-2004
Wacht op keuren Nee
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Deze is voor zien van een B20 uit een ouder type lude![]()
Maar h22 civic's zijn er ook en worden er steeds meer![]()
Enig idee hoeveel werk(en wat het kost) het is om een h22 in een 4e gen te leggen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
oud auto met een oud blok
![]()
flikker er meteen een 2.2i VTEC H22a in ipv. een 2.0 B20![]()
Boskijker, altijd handig!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Net op een veilingsite gezien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel werk(en wat het kost) het is om een h22 in een 4e gen te leggen?
een civic uit 91 en een lude uit 91 is wat makkelijk( en een heeeel stuk goed koper!) swappen dan een dan een h22 in een 4e gen
900kilo met 185pk VTECquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Joahh dat is wel waar, maare denk eens aan wat je er voor terug krijgt
![]()
![]()
tel ff transport kosten dr bij> H22a, 200PK VTEC!!quote:
Klik..quote:Op zondag 18 maart 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb vandaag met V12 plakletters in mn handen gedaan, maar ik houd het voorlopig maar bij Duct tape styling
Hopenloos verliefd op de Prelude 2.2i VTECquote:
ewa, vanwaar die ducktape??? je weet dat het slecht is voor je lak?? (al maakt et geen flikker uit @ je visaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, ik heb anti-steenslag doek geducttaped
[afbeelding]
En ook de witte pet tussen de boemboxen ontbreekt niet!
[afbeelding]
Voor de liefhebbers...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:25 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Die CRX heb ik ook al eens gespot. Staat ergens in Almere Buiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snel verkocht danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:34 schreef Pieldeprutkarbonke... het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers...
De eigenaar heeft de kit op....hij staat sinds vandaag op marktplaats:
http://auto.marktplaats.n(...)pe-16v-dohc-u9.html?
quote:Helaas. Deze advertentie is verwijderd.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zeg ik toch? (parodie op) antisteenslagdoek
en mn lak
Daarvoor hoef je geen freak te zijn, daarvoor moet je humor hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij bent echt een freak... die 1. een lelijk auto koopt en ervan houd. en 2 die zo iets aan doet aan zijn wagen en het leuk vind
![]()
![]()
![]()
Iets met zoekfunctie en succesquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef Deimos000 het volgende:
heeft iemand ook linkjes naar de vorige delen? ik vind het geweldig om ze door te lezen![]()
De topman van Paradigit heeft de ECHTE auto van Fast & The Furious.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef estranged het volgende:
Er staan nog meer 'Fast & the furious' auto's op.
deze keer een Nissan 100NX:
Nissan 100NX "the fast and the furious uitvoering
[afbeelding]
[..]
Da klopt hij heeft er meerdere uit de film (ook 1 van de dodge charger's die gebruikt werden als stunt bak)quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:13 schreef Camplo het volgende:
[..]
De topman van Paradigit heeft de ECHTE auto van Fast & The Furious.
Staat hier vlakbij in Eindhoven
Amateurquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:02 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
snap ik... er kwam alleen niks uit![]()
Meer info richting die man?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:28 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Da klopt hij heeft er meerdere uit de film (ook 1 van de dodge charger's die gebruikt werden als stunt bak)
Helaas is de supra echt helemaal toegetakeld en ziet de bodykit er niet meer uit. Ik weet trouwens niet of hij het nu eindelijk voor elkaar heeft maar ik geloof dat hij problemen had om een kenteken te krijgen voor de auto. hij kwam "vroeger" in ieder geval niet door de rdw heen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
he we zitten niet allemaal 24/7 naar dat beeldscherm te turen![]()
dit gaat lekker off topic zeg![]()
[afbeelding]
Reed vandaag achter een Bora, die had met dat type letter een T erachter geplakt. Een Borat dus. Vond wel humor.quote:
Deze is nog niet eens zo heel schandalig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:54 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
he we zitten niet allemaal 24/7 naar dat beeldscherm te turen![]()
dit gaat lekker off topic zeg![]()
[afbeelding]
Wat wil je weten? Ik heb jaren voor de beste man gewerkt en bij bedrijfsfeestjes stonden de auto's wel eens voor de show.quote:
haha, sorry, ik zal het de volgende keer mededelen voordat ik gaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef Spamblik het volgende:
Zeg dat dan.. had ik ook 'ff komen eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |