ohw, sorry.. helemaal niet op geletquote:Op maandag 5 februari 2007 16:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij de onderste is de rode lak erg verkleurd en hij mist ook nog
het deels in kleur gespoten dashboard zoals de bovenste heeft.
Zoals ik al zei, 2 verschillende auto's.![]()
Dus.. Turquaz52, waarom?
Is voor z'n vriendinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef w31rd0 het volgende:
Overulous anyone? Let ook op het busje haarlak in de raamstijl.
[afbeelding]
Kijk hoe scheef alles zit man geak!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef w31rd0 het volgende:
Overulous anyone? Let ook op het busje haarlak in de raamstijl.
[afbeelding]
nee, dat hoort zo, zo bespaart ie gewichtquote:
nee das gewoon tof..quote:
Is dat niet voor meer downforce ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef KeessieK het volgende:
[..]
nee das gewoon tof..alleen niet zo middenop..
![]()
ik heb er ook 1, maar mijne ligt aan de bijrijderskant
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:13 schreef KeessieK het volgende:
whehe.. nee man..is gewoon DTM look, vandaar ook middenop.. maar das nie mooi.. en wat heb je aan downforce op je ruitenwissert?
![]()
pauper.. en pauperquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef KeessieK het volgende:
omfg...enigste leds die ik heb zitten binnen..
en straks onder de auto..
![]()
had niet anders verwacht van de fokkers hier..quote:
jezus wat een gedrochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
http://members.lycos.nl/drifter/TT.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik niet slecht gedaan, lijkt een beetje op een concept car achtig iets...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het spijt me zeer, maar ik vind het er oprecht lelijk uit zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
ook leuk: nissan 200sx met corvette achterkant
[afbeelding]
jaaaaaa de nieuwe taxi filmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:46 schreef Mr_Moon het volgende:
Deze hoort hier ook wel thuis:
De Peugeot 407 uit de nieuwe Taxi 4 film (zag de 406 uit de vorige films ook al voorbij komen)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de liefhebbers : http://www.taxi4-lefilm.com/
Kvind em van de ene kant wel de shit, maare aan de andere kant ook baggerquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
Het is net iets te lang, maar die achterlichten zijn echt wel mooi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
Maar die vind ik dan weer wel mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef manny het volgende:
dat mclaren Mercedesbusje dat ervoor staat.. kan wel eens letterlijk van een stratenmaker zijn.
En die zijn zelfs zo verkocht...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:20 schreef manny het volgende:
dat mclaren Mercedesbusje dat ervoor staat.. kan wel eens letterlijk van een stratenmaker zijn.
Volgens mij is er van de Vito nooit een McLaren uitvoering geweest hoor..quote:
Kan het me niet voorstellen... Er rijden er zo veel van rond dat het haast niet anders kan...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Volgens mij is er van de Vito nooit een McLaren uitvoering geweest hoor..
(correct me if I'm wrong)
Dat sluit toch voor geen ene meter netjes anquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
Van de Mercedes A-klasse was er wel een Hakkinen-special edition.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen... Er rijden er zo veel van rond dat het haast niet anders kan...
Maar ik ga even zoeken...
Ja, van de Actros ook...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Van de Mercedes A-klasse was er wel een Hakkinen-special edition.
Klopt als een bus(je).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Van de Mercedes A-klasse was er wel een Hakkinen-special edition.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef Pringlemaster het volgende:
[afbeelding]
"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt als een bus(je).
[afbeelding]
Mooi is imho echter anders..![]()
hey die ken ik rijdt vaak in de buurt van alkmaar rond, aparte voorkant is het zeker, maar wel wansmaak.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef Drifter__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig stukken mooier dan een hoop andere auto's die hier gepost zijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt als een bus(je).
[afbeelding]
Mooi is imho echter anders..![]()
Nou, ik vindt het eigenlijk gelijkwaardig..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iig stukken mooier dan een hoop andere auto's die hier gepost zijn.
Ik heb een auto, en doe daar ook best wel wat mee... Maar ik hou het wel stijlvol en zoveel mogelijk origineel...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef BlackRhino het volgende:
Laat me raden. De meeste van jullie mogen allemaal geen auto van pappie of mammie kopen en gaan dus maar andermans auto onderuit zitten halen? Kinderachtig hoor. Zoek een leven ofzo.
Ik heb een eigen auto én heb er dit weekend nog een voor het meisje bijgekocht. Wat was je punt nou?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:42 schreef BlackRhino het volgende:
Laat me raden. De meeste van jullie mogen allemaal geen auto van pappie of mammie kopen en gaan dus maar andermans auto onderuit zitten halen? Kinderachtig hoor. Zoek een leven ofzo.
Wat voor camera gebruik jij ? Alles staat schots en scheef. lijkt wel een ingescande krantenfoto die nat geweest is.quote:
Vergezel ons dan met het bashen van andere auto's!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:55 schreef BlackRhino het volgende:
Ik heb een hekel aan alles wat op 4 wielen rijdt, dus ook aan normale koekblikken
LOL, ik dacht al dat ik dronken was ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef JasperV het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruik jij ? Alles staat schots en scheef. lijkt wel een ingescande krantenfoto die nat geweest is.
daT Vind jij echt een gerse, goed oPgeleukte auto?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef Blauwevla het volgende:
[..]
Vind ik niet slecht gedaan, lijkt een beetje op een concept car achtig iets...
Als het een van de McLaren A-klasses zijn die Hakkinen en Coulthard destijds gekregen hebben, dan heb je toch best een rap karretje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou, ik vindt het eigenlijk gelijkwaardig..
Ik bedoel, die McLaren A-klasse ziet eruit alsof één
of andere "beun de haas" met een spuitbusje aan
het werk is geweest. Maar dat is mijn mening
A190 Twinquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het een van de McLaren A-klasses zijn die Hakkinen en Coulthard destijds gekregen hebben, dan heb je toch best een rap karretje.
Die waren uitgerust met 2 1.9 benzine motoren. 1 voor de voorwielen, en 1 voor de achterwielen.
Volgens mij wil dat best voorruit. Ik meende wel dat er daar maar 2 van gemaakt zijn destijds als cadeau'tje voor de heren coureurs omdat ze de titel in de wacht gesleept hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |