Lijkt mij dat dit ooit een Toyota MR2 was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
Die kleur
Die deuren
En wat was het ooit?
Dat dacht ik al. Maar hij is er niet op voorruit gegaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dit ooit een Toyota MR2 was...
nu:![]()
Dacht ik ook iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
wie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
En toch is er iemand verschrikkelijk trots op dit gedrocht
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam, MR2 "CGT lookalike"quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe wist je dat
Ik d8 van, laat ik eens kijke hoeveel mensen er gaan raden, na 10 posts zeg ik het wel..
![]()
![]()
En ja, je hebt gelijk.. het WAS een MR2, getuned/Barbie Styled by een Japanner..![]()
ik vond hem op een Porsche lijken.. toen las ik dat het een MR2 was. Ik wist niet dat er een nieuwe model van de MR2 was..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Mwah idd.. Alles ff zwart spuiten en hijs nog best oké..
En de MR2 is ook nog best herkenbaar..
[afbeelding]
die heb ik wel eens gezien, vind de voorbumper nog wel enigzins te pruimenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef DaMook het volgende:
Ik kwam op autotrader een mr2 tegen met dezelfde bodykit
*klik*
Haha.. Moet ergens lijken op een Carrera GT volgens mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef DaMook het volgende:
Ik kwam op autotrader een mr2 tegen met dezelfde bodykit
*klik*
de balans van de "nieuwe" MR2 is echt top, wat een heerlijk speelmachientjequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef Pumatje het volgende:
nieuwe MR2 is echt verschrikkelijk, de oudere zijn echt prachtig!
Ik vind de bodykit prachtig! Maakt van die duffe dameskappersbak ineens een stuk mooiere bolide!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef -Muse- het volgende:
Het lijkt mij geen goedkope tuning met die veilside kit erop, dat is nogal duur spul!
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de balans van de "nieuwe" MR2 is echt top, wat een heerlijk speelmachientje
Jammer dat er nooit het "t-sport" motortje ingehangen heeft.
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |