Lijkt mij dat dit ooit een Toyota MR2 was...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
Die kleur
Die deuren
En wat was het ooit?
Dat dacht ik al. Maar hij is er niet op voorruit gegaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dit ooit een Toyota MR2 was...
nu:![]()
Dacht ik ook iddquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
wie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
En toch is er iemand verschrikkelijk trots op dit gedrocht
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:13 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam, MR2 "CGT lookalike"quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe wist je dat
Ik d8 van, laat ik eens kijke hoeveel mensen er gaan raden, na 10 posts zeg ik het wel..
![]()
![]()
En ja, je hebt gelijk.. het WAS een MR2, getuned/Barbie Styled by een Japanner..![]()
ik vond hem op een Porsche lijken.. toen las ik dat het een MR2 was. Ik wist niet dat er een nieuwe model van de MR2 was..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:53 schreef Kluupkluup het volgende:
Mwah idd.. Alles ff zwart spuiten en hijs nog best oké..
En de MR2 is ook nog best herkenbaar..
[afbeelding]
die heb ik wel eens gezien, vind de voorbumper nog wel enigzins te pruimenquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef DaMook het volgende:
Ik kwam op autotrader een mr2 tegen met dezelfde bodykit
*klik*
Haha.. Moet ergens lijken op een Carrera GT volgens mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:49 schreef DaMook het volgende:
Ik kwam op autotrader een mr2 tegen met dezelfde bodykit
*klik*
de balans van de "nieuwe" MR2 is echt top, wat een heerlijk speelmachientjequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef Pumatje het volgende:
nieuwe MR2 is echt verschrikkelijk, de oudere zijn echt prachtig!
Ik vind de bodykit prachtig! Maakt van die duffe dameskappersbak ineens een stuk mooiere bolide!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef -Muse- het volgende:
Het lijkt mij geen goedkope tuning met die veilside kit erop, dat is nogal duur spul!
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de balans van de "nieuwe" MR2 is echt top, wat een heerlijk speelmachientje
Jammer dat er nooit het "t-sport" motortje ingehangen heeft.
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.![]()
Het schakelt ook wel leuk, geeft tussengas met terugschakelen en is weliswaar nog redelijk snel voor een flipperbak ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
Ik vind ze echt afgriijselijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat zijn brute bakken man![]()
Die van hem wel, mooie donkergroene 900S Turbo! Volledig beige leder interieur met notenhouten inleg, echt helemaal af!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet in gezien worden.![]()
Zelfs zijn 900cabrio...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:46 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader heeft er ook een, en hij is helemaal weg van de schakelbak met die flippers! Hij heeft er zelfs zn 900cabrio voor weggedaan!
precies, wie is er naast jou hier nog meer een tupperware tuner trouwensquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:54 schreef -Muse- het volgende:
Tja je hebt autoliefhebbers en je hebt tupperware tuners![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:15 schreef -Muse- het volgende:
Zullen we dit topic maar schoon houden? Dit is toch een eindeloze discussie.
Je gaat toch niet teveel stefanP achtige trekjes krijgen he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Saaie gti sjonnie
Heb je er geen andere vette bakken uit kunnen boeken mattie?Met die 205 powurr weet je wel, jij trekt hem v0l zo dan!
![]()
Dat kon je vanaf het begin al aan zien komen. Zoals ik al zei, die gast houdt het niet lang uit hier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je gaat toch niet teveel stefanP achtige trekjes krijgen he?
Laten we het gezellig/leuk houden en hou het a.u.b. effe binnen 1 topic...
Zonder die oranje stickers vond ik hem er best wel gelikt uit zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Stratenmakers ferrari volgens Reza-impreza
kzit hier al lang genoegquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:42 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Dat kon je vanaf het begin al aan zien komen. Zoals ik al zei, die gast houdt het niet lang uit hier.
Lijkt me een beter woordquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef -Muse- het volgende:
Dat kan best, maar je was nooit zo nadrukkelijk aanwezig. Nu ben je gewoon aan het uitlokken forceren.
KAP NOUquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Pumatje het volgende:
het is de Vis die bijt, niet het voer...![]()
Dat zit er tenminste nog een beetje netjes afgewerkt uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Stratenmakers ferrari volgens Reza-impreza
Niet moeilijk om netjes af te werken, is gewoon een bumperbouwpakket.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat zit er tenminste nog een beetje netjes afgewerkt uit.
Behalve die achterlichten. Dat Lexus-look komt me strot uit.
die mag van mij ook weg, maar das een ander topicquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet moeilijk om netjes af te werken, is gewoon een bumperbouwpakket.
En die uitlaten, dat spoilerding...
Doe mij toch maar standaard![]()
Yup, auto mag zo officieel niet de weg op...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
[..]
die mag van mij ook weg, maar das een ander topic
Die spoiler lijkt mij fietser/voetganger onvriendelijkn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |