quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
Al het derder topique geopend door iemand die niet in de OP staat
![]()
Ik ga morgen nog even de voorrem ontluchten, en de olie verversen. Afleveringsbeurtje dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Aardbei komt uit de ZX-6 clan, doe hem de groeten![]()
Haha, vuile hondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met die edit historie he
Ik vind je oprecht tofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, vuile hond![]()
Owjeejjij bent blauw!
![]()
Vieze kwal![]()
Met deze uitspraak schaad je nu ieder zijn ziel in FokMcquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht tof![]()
Ik zet jou op het lijstje van Fokkers die ik nog eens in het echt moet ontmoeten.
ooooh kut verkeerde scquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut er post een mod in de reeks:o
tis net een als bij een stier een rode doekquote:
het was eigenlijk de combinatie van SE en -XX-quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er stond -XX- in de OP!Wat dacht jij dan
![]()
![]()
dat TF sex met -XX- wilquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er stond -XX- in de OP!Wat dacht jij dan
![]()
![]()
Ehhhhhhhh,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pfft, ik heb mn originel account ten minste nog
Nee, en knuffelslet ook neit zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhhhhhhh,Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor.......
![]()
ik dacht al waarom zit ik nou hier te postenquote:
Ik zag haar eerstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik dacht al waarom zit ik nou hier te posten![]()
ik ga alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eeuh nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
We missen je!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BazzieK het volgende:
Opkankeren modjes, ben te moe om veel bij te lezen
Nja internet er heel de dag uit gelegen, voor de rest kenkermoe van weer een leven hebben alhoewel de opleiding tot nu toe kenkergoed bevalt. Net wezen bowlen en karten, bowlen natuurlijk gewonnen en als enige een waarschuwing gehad bij het kartenEn nu ff wat zooi downloaden en dan slapen eindelijk
quote:
Nee joh, diep van binnen blijf ik een nerdquote:Je laat ons in de steek, Neeeeeeeeeh!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Slaap lekker!!!!![]()
![]()
![]()
Voor het overschrijden van het maximum toelaatbare massa in de kart?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BazzieK het volgende:
Net wezen bowlen en karten, bowlen natuurlijk gewonnen en als enige een waarschuwing gehad bij het karten![]()
Ehehehe, je zal als vrouwelijke medewerkster maar net 36 zijn geworden... Wordt gewoon keihard bevestigd dat je nu oud bent en niks meer waard op uiterlijk gebied, rol de midlifecrisis maar inquote:Rusland is op zoek naar een nieuwe Miss. Het gaat niet om een Miss World of Universe, maar om de prestigieuze Miss Nuclear. De website Nuclear.ru heeft alle vrouwelijke medewerksters van de Russische kerncentrales tussen de achttien en vijfendertig opgeroepen om mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder in zeer nette staat.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Nee joh, diep van binnen blijf ik een nerdVer van buiten ben je ook nog steeds een nerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe je je werk, ben je doodquote:Bij ernstige supportersrellen op Sicilië is een Italiaanse politieman om het leven gekomen. Dat heeft een Italiaans televisiestation vrijdagavond kort na de derby tussen Catania en Palermo (1-2) gemeld.
De Italiaanse voetbalbond besloot daarop alle wedstrijden in het betaalde voetbal in het weekeinde te schrappen. Volgens de eerste berichten zou de agent zijn getroffen door zwaar vuurwerk, dat in de auto was gegooid waarin hij zat. De politieman overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Volgens de politie zijn tijdens de onlusten ongeveer honderd gewonden gevallen.
Het zeer beladen duel tussen de twee rivaliserende clubs liep volledig uit de hand, mede door de treffers van het bezoekers Palermo. Volgens de woedende aanhang van Catania waren beide doelpunten ongeldig. Het grimmige duel moest door de grote onrust op de tribunes twee keer voor langere tijd worden onderbroken.
De politie gebruikte traangas in het stadion om de vechtende meute in bedwang te houden. Na afloop van de wedstrijd gingen beide supportersgroepen buiten het complex van Catania opnieuw met elkaar op de vuist, met dodelijke afloop.
Ik heb hier in de Fok! MC een keer zo'n V&H uitlaat gezien met dubbele pijpjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:16 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ik hedde niet zo'n lelijke uitlaat![]()
Rib-i is een neger en musikaal.quote:
Ik voel me ook nog jongquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb hier in de Fok! MC een keer zo'n V&H uitlaat gezien met dubbele pijpjes.
Dan was het een andere Kawasjaak..OPM.Voor jouw tijd denk ik.
![]()
[..]
Rib-i is een neger en musikaal.
Je leeftijd laat je weer (deels) in de steekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb hier in de Fok! MC een keer zo'n V&H uitlaat gezien met dubbele pijpjes.
Dan was het een andere Kawasjaak..OPM.Voor jouw tijd denk ik.
![]()
quote:Rib-i is een neger en musikaal.
Hoe is het bevallen, heb je al speurwerk verrichtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
We krijgen een normaal levensritme met alle irritante bijkomstigheden
Nee joh, alleen maar koffie gedronken en afgebeuld door de FMV docentenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het bevallen, heb je al speurwerk verricht
Niet eens een kleine stormbaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, alleen maar koffie gedronken en afgebeuld door de FMV docenten
Is dat voor jou of voor mij?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Omschrijving:
Te koop gele MZ Scorpion Sport
660cc 1 pitter 1994
24000km
WP vering voor + achter
sportuitlaat
stalen remleidingen voor+achter
loopt,start prima
Ideaal voor beginnende rijder, voor vrouwen of als circuitmotor!
Net verse v-vorkolie en remolie voor, paar nieuwe slangen, bougie.
Incl extra plaatwerk voor aan de zij/onderkant.
Zit heerlijk geluidje in!
BIEDEN ONDER DE E1500 HEEFT GEEN ZIN DAAR GAAT HIJ NIET VOOR WEG!
Wegens beeindiging hobby.
¤ 1.950,00
Middagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef kratjuh het volgende:
Middag
Hoe kan 't dat ik om 4 uur pas thuis kom, als de kroeg om 3 uur al dicht hoort te zijn en die hier hemelsbreed 100 meter verderop zit?
Je verwart me met BazzieK ..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Middag
Je was dronken en was benaderd door een groep van 5 man, en je hebt nu stukken coniferen in je haar en tussen je billen! !!!!!!11111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga snel weer kijken of ze ondertussen niet weggereden zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
Werk in uitvoering. [afbeelding]
[afbeelding]Die linker 22 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga snel weer kijken of ze ondertussen niet weggereden zijn.![]()
![]()
?
Sowieso schrijf je zo.
Erg he! Dat doet het leven in de regio van Groningen en Friesland nou met je.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:54 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij zijn de Lims bang om ouder te worden.Zie de twee opeenvolgende posts.
![]()
Is BVVT nog niet naar zijn liefje op vrijdagavond.
Lekker weertje heden, voor de galgenrit met de XJ.
![]()
![]()
Whahah!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, is er ineens drie uur van de dag weg.![]()
Maar ik ben weer een vrij man.
Qua motoren dan.![]()
[..]
Erg he! Dat doet het leven in de regio van Groningen en Friesland nou met je.
Wees blij dat je in de rijke cultuur van Winkel zit. In Winkel gebeurt altijd wel wat!
Is het niet een verkeerspaal die aangereden is, dan is het wel een verkeerspaal die omgewaaid is.
En die hebben we ook nog -XX- die over een paar jaar voor het burgemeesterschap gaat.![]()
Hey, dus nu weer hop naar de volgende job motorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Qua motoren dan.![]()
[..]
quote:
Alleen olie verversen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef -XX- het volgende:
Whahah!![]()
![]()
En wat ga je nu weer in elkaar knutselen!?
Great! =D Dat word tossen dan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.
Altijd spannend of ze daar ook zin in hebben om te rijden.
Voor mannen moet het altijd maar normaal zijn om te komen.![]()
[..]
Alleen olie verversen.![]()
Ik heb een nette Fazer gezien voor weinig, en net pas ingereden, dus nog goed voor een ton kilometer.
Of ik ga toch voor meer kilometers, meer karakter, en meer verbruik.Een Triumph dus.
![]()
[afbeelding]
Wel een lekker ding voor de duo.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rib-i is een neger en musikaal.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef kratjuh het volgende:
Middag
Hoe kan 't dat ik om 4 uur pas thuis kom, als de kroeg om 3 uur al dicht hoort te zijn en die hier hemelsbreed 100 meter verderop zit?
Lijkt me ook het meest waarschijnlijkequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je was dronken en was benaderd door een groep van 5 man, en je hebt nu stukken coniferen in je haar en tussen je billen! !!!!!!11111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Is het eindelijk mooi weer...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Qua motoren dan.![]()
Er komt net een mail binnen... de Fazer is verkocht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef -XX- het volgende:
Great! =D Dat word tossen dan!![]()
offf..
Take them both !!![]()
Inschrijven bij wmj![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog lekker gereden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:17 schreef hicham het volgende:
Is het eindelijk mooi weer...
Hopen dat het morgen ook mooi weer is, ff de motor van al z'n pekel ontdoen![]()
En ze zagen mij -net als gisteren- thuiskomen met de motor.
Ik wilde eigenlijk het schakelpookje nog omlaag stellen.![]()
Hij was natuurlijk wel nieuwsgierig hoe de koude start is.![]()
Nou de XJ starte met 1 drukje op de knop kon ik vertellen.. en dat na drie weken.![]()
Ik had ook nog even een busje schuim in de voorband gespoten tegen het leeglopen.
Was in de aanbieding in Spijkenisse. Ik had er voor mijzelf geen geld over.. wel bij verkoop.![]()
quote:[message=6524697,noline]Metal666 schreef op 03 februari 2007 @ 15:37[/message]:
Jaja, sinds gister is deze beauty van mij.
Helaas nog geen rijbewijs, dus echt ervan genieten kan ik nog niet, maar vandaag heb ik m'n vriendin maar laten rijden en ben ik achterop gegaan.
Wat rijdt dat ding lekker zeg.... Het was echt een heerlijke rit.
Worldbeater bedankt!!!
quote:Net een heerlijk ritje gemaakt, (achterop he....) van Delft naar Rotterdam, via Vlaardigen binnedoor naar maassluis en dan door de polder via schipluiden terug.. Heerlijk genieten en de GS rijdt echt super.
Tsja, en jij hebt em net verkocht.quote:
En de koper weet daarvan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had ook nog even een busje schuim in de voorband gespoten tegen het leeglopen.
Was in de aanbieding in Spijkenisse. Ik had er voor mijzelf geen geld over.. wel bij verkoop.![]()
Student medijcijnen. Een goedzak.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef bvvt het volgende:
Tsja, en jij hebt em net verkocht.![]()
Heeft in iedergeval een goed nieuw thuis gekregen![]()
quote:
Ik heb twee oliefilters meegegeven, en het KLX crossstuurtje.quote:Wat ga je nu trouwens met al die reserve onderdelen doen? Of heb je het merendeel al verkocht
Hmmm... die van mij staat er niet bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een bagger op http://www.schademotors.nl/
Ondermeer een schadevrije B12 voor nog geen 2.000 euro.![]()
Leuk dat je het meld, terwijl je al uren afwezig bent op Fok!quote:
Blijft gaaf een ZZR-1100!! Maar niet om iedere dag mee te rijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef Rib-i het volgende:
Woon/werk motor
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een compleet rattetoeje. Slaat kant nog wal deze collectie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
MeerGoedheid!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He he.. daar hebben onze motorkenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogvliet! R.I.P.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
Vandaag overleden bij ongeluk!Rip!
http://binnenland.nieuws.(...)anrijding_in_Brielle![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijft gaaf een ZZR-1100!! Maar niet om iedere dag mee te rijden.
Hoewel.. ik heb de oldkool ZX-10 gehad, en die reed bij rustig rijden ook 400 kilometer op een tank.. 1:22.![]()
![]()
(maar in de winter zijn ze nog wel eens onhandelbaar als het glad wordt..)
De Appie is zeker te duur, de Triumph weet ik nog niet. De Triumph is redelijk vrij van storingenquote:@TriumpH en Appie.. beiden te hoog in prijs.
Ga geen vergelijkbaar bedrag (of zelfs meer)uitgeven als ik voor de TLR kreeg.
Geen motor matcht aan de dikke V-twin Soes.![]()
![]()
Nooit gehoord, maar welke Kawasaki is er geheel vrij van engineering fouten?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:55 schreef Rib-i het volgende:
Maakt me nieuwsgierig
Ik heb al wel van verschillende mensen gehoord dat er problemen met de krukas kunnen zijn
Hoe kom je nu weer bij dat Honda/Kawa onderdelen verhaal.quote:De Appie is zeker te duur, de Triumph weet ik nog niet. De Triumph is redelijk vrij van storingen(Honda & Kawasaki onderdelen geloof ik, ga ik maandag eens vragen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Trident 900
By Mike Franklin, Managing Editor
With the unpopularity of "naked bikes" the last few years, it was easy to question Triumph's sanity when they introduced the Trident 900 -- after all, if it's not a cutting-edge racer, full-dress tourer, under-5,000 dollar sporty beginner bike, or anything that looks like a Harley Davidson, it seems it's just not worth a manufacturer's time to produce. At first glance, the Trident looks like it could be any mid-1980s Japanese sport bike, but in fact, it is significantly better, and this bike may be the basis of Triumph's resurrection.
For those that remember the Triumph of old, hang on to your memories, for this bike has nothing in common save the name. For those that grew up with the Suzuki GS or Kawasaki KZ bikes, the Trident may strike a more familiar chord. Make no mistake, though, this bike is much better than either of the latter. When Triumph designed the Trident, they looked at the classic design of that era and at the materials available today, and came up with a bike that is actually better than the sum of its parts.
Classic design dictated an upright seating position, exposed motor, and a large round headlight out in the open, not wrapped in plastic bodywork. Modern technology allowed wide wheels and radial tires, excellent brake and suspension components, and a reliable water-cooled motor. Together, they make for a surprisingly competent do-it-all motorcycle.
The heart of the new Triumph is the same basic mill as the rest of the 900s in Triumph's lineup save for the Thunderbird which gets different cases and pistons. Dual overhead cams activate four shim-over-bucket valves per cylinder driven by a right-side cam chain. A straight-cut primary gear delivers the power to the multi-plate hydraulically actuated wet clutch through to a six-speed transmission chain final drive.
Intake is through a bank of three Mikuni 36mm semi-flat slide constant-velocity carburetors, and the charge is sucked into a 10.6:1 compression 885cc motor and lit by a digitally controlled electronic ignition. Exhaust gasses are routed through a three-into-two exhaust pipe where the middle pipe splits near the cylinder head and diverts its contents to the outer two pipes just under the oil pan. Maximum horsepower is a claimed 98 stallions at 9,000 rpm.
The engine is a stressed member of the high-tensile steel frame, eliminating down-tubes and giving the motor a clean, uncluttered look. Cooling is handled by a large radiator tucked in tight beneath the steering head. Out from behind the front wheel, the radiator receives copious amounts of air, keeping engine temperatures cool under even the most demanding conditions. Multiple back-to-back runs at the drag strip -- where we got a best time of 11.84 at 113.84 mph -- couldn't get the temp gauge to register more than half the gauge's range. Don't expect to see the temperature warning light very often.
The Trident and the Thunderbird are Triumph's only models to come without an adjustable front suspension. The Trident's 43mm legs are quite rigid, and while the spring rate and damping are perfect for highway cruising, they are too soft and quick, respectively, for sporting use. Also, riders significantly heavier than the staff average of 160lbs may want heavier springs and oil. The rear shock is adjustable for spring preload and rebound damping. Adjusting the shock on the Trident is easier than on any other stock bike we've tested: Lift the seat and the hydraulic preload reservoir adjusting nut is immediately accessible. Turn the 10mm nut and the ball bearing inside rises or lowers indicating the amount of spring preload. Changing the damping is even easier. Just reach down with your left hand and turn the four-position dial. The third position is adequate for even hard solo sport-thrashing, the fourth and stiffest setting should only be needed when riding two-up.
The rear swingarm is a box section aluminum unit that incorporates an eccentric chain adjuster. Thus, adjusting the chain is almost as easy as the shock -- simply loosen the pinch bolts on either end of the swingarm and pull back the wheel by hand till the chain has the proper tension, and retorque the pinch bolts.
The combination of stout fork legs, a rigid frame and swingarm, and a good rear shock add up to a very stable, controlled ride that works well for freeway cruising. Crank up the shock and backroad scratching is surprisingly easy. The wide bars offer plenty of leverage for hustling the claimed 466 pound (212kg) dry weight machine through the twisties, and the Pirelli radials offer good traction and feedback. Wheels are 3.5 x 17" front, and 4.5 x 18" rear fitted with 120/70 ZR17 and 160/60 ZR18 tires.
Braking performance is up to par with a pair of 296mm rotors up front backed with a 255mm rear. Calipers are two piston units all around. Nice looking and comfortable brake and clutch levers offer four position adjustments, though even small hands wanted the levers to be at maximum distance from the bars. The bars themselves are mounted on top of the upper clamp around the fork legs leaving the fork caps exposed for easy maintenance. The clip-on style bars angle back nicely but would feel better with more drop. Mirrors are effective and positioned well, without much vibration-related distortion; helped, no doubt, by the smoothness of the 120 degree three cylinder motor.
Complaints about the bike were limited to the lack of front running lights, the wimpy front suspension and the inconvenience of having to remove the seat to access the helmet lock.
Coming in at $2000 under the next highest priced model, the Thunderbird, the $7995 Trident is positioned to be the foundation of Triumph's new world market. Only time will tell if it is a successful gamble, but we've got our money in Triumph's corner.
Specifications:
Manufacturer: Triumph
Model: Trident 900
Price: $7,995
Engine: dohc, 12-valve, inline-Triple
Bore x stroke: 76.0 x 65.0mm
Displacement: 885 cc
Carburetion: (3) 36mm Mikuni
Transmission: 6-speed
Wheelbase: 59.4 in.
Seat height: 30.5 in.
Fuel capacity: 6.6 gal.
Claimed dry weight: 466 lbs.
Time to Distance:
60ft: 1.923 seconds
120ft: 5.003 seconds
1/8th mile: 7.589 @ 96.037 mph
1/4 mile: 11.843 @ 113.848 mph
Impressions:
1. Mike Franklin, Managing Editor
I thought this bike was going to be a three cylinder version of a 1985 Ninja 900, but I wasn't even close. This bike has impressive running gear -- 43mm forks and a big aluminum swingarm -- and a solid chassis to boot. The motor is a sweet sounding triple with enough power to ride two up and not feel overworked. Passenger accommodations are roomy and with the addition of a set of Triumph bags, the Trident could easily be a weekend tourer. It also makes a great canyon scratcher. I guess what this is leading to is that I like this bike a lot, and would trade in my old GPz550 for one in a heart-beat. Plus it's cool when people come up to you and tell you all about that old Triumph they had way back when, and how they thought Triumphs were gone forever. Based on the solid performance of this bike, I think Triumph will be around for years to come, and give the Trident four (out of a possible five) stars.
Ontslaan maar die ongemotiveerde medewerker. En zeker niet integreren in het management traject. Een slecht voorbeeld voor allen.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:09 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Samenvatting van mijn week:
MA naar werk en naar huis (half ziek)
DI naar werk om 10:00 uur naar huis, ziek
WO naar werk en om 12:00 naar huis, ziek
DO naar werk en om 15:00 naar huis, ziek
VR naar Nieuwerkerk ad IJssel en om 14:00 ziek naar huis
Is Randstad Spijkenisse het hoofdkantoor dan.quote:DO mijn nieuwe MIO binnen, na een update van de firmware vaqstegelopen en software reset en hardware reset werken niet meer. Kortom, na 45 minuten verrot en ook deze kon weer terug naar Spijkenisse
Beste week gehad tot nu toe![]()
Als je gewoon maandag en dinsdag in bed had blijven liggen was je woensdag volledig beter geweest. Zo verneuk je heel de week voor jezelfquote:Op zondag 4 februari 2007 11:09 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Samenvatting van mijn week:
MA naar werk en naar huis (half ziek)
DI naar werk om 10:00 uur naar huis, ziek
WO naar werk en om 12:00 naar huis, ziek
DO naar werk en om 15:00 naar huis, ziek
VR naar Nieuwerkerk ad IJssel en om 14:00 ziek naar huis
DO mijn nieuwe MIO binnen, na een update van de firmware vaqstegelopen en software reset en hardware reset werken niet meer. Kortom, na 45 minuten verrot en ook deze kon weer terug naar Spijkenisse
Beste week gehad tot nu toe![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ontslaan maar die ongemotiveerde medewerker. En zeker niet integreren in het management traject. Een slecht voorbeeld voor allen.![]()
Oh, het gaat over jezelf.![]()
![]()
![]()
[..]
Is Randstad Spijkenisse het hoofdkantoor dan.![]()
Je hebt er zelfs wel eens een training gehad geloof ik...
Zelf weer ophalen, en even een bakkie in Hoogvliet komen doen.
NEe in Spijk zit Smartphonestunts.nl, beste zaak maar ivm met de snelheid van de post en het retour willen hebben van een werkende MIO maar gelijk zelf de telefoon gebrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bakkie koffie is een goed idee ja
Tjalling, had ik vorige week voor het eerst sinds mijn carriere aan de telefoon, ik geloof dat het een mongool is
Ik zeg het niet graag maar je hebt gelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 11:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je gewoon maandag en dinsdag in bed had blijven liggen was je woensdag volledig beter geweest. Zo verneuk je heel de week voor jezelf
Eensch :^quote:
Zo naar de fucking woonboulevard![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:19 schreef Makster het volgende:
Tjalling, had ik vorige week voor het eerst sinds mijn carriere aan de telefoon, ik geloof dat het een mongool is![]()
quote:
IK heb twee keer hetzelfde gesprek met Tjalling gehad.quote:Tjalling, had ik vorige week voor het eerst sinds mijn carriere aan de telefoon, ik geloof dat het een mongool is![]()
Net drie uur gewandeld en koffie gedronken op Scheveningen.quote:Zo naar de fucking woonboulevard![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Na 10 woorden gelezen te hebben had ik al geen zin meer om verder te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou Youssefpimber, ga je nog eens een nieuw FB topic openen of hoe zit dat
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je ook van die kattenoren met zuignappen op je helm plakken?
quote:
Ja hoor, dat mag wel, maar dan zie je niks meer als je dingen over je vizier plaktquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
Alexxxxx, mag ik jou naam op de voorkant plakken![]()
![]()
en op de zijkant doe ik BazzieK!!!
Wim en Hies Pimberquote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welk deel is nieuw voor jou:
- Dat ik niet daadwerkelijk. W. Pimber heet.
- Dat Hicham mijn broertje is.
- Dat ik geen blonde adonis ben.![]()
Trouwens, alleen oortjes is leuk. Hanekammen, duivelstaartjes, duiveloortjes etc. uit den boze.![]()
Erg artistiek die naam op je helm!!![]()
Jij bent vaag.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
Wim en Hies Pimber?
![]()
Je bent een halve marrokaan!
Met donkere harenEn jullie lijken op elkaar, alleen jij bent wat behaarder op de kin.
?? Zoooo snap ik het goed![]()
Wow, haha ja men schattig!!!![]()
Hahahaquote:
Welke cupmaat heb jij dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
HahahaShhhh
![]()
Nu mag ik die schoenen zeker niet meer halen![]()
Zeg he, wil je eens onder de zool spieken, welke maat het daadwerkelijk is!![]()
Cupmaat miniquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb jij dan?![]()
Schoenen liggen beneden.. mejeh.![]()
Vraag dat danquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
Neh zeg dan je schoenmaat![]()
![]()
Magoed, ik lees het wel. Straks ff kijken
Youssef en Hicham lijken op het eerste gezicht als twee druppels water op elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
Je bent een halve marrokaan!
Met donkere harenEn jullie lijken op elkaar, alleen jij bent wat behaarder op de kin.
?? Zoooo snap ik het goed![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Youssef en Hicham lijken op het eerste gezicht als twee druppels water op elkaar.![]()
Alleen als je wat beter gaat kijken, dan is Youssef een wat gevuldere Mocro, die bovendien
iets guitiger uit zijn ogen kijkt. Het is nog iets meer een rebel dan Hicham.![]()
Dus nog even recapituleren: iets hoger vetpercentage en de blik -diep- in zijn ogen.![]()
![]()
En nu ben ik weer ff weg.![]()
Youssef en Hicham lijken op het eerste gezicht als twee druppels water op elkaar.![]()
Alleen als je wat beter gaat kijken, dan is Youssef een wat gevuldere Mocro, die bovendien
iets guitiger uit zijn ogen kijkt. Het is nog iets meer een rebel dan Hicham.![]()
Dus nog even recapituleren: iets hoger vetpercentage en de blik -diep- in zijn ogen.![]()
![]()
Die patta is schoenmaat 43, maar valt als 41/42. Iig, mijn tenen stierven af, maar nu heb ik evengoed maat 43 schoenen die wel gewoon goed passen. Dus dat wordt gewoon proberenquote:
Laat datquote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef -XX- het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om foto's van hen alle!![]()
Weljaaa, ik zal ze wel proberen!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die patta is schoenmaat 43, maar valt als 41/42. Iig, mijn tenen stierven af, maar nu heb ik evengoed maat 43 schoenen die wel gewoon goed passen. Dus dat wordt gewoon proberen![]()
[..]
Laat dat
[..]
![]()
Long time no cquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Crashcat het volgende:
Fanboy is here
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat had je dan willen melden?quote:
Dat ik gaquote:
Ja, dat ik gaquote:Dat je gaat?
Ik ookquote:ik in iedergaval
quote:Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank fuer Ihren Hinweis.
Es ist natuerlich nicht in unserem Interesse, solche Inserate in unserer Datenbank zu fuehren.
Aus dem Grund haben wir das angesprochene Inserat geloescht.![]()
Fuer die Rechtmaeßigkeit oder die Richtigkeit der vom Nutzer eingestellten
Inhalte ist ausschließlich der Nutzer verantwortlich. AutoScout24 ist
lediglich technischer Dienstleister und wird als solcher weder als Vermittler
oder Vertreter des Inserenten noch sonst in dessen Auftrag taetig.
Den entsprechenden Motorradanbieter werden wir ab sofort beobachten und
gegebenenfalls fuer unseren Motorradmarkt sperren.
Entschuldigen Sie bitte Ihre entstandenen Unannehmlichkeiten. Wir wuenschen
Ihnen viel Erfolg bei der weiteren Suche auf MotoScout24.
Bitte senden Sie uns bei weiteren Fragen eine E-Mail mit Ihrem Benutzernamen
an: customercare@autoscout24.com.
Ihr
AutoScout24 / MotoScout24 / TruckScout24 Customer Care
RFquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
Werd ik gisteravond nog even in de verleiding gebracht door een mooie RF900 uit 1996,
kleur zwart, slechts 22.000 kilometers en 1.800 euro.![]()
[afbeelding]
Alleen dan in staat van nieuw.![]()
[afbeelding]
Eigenlijk alles beter, sportiever, betrouwbaarder, en gezien de kilometerstand pas net ingereden....
Maar toen ik net thuiskwam en de woonkamer inliep, zag ik daar toch meer de Triumph thuishoren.![]()
![]()
Inmiddels is de Soes ook alweer van internet af.. ging nog even lurken en de twijfel onder/opzoeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
phatte kontquote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef ikookhier het volgende:
maar vind hem toch iets te log overkomen.
Dan had ik gezegd dat ik de assistent van god mocht spelen, maar dat had toch niemand geloofdquote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef hicham het volgende:
Ik heb wel een aardige dag gehad hoor
@koffiekoekje, where have you been![]()
Wel afmelden maar niet zeggen waarvoor is net zo p00b als helemaal niet afmelden![]()
Idd, precies en tevens exactly!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:lets plemp een villaatje midden in een durpske
lomp
![]()
Ben je van plan dat vaker te doen?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd dat ik de assistent van god mocht spelen, maar dat had toch niemand geloofd![]()
Of anders gezegdik was licht assistent bij opnames in Arnhem
Inderdaad, moeten we ergens rekening mee houdenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef hicham het volgende:
Ben je van plan dat vaker te doen? [afbeelding]![]()
quote:Vaderschapstest
Een jonge moeder heeft in Tirol van dertien mogelijke vaders van haar kind geëist dat ze een DNA-test ondergaan. De cafébediende uit Mals beviel een maand geleden. Onder de mogelijke vaders zijn plaatselijke politici en ondernemers, evenals het halve voetbalelftal uit het dorp.
6 dagen achter elkaar van 8 uur sochtends tot 1 uur/half2 snachts? uhh.... neequote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, precies en tevens exactly! [afbeelding] Waar heb je't over
[..]
Ben je van plan dat vaker te doen? [afbeelding]![]()
quote:[message=6537336,noline]rob47 schreef op 05 februari 2007 @ 17:19[/message]:
Ik wil de stuurkuip heel graag overnemen bel mij voor een afspraak 071-5898884 of 0620694505
Gr Rob
Dat is vet.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd dat ik de assistent van god mocht spelen, maar dat had toch niemand geloofd![]()
[afbeelding]
Of anders gezegdik was licht assistent bij opnames in Arnhem
Misschien kom ik fokmc maar weer es controleren als het motorseizoen is begonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Avond
Zit hier met een heftige urineweg infectie, HOE ZEER MEN!
![]()
AHahha die vat ik niet crashcat!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Misschien kom ik fokmc maar weer es controleren als het motorseizoen is begonnen![]()
Over een jaartje of zoquote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Misschien kom ik fokmc maar weer es controleren als het motorseizoen is begonnen![]()
Hmm, eerst lachen en dan zeggen dat je er niks van snaptquote:
Hej kan ik een beugeltje van je kopen?quote:
kopen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, eerst lachen en dan zeggen dat je er niks van snapt![]()
Ik snap hem ook niet
[..]
Hej kan ik een beugeltje van je kopen?![]()
Voor een Accumen gearindicator
quote:
Hoeveel cm moet dat lange gedeelte ongeveer zijn ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon heel simpel dingetje, zoiets gaat het worden![]()
[afbeelding]
Maar ik neem eventueel wel foto's en maten op morgen.
Volgende keer doe ik met je mee!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwas aan het counter-strikenen af en toe F5'en
3cm, randjes ongeveer 1,5 cm en 1,5 cm brede stripquote:Op maandag 5 februari 2007 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoeveel cm moet dat lange gedeelte ongeveer zijn ?
Zoiets denk ik 3-5 cmquote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
3cm, randjes ongeveer 1,5 cm en 1,5 cm brede strip
is de achterkant van de indicator 1,5 cm ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
3cm, randjes ongeveer 1,5 cm en 1,5 cm brede strip
De teller gaat ongeveer zoquote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt het in het midden boven je klok
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De teller gaat ongeveer zo![]()
___/-----
..............|
Senior membersquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Beste manneh uit de hogere leeftijdscatogorie, ik zal morgen even checken kejz?![]()
![]()
ok een reaktie als seniorquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik moest denken aan de soldaten uit de film Spaceballs van Mel Brooks
Waarschijnlijk voelen leeftijdsgenoten senior members zich meer aangesproken
Hij is goed hequote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok een reaktie als senior![]()
[afbeelding]
Zeer weldoordachte vraag.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:55 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Komt er aansluitkabel aan de achterkant of onderkant van die indicator ?
Ja zover ik net gezien heb op internet komt de aansluiting boven achter uit de indicatorquote:Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeer weldoordachte vraag.*schrijft bij notities
*
Ik geloof achter![]()
Indien je je EHBO al hebt gehaald, kan je mond-op-mond gevenquote:
Plaats eens een picciequote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zover ik net gezien heb op internet komt de aansluiting boven achter uit de indicator
Ik maak hem dus 15 - 30 - 15
Mooi ding zo'n DG8 digital dinges, ga ik voor mijn verjaardag vragenof eerder
![]()
Volgende keer na het nuttigen van een broodje bapao en een salami pizza eerst maar je mond ff omspoelenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgende keer na het nuttigen van een broodje bapao en een salami pizza eerst maar je mond ff omspoelen![]()
* BazzieK insert hier een opmerking over lippen spreidenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Indien je je EHBO al hebt gehaald, kan je mond-op-mond geven
Ik heb een mailtje.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef Makster het volgende:
Whahahaa![]()
Verkooptopic van Pep op MF
![]()
Vast een BMW fanaat![]()
Ik heb weer genoeg voer voor een week annekdotes. Maar geen puf meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:55 schreef Rib-i het volgende:
Tell your story
Nog een motor gekocht vandaag![]()
[..]
Volgende keer na het nuttigen van een broodje bapao en een salami pizza eerst maar je mond ff omspoelen![]()
Yeah, ook makkelijk in te stellen. Bij mij klopt ie nu alleen niet meerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zover ik net gezien heb op internet komt de aansluiting boven achter uit de indicator
Ik maak hem dus 15 - 30 - 15
Mooi ding zo'n DG8 digital dinges, ga ik voor mijn verjaardag vragenof eerder
![]()
[..]
Heb ik iets gemist, je hebt een motor gekocht in Voorburgquote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb weer genoeg voer voor een week annekdotes. Maar geen puf meer.![]()
![]()
Om 21.30 kwam ik thuis, en na afladen en opruimen is het alweer bijna 2 uur later.Trage schildpad.
![]()
Ben gewoon een beetje op.![]()
Vanmiddag en vanavond een beetje lopen zagen/schroeven aan de aanhanger om deze voor te bereiden op het eenvoudig opladen van een zware motor. Daarna snel eten, extra spanbanden halen, en naar Voorburg gereden. Alles onder tijdsdruk, mijn lichaam haalt nu die tijd in.![]()
Heb er zelfs een vulling verloren door het snelle eten.
Heb nu even eenmet boterkoek enzo. Wel opletten met eten.
![]()
Blauw, pas leuk bij m'n stuurquote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, ook makkelijk in te stellen. Bij mij klopt ie nu alleen niet meerMoet het even opnieuw doen
Welke kleur ga je bestellen dan?
Zag hem op motorfreaks, vind hem er een beetje "gewoon'' uitzien voor wat hij kanquote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
Vrijdag 16 februari
- Introductie Suzuki GSX-R1000
- Motor centrum Rijen
Motor centrum Rijen introduceert vrijdag 16 februari de nieuwe Suzuki GSX-R1000. Het is de krachtigste GSX-R ooit gebouwd: 185pk, 117Nm, 172 kg. Hij wordt tijdens de introductie feestelijk gepresenteerd met een spectaculaire videopresentatie door Barry Veneman in uw eigen Motor centrum Rijen.
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen. Ik dacht aan een lekker bakkie koffie en wat cakequote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zag hem op motorfreaks, vind hem er een beetje "gewoon'' uitzien voor wat hij kan![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen. Ik dacht aan een lekker bakkie koffie en wat cake
Ik wist het zelf nog niet eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Heb ik iets gemist, je hebt een motor gekocht in Voorburg
Die van mij was volgens mij gesoldeerd, maar je hebt dachtk ook plug & play lollertochs?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef Gawaine het volgende:
@pimber, is zo'n ding "makkelijk" zelf te monteren ?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist het zelf nog niet eens.Zag hem pas zaterdag vrijdagavond geloof ik.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb een koopcontractje met een valse naam getekend.Waarom vertel ik later wel.
![]()
In ieder geval eerst weer even koffie zetten.. kom ik zo met een close up foto. (wat is het?)
Ik denk een Triumphquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En ik heb een koopcontractje met een valse naam getekend.Waarom vertel ik later wel.
![]()
In ieder geval eerst weer even koffie zetten.. kom ik zo met een close up foto. (wat is het?)
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Triumph.
Maareeuh, waarom feliciteren, voor jou is het nu toch dagelijkse routine
quote:
U hebben gelijk...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Triumph.
Maareeuh, waarom feliciteren, voor jou is het nu toch dagelijkse routine
w0000000tquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
Awel... t' is een motor heh!quote:
Het is net als een popster die gaat optreden, dag in dag uit, jaar in jaar uit,quote:Maareeuh, waarom feliciteren, voor jou is het nu toch dagelijkse routine
Tlijkt me wel een bruut fietsje, klinkt ook wel lekker zon 3 cilinder ofnie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Awel... t' is een motor heh!En een rode is sneller.
![]()
![]()
Maar het is een racing green Triumph Trident 900 cc drie cylinder om precies te zijn.![]()
[afbeelding]
[..]
Het is net als een popster die gaat optreden, dag in dag uit, jaar in jaar uit,
iedere keer ben je nog zenuwachtig.![]()
Maar het was zeker wel spannend om met een duurdere motor op dit karretje te rijden.
En het was nu de eerste keer dat ik de reggiseur was van de spanbanden..![]()
Uitgerekend rij ik weer verkeerd om, kilometers lang over hobbelweggetjes met verkeersdrempels.![]()
Ik heb er trouwens nog niet op gereden.![]()
![]()
![]()
Morgen winterse buien.![]()
Hij is lekker dik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Snelwagen het volgende:
Tlijkt me wel een bruut fietsje, klinkt ook wel lekker zon 3 cilinder ofnie?![]()
Dat vraagt om een filmpjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is lekker dik.![]()
Maar ik heb er nog niet mee gereden. Ik heb er zelfs niet eens op gezeten.![]()
Heb hem wel horen lopen.![]()
Toen ik hem al gekocht had. De vorige eigenaar moest hem even een blokje om rijden.![]()
Nou.. ik snap niet dat die originele uitlaten legaal zijn.
Het geluid is duidelijk een gimmick van deze motor.![]()
![]()
![]()
En nergens mee te vergelijken.![]()
Ik heb een digicam zonder geluid.quote:
Nu...nu dan fff?quote:Er nog niet eens op hebben gezeten![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een digicam zonder geluid.![]()
Maar ik heb dus nog nooit zoiets gehoord.![]()
Nou was het ook in een parkeergarage, daar komt het natuurlijk wel anders over.![]()
[..]
Nu...nu dan fff?Ja, laat ik even naar beneden gaan.
![]()
Geen idee, ging eerst maar even de verzekering regelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:41 schreef Snelwagen het volgende:![]()
En???????????![]()
Zit cker helemaal niet lekker![]()
![]()
Hoe, wat, waarom. Wat, hoe.quote:Mn logo is klaar, slapen
quote:I eat Bandits for breakfast, rule other little 600's @ lunch,
and I only show off my mighty 3 cylinder 900 cc @ evening suppers
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:08 schreef worldpimber het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/9766/8735febc/index.html
HA! veel geldquote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is vet.
Nu word je beroemd.
En krijg je veel geld.
Haha, trouwen?![]()
quote:Zit hier met een heftige urineweg infectie, HOE ZEER MEN!
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh![]()
[..]Er kunnen daar gewoon 3 van die krengen tussen
[..]
HA! veel geldMaar onze bruiloft is op 07-07-07
![]()
[..]Bruiloft geanuleerd
![]()
pus-poesjes![]()
![]()
Ging ook om de nagenoeg ongeevenaarde balans in .. nieuwstat.. 900 cc .. slechts 22.000 kilometer en 1.800 euro.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef ikookhier het volgende:
RFheb ik ook nog eens naar gekeken,maar vind hem toch iets te log overkomen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij weet als geen ander dat er een andere kon op kan.quote:
Dank en dank.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:08 schreef hicham het volgende:![]()
Stelletje nachtbrakersGefeliciteerd gecondoleerd etc
![]()
Spectakulair.quote:
Wist je dat Scatman rip is?![]()
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet!quote:
Ik vind dat je wel op tijd bent met melden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:18 schreef -XX- het volgende:
Morgen trouwens!
Morgen had ik motorlesOf ik ga rijden met infectie, of het word geannuleerd , weggegooide les
![]()
Ze zijn nu aan het bespreken of ik de les mag verschuiven of dat hij dus verloren is als ik niet ga![]()
Is het officieel een blaasontsteking?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef -XX- het volgende:
Zit hier met een heftige urineweg infectie, HOE ZEER MEN!
![]()
Vandaag wel?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, eerst lachen en dan zeggen dat je er niks van snapt![]()
Ik snap hem ook niet
Ja toch!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een nacht, die je normaal alleen in films ziet! [afbeelding]![]()
[..]
Ik vind dat je wel op tijd bent met melden.![]()
[..]
Is het officieel een blaasontsteking?![]()
![]()
[..]
Vandaag wel?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik moest denken aan de soldaten uit de film Spaceballs van Mel Brooks
Waarschijnlijk voelen leeftijdsgenoten senior members zich meer aangesproken
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef -XX- het volgende:
![]()
Jahahaaa, me les mag ik houden
Verschoven
![]()
Mazzel dat er dan een vrouw in de receptie zit daar.![]()
Nee, wist ik nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk overgespoten RF600. Blijft een beetje lomp qua kuip.
[afbeelding]
Verhip.. .het is Rib-i.![]()
Ons niets vertellen.
![]()
[afbeelding]
Let op die schoenen.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:46 schreef bvvt het volgende:
Nee, wist ik nog niet.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf project!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
...Koffiekoekje sprong in de bolide richting Arnhem, niet wetende wat komen zal..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik had immers de goedkoopste auto, dus de grootste penis.
Manjefieke foto!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk overgespoten RF600. Blijft een beetje lomp qua kuip.
[afbeelding]
Verhip.. .het is Rib-i.![]()
Ons niets vertellen.
![]()
[afbeelding]
Let op die schoenen.![]()
Dat zekerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaaf project!![]()
Inspirerende omgeving en ervaring.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]en @ rest van verhaal
![]()
![]()
Maar ving je lekker per uur?
Jij hebt de website niet gezien.quote:
Van Marktplaats.. denk niet dat je zo je motor goed verkoopt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Helemaal niks
eten en drinken was wel kostenloos
is nl. een afstudeerproject van iemand, wat wil zeggen low no budget.![]()
Check die laatste posts van Kriz dan eens in dit topic: hierzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:25 schreef Worldbeater het volgende:
En ijk dacht dat mijn jas strak zat..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou vanavond in Den Haag eten en slapen, krijg ik net een spontane sms van vriendinnetje..
Ik begrijp het als je vandaag liever bij je motor blijft om te sleutelen, dus doe wat je wil.
Dus ik stuur een berichtje terug dat ik dat dan maar doe.![]()
Krijg ik een bericht terug..
Wel jammer dat je voor je motor thuis blijft..
Errrrrrrrrr.![]()
![]()
[/Patrick281]
quote:[message=6542853,noline]Ralphie schreef op 06 februari 2007 @ 12:58[/message]:
Haha... maakt voor jou toch niks uit. Jij wisselt net zo vaak van motor als een vrouw haar slipje(of dat zou ze moeten)
Het heeft wel wat zo'n Truimph, veel plezier ermee! :]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mejeh, u is Ramon, de barmhartige samaritaan?
Leuke airbagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Check die laatste posts van Kriz dan eens in dit topic: hierzo![]()
Sloopt ff een paar dikke motoren met zijn 'ronde' lichaam
****** Wrong answerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou vanavond in Den Haag eten en slapen, krijg ik net een spontane sms van vriendinnetje..
Ik begrijp het als je vandaag liever bij je motor blijft om te sleutelen, dus doe wat je wil.
Dus ik stuur een berichtje terug dat ik dat dan maar doe.******
Krijg ik een bericht terug..
Wel jammer dat je voor je motor thuis blijft..
Errrrrrrrrr.![]()
![]()
[/Patrick281]
What hij zegtquote:[message=6533522,noline]Phatzak schreef op 04 februari 2007 @ 22:29[/message]:
Kriz prutser, over hoeveel jaar is dit?![]()
Gelukkig heb je een goed gevulde portemonnee -en waarschijnlijk ook een goed gevulde koelkast- B|
@ nieuwe aanwinstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:57 schreef Worldbeater het volgende:
Oh ja.......
De triumph heeft in oktober nog Safe gezien voor een grote beurt.![]()
Kleppen stellen, carburateurs gereinigd en afgesteld, nieuwe remblokken, verse olie + filter,
en een nieuwe accu en startrelais. Het motorblok loopt dus heel mooi.![]()
De rekening wil je niet weten. Zonde van die paar maandjes plezier daarna.
Als ik dat bedrag eraf trek was de Triumph maar 937 euro.
Wordt wel weer tijd voor olie verversen natuurlijk.![]()
Damn...............................
Gaan ze me op MF nou ook al herkennen?![]()
[..]
Ik dacht eerst dat het hier ook om Rib-i ging, maar het is geen neger.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef worldpimber het volgende:
Check die laatste posts van Kriz dan eens in dit topic: hierzo![]()
Sloopt ff een paar dikke motoren met zijn 'ronde' lichaam
Vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:26 schreef koffiekoekje het volgende:
@ nieuwe aanwinst![]()
Moet wel leuk geluidje geven![]()
![]()
Ik heb er nog niet opgereden, dus het geluid tijdens het rijden kan ik nog niet beoordelen.
Maar toen hij hem even moest starten om uit de parkeergarage te komen,
was ik wel positief -en onverwacht- verrast.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw relatie is verworden tot niets anders dan een verplicht onderdeel van de sociale controle om je heen.
![]()
Pcies, ik had hetzelfde bij die RF900 .. toch jammer dat je dan met andere ogen gaat kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:32 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, 900cc is best wel fapwaardig
Mejeh, meestal beoordeel je de motor naar persoon, vandaar dat ik ook niet meer opgewonde raak van Fireblades![]()
Daar kan ik een hoop op antwoorden. Maar laat ik niet tot Patrick281 of Hollander172 verworden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef worldpimber het volgende:Uw relatie is verworden tot niets anders dan een verplicht onderdeel van de sociale controle om je heen.
Nee joh, ik doe niet aan rare gekkigheidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij hebt dit toch niet gemaakt?http://www.monn.nl/flash/DEF.swf
Sorry
Begin er maar eensz mee dan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee joh, ik doe niet aan rare gekkigheid
Klik!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef _sin_ het volgende:
Ik moet voor iemand in het buitenland een motor kopen..
Nu is het geval dat ik die motor dat (niet-EU) land niet inkrijg zonder groene kaart
Kan ik (zonder motorrijbewijs) een motor op naam zetten én verzekeren?
Mag ook een tijdelijke verzekering zijn oid, gaat me puur dat ik een groene kaart heb voor een dag of wat.
De motor gaat dan trouwens mee op een aanhanger of in een bus(je).. (ik kan nieteens normaal fietsen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |