Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga je ook van die kattenoren met zuignappen op je helm plakken?
quote:
Ja hoor, dat mag wel, maar dan zie je niks meer als je dingen over je vizier plaktquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
Alexxxxx, mag ik jou naam op de voorkant plakken![]()
![]()
en op de zijkant doe ik BazzieK!!!
Wim en Hies Pimberquote:Op zondag 4 februari 2007 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Welk deel is nieuw voor jou:
- Dat ik niet daadwerkelijk. W. Pimber heet.
- Dat Hicham mijn broertje is.
- Dat ik geen blonde adonis ben.![]()
Trouwens, alleen oortjes is leuk. Hanekammen, duivelstaartjes, duiveloortjes etc. uit den boze.![]()
Erg artistiek die naam op je helm!!![]()
Jij bent vaag.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
Wim en Hies Pimber?
![]()
Je bent een halve marrokaan!
Met donkere harenEn jullie lijken op elkaar, alleen jij bent wat behaarder op de kin.
?? Zoooo snap ik het goed![]()
Wow, haha ja men schattig!!!![]()
Hahahaquote:
Welke cupmaat heb jij dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
HahahaShhhh
![]()
Nu mag ik die schoenen zeker niet meer halen![]()
Zeg he, wil je eens onder de zool spieken, welke maat het daadwerkelijk is!![]()
Cupmaat miniquote:Op zondag 4 februari 2007 19:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb jij dan?![]()
Schoenen liggen beneden.. mejeh.![]()
Vraag dat danquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
Neh zeg dan je schoenmaat![]()
![]()
Magoed, ik lees het wel. Straks ff kijken
Youssef en Hicham lijken op het eerste gezicht als twee druppels water op elkaar.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
Je bent een halve marrokaan!
Met donkere harenEn jullie lijken op elkaar, alleen jij bent wat behaarder op de kin.
?? Zoooo snap ik het goed![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Youssef en Hicham lijken op het eerste gezicht als twee druppels water op elkaar.![]()
Alleen als je wat beter gaat kijken, dan is Youssef een wat gevuldere Mocro, die bovendien
iets guitiger uit zijn ogen kijkt. Het is nog iets meer een rebel dan Hicham.![]()
Dus nog even recapituleren: iets hoger vetpercentage en de blik -diep- in zijn ogen.![]()
![]()
En nu ben ik weer ff weg.![]()
Youssef en Hicham lijken op het eerste gezicht als twee druppels water op elkaar.![]()
Alleen als je wat beter gaat kijken, dan is Youssef een wat gevuldere Mocro, die bovendien
iets guitiger uit zijn ogen kijkt. Het is nog iets meer een rebel dan Hicham.![]()
Dus nog even recapituleren: iets hoger vetpercentage en de blik -diep- in zijn ogen.![]()
![]()
Die patta is schoenmaat 43, maar valt als 41/42. Iig, mijn tenen stierven af, maar nu heb ik evengoed maat 43 schoenen die wel gewoon goed passen. Dus dat wordt gewoon proberenquote:
Laat datquote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef -XX- het volgende:
Dit vraagt natuurlijk om foto's van hen alle!![]()
Weljaaa, ik zal ze wel proberen!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die patta is schoenmaat 43, maar valt als 41/42. Iig, mijn tenen stierven af, maar nu heb ik evengoed maat 43 schoenen die wel gewoon goed passen. Dus dat wordt gewoon proberen![]()
[..]
Laat dat
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |