De teller gaat ongeveer zoquote:Op maandag 5 februari 2007 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt het in het midden boven je klok
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De teller gaat ongeveer zo![]()
___/-----
..............|
Senior membersquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef worldpimber het volgende:
Beste manneh uit de hogere leeftijdscatogorie, ik zal morgen even checken kejz?![]()
![]()
ok een reaktie als seniorquote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ik moest denken aan de soldaten uit de film Spaceballs van Mel Brooks
Waarschijnlijk voelen leeftijdsgenoten senior members zich meer aangesproken
Hij is goed hequote:Op maandag 5 februari 2007 23:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ok een reaktie als senior![]()
[afbeelding]
Zeer weldoordachte vraag.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:55 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Komt er aansluitkabel aan de achterkant of onderkant van die indicator ?
Ja zover ik net gezien heb op internet komt de aansluiting boven achter uit de indicatorquote:Op maandag 5 februari 2007 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeer weldoordachte vraag.*schrijft bij notities
*
Ik geloof achter![]()
Indien je je EHBO al hebt gehaald, kan je mond-op-mond gevenquote:
Plaats eens een picciequote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zover ik net gezien heb op internet komt de aansluiting boven achter uit de indicator
Ik maak hem dus 15 - 30 - 15
Mooi ding zo'n DG8 digital dinges, ga ik voor mijn verjaardag vragenof eerder
![]()
Volgende keer na het nuttigen van een broodje bapao en een salami pizza eerst maar je mond ff omspoelenquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgende keer na het nuttigen van een broodje bapao en een salami pizza eerst maar je mond ff omspoelen![]()
* BazzieK insert hier een opmerking over lippen spreidenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Indien je je EHBO al hebt gehaald, kan je mond-op-mond geven
Ik heb een mailtje.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef Makster het volgende:
Whahahaa![]()
Verkooptopic van Pep op MF
![]()
Vast een BMW fanaat![]()
Ik heb weer genoeg voer voor een week annekdotes. Maar geen puf meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:55 schreef Rib-i het volgende:
Tell your story
Nog een motor gekocht vandaag![]()
[..]
Volgende keer na het nuttigen van een broodje bapao en een salami pizza eerst maar je mond ff omspoelen![]()
Yeah, ook makkelijk in te stellen. Bij mij klopt ie nu alleen niet meerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja zover ik net gezien heb op internet komt de aansluiting boven achter uit de indicator
Ik maak hem dus 15 - 30 - 15
Mooi ding zo'n DG8 digital dinges, ga ik voor mijn verjaardag vragenof eerder
![]()
[..]
Heb ik iets gemist, je hebt een motor gekocht in Voorburgquote:Op maandag 5 februari 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb weer genoeg voer voor een week annekdotes. Maar geen puf meer.![]()
![]()
Om 21.30 kwam ik thuis, en na afladen en opruimen is het alweer bijna 2 uur later.Trage schildpad.
![]()
Ben gewoon een beetje op.![]()
Vanmiddag en vanavond een beetje lopen zagen/schroeven aan de aanhanger om deze voor te bereiden op het eenvoudig opladen van een zware motor. Daarna snel eten, extra spanbanden halen, en naar Voorburg gereden. Alles onder tijdsdruk, mijn lichaam haalt nu die tijd in.![]()
Heb er zelfs een vulling verloren door het snelle eten.
Heb nu even eenmet boterkoek enzo. Wel opletten met eten.
![]()
Blauw, pas leuk bij m'n stuurquote:Op maandag 5 februari 2007 23:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, ook makkelijk in te stellen. Bij mij klopt ie nu alleen niet meerMoet het even opnieuw doen
Welke kleur ga je bestellen dan?
Zag hem op motorfreaks, vind hem er een beetje "gewoon'' uitzien voor wat hij kanquote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
Vrijdag 16 februari
- Introductie Suzuki GSX-R1000
- Motor centrum Rijen
Motor centrum Rijen introduceert vrijdag 16 februari de nieuwe Suzuki GSX-R1000. Het is de krachtigste GSX-R ooit gebouwd: 185pk, 117Nm, 172 kg. Hij wordt tijdens de introductie feestelijk gepresenteerd met een spectaculaire videopresentatie door Barry Veneman in uw eigen Motor centrum Rijen.
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen. Ik dacht aan een lekker bakkie koffie en wat cakequote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zag hem op motorfreaks, vind hem er een beetje "gewoon'' uitzien voor wat hij kan![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gezien of gelezen. Ik dacht aan een lekker bakkie koffie en wat cake
Ik wist het zelf nog niet eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
Heb ik iets gemist, je hebt een motor gekocht in Voorburg
Die van mij was volgens mij gesoldeerd, maar je hebt dachtk ook plug & play lollertochs?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:29 schreef Gawaine het volgende:
@pimber, is zo'n ding "makkelijk" zelf te monteren ?![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist het zelf nog niet eens.Zag hem pas zaterdag vrijdagavond geloof ik.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb een koopcontractje met een valse naam getekend.Waarom vertel ik later wel.
![]()
In ieder geval eerst weer even koffie zetten.. kom ik zo met een close up foto. (wat is het?)
Ik denk een Triumphquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En ik heb een koopcontractje met een valse naam getekend.Waarom vertel ik later wel.
![]()
In ieder geval eerst weer even koffie zetten.. kom ik zo met een close up foto. (wat is het?)
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Triumph.
Maareeuh, waarom feliciteren, voor jou is het nu toch dagelijkse routine
quote:
U hebben gelijk...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Triumph.
Maareeuh, waarom feliciteren, voor jou is het nu toch dagelijkse routine
w0000000tquote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:
Awel... t' is een motor heh!quote:
Het is net als een popster die gaat optreden, dag in dag uit, jaar in jaar uit,quote:Maareeuh, waarom feliciteren, voor jou is het nu toch dagelijkse routine
Tlijkt me wel een bruut fietsje, klinkt ook wel lekker zon 3 cilinder ofnie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Awel... t' is een motor heh!En een rode is sneller.
![]()
![]()
Maar het is een racing green Triumph Trident 900 cc drie cylinder om precies te zijn.![]()
[afbeelding]
[..]
Het is net als een popster die gaat optreden, dag in dag uit, jaar in jaar uit,
iedere keer ben je nog zenuwachtig.![]()
Maar het was zeker wel spannend om met een duurdere motor op dit karretje te rijden.
En het was nu de eerste keer dat ik de reggiseur was van de spanbanden..![]()
Uitgerekend rij ik weer verkeerd om, kilometers lang over hobbelweggetjes met verkeersdrempels.![]()
Ik heb er trouwens nog niet op gereden.![]()
![]()
![]()
Morgen winterse buien.![]()
Hij is lekker dik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Snelwagen het volgende:
Tlijkt me wel een bruut fietsje, klinkt ook wel lekker zon 3 cilinder ofnie?![]()
Dat vraagt om een filmpjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is lekker dik.![]()
Maar ik heb er nog niet mee gereden. Ik heb er zelfs niet eens op gezeten.![]()
Heb hem wel horen lopen.![]()
Toen ik hem al gekocht had. De vorige eigenaar moest hem even een blokje om rijden.![]()
Nou.. ik snap niet dat die originele uitlaten legaal zijn.
Het geluid is duidelijk een gimmick van deze motor.![]()
![]()
![]()
En nergens mee te vergelijken.![]()
Ik heb een digicam zonder geluid.quote:
Nu...nu dan fff?quote:Er nog niet eens op hebben gezeten![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb een digicam zonder geluid.![]()
Maar ik heb dus nog nooit zoiets gehoord.![]()
Nou was het ook in een parkeergarage, daar komt het natuurlijk wel anders over.![]()
[..]
Nu...nu dan fff?Ja, laat ik even naar beneden gaan.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |