Long time no cquote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Crashcat het volgende:
Fanboy is here
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat had je dan willen melden?quote:
Dat ik gaquote:
Ja, dat ik gaquote:Dat je gaat?
Ik ookquote:ik in iedergaval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank fuer Ihren Hinweis.
Es ist natuerlich nicht in unserem Interesse, solche Inserate in unserer Datenbank zu fuehren.
Aus dem Grund haben wir das angesprochene Inserat geloescht.![]()
Fuer die Rechtmaeßigkeit oder die Richtigkeit der vom Nutzer eingestellten
Inhalte ist ausschließlich der Nutzer verantwortlich. AutoScout24 ist
lediglich technischer Dienstleister und wird als solcher weder als Vermittler
oder Vertreter des Inserenten noch sonst in dessen Auftrag taetig.
Den entsprechenden Motorradanbieter werden wir ab sofort beobachten und
gegebenenfalls fuer unseren Motorradmarkt sperren.
Entschuldigen Sie bitte Ihre entstandenen Unannehmlichkeiten. Wir wuenschen
Ihnen viel Erfolg bei der weiteren Suche auf MotoScout24.
Bitte senden Sie uns bei weiteren Fragen eine E-Mail mit Ihrem Benutzernamen
an: customercare@autoscout24.com.
Ihr
AutoScout24 / MotoScout24 / TruckScout24 Customer Care
RFquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
Werd ik gisteravond nog even in de verleiding gebracht door een mooie RF900 uit 1996,
kleur zwart, slechts 22.000 kilometers en 1.800 euro.![]()
[afbeelding]
Alleen dan in staat van nieuw.![]()
[afbeelding]
Eigenlijk alles beter, sportiever, betrouwbaarder, en gezien de kilometerstand pas net ingereden....
Maar toen ik net thuiskwam en de woonkamer inliep, zag ik daar toch meer de Triumph thuishoren.![]()
![]()
Inmiddels is de Soes ook alweer van internet af.. ging nog even lurken en de twijfel onder/opzoeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
phatte kontquote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef ikookhier het volgende:
maar vind hem toch iets te log overkomen.
Dan had ik gezegd dat ik de assistent van god mocht spelen, maar dat had toch niemand geloofdquote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef hicham het volgende:
Ik heb wel een aardige dag gehad hoor
@koffiekoekje, where have you been![]()
Wel afmelden maar niet zeggen waarvoor is net zo p00b als helemaal niet afmelden![]()
Idd, precies en tevens exactly!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:lets plemp een villaatje midden in een durpske
lomp
![]()
Ben je van plan dat vaker te doen?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd dat ik de assistent van god mocht spelen, maar dat had toch niemand geloofd![]()
Of anders gezegdik was licht assistent bij opnames in Arnhem
Inderdaad, moeten we ergens rekening mee houdenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef hicham het volgende:
Ben je van plan dat vaker te doen? [afbeelding]![]()
quote:Vaderschapstest
Een jonge moeder heeft in Tirol van dertien mogelijke vaders van haar kind geëist dat ze een DNA-test ondergaan. De cafébediende uit Mals beviel een maand geleden. Onder de mogelijke vaders zijn plaatselijke politici en ondernemers, evenals het halve voetbalelftal uit het dorp.
6 dagen achter elkaar van 8 uur sochtends tot 1 uur/half2 snachts? uhh.... neequote:Op maandag 5 februari 2007 19:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, precies en tevens exactly! [afbeelding] Waar heb je't over
[..]
Ben je van plan dat vaker te doen? [afbeelding]![]()
quote:[message=6537336,noline]rob47 schreef op 05 februari 2007 @ 17:19[/message]:
Ik wil de stuurkuip heel graag overnemen bel mij voor een afspraak 071-5898884 of 0620694505
Gr Rob
Dat is vet.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan had ik gezegd dat ik de assistent van god mocht spelen, maar dat had toch niemand geloofd![]()
[afbeelding]
Of anders gezegdik was licht assistent bij opnames in Arnhem
Misschien kom ik fokmc maar weer es controleren als het motorseizoen is begonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Avond
Zit hier met een heftige urineweg infectie, HOE ZEER MEN!
![]()
AHahha die vat ik niet crashcat!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Misschien kom ik fokmc maar weer es controleren als het motorseizoen is begonnen![]()
Over een jaartje of zoquote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Misschien kom ik fokmc maar weer es controleren als het motorseizoen is begonnen![]()
Hmm, eerst lachen en dan zeggen dat je er niks van snaptquote:
Hej kan ik een beugeltje van je kopen?quote:
kopen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, eerst lachen en dan zeggen dat je er niks van snapt![]()
Ik snap hem ook niet
[..]
Hej kan ik een beugeltje van je kopen?![]()
Voor een Accumen gearindicator
quote:
Hoeveel cm moet dat lange gedeelte ongeveer zijn ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon heel simpel dingetje, zoiets gaat het worden![]()
[afbeelding]
Maar ik neem eventueel wel foto's en maten op morgen.
Volgende keer doe ik met je mee!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwas aan het counter-strikenen af en toe F5'en
3cm, randjes ongeveer 1,5 cm en 1,5 cm brede stripquote:Op maandag 5 februari 2007 22:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hoeveel cm moet dat lange gedeelte ongeveer zijn ?
Zoiets denk ik 3-5 cmquote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
3cm, randjes ongeveer 1,5 cm en 1,5 cm brede strip
is de achterkant van de indicator 1,5 cm ?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
3cm, randjes ongeveer 1,5 cm en 1,5 cm brede strip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |