quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
Al het derder topique geopend door iemand die niet in de OP staat
![]()
Ik ga morgen nog even de voorrem ontluchten, en de olie verversen. Afleveringsbeurtje dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Aardbei komt uit de ZX-6 clan, doe hem de groeten![]()
Haha, vuile hondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met die edit historie he
Ik vind je oprecht tofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, vuile hond![]()
Owjeejjij bent blauw!
![]()
Vieze kwal![]()
Met deze uitspraak schaad je nu ieder zijn ziel in FokMcquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht tof![]()
Ik zet jou op het lijstje van Fokkers die ik nog eens in het echt moet ontmoeten.
ooooh kut verkeerde scquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut er post een mod in de reeks:o
tis net een als bij een stier een rode doekquote:
het was eigenlijk de combinatie van SE en -XX-quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er stond -XX- in de OP!Wat dacht jij dan
![]()
![]()
dat TF sex met -XX- wilquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er stond -XX- in de OP!Wat dacht jij dan
![]()
![]()
Ehhhhhhhh,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pfft, ik heb mn originel account ten minste nog
Nee, en knuffelslet ook neit zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhhhhhhh,Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor.......
![]()
ik dacht al waarom zit ik nou hier te postenquote:
Ik zag haar eerstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik dacht al waarom zit ik nou hier te posten![]()
ik ga alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eeuh nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
We missen je!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BazzieK het volgende:
Opkankeren modjes, ben te moe om veel bij te lezen
Nja internet er heel de dag uit gelegen, voor de rest kenkermoe van weer een leven hebben alhoewel de opleiding tot nu toe kenkergoed bevalt. Net wezen bowlen en karten, bowlen natuurlijk gewonnen en als enige een waarschuwing gehad bij het kartenEn nu ff wat zooi downloaden en dan slapen eindelijk
quote:
Nee joh, diep van binnen blijf ik een nerdquote:Je laat ons in de steek, Neeeeeeeeeh!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Slaap lekker!!!!![]()
![]()
![]()
Voor het overschrijden van het maximum toelaatbare massa in de kart?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BazzieK het volgende:
Net wezen bowlen en karten, bowlen natuurlijk gewonnen en als enige een waarschuwing gehad bij het karten![]()
Ehehehe, je zal als vrouwelijke medewerkster maar net 36 zijn geworden... Wordt gewoon keihard bevestigd dat je nu oud bent en niks meer waard op uiterlijk gebied, rol de midlifecrisis maar inquote:Rusland is op zoek naar een nieuwe Miss. Het gaat niet om een Miss World of Universe, maar om de prestigieuze Miss Nuclear. De website Nuclear.ru heeft alle vrouwelijke medewerksters van de Russische kerncentrales tussen de achttien en vijfendertig opgeroepen om mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder in zeer nette staat.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Nee joh, diep van binnen blijf ik een nerdVer van buiten ben je ook nog steeds een nerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe je je werk, ben je doodquote:Bij ernstige supportersrellen op Sicilië is een Italiaanse politieman om het leven gekomen. Dat heeft een Italiaans televisiestation vrijdagavond kort na de derby tussen Catania en Palermo (1-2) gemeld.
De Italiaanse voetbalbond besloot daarop alle wedstrijden in het betaalde voetbal in het weekeinde te schrappen. Volgens de eerste berichten zou de agent zijn getroffen door zwaar vuurwerk, dat in de auto was gegooid waarin hij zat. De politieman overleed in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Volgens de politie zijn tijdens de onlusten ongeveer honderd gewonden gevallen.
Het zeer beladen duel tussen de twee rivaliserende clubs liep volledig uit de hand, mede door de treffers van het bezoekers Palermo. Volgens de woedende aanhang van Catania waren beide doelpunten ongeldig. Het grimmige duel moest door de grote onrust op de tribunes twee keer voor langere tijd worden onderbroken.
De politie gebruikte traangas in het stadion om de vechtende meute in bedwang te houden. Na afloop van de wedstrijd gingen beide supportersgroepen buiten het complex van Catania opnieuw met elkaar op de vuist, met dodelijke afloop.
Ik heb hier in de Fok! MC een keer zo'n V&H uitlaat gezien met dubbele pijpjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:16 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ik hedde niet zo'n lelijke uitlaat![]()
Rib-i is een neger en musikaal.quote:
Ik voel me ook nog jongquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb hier in de Fok! MC een keer zo'n V&H uitlaat gezien met dubbele pijpjes.
Dan was het een andere Kawasjaak..OPM.Voor jouw tijd denk ik.
![]()
[..]
Rib-i is een neger en musikaal.
Je leeftijd laat je weer (deels) in de steekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb hier in de Fok! MC een keer zo'n V&H uitlaat gezien met dubbele pijpjes.
Dan was het een andere Kawasjaak..OPM.Voor jouw tijd denk ik.
![]()
quote:Rib-i is een neger en musikaal.
Hoe is het bevallen, heb je al speurwerk verrichtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
We krijgen een normaal levensritme met alle irritante bijkomstigheden
Nee joh, alleen maar koffie gedronken en afgebeuld door de FMV docentenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het bevallen, heb je al speurwerk verricht
Niet eens een kleine stormbaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, alleen maar koffie gedronken en afgebeuld door de FMV docenten
Is dat voor jou of voor mij?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:49 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Omschrijving:
Te koop gele MZ Scorpion Sport
660cc 1 pitter 1994
24000km
WP vering voor + achter
sportuitlaat
stalen remleidingen voor+achter
loopt,start prima
Ideaal voor beginnende rijder, voor vrouwen of als circuitmotor!
Net verse v-vorkolie en remolie voor, paar nieuwe slangen, bougie.
Incl extra plaatwerk voor aan de zij/onderkant.
Zit heerlijk geluidje in!
BIEDEN ONDER DE E1500 HEEFT GEEN ZIN DAAR GAAT HIJ NIET VOOR WEG!
Wegens beeindiging hobby.
¤ 1.950,00
Middagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef kratjuh het volgende:
Middag
Hoe kan 't dat ik om 4 uur pas thuis kom, als de kroeg om 3 uur al dicht hoort te zijn en die hier hemelsbreed 100 meter verderop zit?
Je verwart me met BazzieK ..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Middag
Je was dronken en was benaderd door een groep van 5 man, en je hebt nu stukken coniferen in je haar en tussen je billen! !!!!!!11111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga snel weer kijken of ze ondertussen niet weggereden zijn.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
Werk in uitvoering. [afbeelding]
[afbeelding]Die linker 22 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga snel weer kijken of ze ondertussen niet weggereden zijn.![]()
![]()
?
Sowieso schrijf je zo.
Erg he! Dat doet het leven in de regio van Groningen en Friesland nou met je.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:54 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij zijn de Lims bang om ouder te worden.Zie de twee opeenvolgende posts.
![]()
Is BVVT nog niet naar zijn liefje op vrijdagavond.
Lekker weertje heden, voor de galgenrit met de XJ.
![]()
![]()
Whahah!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Tering, is er ineens drie uur van de dag weg.![]()
Maar ik ben weer een vrij man.
Qua motoren dan.![]()
[..]
Erg he! Dat doet het leven in de regio van Groningen en Friesland nou met je.
Wees blij dat je in de rijke cultuur van Winkel zit. In Winkel gebeurt altijd wel wat!
Is het niet een verkeerspaal die aangereden is, dan is het wel een verkeerspaal die omgewaaid is.
En die hebben we ook nog -XX- die over een paar jaar voor het burgemeesterschap gaat.![]()
Hey, dus nu weer hop naar de volgende job motorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Qua motoren dan.![]()
[..]
quote:
Alleen olie verversen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:38 schreef -XX- het volgende:
Whahah!![]()
![]()
En wat ga je nu weer in elkaar knutselen!?
Great! =D Dat word tossen dan!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi.
Altijd spannend of ze daar ook zin in hebben om te rijden.
Voor mannen moet het altijd maar normaal zijn om te komen.![]()
[..]
Alleen olie verversen.![]()
Ik heb een nette Fazer gezien voor weinig, en net pas ingereden, dus nog goed voor een ton kilometer.
Of ik ga toch voor meer kilometers, meer karakter, en meer verbruik.Een Triumph dus.
![]()
[afbeelding]
Wel een lekker ding voor de duo.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rib-i is een neger en musikaal.
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef kratjuh het volgende:
Middag
Hoe kan 't dat ik om 4 uur pas thuis kom, als de kroeg om 3 uur al dicht hoort te zijn en die hier hemelsbreed 100 meter verderop zit?
Lijkt me ook het meest waarschijnlijkequote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je was dronken en was benaderd door een groep van 5 man, en je hebt nu stukken coniferen in je haar en tussen je billen! !!!!!!11111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Is het eindelijk mooi weer...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
Qua motoren dan.![]()
Er komt net een mail binnen... de Fazer is verkocht.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:58 schreef -XX- het volgende:
Great! =D Dat word tossen dan!![]()
offf..
Take them both !!![]()
Inschrijven bij wmj![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog lekker gereden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:17 schreef hicham het volgende:
Is het eindelijk mooi weer...
Hopen dat het morgen ook mooi weer is, ff de motor van al z'n pekel ontdoen![]()
En ze zagen mij -net als gisteren- thuiskomen met de motor.
Ik wilde eigenlijk het schakelpookje nog omlaag stellen.![]()
Hij was natuurlijk wel nieuwsgierig hoe de koude start is.![]()
Nou de XJ starte met 1 drukje op de knop kon ik vertellen.. en dat na drie weken.![]()
Ik had ook nog even een busje schuim in de voorband gespoten tegen het leeglopen.
Was in de aanbieding in Spijkenisse. Ik had er voor mijzelf geen geld over.. wel bij verkoop.![]()
quote:[message=6524697,noline]Metal666 schreef op 03 februari 2007 @ 15:37[/message]:
Jaja, sinds gister is deze beauty van mij.
Helaas nog geen rijbewijs, dus echt ervan genieten kan ik nog niet, maar vandaag heb ik m'n vriendin maar laten rijden en ben ik achterop gegaan.
Wat rijdt dat ding lekker zeg.... Het was echt een heerlijke rit.
Worldbeater bedankt!!!
quote:Net een heerlijk ritje gemaakt, (achterop he....) van Delft naar Rotterdam, via Vlaardigen binnedoor naar maassluis en dan door de polder via schipluiden terug.. Heerlijk genieten en de GS rijdt echt super.
Tsja, en jij hebt em net verkocht.quote:
En de koper weet daarvan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had ook nog even een busje schuim in de voorband gespoten tegen het leeglopen.
Was in de aanbieding in Spijkenisse. Ik had er voor mijzelf geen geld over.. wel bij verkoop.![]()
Student medijcijnen. Een goedzak.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef bvvt het volgende:
Tsja, en jij hebt em net verkocht.![]()
Heeft in iedergeval een goed nieuw thuis gekregen![]()
quote:
Ik heb twee oliefilters meegegeven, en het KLX crossstuurtje.quote:Wat ga je nu trouwens met al die reserve onderdelen doen? Of heb je het merendeel al verkocht
Hmmm... die van mij staat er niet bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een bagger op http://www.schademotors.nl/
Ondermeer een schadevrije B12 voor nog geen 2.000 euro.![]()
Leuk dat je het meld, terwijl je al uren afwezig bent op Fok!quote:
Blijft gaaf een ZZR-1100!! Maar niet om iedere dag mee te rijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef Rib-i het volgende:
Woon/werk motor
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een compleet rattetoeje. Slaat kant nog wal deze collectie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:20 schreef -XX- het volgende:
MeerGoedheid!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
He he.. daar hebben onze motorkenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogvliet! R.I.P.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
Vandaag overleden bij ongeluk!Rip!
http://binnenland.nieuws.(...)anrijding_in_Brielle![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijft gaaf een ZZR-1100!! Maar niet om iedere dag mee te rijden.
Hoewel.. ik heb de oldkool ZX-10 gehad, en die reed bij rustig rijden ook 400 kilometer op een tank.. 1:22.![]()
![]()
(maar in de winter zijn ze nog wel eens onhandelbaar als het glad wordt..)
De Appie is zeker te duur, de Triumph weet ik nog niet. De Triumph is redelijk vrij van storingenquote:@TriumpH en Appie.. beiden te hoog in prijs.
Ga geen vergelijkbaar bedrag (of zelfs meer)uitgeven als ik voor de TLR kreeg.
Geen motor matcht aan de dikke V-twin Soes.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |