quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
Al het derder topique geopend door iemand die niet in de OP staat
![]()
Ik ga morgen nog even de voorrem ontluchten, en de olie verversen. Afleveringsbeurtje dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Aardbei komt uit de ZX-6 clan, doe hem de groeten![]()
Haha, vuile hondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben zo blij met die edit historie he
Ik vind je oprecht tofquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, vuile hond![]()
Owjeejjij bent blauw!
![]()
Vieze kwal![]()
Met deze uitspraak schaad je nu ieder zijn ziel in FokMcquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind je oprecht tof![]()
Ik zet jou op het lijstje van Fokkers die ik nog eens in het echt moet ontmoeten.
ooooh kut verkeerde scquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut er post een mod in de reeks:o
tis net een als bij een stier een rode doekquote:
het was eigenlijk de combinatie van SE en -XX-quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er stond -XX- in de OP!Wat dacht jij dan
![]()
![]()
dat TF sex met -XX- wilquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er stond -XX- in de OP!Wat dacht jij dan
![]()
![]()
Ehhhhhhhh,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pfft, ik heb mn originel account ten minste nog
Nee, en knuffelslet ook neit zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhhhhhhh,Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor.......
![]()
ik dacht al waarom zit ik nou hier te postenquote:
Ik zag haar eerstquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik dacht al waarom zit ik nou hier te posten![]()
ik ga alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]eeuh nee dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
We missen je!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BazzieK het volgende:
Opkankeren modjes, ben te moe om veel bij te lezen
Nja internet er heel de dag uit gelegen, voor de rest kenkermoe van weer een leven hebben alhoewel de opleiding tot nu toe kenkergoed bevalt. Net wezen bowlen en karten, bowlen natuurlijk gewonnen en als enige een waarschuwing gehad bij het kartenEn nu ff wat zooi downloaden en dan slapen eindelijk
quote:
Nee joh, diep van binnen blijf ik een nerdquote:Je laat ons in de steek, Neeeeeeeeeh!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Slaap lekker!!!!![]()
![]()
![]()
Voor het overschrijden van het maximum toelaatbare massa in de kart?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef BazzieK het volgende:
Net wezen bowlen en karten, bowlen natuurlijk gewonnen en als enige een waarschuwing gehad bij het karten![]()
Ehehehe, je zal als vrouwelijke medewerkster maar net 36 zijn geworden... Wordt gewoon keihard bevestigd dat je nu oud bent en niks meer waard op uiterlijk gebied, rol de midlifecrisis maar inquote:Rusland is op zoek naar een nieuwe Miss. Het gaat niet om een Miss World of Universe, maar om de prestigieuze Miss Nuclear. De website Nuclear.ru heeft alle vrouwelijke medewerksters van de Russische kerncentrales tussen de achttien en vijfendertig opgeroepen om mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder in zeer nette staat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |