Het was gewoon de snelste.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef pullup het volgende:
Ik ben voor deze :p
Qua posts wel, alleen het aantal views blijft wat achter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef mootie het volgende:
weeeee! we lopen in!
Het filmpje staat nu ook in de updatequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef Kaleddis het volgende:
Heb net het filmpje met Nena gezien op de site van Tien. Bij binnenkomst van Nena zie je Amanda al schrikken. Er zal denk ik wel wat voorgevallen zijn.
Toen Nena wegging vroeg Sylvia nog van:"Wil je Amanda nog niet even spreken ?" waarop Nena antwoord:"Nee, ik kan daar niet tegen. Tegen zulke mensen". Oei![]()
wat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef CARLAK het volgende:
Huub en Syl weten het ook al.
Moet ik je haar uit je gezicht houden als je boven de pot hangt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
Ik voel me een beetje misselijk, wilt iemand effe bij me langskomen om me in te stoppen, wat water te brengen en me een knuffel geven?![]()
![]()
![]()
Nou dan is het een hele goede actrice, dat zie ik er toch niet doen met die hersens van haar. Of ze is wel zo pissed op BBNN dat het het beste van haar boven haalt, maar ik vrees dat het gewoon een wijf is die lekker gaat voor haar poes in de playboy. Ik heb nog een sprankje hoop dat het wel een spel is en dat sta ik te juichen !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Maar is deze "boosheid" op Nena serieus of is dit een act?
In ieder geval net zo lang totdat Brainless huilend/stampend/etc. het huis verlaat!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef pullup het volgende:
Mag Nena voorlopig elke dag nog even terugkomen ?
Je bent te laat. Want Nena was al terug...... Maar ook weer weg...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Heb even bijgelezen en wil alleen maar even kwijt dat ik Nena mis.
Nena, kom terug!!!
Ik heb Natasia voor je geregeld. Vind je dat oké? Ze komt naakt overigens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
Ik voel me een beetje misselijk, wilt iemand effe bij me langskomen om me in te stoppen, wat water te brengen en me een knuffel geven?![]()
![]()
![]()
Ze was weer haar goeie ik vanavondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Heb even bijgelezen en wil alleen maar even kwijt dat ik Nena mis.
Nena, kom terug!!!
ik kan die filmpjes niet bekijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef Kaleddis het volgende:
Heb net het filmpje met Nena gezien op de site van Tien. Bij binnenkomst van Nena zie je Amanda al schrikken. Er zal denk ik wel wat voorgevallen zijn.
Toen Nena wegging vroeg Sylvia nog van:"Wil je Amanda nog niet even spreken ?" waarop Nena antwoord:"Nee, ik kan daar niet tegen. Tegen zulke mensen". Oei![]()
is heel normaal!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
Hmmm... als Brian in beeld komt dan krijg ik de neiging om mijn beeldscherm te rammen... is dat erg?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze was weer haar goeie ik vanavond
Intelligent, waardig, and damn good looking
Ja want dan sla je niet op zijn smoelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
Hmmm... als Brian in beeld komt dan krijg ik de neiging om mijn beeldscherm te rammen... is dat erg?
Ik krijg moordneigingen. Is dat erg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat ze zometeen spontaan in de jacuzie moet kotsen, maar goed: daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Doe als ik.... streams aan met geluid maar geen beeld....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
BB is een ander programma Bart.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef dieenebart het volgende:
val een beetje laat in, maar kreeg nog wel dit mee:
Vreemd dat mensen dit een goede actie vonden. Elke vorm van geloofwaardigheid aan dit programma is nu weg. Dit is geen spelprogramma meer, het is gewoon 100% soap met acteurs. Eigenlijk wist elke streamer dat allang (al sinds BB3) maar het was voornamelijk speculatie over in welke mate er gescript was, nu is die illusie volledig weggevallen...
Verklaar je nader? Heb je goede bronnen? Ben gewoon nieuwsgierig:)
Nena kortstondig terug schijnt geweldig te zijn, ik ga snel een (nieuwe ) snelle computer kopen en kijken!
En dan als laatste een boodschap voor Amanda:
KIJK UIT VOOR HUUB! Huub is het type mens dat er genoegen in schept zijn medemens het leven zo lastig mogelijk te maken, door continue van mensen te eisen dat ze nadenken. Secreet. Het is gewoon laag, want zo kom je nooit lekker in je ritme. Nena werd ook al nerveus van Huub, en ze vond hem lelijk, maar als je daar het fijne van wil weten moet je het maar even aan Natasia vragen, moppie. Voor de rest toi toi toi, maak er wat van en kijk niet raar op als je binnen twee weken een briefje krijgt waar op staat dat je een reis hebt gewonnen met een spaarlampenactie, zodat je twee weken met Natasia naar de Malediven mag. Lekker snorkelen tussen de mantaroggen. Doe Steve de groeten van ons allemaal!
Lekker weekend jullie (allemaal)
doe niet zo ordinair. je bent toch geen flokkiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg moordneigingen. Is dat erg?
Als jou filmpje heel lang mag blijven bestaan op YouTube maakt het me niks meer uit. Geniet ik van tot mijn laatste ademquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent te laat. Want Nena was al terug...... Maar ook weer weg...
Nee dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik krijg moordneigingen. Is dat erg?
nena weet al vanaf de kerst dat amanda er ook in wou en was het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geef het even tijd. Nena was geschokt dat haar beste vriendien haar vervanger is. Amanda is geschokt dat Nena er uit moest. Komt allemaal goed. 7 jaar vriendschap wordt nu door DGK even op de proef gesteld. Nachtje slapen doet (soms) wonderen. ( Ik was ook wel geschokt dat Nena er uit moest na een actie uit \'siegologies\' noodweer).
Of het is Nastasia of je zit naar Moby Dick te kijkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:09 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik zie daar een grote wiite vlek in beeld?!?
Badpak
He He He, Apen zijn ook mensenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:09 schreef Darklight het volgende:
Is die aap beschermengel ofzo?
jamaar jamaar... als iedereen weet dat er gescript wordt, waarom is dan de geloofwaardigheid ineens weg? We geloven dan toch ook dat er gescript wordt? Dat is dan toch geloofwaardig?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:09 schreef marky het volgende:
[..]
BB is een ander programma Bart.
Dit is DGK hier geven ze min of meer ook toe dat er gestuurd en gescript wordt. Er wordt ook zo over gesproken.
Wat de invloed van Hummie in de DBK gesprekken is weten we niet er zijn vermoedens dat daar meer wordt gedaan dan alleen een vriendelijk gesprekje.
De Apenheul draait verlies.... En als je de fitness hebt gezien, hoe dat baviaantje stond te springen....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:09 schreef Darklight het volgende:
Is die aap beschermengel ofzo?
Oh, sorry, dat zeg ik altijd standaard als het over homo's gaat, zo klopt de zin niet helemaal natuurlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
He He He, Apen zijn ook mensen
Hou het er maar op dat het een beetje duister middengebied is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jamaar jamaar... als iedereen weet dat er gescript wordt, waarom is dan de geloofwaardigheid ineens weg? We geloven dan toch ook dat er gescript wordt? Dat is dan toch geloofwaardig?
LS, werkelijk in alle posts die je het afgelopen uur hebt gemaakt komt het woord Baviaan of aap voor. Is echt wel een beetje triestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De Apenheul draait verlies.... En als je de fitness hebt gezien, hoe dat baviaantje stond te springen....
Dat zou werkelijke reclame zijn voor de Apenheul.
"Wij hebben het aapje uit DGK""
Gewoon alles met een flinke korel zout nemenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
jamaar jamaar... als iedereen weet dat er gescript wordt, waarom is dan de geloofwaardigheid ineens weg? We geloven dan toch ook dat er gescript wordt? Dat is dan toch geloofwaardig?
heee, linkje graag!! ikheb weer iets moois gemist?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als jou filmpje heel lang mag blijven bestaan op YouTube maakt het me niks meer uit. Geniet ik van tot mijn laatste adem![]()
Kan beter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als jou filmpje heel lang mag blijven bestaan op YouTube maakt het me niks meer uit. Geniet ik van tot mijn laatste adem![]()
Op die vraag is maar één antwoord mogelijk!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef Scrupules het volgende:
zou ilona zich bewust zijn van haar hoofd vraag ik me wel eens af
Het zou pas erg zijn als je haar slim vindt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:15 schreef partyyboyy het volgende:
Is het erg om Amanda 'niet slim' te vinden?
Overschatting is altijd erg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:15 schreef partyyboyy het volgende:
Is het erg om Amanda 'niet slim' te vinden?
mmmm....? je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. ik kijk het nog een paar dagen aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef snetje het volgende:
[..]
nena weet al vanaf de kerst dat amanda er ook in wou en was het hier niet mee eens
A: om amanda te beschermen zoals ilona aangaf
B: dat dat nena zoiets had van dit is mijn ding de DGK !!!
nena heeft dit meerdere malen goed duidelijk gemaakt aan amanda....
amanda ging er toch in met de smoes samen te zitten met nena
je kent dat soort vriendinnen toch wel !! dat soort wat altijd alles wil hebben wat een ander heeft![]()
![]()
![]()
is het wel verstandig om bij natasia in de buurt te blijven als je al misselijk bent?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef Sug4r het volgende:
Is het wel verstandig om in de sauna te gaan wanneer je misselijk bent?
Het kan er maar uit zijn!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
is het wel verstandig om bij natasia in de buurt te blijven als je al misselijk bent?
quote:
Nee, is absoluut kotsbevorderend!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
is het wel verstandig om bij natasia in de buurt te blijven als je al misselijk bent?
Dan mag je van geluk spreken dat Natasia opgesloten zitquote:beequeen - vrijdag 2 februari 2007 @ 21:17
Ik ben ook zooooooooooooooooooooo misselijk
Dan is het niet gek dat Nena boos is op Amanda, want zij gaat er nu in terwijl Nena eruit is geschopt. Die Amanda blijkt helmaal geen hartsvriendin te zijn dus. Ik ken dat soort types ook wel, die kan je maar beter uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef snetje het volgende:
[..]
nena weet al vanaf de kerst dat amanda er ook in wou en was het hier niet mee eens
A: om amanda te beschermen zoals ilona aangaf
B: dat dat nena zoiets had van dit is mijn ding de DGK !!!
nena heeft dit meerdere malen goed duidelijk gemaakt aan amanda....
amanda ging er toch in met de smoes samen te zitten met nena
je kent dat soort vriendinnen toch wel !! dat soort wat altijd alles wil hebben wat een ander heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan mag je van geluk spreken dat Natasia opgesloten zit![]()
The Nanny is er niets bijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Meneermax het volgende:
Wat een jankstem heeft dat mens zeg.
Nou vraag ik je...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ja en ik zeg..jij ik zei...en ik zeg...en toen zei ik!![]()
![]()
![]()
Gaat het moppie? Hier, heb je een bikini. Gaan we lekker de sauna in. Nee schat, die bikini is niet te klein. Nena is echt een kutwijf. Ik lust haar wel rauw, laat haar maar komen..laat haar maar komen...laat haar maar komen!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook zooooooooooooooooooooo misselijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ze doet me erorm aan iemand denken (qua stem dan), maar ik kom er maar niet op....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Meneermax het volgende:
Wat een jankstem heeft dat mens zeg.
Die naait niks meer, nog niet eens de lauwe lentlelucht van de op een kier staande keukendeur.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef marky het volgende:
Ik doe een voorspelling.
Amanda gaat zich laten naaien door Brian.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Amanda lokt Natasia en Brian tot uitspraken door vriendschappelijk met hun te doen. Het is een groot spel van haar.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die naait niks meer, nog niet eens de lauwe lentlelucht van de op een kier staande keukendeur.
*steekt net een hap vla richting mondholte en kijkt verbaasd: zout?*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon alles met een flinke korel zout nemen![]()
Dat zou een wonder zijn. Tot nu toe doet ze zich echt voor als het jaloerse vriendinnetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Amanda lokt Natasia en Brian tot uitspraken door vriendschappelijk met hun te doen. Het is een groot spel van haar.
Tijd en plaats. Dat is het enige wat nog interessant is!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef marky het volgende:
Ik doe een voorspelling.
Amanda gaat zich laten naaien door Brian.
doet me denken aan hildequote:
Andersom is ook waar. Amanda wil mooi en slim zijn als Nena en Nena wil spontaan en zelfverzekerd voelen als Amanda...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Je ziet dus dat Nena altijd op de verkeerde mensen is gevallen.
Die vriendin wil gewoon alles wat Nena ook heeft.
Ik hoop echt dat Nena nu eens goede mensen gaat tegengekomen.
Het word gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef F04 het volgende:
Ik ben sinds een paar uur weg van de streams. Toen waren ze Nena af aan 't zeiken. Nu schakel ik weer in, en ze doen het nog steeds.
Er komt maar geen einde aan hé.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Wijn van de Aldi is best lekker maar de badmode laat te wensen over....
nee hartsvriendin, merk je toch wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef F04 het volgende:
Die Amanda is het zusje van Nena hé?
Met maar 1 hersencel en het geheugen van een goudvis. ach dan begrijp ik dat wel.quote:marky - vrijdag 2 februari 2007 @ 21:26
Ik snap het niet. Die Amanda heeft toch gezien hoe ze met Nena zijn omgegaan. Dan stink je er toch niet net zo hard ook in.
Dat deed hij nog niet, he?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Technisch gezien is dat niet goed dat Amanda dom is want Brian gaat zich als ene filosoof profileren![]()
Ik vraag me af of ze wel naar DGK heeft gekeken voor ze erin gingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef marky het volgende:
Ik snap het niet. Die Amanda heeft toch gezien hoe ze met Nena zijn omgegaan. Dan stink je er toch niet net zo hard ook in.
1tje is ze er tegengekomen...prachtige blik van verstandhouding met Hupert!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Je ziet dus dat Nena altijd op de verkeerde mensen is gevallen.
Die vriendin wil gewoon alles wat Nena ook heeft.
Ik hoop echt dat Nena nu eens goede mensen gaat tegengekomen.
Beauty!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
1tje is ze er tegengekomen...prachtige blik van verstandhouding met Hupert!
[afbeelding]
Huub heeft het wel weer snel doorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Volgens Joep is die Amanda een mini Natasia.
Supershotquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
1tje is ze er tegengekomen...prachtige blik van verstandhouding met Hupert!
[afbeelding]
Black Powderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben niet rasistisch, maar is dit nu Black Power?![]()
Welja dat kan ons wonderkind ook welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
Brian is rauw opgegroeid op de straat, weet je!
Ghettoboy! Misschien kan die wel rapper worden.
Misschien de eerste Knuffel Antiliaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Welja dat kan ons wonderkind ook wel![]()
ze heeft alleen naar de bling bling gekeken en niet gehoord (en zeker niet nagedacht) wat er gezegd werd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef marky het volgende:
Dat kan ie goed inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij draait wel lekker die natte nel, the beat is rocking...
Misschien kan hij wel omkomen bij een drive by-shooting.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
Brian is rauw opgegroeid op de straat, weet je!
Ghettoboy! Misschien kan die wel rapper worden.
Al rappend ten onder gaan. Ik stem voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel omkomen bij een drive by-shooting.
Je kan alles over hem zeggen, maar mixen kan iequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef beco het volgende:
Eerlijk is eerlijk; de stream met NL is veel beter !![]()
zekers, en een apart signaaltje, dus zonder gelul van mensen die daar in de gameroom lopen, goed bezig redactiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je kan alles over hem zeggen, maar mixen kan ie![]()
![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Nee maar iemand gaat hem nu wel geloven!quote:
Apart signaaltje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zekers, en een apart signaaltje, dus zonder gelul van mensen die daar in de gameroom lopen, goed bezig redactie![]()
yepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Dat hoop ik nog steeds van harte, maar dan laat ze zich wel erg negatief uit over Nena, ze kan dan ook NatASS en Brain meer laten praten. Ze hoeft niet van die privé zaken te vertellen om het punt te maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef anno-i-mus het volgende:
Joh .... we weten toch alllemaal wel dat Amandel vanmiddag een lang gesprek heeft gehad in het kantoortje ..... Je kan jezlf afvragen of Nena daar niet bij was
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee maar iemand gaat hem nu wel geloven!![]()
vlekkeloos de ene overgang na de andere echt goed.....quote:
Viel mij ook opquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
BTW, 'de stem' noemkde NL ook al Satanael in de reguliere...... ±D
En voor de oplettende kijker:
NL: 'Daar ga ik zeker wat mee doen.'
Bart mag die Amanda niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Black_king het volgende:
Amanda zit definitief in de NNBB groep...... Bji deze dus de ABBNN-clan
NL is de master in de muziekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ook mooi om te zien hoe NL helemaal op gaat in het mixen...
BBANN-Clanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Black_king het volgende:
Amanda zit definitief in de NNBB groep...... Bji deze dus de ABBNN-clan
je oren hebben nieuwe batterijen nodig....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.
Zie je, verneukt ie het weer !
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
je oren hebben nieuwe batterijen nodig....![]()
Dan luister je wel heel precies, ik hoor weinig verneukeratiefs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.
Zie je, verneukt ie het weer !
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart mag die Amanda niet zo volgens mij.
Nee-eeh Amanda!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Zoals Nena? (ik heb zoveel van jou geleerd in onze gesprekken)
en dan kan ik er naar luisteren door...mijn koptelefoon.quote:
NL gaat zeker wat doen met Huub...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.
Ik hoop ook stiekem dat Bart (en misschien NL) zich tegen Natasia, Brian en Amanda gaat keren.
Komt omdat ik weet hoe die apparatuur werkt en wat je dus fout kunt doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan luister je wel heel precies, ik hoor weinig verneukeratiefs...
Mono....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wel leuk dat de regie direct vanaf de mengtafel streamed
Voor het grotere publiek iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
Al is de muziekkeuze wel ietwat aan de commerciele smaak wat mij betreft, en wat NL betreft ook lijkt me...
Misschien juist voor het 'grote' publiek, of juist om lekker in te komen...
Met zulke vrienden heb je ook echt geen vijanden nodig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.
Ik hoop ook stiekem dat Bart (en misschien NL) zich tegen Natasia, Brian en Amanda gaat keren.
En Bart Mee .....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Heb toch het gevoel dat de groepjes nu gaan veranderen, BAN (Brian Amanda Natasia) en denk dat NL meer zoals het er nu naar uitziet naar de Huub groep (wellicht) kan gaan
Same hier...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat ik precies weet hoe die apparatuur werkt en wat je dus fout kunt doen.
Het maakt haar nu niet uit, ze wil eerst vrienden in het huis hebben om mee te praten, daarna wordt ze kieskeurig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef rooie3 het volgende:
Nou schiet mij maar lek hoor.
Ik snap echt niks van deze wending.
Dit ligt er te dik bovenop.
mij maak je niet wijs dat ze hun echt leuk vind.
De meest gehate personen in die villa.
wat is hier aan de hand.
Dat had ik wel begrepen, hoef je niet gelijk te gaan tongen...quote:
hehe, denk dat er veel meer mensen zijn die het wel weten, hij doet het niet gek, hoewel die net toch wel een foutje maakt booooeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat ik weet hoe die apparatuur werkt en wat je dus fout kunt doen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Same hier...
Tis ook gewoon niet leuk meer als je uit gaat, daar let ik dan op enzo en kan het m'n avond verneuken als het tegenzit...
Gelukkig ben ik geen kok...
Of toch wel...![]()
Ik snapte het pas nadat ik gepost had en had opeens een Nena-Amanda mode on!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen, hoef je niet gelijk te gaan tongen...
Zoals Nena, schreef ik, eerder deed. Het citaat was van gisteren!
Waarvan ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:53 schreef Black_king het volgende:
Gaaf, maakt er iemand opnames..... ?
Ok, zo diep zit ik niet in dat wereldjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt omdat ik weet hoe die apparatuur werkt en wat je dus fout kunt doen.
eigen mono zender aangesloten misschien ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
Vraag me af hoe de regie direct het mengpaneel kan streamen, zal wel verbonden zijn ofzo met een netwerkkabel naar de regiekamer?
Niet gek voor een beginneling toch? Hij heeft het toch pas net geleerd?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hehe, denk dat er veel meer mensen zijn die het wel weten, hij doet het niet gek, hoewel die net toch wel een foutje maakt booooeee
Overtuiging. What you see is what you get.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda gaat mee met de Antilliaan en dat Baviaantje....
Doet ze het tactisch of uit overtuiging?
Mja, ik heb geen verstand van DJ apparatuur maar mss zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
eigen mono zender aangesloten misschien ?
S3...... Ok, misschien niet perfect, maar heel goed hoorbaar.....quote:
Ik wist niet dat ik boos werd!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik snapte het pas nadat ik gepost had en had opeens een Nena-Amanda mode on!sorry
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet gek voor een beginneling toch? Hij heeft het toch pas net geleerd?
Loop jij wel altijd sync?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique schreeuwt dan: YO DJ geef die plaat eens een hengst joh! loopt niet in sync!!
En Bart dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Heb toch het gevoel dat de groepjes nu gaan veranderen, BAN (Brian Amanda Natasia) en denk dat NL meer zoals het er nu naar uitziet naar de Huub groep (wellicht) kan gaan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je één oog dichtknijpen...
Dan hoor je het pas goed!
het kenwoord is "stiekem" denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart toch aansluiting gaat zoeken bij Huub's gangquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
En Bart dan?
Ik zie eerder 3 groepen. BN, BAN, HIS.
Ik loop nooit sync, ben gestoordquote:
Ohw dat wist ik niet, dan valt het mixen wel tegen ja (alhoewel deze laatste vond ik wel goed), de muziekkeuze is wel lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen platenlabel....
Alleen als ik aan het neuken benquote:
ik was eerder ! ik was eerder !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Zal niet lang duren voordat de vinger(s) van Fantasia de weg gevonden hebben bij Nonona![]()
bart is wel okquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart toch aansluiting gaat zoeken bij Huub's gang
Soms chagerijnig en saai maar inborst is idd goedquote:
538 Dance smash?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
Weet iemand welke CD NL nu eigenlijk gebruikt? Zitten wel coole nummers op
Coooooooooooooooooolquote:
It's a bitchfight, Bart, Nena heeft streams mee kunnen kijken, en is in het huis even repliek wezen geven daarover......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef dieenebart het volgende:
zo zo Amanda... gaat 'ie lekker?
Nena dom en ondankbaar noemen. Niet slim om niet in playboy te gaan.
"Ik hoop dat ze terugkomt om een keer normaal met me te praten".
en ze is de pil vergeten (mee te nemen of uit haar spullen te halen)
Jaja wat een hartsvriendin is het hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef dieenebart het volgende:
zo zo Amanda... gaat 'ie lekker?
Nena dom en ondankbaar noemen. Niet slim om niet in playboy te gaan.
"Ik hoop dat ze terugkomt om een keer normaal met me te praten".
en ze is de pil vergeten (mee te nemen of uit haar spullen te halen)
Zat ook aan zoiets te denken, en dan ws. de meest recente versie?quote:
OMGquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwe wet:
Alle Surinamers die slecht spreken over Nederland.... Terug naar Suriname
Alle Antillianen die slecht praten over Nederland.... Terug naar de Eilanden
Aanpassen zullen jullie. Zo niet!!! OPROTTEN!!!!
Wil je het wel. Dan ben je welkom.
Bart is de laatste tijd wel erg passief. Alles draait bij hem over Lesley.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms chagerijnig en saai maar inborst is idd goed
Als ze maar niet de NL Party Mix komen verneuken met hun gezever...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef F04 het volgende:
Eindelijk! ze gaan uit de sauna.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik moet er niet aan denken om nu naar dat slappe geroddel van Brian,Natasia en Amanda te luisteren, geef me dan maar het gemix van NL...
Iets met 'waarde' en 'dalen'quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuwe wet:
Alle Surinamers die slecht spreken over Nederland.... Terug naar Suriname
Alle Antillianen die slecht praten over Nederland.... Terug naar de Eilanden
Aanpassen zullen jullie. Zo niet!!! OPROTTEN!!!!
Wil je het wel. Dan ben je welkom.
Daarom, en dat is best zonde, denk dat je erg veel lol met hem kan hebben maar sinds dat Lesley gebeuren is dat een stuk minder gewordenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:02 schreef F04 het volgende:
[..]
Bart is de laatste tijd wel erg passief. Alles draait bij hem over Lesley.
Wie is Bart?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom, en dat is best zonde, denk dat je erg veel lol met hem kan hebben maar sinds dat Lesley gebeuren is dat een stuk minder geworden
Nee, zdngmw is zaadloosquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef Mika25 het volgende:
Amanda: "Ik ben m`n pil vergeten"...zou ze die nodig gaan hebben ?!?!
Naar de reacties van Fokkers was Huub ook erg goed (dus beter dan Bart en Brian)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef BONG4002 het volgende:
NL is wel duidelijk de beste van de 3 'DJ's' in het huis (Bart en Brian)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |