Overtuiging. What you see is what you get.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda gaat mee met de Antilliaan en dat Baviaantje....
Doet ze het tactisch of uit overtuiging?
Mja, ik heb geen verstand van DJ apparatuur maar mss zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
eigen mono zender aangesloten misschien ?
S3...... Ok, misschien niet perfect, maar heel goed hoorbaar.....quote:
Ik wist niet dat ik boos werd!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik snapte het pas nadat ik gepost had en had opeens een Nena-Amanda mode on!sorry
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet gek voor een beginneling toch? Hij heeft het toch pas net geleerd?
Loop jij wel altijd sync?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique schreeuwt dan: YO DJ geef die plaat eens een hengst joh! loopt niet in sync!!
En Bart dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Heb toch het gevoel dat de groepjes nu gaan veranderen, BAN (Brian Amanda Natasia) en denk dat NL meer zoals het er nu naar uitziet naar de Huub groep (wellicht) kan gaan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je één oog dichtknijpen...
Dan hoor je het pas goed!
het kenwoord is "stiekem" denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.
Ik hoop ook stiekem dat Bart (en misschien NL) zich tegen Natasia, Brian en Amanda gaat keren.
Ik denk dat Bart toch aansluiting gaat zoeken bij Huub's gangquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
En Bart dan?
Ik zie eerder 3 groepen. BN, BAN, HIS.
Ik loop nooit sync, ben gestoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |