quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
je oren hebben nieuwe batterijen nodig....![]()
Dan luister je wel heel precies, ik hoor weinig verneukeratiefs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.
Zie je, verneukt ie het weer !
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart mag die Amanda niet zo volgens mij.
Nee-eeh Amanda!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Zoals Nena? (ik heb zoveel van jou geleerd in onze gesprekken)
en dan kan ik er naar luisteren door...mijn koptelefoon.quote:
NL gaat zeker wat doen met Huub...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.
Ik hoop ook stiekem dat Bart (en misschien NL) zich tegen Natasia, Brian en Amanda gaat keren.
Komt omdat ik weet hoe die apparatuur werkt en wat je dus fout kunt doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan luister je wel heel precies, ik hoor weinig verneukeratiefs...
Mono....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:50 schreef BONG4002 het volgende:
Wel leuk dat de regie direct vanaf de mengtafel streamed
Voor het grotere publiek iddquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
Al is de muziekkeuze wel ietwat aan de commerciele smaak wat mij betreft, en wat NL betreft ook lijkt me...
Misschien juist voor het 'grote' publiek, of juist om lekker in te komen...
Met zulke vrienden heb je ook echt geen vijanden nodig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.
Ik hoop ook stiekem dat Bart (en misschien NL) zich tegen Natasia, Brian en Amanda gaat keren.
En Bart Mee .....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:48 schreef BONG4002 het volgende:
Heb toch het gevoel dat de groepjes nu gaan veranderen, BAN (Brian Amanda Natasia) en denk dat NL meer zoals het er nu naar uitziet naar de Huub groep (wellicht) kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |