Nou dan is het een hele goede actrice, dat zie ik er toch niet doen met die hersens van haar. Of ze is wel zo pissed op BBNN dat het het beste van haar boven haalt, maar ik vrees dat het gewoon een wijf is die lekker gaat voor haar poes in de playboy. Ik heb nog een sprankje hoop dat het wel een spel is en dat sta ik te juichen !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Maar is deze "boosheid" op Nena serieus of is dit een act?
In ieder geval net zo lang totdat Brainless huilend/stampend/etc. het huis verlaat!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef pullup het volgende:
Mag Nena voorlopig elke dag nog even terugkomen ?
Je bent te laat. Want Nena was al terug...... Maar ook weer weg...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Heb even bijgelezen en wil alleen maar even kwijt dat ik Nena mis.
Nena, kom terug!!!
Ik heb Natasia voor je geregeld. Vind je dat oké? Ze komt naakt overigens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Mika25 het volgende:
Ik voel me een beetje misselijk, wilt iemand effe bij me langskomen om me in te stoppen, wat water te brengen en me een knuffel geven?![]()
![]()
![]()
Ze was weer haar goeie ik vanavondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
Heb even bijgelezen en wil alleen maar even kwijt dat ik Nena mis.
Nena, kom terug!!!
ik kan die filmpjes niet bekijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef Kaleddis het volgende:
Heb net het filmpje met Nena gezien op de site van Tien. Bij binnenkomst van Nena zie je Amanda al schrikken. Er zal denk ik wel wat voorgevallen zijn.
Toen Nena wegging vroeg Sylvia nog van:"Wil je Amanda nog niet even spreken ?" waarop Nena antwoord:"Nee, ik kan daar niet tegen. Tegen zulke mensen". Oei![]()
is heel normaal!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
Hmmm... als Brian in beeld komt dan krijg ik de neiging om mijn beeldscherm te rammen... is dat erg?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze was weer haar goeie ik vanavond
Intelligent, waardig, and damn good looking
Ja want dan sla je niet op zijn smoelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
Hmmm... als Brian in beeld komt dan krijg ik de neiging om mijn beeldscherm te rammen... is dat erg?
Ik krijg moordneigingen. Is dat erg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat ze zometeen spontaan in de jacuzie moet kotsen, maar goed: daar zal ik vast niet de enige in zijn.
Doe als ik.... streams aan met geluid maar geen beeld....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |