Het kan er maar uit zijn!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
is het wel verstandig om bij natasia in de buurt te blijven als je al misselijk bent?
quote:
Nee, is absoluut kotsbevorderend!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef Scrupules het volgende:
[..]
is het wel verstandig om bij natasia in de buurt te blijven als je al misselijk bent?
Dan mag je van geluk spreken dat Natasia opgesloten zitquote:beequeen - vrijdag 2 februari 2007 @ 21:17
Ik ben ook zooooooooooooooooooooo misselijk
Dan is het niet gek dat Nena boos is op Amanda, want zij gaat er nu in terwijl Nena eruit is geschopt. Die Amanda blijkt helmaal geen hartsvriendin te zijn dus. Ik ken dat soort types ook wel, die kan je maar beter uit de weg gaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:10 schreef snetje het volgende:
[..]
nena weet al vanaf de kerst dat amanda er ook in wou en was het hier niet mee eens
A: om amanda te beschermen zoals ilona aangaf
B: dat dat nena zoiets had van dit is mijn ding de DGK !!!
nena heeft dit meerdere malen goed duidelijk gemaakt aan amanda....
amanda ging er toch in met de smoes samen te zitten met nena
je kent dat soort vriendinnen toch wel !! dat soort wat altijd alles wil hebben wat een ander heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan mag je van geluk spreken dat Natasia opgesloten zit![]()
The Nanny is er niets bijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Meneermax het volgende:
Wat een jankstem heeft dat mens zeg.
Nou vraag ik je...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ja en ik zeg..jij ik zei...en ik zeg...en toen zei ik!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |