Gaat het moppie? Hier, heb je een bikini. Gaan we lekker de sauna in. Nee schat, die bikini is niet te klein. Nena is echt een kutwijf. Ik lust haar wel rauw, laat haar maar komen..laat haar maar komen...laat haar maar komen!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook zooooooooooooooooooooo misselijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ze doet me erorm aan iemand denken (qua stem dan), maar ik kom er maar niet op....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Meneermax het volgende:
Wat een jankstem heeft dat mens zeg.
Die naait niks meer, nog niet eens de lauwe lentlelucht van de op een kier staande keukendeur.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef marky het volgende:
Ik doe een voorspelling.
Amanda gaat zich laten naaien door Brian.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Amanda lokt Natasia en Brian tot uitspraken door vriendschappelijk met hun te doen. Het is een groot spel van haar.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die naait niks meer, nog niet eens de lauwe lentlelucht van de op een kier staande keukendeur.
*steekt net een hap vla richting mondholte en kijkt verbaasd: zout?*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon alles met een flinke korel zout nemen![]()
Dat zou een wonder zijn. Tot nu toe doet ze zich echt voor als het jaloerse vriendinnetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Amanda lokt Natasia en Brian tot uitspraken door vriendschappelijk met hun te doen. Het is een groot spel van haar.
Tijd en plaats. Dat is het enige wat nog interessant is!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef marky het volgende:
Ik doe een voorspelling.
Amanda gaat zich laten naaien door Brian.
doet me denken aan hildequote:
Andersom is ook waar. Amanda wil mooi en slim zijn als Nena en Nena wil spontaan en zelfverzekerd voelen als Amanda...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Je ziet dus dat Nena altijd op de verkeerde mensen is gevallen.
Die vriendin wil gewoon alles wat Nena ook heeft.
Ik hoop echt dat Nena nu eens goede mensen gaat tegengekomen.
Het word gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef F04 het volgende:
Ik ben sinds een paar uur weg van de streams. Toen waren ze Nena af aan 't zeiken. Nu schakel ik weer in, en ze doen het nog steeds.
Er komt maar geen einde aan hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |