Die naait niks meer, nog niet eens de lauwe lentlelucht van de op een kier staande keukendeur.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef marky het volgende:
Ik doe een voorspelling.
Amanda gaat zich laten naaien door Brian.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Amanda lokt Natasia en Brian tot uitspraken door vriendschappelijk met hun te doen. Het is een groot spel van haar.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die naait niks meer, nog niet eens de lauwe lentlelucht van de op een kier staande keukendeur.
*steekt net een hap vla richting mondholte en kijkt verbaasd: zout?*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon alles met een flinke korel zout nemen![]()
Dat zou een wonder zijn. Tot nu toe doet ze zich echt voor als het jaloerse vriendinnetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef CARLAK het volgende:
Amanda lokt Natasia en Brian tot uitspraken door vriendschappelijk met hun te doen. Het is een groot spel van haar.
Tijd en plaats. Dat is het enige wat nog interessant is!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef marky het volgende:
Ik doe een voorspelling.
Amanda gaat zich laten naaien door Brian.
doet me denken aan hildequote:
Andersom is ook waar. Amanda wil mooi en slim zijn als Nena en Nena wil spontaan en zelfverzekerd voelen als Amanda...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Je ziet dus dat Nena altijd op de verkeerde mensen is gevallen.
Die vriendin wil gewoon alles wat Nena ook heeft.
Ik hoop echt dat Nena nu eens goede mensen gaat tegengekomen.
Het word gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:22 schreef F04 het volgende:
Ik ben sinds een paar uur weg van de streams. Toen waren ze Nena af aan 't zeiken. Nu schakel ik weer in, en ze doen het nog steeds.
Er komt maar geen einde aan hé.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Wijn van de Aldi is best lekker maar de badmode laat te wensen over....
nee hartsvriendin, merk je toch wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef F04 het volgende:
Die Amanda is het zusje van Nena hé?
Met maar 1 hersencel en het geheugen van een goudvis. ach dan begrijp ik dat wel.quote:marky - vrijdag 2 februari 2007 @ 21:26
Ik snap het niet. Die Amanda heeft toch gezien hoe ze met Nena zijn omgegaan. Dan stink je er toch niet net zo hard ook in.
Dat deed hij nog niet, he?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Technisch gezien is dat niet goed dat Amanda dom is want Brian gaat zich als ene filosoof profileren![]()
Ik vraag me af of ze wel naar DGK heeft gekeken voor ze erin gingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef marky het volgende:
Ik snap het niet. Die Amanda heeft toch gezien hoe ze met Nena zijn omgegaan. Dan stink je er toch niet net zo hard ook in.
1tje is ze er tegengekomen...prachtige blik van verstandhouding met Hupert!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Je ziet dus dat Nena altijd op de verkeerde mensen is gevallen.
Die vriendin wil gewoon alles wat Nena ook heeft.
Ik hoop echt dat Nena nu eens goede mensen gaat tegengekomen.
Beauty!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
1tje is ze er tegengekomen...prachtige blik van verstandhouding met Hupert!
[afbeelding]
Huub heeft het wel weer snel doorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef F04 het volgende:
Volgens Joep is die Amanda een mini Natasia.
Supershotquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
1tje is ze er tegengekomen...prachtige blik van verstandhouding met Hupert!
[afbeelding]
Black Powderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben niet rasistisch, maar is dit nu Black Power?![]()
Welja dat kan ons wonderkind ook welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
Brian is rauw opgegroeid op de straat, weet je!
Ghettoboy! Misschien kan die wel rapper worden.
Misschien de eerste Knuffel Antiliaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Welja dat kan ons wonderkind ook wel![]()
ze heeft alleen naar de bling bling gekeken en niet gehoord (en zeker niet nagedacht) wat er gezegd werd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:26 schreef marky het volgende:
Dat kan ie goed inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij draait wel lekker die natte nel, the beat is rocking...
Misschien kan hij wel omkomen bij een drive by-shooting.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
Brian is rauw opgegroeid op de straat, weet je!
Ghettoboy! Misschien kan die wel rapper worden.
Al rappend ten onder gaan. Ik stem voor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan hij wel omkomen bij een drive by-shooting.
Je kan alles over hem zeggen, maar mixen kan iequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef beco het volgende:
Eerlijk is eerlijk; de stream met NL is veel beter !![]()
zekers, en een apart signaaltje, dus zonder gelul van mensen die daar in de gameroom lopen, goed bezig redactiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je kan alles over hem zeggen, maar mixen kan ie![]()
![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Nee maar iemand gaat hem nu wel geloven!quote:
Apart signaaltje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
zekers, en een apart signaaltje, dus zonder gelul van mensen die daar in de gameroom lopen, goed bezig redactie![]()
yepquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Dat hoop ik nog steeds van harte, maar dan laat ze zich wel erg negatief uit over Nena, ze kan dan ook NatASS en Brain meer laten praten. Ze hoeft niet van die privé zaken te vertellen om het punt te maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:40 schreef anno-i-mus het volgende:
Joh .... we weten toch alllemaal wel dat Amandel vanmiddag een lang gesprek heeft gehad in het kantoortje ..... Je kan jezlf afvragen of Nena daar niet bij was
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:42 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee maar iemand gaat hem nu wel geloven!![]()
vlekkeloos de ene overgang na de andere echt goed.....quote:
Viel mij ook opquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef Sonique het volgende:
BTW, 'de stem' noemkde NL ook al Satanael in de reguliere...... ±D
En voor de oplettende kijker:
NL: 'Daar ga ik zeker wat mee doen.'
Bart mag die Amanda niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Black_king het volgende:
Amanda zit definitief in de NNBB groep...... Bji deze dus de ABBNN-clan
NL is de master in de muziekquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ook mooi om te zien hoe NL helemaal op gaat in het mixen...
BBANN-Clanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Black_king het volgende:
Amanda zit definitief in de NNBB groep...... Bji deze dus de ABBNN-clan
je oren hebben nieuwe batterijen nodig....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.
Zie je, verneukt ie het weer !
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
je oren hebben nieuwe batterijen nodig....![]()
Dan luister je wel heel precies, ik hoor weinig verneukeratiefs...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mixen kan ie juist niet, plaatjes draaien wel.
Zie je, verneukt ie het weer !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |