quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Moet je één oog dichtknijpen...
Dan hoor je het pas goed!
het kenwoord is "stiekem" denk ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart denkt normaal: zoiets doe je als vriendin niet. Zij had nooit die villa in mogen gaan als ze echt een vriendin is, tenzij ze 'de vijanden' helemaal afbrand en weer weggaat.
Ik hoop ook stiekem dat Bart (en misschien NL) zich tegen Natasia, Brian en Amanda gaat keren.
Ik denk dat Bart toch aansluiting gaat zoeken bij Huub's gangquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:58 schreef marky het volgende:
[..]
En Bart dan?
Ik zie eerder 3 groepen. BN, BAN, HIS.
Ik loop nooit sync, ben gestoordquote:
Ohw dat wist ik niet, dan valt het mixen wel tegen ja (alhoewel deze laatste vond ik wel goed), de muziekkeuze is wel lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen platenlabel....
Alleen als ik aan het neuken benquote:
ik was eerder ! ik was eerder !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Zal niet lang duren voordat de vinger(s) van Fantasia de weg gevonden hebben bij Nonona![]()
bart is wel okquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart toch aansluiting gaat zoeken bij Huub's gang
Soms chagerijnig en saai maar inborst is idd goedquote:
538 Dance smash?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
Weet iemand welke CD NL nu eigenlijk gebruikt? Zitten wel coole nummers op
Coooooooooooooooooolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |